سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در شهرک خانه دریا

23 دی 1400
0 دیدگاه
شهرک خانه دریا 9487968796478596475967865978

شهرک خانه دریا، نامی آشنا برای افرادی است که به شمال کشور و ویلاهای آن علاقه بسیاری دارند. این شهرک ساحلی در مازندران به ویلاهای بزرگ با محوطه‌های دلباز و طراحی خاص مشهور است و برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن در مسکن در شمال هستند و افرادی که خواهان آرامش شمال کشور و لذت بردن از زندگی در شهرک‌های ساحلی مازندران هستند، بسیار مناسب و عالی به نظر می‌رسد و از گزینه‌های مورد بررسی در این زمینه است.

شهرک خانه دریا، با دو کیلومتر نوار ساحلی شنی، چهره خود را به عنوان یک شهرک ساحلی نمایان کرده و یکی از بهترین موقعیت‌های ساحلی را برای افرادی که نیازمند لذت بردن از دریا کنار و زیبایی ساحل هستند فراهم نموده‌است. اگر بخواهیم بیشتر از امکانات شهرک خانه دریا بگوییم، باید مواردی از قبیل زمین مناسب برای ورزش‌های ساحلی کودک و بزرگسال، استخر و ساحل اختصاصی ویژه بانوان و آقایان اشاره کنیم و از سوی دیگر طراحی هر چه زیباتر این شهرک!

شهرک خانه دریا برای متقاضیان خرید ویلا در مازندران بسیار جذاب به نظر می‌رسد و از سوی دیگر نحوه نگهداری و مدیریت شهرک نیز اصول ویژه خود را داشته و از مدیریتی قوی بهره می‌برد که همین نشان‌دهنده اهمیت دادن به ساکنین این شهرک است؛ در این راستا همه ساله با توجه به متراژ ویلا از ساکنین شارژ دریافت شده و این شارژ در زمینه‌های مختلف ارتقا شهرک خانه دریا استفاده می‌شود.

سرمایه‌گذاری در خرید ویلا در شمال، به ویژه در سال‌های اخیر که خرید و فروش ویلا در مازندران سرعت بیشتری یافته‌است، بسیاری را به سمت شهرک خانه دریا و ویلاهای این شهرک کشانده‌است. اگر می‌خواهید با دلایل این سرمایه‌گذاری و همچنین قیمت ویلا در شهرک خانه دریا بیشتر آشنا شوید، با سایت دکتر بخشی همراه باشید.

شهرک خانه دریا 484848748

سرمایه‌گذاری در شهرک خانه دریا

سرمایه گذاری در زمینه مسکن از گذشته جزء سرمایه‌گذاری‌هایی با ریسک کم محسوب می‌شده است؛ ولی همین بازار به اصطلاح کم ریسک هم نیازمند فنونی است که موفقیت را به شما هدیه دهد و نمی‌شود بی‌گدار به آب زد و بدون برنامه‌ریزی پا در مسیر گذاشت! از طرفی، همواره بهره‌گیری از کمک افراد حاذق در هر زمینه‌ای بهترین راه سودآوری است. در هر امری، کار را باید به کاردان سپرد! که در رابطه با سرمایه‌گذاری در مسکن، کاردان کسی نیست جز یک مشاور املاک آگاه از مسائل بازار!

در رابطه با سرمایه‌گذاری در مسکن، چه در شهرک خانه دریا، چه در هر منطقه مورد نظر دیگری، منظور سرمایه‌گذاری در خرید زمین است یا ویلا. ولی در این میان خرید ویلا و به نوعی سرمایه‌گذاری در زمینی ساخته شده، بیشتر توصیه می‌شود، چرا که در آینده با مسائل کمتری رو به رو شده و در حال حاضر متقاضیان آن نیز بیشتر هستند.

خرید ویلا در شهرک خانه دریا با مزایایی همراه است، که یکی از آن‌ها بازگشت سرمایه از طریق اجاره و رهن ویلا است.

علاوه بر این بهتر است زمان مناسب سرمایه‌گذاری در این شهرک را بشناسید. بهترین زمان برای این کار زمانی است که بازار ثبات دارد و شاهد نوسانات بازار مسکن نیستیم. البته در شرایط کنونی که نوسان بر هر چیز حاکم است کمک گرفتن از مشاورین املاک متخصص در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا سرمایه‌گذاری پر سودی را در شهرک خانه دریا تجربه کنید. قبل از سرمایه‌گذاری در بازار مسکن در شمال کشور باید از عرضه و تقاضای موجود در بازار آگاه باشید که مشاورین املاک این آگاهی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با آگاهی در شهرک خانه دریا سرمایه گذاری کنید

قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری تمام جوانب کار را بسنجید و موقعیت زمین را از هر لحاظ بررسی کنید، در زمان سرمایه‌گذاری در مسکن باید واحدهایی را انتخاب کنید که جای پیشرفت بیشتری دارند. اگر از لحاظ سرمایه و بودجه محدودیتی ندارید، به سراغ واحدهایی بروید که با کمی سرمایه‌گذاری بیشتر سود آوری بیشتری نیز در آینده برای شما خواهند داشت.

در رابطه با شهرک خانه دریا در اغلب واحدها با ویلاهایی مرغوب و ممتاز از هر حیث رو به رو هستیم که ارزش سرمایه‌گذاری در خانه دریا را دو چندان می‌کند.

یک مشاور املاک خوب شما را در انتخاب بهترین گزینه همراهی خواهد کرد. بهترین گزینه‌ها از دل مقایسه بیرون می‌آید و مشاور املاک با اشرافی که بر کلیت ماجرا دارد، با مقایسه گزینه‌های متعدد بهترین پیشنهاد را به شما خواهد داد.

از سوی دیگر، در هنگام خرید ویلا در شمال، می‌توانید به ساختمان‌های مجاور زمین مورد نظر نیز توجه کنید. چرا که برخی از پروژه‌های عمرانی ارزش زمین‌های مجاور را بیشتر می‌کنند. شاید با دقت بیشتر و بررسی دقیق و مقایسه‌ای، دلایل خرید ویلا در شهرک خانه دریا برای شما روشن‌تر شود.

ممکن است شما با توجه به شرایط اقلیم خاص ویلاهای شمال کشور و یا هزینه‌هایی که پس از خرید ویلا در این شهرک ملزم به پرداخت آن‌ها هستید، بخواهید موارد دیگری را نیز بررسی کنید، ولی بهتر است بدانید که سود دهی در این امر، از مواردی اینچنین پیشی می‌گیرد و سرمایه‌گذاری در خرید ویلا در مازندران را توجیه نموده و شهرک خانه دریا را یکی از بهترین نقاط هدف شما معرفی می‌کند.

شهرک خانه دریا 1545845846541541

سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال

در زمانی که هدف شما از خرید زمین در شمال کشور، ویلا سازی و ساخت و ساز است، بهتر است به سمت  مناطقی بروید که در آینده این ساخت و ساز را با سود دهی  بیشتری همراه کند. زمین‌های مجاور دریا و جنگل یا همان زمین‌های ساحلی و جنگلی که در ادامه ویلاهای ساحلی و یا ویلاهای جنگلی را با خود به همراه خواهند داشت، از توجیه اقتصادی افزون‌تری برخوردار هستند . برای این سرمایه‌گذاری بهتر است به سمت ویلا شهرهای تجاری و یا توریستی بروید. برای مثال سرخرود در این امر در مازندران وجهه‌ای ممتاز داشته و سرمایه‌گذاری شما را با خاطره‌ای خوش همراه می‌کند.

به طور کلی، سرمایه‌گذاری در شهرهایی که رو به پیشرفت هستند معقول‌تر است.

 

شهرک خانه دریا انواع ویلاهای کف خواب و آپارتمانی را در خود جای داده است . معماری تمام ویلاها چه آن دسته از ویلاهایی که در چند دهه گذشته ساخته شده و چه ویلاهای نوساز، همه از بهترین طرح ‌ها الهام گرفته شده‌ اند. قواره‌ زمین های شهرک خانه دریا بزرگ است و انواع ویلا در آن احداث شده است.

ساحل شهرک خانه دریا بهترین امکانات را برای تفریح و گردش در اختیار شما قرار می‌ دهد. کمتر کسی است که به قدم زدن روی شن‌ های نرم و روان ساحل دریا علاقه مند نباشد. احساس فوق العاده ای را که امواج گوش ‌نواز دریا به همراه تلالو نور خورشید بر روی سطح آب در شما زنده می ‌کند، هیچ کجا تجربه نخواهید کرد.  ساحل شهرک خانه دریا دارای بهترین امکانات تفریحی و گردشگری است. قسمتی از ساحل به طور اختصاصی برای شنای بانوان در نظر گرفته شده است. بخشی نیز به همین منظور برای آقایان قابل دسترسی می‌ باشد.

تمامی ویلاهای این شهرک دارای سبک خاصی از معماری هستند. این ویلاها در تمام جهات از جمله ویلاهای شمالی- جنوبی، ویلاهای شرقی – غربی، ویلاهای شمالی- شرقی و نظایر این‌ ها یافت می شوند. ویلاها در شهرک خانه دریا از نظر قواره زمین، ابعاد و متراژ ساختمان ویلا و نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی با یکدیگر متفاوت اند. تنوع گسترده سبک ساخت و ساز مدرن، کلاسیک و مینیمال را می توان در ویلاهای این شهرک مشاهده کرد.

سرمایه گذاری 4896464871874157                                                      

امکانات تفریحی شهرک خانه دریا

در شهرک خانه دریا دو پارک بزرگ ساخته شده که زیباترین محوطه سازی برای آن اجرا شده است. این پارک ها مکان مناسبی برای تفریح و بازی محسوب می ‌شود. طراحی تمام مناطق مشاعات شهرک هم با زیبایی هرچه تمام ‌تر انجام شده است. این امکانات و تفریحات شهرک خانه دریا برای ساکنین شهرک، که برای مالکان و چه برای مهمانان به یک میزان در دسترس قرار دارند. ساحل شهرک خانه دریا دارای بهترین امکانات تفریحی و گردشگری می باشد. خانه دریا دارای استخر و انواع زمین های بازی نیز می ‌باشد. قسمتی از ساحل هم به طور اختصاصی برای شنای بانوان در نظر گرفته شده است. قسمتی هم به همین منظور برای آقایان قابل دسترسی می‌ باشد. همانطور که گفته شد امکانات تفریحی، گردشگری و رفاهی زندگی در این شهرک ویلایی بسیار گسترده است. با این وجود انتظار می رود که مشتریان خرید ویلا در شهرک خانه دریا روز به روز بیشتر شود.

چرا خرید ویلا در شهرک خانه دریا نوعی سرمایه‌گذاری است؟

خوب است بدانید که با گذشت زمان، ویلا یا زمین خریداری شده شما از ارزش بیشتری برخوردار می‌شوند. پس با توجه به وضعیت تصاعدی قیمت‌ها، شما با خرید ویلا در شهرک خانه دریا به سود می‌رسید، چیزی مانند سود حاصل از سپرده بلند مدت!

در این صورت با یک تیر چند نشان زده‌اید و با خرید ویلا در شمال و شهرک خانه دریا، هم به مزایای عالی این شهرک و هم به سود دهی حاصل از این سرمایه‌گذاری خواهید رسید.

شهرک خانه دریا 165465456458458

قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا

همانطور که می‌دانید، این شهرک یکی از بهترین شهرک‌های ویلایی مازندران است که با بهره‌گیری از خط ساحلی، توانسته است بیشتر از قبل به امتیازات خود اضافه کند. مزایای خرید ویلا در شهرک خانه دریا را اگر بخواهیم به صورتی دقیق‌تر بررسی کنیم باید به مواردی مانند زمین‌هایی با قواه بزرگ، ساختمان‌هایی با معماری خاص و ویژه، دسترسی به ساحل، امنیت مطلوب و پلان‌های خاص ویلاها با حداقل سه اتاق خواب اشاره کرد. تمام این موارد بی شک بر قیمت نهایی ویلا در شهرک خانه دریا تاثیر گذار بوده و از فاکتورهای مهم و تعیین کننده در قیمت ویلا در این منطقه به شمار می‌روند.

در این قسمت با معیار قیمت‌گذاری ویلا در این شهرک بیشتر آشنا می‌شویم. فاصله از ساحل یکی از این معیارهاست و شاید اساسی‌ترین محور باشد! بسته به فاصله ویلا از خط ساحلی، قیمت‌ها فرق می‌کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زمین در شهرک خانه دریا باید به مشاورین املاک مجرب مانند دکتر بخشی مراجعه نمایید ولی در حالت حدودی می‌توان گفت که قیمت زمین‌ها با دور شدن از ساحل کمتر می‌شود.

معیار دیگر قیمت‌گذاری ویلا در این شهرک فاصله از ورودی شهرک است! کمترین قیمت مربوط به ویلاهای نزدیک درب ورودی است و بیشترین قیمت مربوط به ویلاهای نزدیک خط ساحلی. با توجه به موقعیت ویلا در این شهرک و یا ساختار خاص یک ویلا قیمت‌ها متغیر است.

ویلاهایی با قدمت بیشتر که مربوط به پیش از انقلاب هستند نیز در این شهرک وجود دارند که سند آن‌ها نیز مربوط به همان زمان است و نوساز بودن یا نبودن ویلا در شهرک خانه دریا نیز از جمله مواردی است که می‌تواند معین قیمت باشد.

خرید ویلا در شمال برنامه ریزی برای آینده

پس از آن که مقدمات اولیه فراهم شد، هدف خود را از خرید ویلا در شمال مشخص کنید. اینکه دقیقاً چه برنامه ‌ای برای آینده خود دارید. ویلا را برای سکونت دائمی می خرید یا صرفاً می خواهید برای تعطیلات تابستان، تعطیلات آخر هفته و ایام نوروز برای اقامت در ویلا مراجعه کنید. ممکن است هدف شما از خرید ویلا در شمال این باشد با اجاره دادن آن به مسافران، یک منبع درآمد برای شما باشد. بهتر است برای خرید ویلای نوساز در شمال چشم اندازی ۵ تا ۷ ساله داشته باشید. این مسئله به شما کمک می کند که حتی برای سرمایه گذاری در خرید زمین در شمال و خرید ویلای مناسب، برنامه طولانی مدت تنظیم کنید و در صورت نیاز دارید وام مسکن دریافت نمایید. یک مشاور املاک در این زمینه می‌ تواند تمام این مسائل را برای شما شفاف سازی کند.

سرمایه گذاری 4848447478484

 

نقش مشاور املاک در خرید ویلا در شهرک خانه دریا

همانطور که در موارد متعدد به این موضوع اشاره کرده‌ایم، نقش مشاور املاک در خرید ویلا در شمال را نمی‌توان دست کم گرفت، چرا که در هر کاری مراجعه به متخصصین آن زمینه و به اصطلاح کسی که از پیچ و خم راه این کار آگاه است، از ضرر و زیان‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. پس قبل از هرگونه اقدام در رابطه با خرید ویلا در مازندران، بهتر است با مشاور املاک آگاه در این زمینه تماس گرفته و از چند و چون کار آگاه شوید.

در این راستا، تیم دکتر بخشی با سال‌ها سابقه و تجربه در زمینه خرید و فروش ملک در مازندران، با شما همراه است. پس اگر قصد خرید ویلا در شهرک خانه دریا، شهرک دریا کنار، شهرک خزر شهر شمالی و جنوبی و یا آشنایی با برج‌های ساحلی سرخرود را دارید از طریق راه‌های ارتباطی با ما همراه باشید تا بهترین گزینه‌ها را با توجه به خواسته و شرایط شما در اختیارتان قرار دهیم.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/10/23

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه