ایده های بی همتا استفاده از آجر نما برای محوطه سازی باغ ویلاهای مازندران

21 دی 1400
0 دیدگاه
آجرنما 87468976846854168487

استفاده از آجر نما برای محوطه سازی باغ در ویلاهای مازندران از ایده های امروزی و شیک به حساب می آید که می تواند به زیباسازی ویلای مازندران شما کمک شایانی کند . امروزه افراد بسیاری برای دوری از زندگی شهر نشینی و شلوغی شهر ها به دنبال خرید باغ ویلا در  منطقه ای پر از آرامش در مازندران یا حتی خرید واحدی از برج های ساحلی در سرخرود می باشند . چرا که با این کار می توانند آرامش و آسایش گم شده خود در لابه لای روزمرگی ها را دوباره بدست بیاورند .

مازندران استانی شمال در ایران است که دارای اب و هوای معتدل و گوناگونی دارد ، از همین رو همگان به این استان رویایی علاقمندی بسیاری نشان می دهند ، احتمالا بسیار شاهد استفاده از آجر نما برای محوطه سازی ویلاهای مستقل و یا ویلاهای شهرکی خصوصا در ویلاهای شهرک خانه دریا و شهرک خزرشهر بوده اید . بنابراین می توان از آن به عنوان ایده ای جذاب برای محوطه سازی باغ ویلا ذکر نمود ، با سایت بخشی آفیشیال همراه باشید تا از دیگر ویژگی های این ایده ی بی همتا بیشتر بدانید

آجرنما 87468976846854168487

آجر نما برای محوطه سازی باغ ویلا

همانطور که می دانید در گذشته برای ساخت منازل از آجر هی نسوز قدیمی که تنها در یک نوع و یک رنگ و شکل بوده است استفاده می شد ، اما امروزه و با پیشرفت طراحی های داخلی و معماری ، بسیاری از تولیدکنندگان تصمیم به تولید و ساخت آجر های نسوز متنوع کرده اند .  تنوع این آجر ها بسیار بالا است و در رنگ و طرح های گوناگونی در بازار عرضه می شوند که می توانید با استفاده از آن ها نمایی خاص با چشم اندازی تماشایی برای ویلای خود خلق کنید  .

در محوطه سازی باغ ویلا علاوه بر زیبایی ، کیفیت آجرنما نیز بسیار حائز اهیمت می باشد ، از آجرنما ها می توانید برای قسمت های مختلفی نظیر ؛

  • کف فرش باغ
  • نمای ساختمانی و زیبایی نمای خارجی باغ ویلا
  • محوطه سازی داخلی باغ ویلا
  • آلاچیق های سنتی
  • زیباسازی شومینه
  • جلوه نمایی برای فضای سبز ، گل و گلدان ها
  • و ….

استفاده نمایید .

آجرنما  64978978989879

انواع آجرنما برای محوطه سازی باغ ویلا مازندران

  1. آجرنما مشکی ، سفید و قهوه ای : این آجر ها مانند آجرهای نسوز شامتو که در ادامه با آن می پردازیم ، کیفیت بالایی دارند و از آنجایی که ترکیب رنگ مشکی و سفید با دیگر عناصر طبیعی فضایی زیبا را ایجاد می نماید ، می توانید از این آجرنماها برای زیباسازی محوطه باغ ویلا خود اضافه نمایید .
  2. آجر نسوز شاموتی : این آجر از خاک چینی و در دمای بین 1300 تا 1500 درجه سانتی گراد و با حرارت کوره تهیه می شود . رنگ بندی کامل این آجر ها باعث شده است تا بسیار مورد استقبال طراحان و معماران قرار بگیرند ، همچنین جالب است بدانید از مزایای این دسته از آجر ها علاوه بر تنوع در رنگ بندی ، باید به مقاومت بی مثال و مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی و فشار و ضربه اشاره نمود .
  3. آجر نسوز رستیک : اگر به دنبال زیباترین آجرنما ها برای محوطه سازی باغ ویلا و یا ایجاد باغچه ای خاص هستید ، پیشنهاد ما به شما استفاده از آجر نسوز رستیک می باشد . این گزینه می تواند به راحتی با محیط سازگاری شود و طراحی زیبایی دارد ، همچنین بد نیست بدانید که این آجر ها در برابر ضربه و عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد . از مزیت های استفاده از این دسته آجر می تواند به نداشتن بندکشی در چیدمان آن اشاره نمود که به راحتی می تواند ظاهری یکدست و مرتبط را به نمای باغچه رویایی شما بیفزاید .
  4. آجر کف باغ : آجر کف برای باغ ایده ای بسیار کاربردی و زیبا است که نمای خاصی را به باغ ویلای شما خواهد بخشید .  معمولا از آجر های نسوز انگلیسی ، آجر سنتی و یا قزاقی کف برای محوطه سازی کف پیاده رو باغ استفاده می شود .

آجرنما  796789849789789789

مزایای شگفت آور استفاده از آجر نما برای محوطه سازی باغ ویلا

حال که به دنبال استفاده از آجر نما برای محوطه سازی باغ ویلا هستید ، بد نیست از مزایای بی نظیر آن نیز مطلع شوید تا به راحتی بتوانید تصمیم گیری کنید و با خیالی آسوده از این ایده های جالب به کار گیریرد . مهم ترین مزایای استفاد هاز آجر نما می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • همانطور که کمی قبل تر نیز اشاره نموده ایم ، مقاومت بسیار بالا و بی مثالی دارد ( مقاوم در برابر تغییر دما ، ضربه و فشار و … )
  • جذب بسیار پایین آب
  • نداشتن شوره
  • رنگ بندی بسیار زیاد
  • تنوع بالا در شکل
  • قیمت مناسب
  • امکان ایجاد فضایی خاص و چشم اندازی چشمگیر در فضای باغ ویلا
  • مقاوم در برابر حوادث طبیعی همچون زلزله و آتش سوزی

بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که برای خرید آجر نما حتما حتما به کیفیت و مرغوبیت آن توجه ویژ ای داشته باشید ، چرا که در صورت داشتن کیفیت بالا طول عمر و دوام بسیاری خواهد داشت ، در غیر اینصورت می تواند هزینه های گزاف به همراه خساراتی جانی را نیز به همراه داشته باشد .

آجرنما 8469849846878

سخن پایانی

همان گونه که کمی قبل تر گفته شد آجر نما ها از ایده های جالب امروزی محسوب می شوند که افراد بسیاری از آن ها استفاده می نمایند . باغ ویلاهای مازندران دارای زیبایی های بی نظیر همچون سبزینگی و آب و هوای خاص دارند ، چه بسا که محوطه سازی چشمگیری را نیز دارا باشند ، که در این صورت هم نمایی خاص را برای بینندگان به وجود آورد و هم ارزش اقتصادی بالایی خواهد داشت به طوری که به راحتی به توان بر روی آن سرمایه گذاری نمود .

از آجر نما ها می توانید برای ساخت آتشدان و یا باربیکیو آجری ، آب نمای سنتی و خیره کننده ، ایجاد آلاچیق آجری و … استفاده نمایید تا در زمان اوقات فراغت از زیبایی ها و آرامشی که به شما انتقال می دهد نهایت استفاده و لذت را ببرید .

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه