ترفندهای زیباسازی راه پله آپارتمان های مازندران با استفاده از گلدان

راه پله آپارتمان 857456874865748748748657416874

زیباسازی راه پله آپارتمان های مازندران ، همیشه قابل تحسین بوده اند ، چرا که همه این آپارتمان ها دارای راه پله می باشند . همان طور که می دانید تمامی آپارتمان ها دارای راه پله هایی هستند که به درون خانه های ختم می شوند ، حال در اینجا بحث ما بر روی آپارتمان های مازندران می باشد . تزئین راه پله آپارتمان با گلدان ، امری است مهم که به فضای داخلی آپارتمان ها روحیه ای صمیمی و دل انگیز می بخشد . البته ناگفته نماند که فرقی ندارد شما ساکن آپارتمان ها باشید و یا برج های ساحلی مازندران ، حتی ممکن است ویلاهای شهرکی مازندران همچون ویلاهای شهرک خزرشهر دارای راه پله ها کوچک باشند ، شما همچنین نیز می توانید از این ترفند ها استفاده نمایید .

ممکن است ویلای شما دوبلکس باشد و بخواهید در فضا داخلی دیزاین ویژه و منحصر به فردی خلق نمایید ، از همین رو ی توانید از ایده های خلاقانه ای که در ادامه به شما ارائه خواهیم نمود استفاده نمایید . ساده ترین راه برای تزئین راه پله می تواند با گلدان ها انجام گیرد ، حال این گلدان ها می توانند کوچک و یا بزرگ باشند ، گلدان های کوچک را می توانید با گیاهان آپارتمانی زیبا و با گل های ریز پر کنید و گلدان های بزرگ را با گیاهان شاخه دار و بزرگ تر .

 راه پله آپارتمان 857456874865748748748657416874

طاقچه ها بخشی از ترفندهای زیباسازی راه پله آپارتمان ها محسوب می شوند

اگر راه پله آپارتمان شما دارای طاقچه است ، می توانید با گذاشتن گلدان های کوچک و گل های ریز ، به زیباسازی راه پله آپارتمان بی انجامید . هنگامی که از بالا به چنین منظره زیبایی که به وجود اورده اید می نگرید ، خواهید دید که زیبایی فضای داخلی دوچندان شده است . نکته مهمی که باید حتما آن را در نظر داشته باشید ، ساز درست گلداها است ، چرا که در صورت بزرگ تر بودن از پهنای طاقچه ، امکان سقوط گلدان ها وجود دارد و ممکن است خسارات مالی و جانی را به وجود آورد .

چیدمان نا منظم گلدان ها دور تا دور  راه پله آپارتمان ها

از دیگر ایده های پرکاربرد و موثر در زیباسازی راه پله می توان به قرار دادن گلدان ها با سایز های متفاوت و به صورت نا مرتبط اشاره نمود ، بهتر است برای زیبانمودن راه پله ها از سایز های مختلف گلدا ها استفاده نمایید و آن ها را به صورت تا مرتبط بچینید . به کارگیری از این ایده برای راه پله های نورگیر بسیار کاربردی و زیبا است ، راه پله های نورگیر جلوه و زیبانمایی دوچندانی را ارائه خواهند نمود .

 راه پله آپارتمان 876846848657486748674

باغچه راه پله

احتمالا تا کنون دیده اید که برخی از آپارتمان ها دارای راه پله هایی هستند که جایی مانند باغچه ، جهت کاشت گل و گیاه آپارتمانی در آن ها تعبیه شده است . در صورتی که راه پله آپارتمان شما نیز از چنین مزایای برخوردار است ، بهتر است با آسان ترین راه ممکن یعنی کاشت گیاهان و گل های زیبا و رنگی به  زیباسازی راه پله بی افزایید .  همچنین می توانید با مشارکت و گفت و گو دیگر ساکنین ، حائلی شیشه ای را بر دور باغچه نصب کنید ، چرا که نه تنها باعث مرتب و زیبا نمایان شدن باغچه خواهد شد ؛ بلکه امنیت بالایی را برای شما بر قرار خواهد نمود . در ادامه نیز باید اضافه نماییم ، فضایی همچون گلخانه درون راه پله شما ایجاد خواهد شد که باعث ایجاد جذابیت فراوان و همچنین باعث ایجاد فضایی همچون گلخانه در درون آپارتمان می شود و رشد و شادابی گل ها را به همراه خواهد داشت .

گلدان بزرگ در پاگرد اصلی

گذاشتن یک گلدان بزرگ با گیاهی مرتفع در پاگرد اصلی و درست رو به روی در ورودی  ایده ای بسیار زیبا و با شکوه به حساب می آید . برای چنین ترفندی باید گیاه مناسبی را انتخاب نمایید که از جمله آن ها می توان به بنجامین ، کاکتوس های بسیار بلند ،  درختچه زیتون ، فیکوس برگ ویولونی ، سانسوریای بسیار بالغ ، درختچه فیکوس معمولی و پرنده بهشتی اشاره نمود .

باغچه دیواری بسیار زیبا بفرستید

ساختن باغچه دیواری از ایده های بسیار خفن و مبتکرانه محسوب می شود که در کشور های دیگر بسیار قابل مشاهده اند ، علی الخصوص مجتمع های بزرگ بسیار ستونی است . روی دیوار های راه پله آپارتمان می توانید باغچه ای تعبیه کنید و از زیبایی آن لذت ببرید ، پیاده کردن چنین ایده ای بسیار دشوار است و ممکن است زمان زیادی را از آن خود کند ، اما راه اندازی آن شکوه و زیبایی خاص و محنصر به فردی را به آپارتمان خواهد بخشید . نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که برای چنین کاری باید با دیگر ساکنین مشارکت کرده و در صورت تایید نظریه ، با آن ها به پیاده سازی یک باغچه دیواری باشکوه بپردازید .

 راه پله آپارتمان 74897896784967489684796

زیر پله اول ، محلی مناسب برای ساخت باغچه ای شیک

احتمالا بسیار دیده اید که در قسمت زیرین پله اول آپارتمان ها همیشه خالی است و یا وسایل نا مربوط در آنجا قرار دارد . بهتر است از این روش های قدیمی دوری کرده و از ایده های نوین و جدید برای خلق زیبایی ها استفاده نمایید ، به عنوان مثال  بهتر نیست که در این قسمت از راه پله آپارتمان  ، باغچه ای زیبا و کوچک را به وجود بیاورید ؟ ممکن است چنین کاری کمی پر زحمت باشد ، اما بی شک ارزش چنین تلاشی را خواهد داشت !

شما برای اینکار باید با دیگر ساکنین مشورت کرده و در صورت رضایت ، مبلغی را جمع آوری کنید تا بتوانید به راحتی امکانات لازم را فراهم نمایید ، ایجاد چنین باغچه رویایی به همراه گل ها و گیاهان سرسبز و زیبا می تواند جلوه زیبایی را به آپارتمان ببخشد . همچنین هنگام ورود به داخل آپارتمان فضای بسیار دلنشین و دنجی را مشاهده خواهید نمود که می تواند ارزش و زیبایی آن مکان را افزایش دهد . حتی می تواند از تعدادی گلدان زیبا در سایز های مختلف برای قسمت بیرونی باغچه نیز کمک بگیرید ، تا با این روش های منحصر به فرد ، دهان همگی از زیبایی و شگرفت باز بماند ، خودتان نیز بسیار لذت خواهید برد .

آویزان کردن گلدان ها از دیوار ها

پیاده کردن چنین ایده ای بسیار آسان می باشد ، شما فقط نیازمند تعدادی گلدان و میخ و ریسمان مقاوم هستید . شما می توانید گلدان های خود را با کنف توسط میخ به دیوار راه پله آپارتمان آویزان نمایید و از زیبایی این ایده فوق العاده ، نهایت لذت را ببرید . البته باید نسبت به استحکام دیوار ، میخ و همچنین کنف یا ریسمام کاملا اطمینان داشته باشید تا از آویزان کردن گلدان ها آسوده خاطر باشید . بد نیست بدانید بهتر است از گلدان ها کوچک تر برای اینکار استفاده نمایید که سبک و کم وزن باشند تا مشکلی برای شما و دیگر ساکنین ایجاد ننمایند .

راه پله آپارتمان 4654698469841871

از گل های رونده استفاده کنید

از دیگر ترفند های زیبا سازی راه پله آپارتمان های مازندران می توان به ، به کار گیری از گیاهان رونده اشاره نمود . همانطور که می دانید این گیاهان به راحتی می رویند و زیبایی بسیار را ظاهر می نمایند ، از همین رو می توانید با استفاده از گیاهان رونده در گلدان های باریک و بلند ، برای ایجاد منظره ای چشمگیر استفاده نمایید .

سخن آخر

همیشه یادتان باشد بعد از ورود به فضای داخلی آپارتمان ، اولین بخشی که از مجتمع به چشم افراد می آید راه پله های آن ها است . راه پله ها همیشه می توانند به زیباترین شکل ممکن دیزاین شوند ، اما کمتر آپارتمانی چنین زیبایی را به خود دیده است . پیشنهاد می شود از ایده های بسیار مناسب و ایده آلی که در این محتوا به آن ها اشاره نموده ایم ، کمک بگیرید تا زیبایی منحصر به فردی را برای خود و دیگر ساکنین به وجود بیاورید . هر چه از ایده های زیبا بیشتری برای پیاده سازی استفاده نمایید ارزش آن نیز بیشتر شده و زیبایی بیشتری را برایتان قابل مشاهده خواهد نمود .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه