امکانات تفریحی سواحل مازندران

24 دی 1400
0 دیدگاه
سواحل مازندران 74867487468746874

سواحل زیبای مازندران در کنار سرسبزی اعجاب انگیز شمال کشور، این منطقه را به بهشتی برای گردشگران تبدیل کرده و چه بسا افرادی که به مردم بومی شمال کشور و طبیعت زیبای اطراف آن‌ها غبطه می‌خورند.اگر بخواهیم از جاذبه‌های سواحل مازندران بگوییم، می‌توان هزاران کلمه سخن گفت، چرا که تعدد سواحل زیبای این استان از یک طرف و پر طرفداری و زیبایی آن‌ها از سوی دیگر، سخن بسیار می‌طلبد. در این میان افراد بسیاری هستند که قصد خرید ملک در مازندران و عمدتا خرید ویلا در مازندران را دارند و با توجه به نقطه هدف خود به سمت کسب اطلاعاتی در رابطه با سواحل آن ناحیه خاص می‌روند. اگر شما نیز به دنبال خرید ویلا در مازندران هستید و برای مثال به دنبال قیمت ویلا در خزرشهر سرخرود هستید، حتما در کنار آن امکانات تفریحی که خرید ویلا در خزرشهر با خود به همراه خواهد داشت را بررسی کرده و با دیگر نقاط مقایسه خواهید کرد. به همین دلیل اطلاع رسانی صحیح در رابطه با امکانات تفریحی سواحل مازندران به افرادی که قصد خرید ویلا درمازندران یا خرید برج ساحلی در مازندران را داشته و یا می‌خواهند برای اجاره ویلا در مازندران اقدام کنند، جهت مناسب را نشان خواهد داد.

 

امکانات تفریحی ویلا شهرهای مازندران بی شک یکی از موثرترین عوامل در جذب مخاطبین ویلا در مازندران است. این امکانات را می‌توان به دو دسته طبیعی و تعبیه شده تقسیم کرد. امکانات یا جاذبه‌های طبیعی که به خودی خود جاذب افراد به این ناحیه هستند. هوای مسرت بخش، جنگل‌های سرسبز و دیدنی و سواحل بی‌نظیر مازندران را می‌توان جاذبه‌های طبیعی این خطه دانست و جاذبه‌های تعبیه شده مثل ساخت ویلا شهرها و شهرک‌های ویلایی با امکاناتی مانند استخر و … و امکانات ساحل مانند قایق‌های تفریحی و پارک‌های ساحلی با امکاناتی نظیر دوچرخه سواری، جت‌اسکی و چترسواری دریایی هستند. در ادامه با این امکانات و سواحل بیشتر آشنا می‌شویم.

سواحل مازندران 74867487468746874

معروف‌ترین سواحل مازندران

ساحل سرخرود

ساحل سرخرود جاذبه‌ای خاص است که بسیاری از افراد به دلیل شگفتی‌های این ساحل به سمت خرید ویلا درمازندران کشیده می‌شوند. ساحل سرخرود را همه به صمیمت و آرامش آن می‌شناسند. آرامشی که در کنار آن امکانات تفریحی به روزی نیز قرار گرفته‌است. اگر ساحل سرخرود را از نزدیک دیده باشید، انگار در فضایی متفاوت از هرجا قرار می‌گیرید به ویژه در زمستان که مسیر قوهای وحشی نیز از این ساحل عبور می‌کند و زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

برای به تصویر کشیدن ساحل سرخرود می‌توان به رقص و آوازهای شبانه اطراف آن، آرامش کنار ساحل در شب، قهوه‌خانه های اطرافش و هوای جذابش اشاره کرد و از طرفی امکاناتی مانند اسب سواری کنار ساحل سرخرود، جت اسکی، قایق سواری و دیگر بازی‌های آبی نیز از جاذبه‌های این ساحل هستند. خرید ویلا درمازندران به ویژه ویلاهای ساحلی سرخرود به شما امکان تجربه تمام این زیبایی‌ها را خواهد داد.

 

سواحل مازندران 87487487485748748748744

 

ساحل دریا کنار

شهرک ساحلی دریا کنار، شهرکی است قدیمی که ساحل آن خاطرات بسیاری را از دیرباز رقم زده‌است. شهرک ساحلی دریا کنار در زمان ساخت خویش یکی از مطرح‌ترین شهرک‌ها در خاورمیانه بوده و در طراحی آن معماران بزرگی مانند حسین امانت دخیل بوده‌اند. امکانات تفریحی بسیاری در این شهرک برای ساکنین در نظر گرفته شده‌است و سواحل اختصاصی ویژه آقایان و بانوان نیز در شهرک دریاکنار وجود دارد. شهرک دریا کنار جاذب بسیاری از افراد در حیطه خرید ویلا درمازندران است و یکی از بهترین گزینه‌ها در میان شهرک‌های ساحلی مازندران محسوب می‌شود.

سرگرمی‌های مختلف ساحلی در آخر خیابان 1 شهرک دریاکنار برای افراد در نظر گرفته شده‌است و رستوران و مغازه‌های گوناگونی نیز در همین قسمت تعبیه شده. سواحل مخصوص شنای آقایان و بانوان در فصول گرم از جاذبه‌ها و امکانات تفریحی ساحل اختصاصی دریاکنار است.

از طرفی تمیزی و آرامش ساحل دریا کنار، این شهرک را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید ویلا درمازندران تبدیل نموده‌است.

ساحل دریابیشه

شهرک دریابیشه که از قدیمی‌ترین شهرک‌های ساحلی مازندران و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ویلا در مازندران است نیز از ساحلی ویژه و اختصاصی ساکنین برخوردار است که بسیار مورد رضایت و توجه ساکنین این ویلاها قرار گرفته است.

امکانات ساحل دریابیشه نیز متنوع و سرگرم کننده است و ساکنان از طریق زیرگذر به ساحل دسترسی دارند. تعبیه امکاناتی ویژه ورزش ساحلی، بازی کودکان، قایق سواری، شنا و مواردی از این قبیل این ساحل را برای ساکنین جذاب کرده و تجاری‌های اطراف ساحل نیز زندگی شبانه را برای اهالی به ارمغان آورده است.

افرادی که ویلای خود را با توجه به امکانات ارائه شده شهرک انتخاب می‌کنند و به دنبال خرید ویلا در مازندران هستند، اغلب شهرک دریا بیشه را جزء گزینه‌های خود در نظر می‌گیرند تا از امکانات اختصاصی این شهرک بهره‌مند شوند.

 

ویلاها و آپارتمان های واقع در مناطق ساحلی ، تاثیر مستقیمی بر سلامت جسم و روح دارند . علاوه بر این تفریح گاه بسیار مناسبی برای شما و خانواده تان برای گذرداندن اوقات فراغت خود می باشند . خیابان‌ های ساحلی مناطق ساحلی ، همانند شهرک‌ های دیگر در فصل تابستان و عید شلوغ و در پاییز و زمستان خلوت تر است .

امکانات تفریحی سواحل مازندران و نیز امکانات رفاهی آن کامل است . امکاناتی نظیر پارک ، زمین بازی ، فضای سبز کیفی عالی ، کافی شاپ و … در این منطقه  وجود دارد .

بهترین و زیباترین طرح ها در محوطه سازی سواحل مازندران و اطراف آن به کار رفته است. طراحی فضای سبز و محوطه سازی در این منطقه با استفاده از پوشش ‌های گیاهی متنوع ، درختچه‌ های کوتاه و بلند ، گل ها و گیاهان بومی منطقه ، سروهای افراشته و انواع درخت‌ های فانتزی صورت گرفته است . همچنین در نزدیکی سواحل مازندران شما می توانید شاهد درختان قدیمی زیادی باشید  .

زندگی در سواحل مازندران تجربه زندگی زیبا و هیجان انگیزی است که برای افراد لذتبخش خواهد بود . افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در نزدیکی سواحل می باشند ، با خرید  ویلا در نزدیکی سواحل شما می توانید به راحتی به سواحل دسترسی داشته باشید .

تفریحاتی که در نزدیک سواحل در انتظار شما هستند عبارتند از ؛ شنا کردن ،  اسکی سواری ، قایق سواری  و … . همچنین از مهم ترین مزایای آن بهره مندی از آفتاب مستقیم و ویتامین دی طبیعی است که همگان به دنبال آن هستند .

سواحل مازندران 46874841874186741

ساحل تله کابین رامسر

این مجموعه گردشگری در مازندران، یکی از نقاط هدف گردشگران و افراد ساکن در مازندران است. افرادی که به دنبال خرید ویلا درمازندران هستند، بی شک می‌خواهند به امکانات تفریحی این استان نیز دسترسی داشته باشند که یکی از بهترین و معروف‌ترین نقاط، مجموعه تله‌کابین رامسر است. امکانات تفریحی این مجموعه عبارتند از تله کابین، کارتینگ، پینت بال و تفریحاتی از قبیل شهربازی. در کنار این موارد مراکز خرید، بازی‌های ساحلی و کافه‌های مجموعه تله کابین رامسر نیز زبانزد گردشگران است.

از طرفی، قایق‌های تندرو و چتر سواری دریایی در کنار جت اسکی نیز هیجان سفر شما به مازندران را دو چندان خواهد کرد. پس می‌توان گفت که خرید ویلا درمازندران شما را یک پله به نزدیک بودن به این مناطق تفریحی نزدیک می‌کند و بهترین لحظات را به خود و خانواده‌تان هدیه خواهید داد.

ساحل پارک آبی رامسر

یکی دیگر از معروف‌ترین سواحل مازندران را در مسیر رامسر به چابکسر خواهید یافت، یک تفرجگاه ساحلی که فاصله کمی از تله کابین رامسر داشته . امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای مانند شاتل، جت اسکی، پاراسل، قایق سواری و یا استفاده از رستوران و کافی شاپ‌هایی بی‌نظیر در اختیار شما قرار خواهد داد.

پارک آبی رامسر

اگر از رامسر به سمت چابکسر راهی باشید، یکی دیگر از بهترین سواحل مازندران را خواهید دید. این مجموعه یک تفرجگاه ساحلی محسوب می‌شود و انواع بازی‌های ساحلی مثل پاراسل، شاتل، جت اسکی، قایق‌سواری و… را می‌توانید در آن تجربه کنید. امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، آلاچیق و… نیز در مجموعه فراهم شده است. پارک آبی با فاصله کمی از تله کابین رامسر واقع شده و پیشنهاد می‌کنیم، در طول سفرتان، گشت‌وگذار در این ساحل زیبا را در فهرست جاذبه‌های مازندران و رامسر قرار دهید.

نگهداری از سواحل مازندران

موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از سواحل مازندران و امکانات تفریحی مربوط به این سواحل بود، در بسیاری از موارد، ما در پی خرید ویلا درمازندران از امکانات این سواحل بهره برده و لطف طبیعت شامل حالمان می‌شود، اما این فقط قسمتی از ماجراست.

بخش مهم، بزرگ‌تر و مهم‌تر موضوع زمانی است که بازخورد ما نسبت به طبیعت زیبای مازندران بروز پیدا می‌کند. آیا همانقدر که سخاوت و مهربانی طبیعت برای ما مشهود است در رابطه ما با او نیز چنین چیزی صدق می‌کند؟

پس بهتر است قبل از سفر به مازندران و یا خرید ویلا درمازندران، کمی به وظایف خود نسبت به طبیعت نیز بیاندیشیم و در پی حفظ این میراث گرانبها باشیم. آلوده کردن ساحل‌ها در پی بهره بردن از امکانات تفریحی سواحل، به ویژه در یک دهه اخیر، ضرر بسیاری به طبیعت این منطقه و به ویژه زندگی آبزیان دریای خزر وارد کرده‌است. اگر چه ویلا شهرها و شهرک‌های ساحلی با داشتن ساحل اختصاصی و ویژه و کنترل بیشتر روی ساحل، اغلب با این مشکل رو به رو نیستند و همین یکی از دلایل عمده خرید ویلا درمازندران و شهرک‌های ساحلی است، ولی در سواحل آزاد اغلب با این موضوع رو به رو هستیم و وظیفه تمام افراد است که به حفظ و صیانت سواحل و جنگل‌های کشور از آلودگی حساس باشند.

پس با خرید ویلا درمازندران و ضمن استفاده از امکانات تفریحی سواحل این منطقه باید در حفظ تمیزی و شادابی آن نیز کوشا باشیم و این نعمت را پاس بداریم.

ویلا ساحلی 485458465845646

مجموعه تفریحی نمک آبرود

از جمله امکانات تفریحی سواحل مازندارن می توان به تفریحگاه نمک آبرود اشاره کرد. این مجموعه امکانات تفریحی گسترده تری به گردشگران ارائه می دهد. در مجموعه نمک آبرود رستوران ها و مراکز خریدی تعبیه شده است که جذابیت آن را چند برابر می کند. همچنین مجموعه نمک آبرود دارای یکی از زیباترین تله کابین هاست. از دیگر امکانات مجموعه نمک آبرود مجموعه های ورزشی مانند دوچرخه، تنیس، سورتمه و اسکیت اشاره کرد

ساحل سی سنگان

ساحل سی سنگان در نوشهر مازندران واقع شده است. این ساحل زیبا به طور همزمان انواع عناصر طبیعی از جمله کوه و جنگل و دریا را به نمایش می گذارد. این ساحل دارای امکانات تفریحی مانند کارتینگ، جت اسکی و امکانات ورزشی است. همچنین امکانات رفاهی مانند رستوران ها و کافی شاپ های متعدد، در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

اسکله قایق رانی بابلسر

اسکله قایق رانی یا ساحلی بابلسر از جاذبه های زیبای گردشگری مازندران است. این اسکله به مقاصد تفریحی اختصاص یافته است. اگر قصد بازدید از این مکان زیبا را دارید پیشنهاد ما این است که در فصول بهار و تابستان که آب و هوا مطلوب تر است سفر کنید. این ساحل چشم نواز دارای امکانات تفریحی مانند قایق سواری و… دارد. همچنین دارای کافه ها و رستوران هایی در حاشیه ساحل است که به شما این امکان را می دهد که در آنجا مستقر شده و از مناظر زیبا و چشم نواز این ساحل لذت ببرید. این ساحل همه ساله میزبان گردشگران و مسافران زیادی از مناطق مختلف است

 

نکات ایمنی در استفاده از سواحل مازندران

از طرف دیگر اقدامات ایمنی در جهت امن بودن سواحل مازندران نیز از جمله وظایف خدمات رسانی این منطقه و در سوی دیگر خود افراد است. افراد متقاضی خرید ویلا درمازندران قاعدتا یکی از موارد و مبناهای انتخابشان میزان امنیت منطقه مورد نظر خواهد بود و انتظارشان برآوردن تمهیدات ایمنی است.

در این راستا باید استفاده از برخی مناطق ساحل ممنوع شده و با شناخت کافی از قسمت‌های مختلف سواحل مازندران امکان دسترسی در هر فصل و ساعت بررسی شود.

از طرف دیگر، گشت ساحلی، گارد ساحل و نجات غریق‌های حاذق نیز در ایجاد امنیت خاطر ساکنین ویلا در مازندران و گردشگران بسیار موثر هستند و در سوی دیگر خود افراد باید قبل از هرچیز از اقدامات خلاف قوانین ساحل بپرهیزند و حافظ نکات ایمنی استفاده از امکانات ساحلی باشند.

در نهایت یکی از بهترین گزینه‌ها در امر خرید و فروش ویلا در مازندران به ویژه خرید ویلا در خزرشهر سرخرود، خرید ویلا در دریا بیشه، دریا کنار و یا خرید برج‌های ساحلی سرخرود، مراجعه به افراد حاذق در این زمینه است. در این راستا دکتر بخشی، از مشاورین املاک مجرب در زمینه خرید و فروش ویلا در مازندران با شما همراه خواهد بود. از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/10/24

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه