ده مدل جالباسی مناسب ویلاهای مازندران

15 دی 1400
0 دیدگاه
ویلاهای مازندران 485748748748418418748754

اگر به فکر یک طراحی داخلی بسیار عالی، مطابق با متدهای روز برای ویلاهای شمال هستید، باید بدانید که دکوراسیون منزل و ویلا در شمال، فقط منحصر به مبل، صندلی، لوازم  آشپزخانه و لوازمی از این قبیل نیست! بر عکس اگر می‌خواهید به بهترین نحو طراحی داخلی ویلاهای مازندران را برآورده کنید، باید به جزء جزء لوازم دقتی ویژه داشته‌باشید و مواردی مثل جالباسی را دست کم نگیرید! جالباسی، جاکفشی، کمدهای دیواری، قفسه کتاب و … می‌توانند نقشی مثبت و یا منفی در موفقیت طراحی داخلی شما ایفا کنند.

چیزی مثل جا لباسی در دکوراسیون داخلی ویلا در مازندران، فقط وجه زیبایی شناسی صرف و یا عملکردی صرف ندارد، این دو مورد با هم کار کرده و در نهایت ما را متوجه کاربردهای زیاد و اساسی این وسیله خواهد کرد. طراحان داخلی و متخصصین در این زمینه، بهترین مراجع برای بهره‌مندی از یک طراحی داخلی عالی هستند. اگر دقت کرده‌باشید، گاهی فقط جا گذاری کمد در ویلاهای مازندران یک چالش اساسی است که شاید یک فرد با تجربه در این زمینه به سرعت بتواند مشکل ما را حل کند.

در طراحی داخلی و چیدمان عناصر داخلی، نظم‌دهنده‌ها، لوازمی بسیار کاربردی هستند که در خدمت آسایش ساکنین و جلوه بهتر محیط عمل می‌کنند و در کنار آن فضای مفید را حفظ کرده و زیبایی بصری را نیز تامین می‌کنند. جالباسی‌ها یکی از این وسایل پر کاربرد هستند که در انواع و طرح‌هایی متفاوت برای استفاده در ویلاهای مازندران صف کشیده‌اند و به همان میزان که شما لباس دارید و یا از آن استفاده می‌کنید، نیاز به این وسیله ضروری نیز حس می‌شود.

بهبود فضای ویلاهای مازندران، گاهی فقط با استفاده به جا از یک جا لباسی در هم آمیخته‌است. در زمینه انتخاب جا لباسی و بهره بردن از این وسیله در ویلاهای مازندران، شما با انواعی وسیع رو به رو خواهید بود، در این راستا، ما برخی از نمونه‌های پر کاربرد را در این نوشتار معرفی می‌کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

ویلاهای مازندران 984874875486541865418648547

1- جالباسی دیواری برای ویلاهای مازندران

جا لباسی‌های دیواری، فضایی کم را اشغال می‌کنند ولی فضایی زیاد برای آویزان کردن وسایل شما فراهم خواهند آورد! از عمده مزایای این نوع از جا لباسی این است که می‌توان آن‌ها را در انواع فضاها آویزان کرد، پشت درها، اغلب جای مناسبی برای این نوع از جا لباسی است.

می‌توانید طرح دلخواه خود را هم در رابطه با این جالباسی داشته‌باشید و به طراحان سفارش دهید، از دیگر مزایای استفاده از این نوع جا لباسی در ویلاهای مازندران، تنوع در اشکال آن است که می‌تواند به عنوان نوعی دکوراتیو در خدمت فضای داخلی باشد. مثل تصاویر زیر.

2- جالباسی تاشو برای ویلاهای مازندران

یکی از مواردی که از بدو پیدایش توجه افراد بسیاری را به خود جذب کرده‌است، لوازم تاشو هستند. جالباسی‌های تاشو در این دسته از لوازم قرار می‌گیرند و در انواع متعدد با ابعاد متفاوتی نیز تولید شده‌اند. در ابعاد متفاوت این نوع از جالباسی‌ها می‌توان اقلامی به غیر از لباس نیز قرار داد. این وسایل برای خانه‌های کمجا بسیار مناسب هستند و از نظر ابعاد، توانایی پوشش دادن مقدار زیادی وسیله را دارند.

3- جالباسی ایستاده برای ویلاهای مازندران

چوب لباسی‌ها، یا همان جا لباسی‌های ایستاده، از دیگر انواع پر طرفدار جالباسی برای استفاده در ویلاهای مازندران هستند. جالباسی‌های ایستاده می‌توانند نقش مهمی در دکوراسیون داخلی داشته‌باشند و اگر در طرحی خاص تهیه شوند، می‌توانند بخشی از دکوراتیو فضا به حساب بیایند.

اگر به دنبال فضایی برای نصب وسایلی هستید که بیشتر باید دسترس قرار بگیرند، به فکر تهیه جا لباسی ایستاده برای برخی از فضاهای شخصی‌تر ویلاهای مازندران باشید. این جا لباسی‌ها مناسب فضاهای عمومی‌تر نیستند و بهتر است در اتاق خواب‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

 

ویلاهای مازندران 47887487974498444556154454

 

4- جالباسی پشت در

در راستای استفاده بهینه از فضاهای منازل، مثل ویلاهای مازندران، می‌توانید در برخی مناطق منزل، از لوازمی کاربردی استفاده کنید! مثل پشت درها! جالباسی‌هایی که در پشت در آویزان می‌شوند، بیشتر مناسب اتاق خواب هستند و در فضای زیر آن‌ها می‌توان کمد یا قفسه هم ایجاد کرد. به هر حال اگر با اتاقی کوچک مواجه هستید که نیاز به ارگانایزر بیشتری دارد، نصب جالباسی مناسب در پشت در، ایده‌ای است که بارها امتحان شده و جواب خود را پس داده‌است.استفاده بهینه از فضا بیشترین خواسته های افراد می باشد ، آن ها همواره خواستار این هستند که از تمامی فضای موجود در خانه بهترین استفاده را کنند ، از همین رو جالباسی های پشت دری گزینه بسیار مناسبی برای اجرای این ایده است . فضای پشت در ، در بیشتر منازل بدون استفاده می باشد در صورتی که می توان با نصبب جالباسی از آن نیز استفاده خوبی کرد . مثلا با استفاده از چند تکه چوب و چند عدد گیره لباس می توان به راحتی وسیله مناسبی را برای استفاده شخصی ساخت .

5– کمد دیواری یا کمد لباس

و اما سری می‌زنیم به بهترین نوع جالباسی برای هر جا، چه ویلاهای مازندران چه یک خانه نقلی و یا بزرگ در هر شهر دیگر! و آن هم چیزی نیست به جز کمد دیواری. همانطور که می‌دانیم، همه ما تمایل داریم لباس‌هایمان در فضایی پنهان قرار بگیرد و از سوی دیگر، خود کمد هم فضای مفید را اشغال نکند و در دیوار تعبیه شده‌باشد. کمدهای دیواری، نه تنها لباس، بلکه حجم زیادی از سایر وسایل را نیز در خود جای می‌دهند و از سوی دیگر، آلودگی و گرد و خاک را نیز از وسایلمان دور می‌کنند. از طرفی، به دلیل تعبیه شدن کمد دیواری در دیوار و اینکه زائده‌ای اضافی محسوب نمی‌شود، می‌توان این نوع کمد را در نشیمن و یا پذیرایی نیز طراحی کرد و از فضای ایجاد شده استفاده بهینه داشت.

یکی از کاربردهای جذاب کمد دیواری بر می‌گردد به استفاده از آن در فضای پیش ورودی. در این صورت شما می‌توانید بخشی از آن را به فضای کفش‌ها اختصاص دهید و بخشی دیگر را به فضایی برای آویزان کردن لباس مهمانان، در این صورت است که مهمان احساس راحتی ویژه‌ای در بدو ورود خواهد داشت و حس بهتری از بودن در فضا خواهد گرفت.

ویلاهای مازندران 489748487487418547158415841

6- رگال‌ها، جالباسی مناسب برای اتاق خواب ویلاهای مازندران

اگر با کمبود فضا در ویلاهای مازندران رو به رو هستید، رگال‌ها از عمده ارگانایزرهایی هستند که سریعا به کمک شما می‌آیند و مشکل کمبود جا را رفع می‌کنند. در زمانی که در کمد جا کم می‌آورید و یا جای کمد ندارید، رگال انتخاب مناسبی است. می‌توانید لباس‌هایتان را با کاور مخصوص روی رگال قرار دهید و از آن استفاده کنید. گاهی می‌توان این نوع جالباسی را بخشی از طراحی داخلی دانست و از آن در جهت ایده‌های مثبت بهره برد. مثل تصویر زیر.فلسفه استفاده از جالباسی در فروشگاه ها با منازل بسیار متفاوت است ، اگر چه هدف اصلی استفاده از آن ها نظم دهی به محیط است . در منازل معمولا بایستی لباس ها و پوشاک ها از دید افراد مخفی بماند ، در حالی که در فروشگاه ها چنین نیست ! شما می توانید از رگال های نیز برای نظم دهی به لباس های خود استفاده کنید ، اما در صورتی که علاقمند به نمایش آنها برای همگان علاقمند نیستید ، می توانید رگال را در پشت پارتیشن اتاق خود قرار دهید تا لباس های شما از دید افراد و میهمانان مخفی بماند .

7- چوب لباسی کم جا برای استفاده در کمد و رگال

شما می‌توانید از این نوع از چوب لباسی در کمد دیواری، چوب لباسی و یا رگال بهره ببرید. اگر لباس زیاد و جای کم دارید، این نوع از چوب لباسی بسیار به شما کمک خواهد کرد. هر چوب لباسی در این نوع، می‌تواند حامل تعدادی لباس باشد که بنابر طراحی و آستانه تحمل وزن این تعداد فرق دارد.

جالباسی چوبی با ضخامت کم : همان طور که گفته شد از جالباسی علاوه بر نظم دهی به لباس ها می تواند برای جدا سازی فضا و تغییر دکوراسیون نیز استفاده شود . جالباسی های چوبی که به منظور ساخت آن از صفحات چوبی زائد یا تنه درختان و یا حتی صفحات غیر چوبی که با طرح و رنگ چوب پوشیده شده اند ، می تواند همخوانی خوبی را به دکوراسیون چوبی یا کابینت طرح چوب شما داشته باشد . از دیگر مزایای استفاده از جالباسی چوبی ، هزینه کم و قابل انتخاب بودن آن برای همه افراد است .

8- جا لباسی چند منظوره در ویلاهای مازندران

جا لباسی‌هایی هستند که فقط جای لباس محسوب نمی‌شوند و می‌توانند به صورت چند منظوره مورد استفاده کاربران قرار بگیرند. این جا لباسی‌ها، علاوه بر لباس، می‌توانند حامل کتاب، دکوراتیوها، لوازم آرایشی، کفش، رخت خواب و بسیاری دیگر از اقلام شما باشند.

بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم که از یک جالباسی چند منظوره استفاده کنیم و در یک وسیله، بسیاری نیازهای فضایی و کاربردی خود را برآورده کنیم.

 

ویلاهای مازندران 638968568796789678

 

9- دراور

برخی از لباس‌ها هستند که بهترین مکان برای نگهداری آن‌ها کشو و دراور است. دراور به عنوان یک جالباسی کاربردی و جادار، ارگانایزری است که به فضای داخلی ویلاهای مازندران نظم داده و از طرفی کمبودهای فضایی را نیز جبران خواهد کرد. دراورها می‌توانند زیر میز آرایش و یا زیر کمدها باشند و از روی آن‌ها به عنوان میز استفاده شود.

10- کشوهای زیر تخت

برخی از مدل‌های تخت‌خواب هستند، که در راستای سامان‌دهی و نظم بخشیدن به فضا، در زیر خود، حاوی کشوهایی بزرگ و جادار هستند. این نوع از تخت‌ها، به ویژه برای اتاق‌های کوچک در ویلاهای مازندران بسیار مناسب هستند، چرا که فضاهای کوچک نیاز بیشتری به ارگانایزر دارند و نیاز به حفظ فضای مفید در این فضاها بیشتر حس می‌شود.

طراحی داخلی ویلاهای مازندران

همانطور که گفتیم، لوازمی مثل کمدها و جالباسی‌ها، علاوه بر وجوه عملکردی منحصر به خود، بخشی مهم از طراحی داخلی و زیباسازی را بر عهده دارند، لذا در زمان انتخاب هر یک از اقلام عنوان شده در بالا، بهتر است در کنار مواردی مثل مقاومت، دوام، جای کافی، قیمت و … زیبایی را نیز در نظر داشته باشید و وسیله‌ای را انتخاب کنید که در هارمونی با سایر اقلام شما باشد و بتواند نقشی مناسب در فضای داخلی ایفا کند.

از خاطر نبرید که یکی از الزامات ایجاد آسایش در افراد، انتخاب مناسب لوازم منزل است، پس در انتخاب صحیح و متناسب با فضای تمامی وسایل منزل خود کوشا باشید.

خرید ویلا در مازندران

خرید ویلاهای مازندران در این روزها، با اما و اگرهای زیادی رو به روست و بسیاری از افراد نمی‌دانند برای خرید بهترین ویلاهای مازندران، که متناسب با نیازهای ویژه آنان طراحی شده‌باشد، باید از چه طریقی اقدام کنند. به هزار و یک دلیل که قبلا ذکر کرده‌ایم و حتما خود شما نیز از آن مطلع هستید، مراجعه به مشاورین املاک، به عنوان افراد متخصص در این زمینه، بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته‌باشید. پس اگر قصد خرید ویلاهای مازندران را دارید و کیفیت برای شما در وهله اول مطرح است، قبل از اقدام به خرید، برای تجربه خریدی مطمئن و امن، از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید. ما در مشاورین املاک دکتر بخشی، از صفر تا صد ماجرا با شما همراه خواهیم بود. رضایت از خرید را با ما تجربه کنید.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/10/15

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه