سبک انگلیسی طرحی زیبا برای دکوراسیون ویلا در شمال

15 دی 1400
0 دیدگاه
سبک انگلیسی 764897616874847784968418

شاید شما هم جزو کسانی باشید که عکس خانه و قصر های انگلیسی شما  را ناخودآگاه جذب می کند. به طوری که  با دیدن عکس های آن حس خوبی به شما دست می دهد. اگر علاقه زیاد به خانه های شلوغ و لوکس  دارید ، سبک انگلیسی را به شما معرفی می کنیم. می دانید که برای دکوراسیون خانه ها سبک های مختلفی نیز طراحی می شود. سبک انگلیسی یکی از طرح های دکوراسیون داخلی بوده که همانطور از نامش پیداست از از خانه  قصر های انگلیسی نیز الهام گرفته شده است.

اگر  سلیقه شما خانه ای با دکوراسیونی با سبک انگلیسی است  ؛ باید بدانید که دکوراسیونی بسیار مجلل و خاص را برای خانه خود انتخاب کرده اید.  اما احتمالا با شنیدن این نام اولین چیزی که تصور می کنید خانه های شبیه به قصر با دیوار های بسیار مجلل  با پرده های مخملی  و لوستر های بزرگ است. اما با ما همراه باشید تا شما را با این سبک بیشتر آشنا کنیم .

این سبک از قدیم الایام در خانه های بریتانیایی ها رواج داشت و اما چیزی که باعث شده تا به امروز در بعضی از خانه های لوکس دیده شود آرامش و صمیمیتی است که در خانه نیز ایجاد می کند ، بوده . به طور کل سبک انگلیسی ترکیبی از سبک سلطنتی و ساده است برهمین مبنا محیط گرم و شادی را نیز به ویلا در شمال  شما می بخشد. به همین دلیل تا به امروز این سبک فراموش نشده و حتی  آن را در کنار سبک مدرن نیز بکار می گیرند.

از ویژگی بارز  این سبک استفاده از طرح های گل دار و شلوغ ، تابلو ، اباژور و… است. به همین دلیل چشم ها  خود به خود به این نوع دیزاین  نیز جذب می شوند و می توانند دقایقی بدون خستگی آن را تماشا کنند.

سبک انگلیسی 764897616874847784968418

ویژگی های بیشتر سبک انگلیسی :

  1. تاثیر تابلو را از یاد نبرید ، انتخاب یک تابلو به سبک انگلیسی می تواند ویلا شهرکی شما را بیشتر به  سبک دلخواهتان  نزدیک کند و به ویلای  شما رنگ و رویی دیگر ببخشد.
  2. استفاده از رنگ های گرم یکی از شاخصه های اصلی سبک انگلیسی است.
  3. استفاده از میز خاطره برای گذاشتن قاب عکس های کوچک و بزرگ
  4. مبل های راحتی
  5. استفاده از شومینه با طرح های شلوغ
  6. بکار بردن المان کتابخانه ترجیحا از جنس چوب

سبک انگلیسی 4784768468476846541

اتاق نشیمن :

می دانید که قلب تپنده هر خانه ای نشیمن آن محسوب می شود در ادامه با ما باشید تا نکات طلایی آن را نیز بیان کنیم:

در قدم اول برای ایجاد دکوراسیون داخلی  سبک انگلیسی  ویلای شهرکی خود از کاغذ دیواری های طرح گل استفاده کنید . می دانید که بخش بسیار زیادی از خانه را دیوار ها تشکیل می دهند ، به همین دلیل قسمت عمده ای از سبک پیاده شده در خانه را در این قسمت مشاهده کرد.خوشبختانه امروزه کاغذ دیوار های زیادی نیز وجود دارند که می توانند طبق سلیقه شما و همچنین مطابق سبک انگلیسی باشند. اما سعی کنید کاغذ دیواری هایی انتخاب کنید  که گل های ریز و رنگی داشته باشند.

پرده ها از اجزای  بسیار مهم و جذاب برای انواع سبک ها به حساب می آیند. اما باید بدانید که پرده در سبک های انگلیسی به دلیل  نمایی که ایجاد می کنند  عنصر بسیار ضروری نیز به شمار می روند. اما ویژگی پرده در این سبک پرده های بلند و چین دار  با طرح گل است  این کار می تواند به خانه شما حس بسیار خوبی را هدیه دهد.

فرش و مبل های گلدار در این سبک بسیار ایده آل می باشند .  پس این مورد را برای ویلا مازندران خود نیز فراموش نکنید.

اما آن چیزی که نمای خانه های سبک انگلیسی را چند برابر می کند ، لوسترها و آباژورهای کریستالی هستند شما می توانید با این انتخاب خانه را به مجلل ترین حالت ممکن نیز نشان دهید.

سبک انگلیسی 874689746874687418674

مبلمان و کمد ها سبک انگلیسی :

احتمالا دقت کرده اید که مبلمان در سبک انگلیسی  سبک خاصی داشته است  که بیشتر آن ها شبیه به مبلمان ملکه ها نیز طراحی می شوند  اما  یکی دیگر از انواع  مبل ها در این سبک  با پایه های کوتاه و با پشتی های بلند و راحت طراحی می شوند و جنس آن ها اغلب از چوب های خراطی شده و معمولا کاور های پارچه ای چین دار   نیز پوشیده می شوند . اما کمد ها در این دکوراسیون داخلی از جنس چوب و به صورت گسترده  با ویترین و کشو های زیاد نیز بوده است .

رنگ این وسایل از اهمیت بالایی نیز برخوردار بوده است  که بیشتر از رنگ قهوه ای ، قرمز، سبز تیره ، زیتونی ، بنفش نیز رنگ آمیزی می شوند. اکسسوری های عتیقه و آنتیک مجسمه ها و ظروف گلدار از دیگر المان های بسیار مهم  این سبک به حسا می آیند .

شومینه : شومینه از سازه های اصلی در استایل هایی که سبک بریتانیایی بوده . در این سبک نیز شومینه به سبک سنتی ساخته می شوند که برای ساخت آن می توانید از سنگ های آجری نیز استفاده نمایید. در سبک انگلیسی ، شومینه به عنوان یک نقطه کانونی در اتاق نشیمن عمل می کند که توسط مبلمان و صندلی های راحتی و یک میز کوچک نیزاحاطه شده است.

آشپزخانه :  آشپزخانه ها در سبک انگلیسی بسیار جذاب و خاص بوده .  در ادامه با ما باشید تا شما را با آشپزخانه های سبک انگلیسی نیزآشنا کنیم.

احتمالا دیده اید که بیشتر آشپزخانه به سبک انگلیسی وسایل را بیشتر به دیوار نصب می کنند اعم از تابه ، ماگ ، سرویس ملاقه و وسایل  تزئینی مربوط به آشپزخانه همچون بشقاب های چینی  و فنجان و..  اما اگر بیشتر دقت کنید از پنتری و یا قفسه ها هم در کنار کابینت نیز استفاده می کنند. این نوع المان توانسته زیبایی خانه و آشپزخانه را نیز چند برابر کند . چزیره آشپزخانه یکی دیگر از المان های سبک انگلیسی بوده که از آن بیشتر برای  پخت و پز نیزاستفاده می شد.

اتاق خواب : سبک سنتی انگلیسی یکی از سبک هایی است که در عین سلطنتی بودن، دکوراسیونی آرام و خلوت را به دنبال دارد. چرا که در این سبک، طیف رنگی اتاق خواب تا حدی محدود شده و از وسایلی استفاده می شود که متناسب با این سبک باشد. به عنوان مثال، تخت هایی که تاج آنها مانند مبل های سلطنتی است، به عنوان یک گزینه عالی متناسب با سبک سنتی انگلیسی شناخته می شود. و با روتختی هایی که چین دارند نیز دیزاین آن کامل می ود

 سرویس بهداشتی به سبک انگلیسی : بیشتر خانه های که به سبک انگلیسی چیده اند  کف سرویس بهداشتی برگرفته از صفحه شطرنج است. در این سبک حمام و دستشویی با هم ادغام شده . به طوری که  یک قسمت از فضا وان حمام را قرار می دهیم و در قسمت های دیگر توالت فرنگی و روشویی سرامیک . چوبی برای لوازم جانبی سرویس بهداشتی تعبیه می شود. در سرویس بهداشتی به سبک انگلیسی می توان شومینه ای را نیز در فضا دکور کرد. نکته اینکه اگر مایل به ادغام حمام و دستشویی نیستید می توانید آنها را جدا کنید.

سبک انگلیسی 85674689746987468748567

در پایان

در آخر ما د راین مطلب سعی کردیم تا شما را با سبک انگلیسی نیز آشنا کنیم  اما باید بدانید که ایده های متعددی برای دیزاین این سبک از دکوراسیون داخلی نیز وجود دارد که هر کدام می تواند به نوعی زیبایی خاصی را به خانه شما بدهند تا دکوراسیون شما را به نسبت خانه های دیگر نیز متمایز کند .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه