آموزش قوانین مشاور املاک حرفه ای در اروپا که همه را شگفت زده کرد

مشاور املاک 5694568946848674874684

مقدمه:

شغل مشاور املاک بر پایه یکسری دستورالعمل ها،علم تخصصی و عملکردی  می باشد.کار املاک از جمله مشاغل پرطرفدار در جهان می باشد چرا که سرمایه زیادی در این نوع مشاغل رد و بدل می شود. روش کار مشاورین املاک در سایر کشورها به خصوص در اروپا با هم فرق دارد. از آنجایی که این شغل خیلی آسان نیست، بنابراین جهت پیشرفت و کسب مهارت در این حرفه باید به طور مداوم آموزش دریافت نمود‌ تا به موفقیت رسید. بنابراین همه اشخاصی که وارد این عرصه شده اند باید عملکردی ماهرانه داشته باشند.

اهمیت آموزش

یادگیری، در حرفه ای شدن و دست یافتن به موفقیت نقش به سزایی دارد، چنانچه یک مشاور به درستی تعلیم داده شود، عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد، همچنین موجب می گردد که زمان کافی برای توسعه علم و افزایش توانایی های خود در اختیار داشته باشد، گرچه تعرفه آموزش زیاد است ولی سود حاصل از آن بیشتر خواهد بود. طرح های آموزشی  در این راستا به مشاورین املاک کمک شایانی می کند و موفقیت

حاصل شده به صورت چشمگیری در بازدهی مشاوران اثر گذار است، این کار موجب زیاد شدن سود و عملکرد بنگاه می گردد بعلاوه انجام این برنامه ها در محیط کار روحیه مشاورین را بالا برده و شایستگی های تازه ای را در محل کار به وجود می آورد، این حرفه از جمله محبوب ترین مسائلی است که این روزها خیلی از افراد جوان در پی آن می باشند و این گرایش ربطی به میزان تحصیلات نداشته و خیلی از افراد

دارای تحصیلات بالا نیز حرفه مشاور املاک را زمان مناسبی برای موفقیت می پندارند. صاحبان بنگاه با ارائه طرح های آموزشی به مشاورین خود منفعت بسیاری کسب میکنند مخصوصا زمانی که به صورت مستمر انجام گیرد. برخی از این مزیت ها شامل بالا رفتن سود و کارایی، افزایش اعتماد به نفس، کم شدن خطاها و تعرفه ها می باشد. اکثر اشخاصی که پا به عرصه املاک گذاشتند، تعلیمات و دستورالعمل هایی را قدم به قدم اجرا کردند تا به یک شخص حرفه ای تبدیل شده اند.

این دستورالعمل ها بدین شرح می باشند: کسب اطلاعات کافی و جامع در این زمینه، فراگیری دانش گفتگو و مسیرهای ارتباطی، صادق بودن و داشتن اخلاق نیکو، جستجوی مداوم، آپدیت برنامه های املاک، داشتن نظم و برنامه برای جلسه ها. بعد از گذراندن این مراحل باید حرفه های نظیر شیوه های بررسی ملک، گذاشتن آگهی، قواعد جوابدهی به تبلیغات  و مارکتینگ هوشمند می باشند.

مشاور املاک 5694568946848674874684

مشاورین املاک در اروپا

بنگاه معاملاتی یک حرفه ای است که رقابت در آن زیاد است، صاحبان این حرفه برای رسیدن به بیشترین سود و جذب مشتری، کوشش زیادی می کنند. یقیناً داشتن شرایط به تنهایی کافی نیست بلکه باید یکسری حرفه های لازم را در این حوزه کسب نمایید. برخی از این مهارت ها به شرح زیر می باشند:

دانش ارتباطی:

اشخاصی که با مردم سروکار دارند اصلی ترین مهارت ارتباط برقرار کردن است از آن جایی که در حرفه املاک مشتری ها با هم فرق دارند این مهارت نوعی مسئله محسوب می گردد زیرا بعضی ها تلفنی و برخی با ایمیل یا پیام با شما ارتباط برقرار میکنند شما باید در تمام این روش ها تخصص لازم را دارا باشید و به سرعت پاسخ دهید.

فهم نکته های اجتماعی:

فهمیدن زبان بدن از مهارت های مهم یک مشاور املاک حرفه ای است چرا که این دانش شما را از حالات مشتری آگاه می کند. مرور این نوع مهارتها   از برنامه های واجب هر روزه مشاورین است، همچنین از تفاوت های فرهنگی در زمان اجرای معامله های تجاری جهانی آگاهی داشته باشید.

دانش گوش دادن فعال:

مهارت ویژه در حوزه ارتباطات می باشد با این که راحت به چشم می آید ولی باید روش گوش سپردن به متقاضی را فرا بگیرید زیرا از دانش های لازم حرفه مشاور املاک حرفه ای است بعلاوه باعث می شود که شما طرح های مفید و شیوه های تازه را بیاموزید.

حل مسئله:

رفع معضلات یکی دیگر از دانش های سودمندی است که مشاورین املاک باید بر آن مسلط باشند. پیروزمند ترین افراد متخصص وقتشان را جهت رویارویی با مسائل و مشخص کردن راه تسلط بر آنها مصرف می کنند.

به طور کلی با توجه به نکات ذکر شده از عوامل مهم و اساسی جهت توفیق در حرفه املاک آموزش دانش های لازم است. جهت توفیق در این حرفه در کشورهای اروپایی باید دانش های ویژه ای را آموخت اکثر دانش هایی که مشاور املاک در این حرفه احتیاج دارد در جهان یکی است ولی از اساسی ترین دانش هایی که جهت بازدهی بالا در اروپا ضروری است شامل قدرت ارتباط برقرار کردن، دانش اجرای آگهی به صورت حضوری و غیر حضوری و مدارک لازم و توان صحبت کردن می باشد که بر متقاضیان اثر زیادی دارد. در اروپا معاملات مسکن به سه صورت انجام می گیرد، ابتدا آماده کردن قرارداد، امضا قرار داد به وسیله دو طرف و اجرای این قرارداد می باشد.

مشاوراملاک 846954687487489748

 نکات مهم رسیدن به موفقیت

حرفه مشاور املاک بسیاری از تعلقات اداری را ندارد ولی وابستگی زیادی به متقاضیان دارد، چنانچه در این حوزه کار می کنید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا به موفقیت دلخواه دست یابید این نکات عبارتند از:

تعیین کردن اهداف اصلی:

همواره داشتن هدف در هر شغلی بهترین مورد جهت دستیابی به پیشرفت است زیرا این امر نیازها را تعیین کرده و جهت رسیدن به آن ها برنامه ریزی می کنید.

توجه به نقاط قوت و ضعف:

استعدادهای خود را بشناسید و آنها را پرورش دهید چرا که هر خصوصیت درستی شما را به سمت رسیدن به موفقیت سوق می دهد. همچنین نقاط ضعف خود را نیز شناخته و جهت رفع آنها کوشش کنید.

سنجیدن استعدادهای خود و دسته بندی آنها:

زمانی که شما در یک حرفه مهارت کافی را دارید ولی شکست میخورید، این به معنای نداشتن استعداد و توان شما نبوده، لیکن نمی توانید استعدادهای خود را به طور صحیح به کار گیرید. برای همین باید استعدادهای خود را دسته بندی و طبق آنها پیش بروید.

 

مشاور املاک 5468468767979874896468

 

داشتن انگیزه و کنترل وقت برنامه ها:

هنگام اجرای کارها علاقه داشته باشید و از وقت غافل نشوید زیرا وقت مهم ترین گزینه ای است که میان مشتری و مشاور املاک حرفه ای وجود دارد.

ویژگی های یک مشاور املاک حرفه ای

زمانی می توان گفت که یک شخص مشاور حرفه ای املاک است که قادر باشد با تمام وجود خریدار یا فروشنده را راهنمایی کند. مشاوره تفسیر های هر فردی که در مکان های مختلف بیان می کند نیست لیکن تفسیرهایی را شامل می شود که موجب بالا رفتن اعتبار و ارزش اشخاص می گردد. از ویژگی های یک مشاور املاک حرفه ای می توان موارد زیر را نان برد:

داشتن ظاهری آراسته:

چرا که مرتب و معطر بودن در زمان رویارویی با صاحب ملک و مشتری اثر زیادی بر آن ها می گذارد.

تبعیض قائل نشدن بین مشتریان:

از آن جایی که از قشرهای گوناگونی به یک مشاور املاک حرفه ای رجوع می کنند باید امتیازی یکسان برای همه آن ها در نظر گرفت.

داشتن گزینه های زیاد برای فروش:

زمانی که مشتری به شما مراجعه می کند سعی کنید تنها یک مورد را به آن ها معرفی نکنید بلکه موارد زیادی با همان قیمت درخواستی ارائه دهید.

پرهیز از تملق:

به متقاضی خود این اطمینان را بدهید که شما با او صادق هستید این امر به شما  جهت دستیابی به یک خرید و فروش موفقیت آمیز کمک می کند.

خوب صحبت کردن:

برخورداری از این ویژگی برای یک مشاور املاک حرفه ای اهمیت زیادی دارد، چرا که زمان بیشتری را باید با مشتری سپری کنید برای همین سعی داشته باشد تا هم آگاهی وهم دایره لغات خود را افزایش دهید.

مثبت اندیشی:

یک مشاور املاک حرفه ای فکر و ذهن خود را به سمت اجرای معامله مفید و مناسب سوق می دهد.

مشاور املاک 4687468748674841

پرحرفی نکردن:

چرا که این کار مشتری را گیج می کند و اثری بد روی معامله می گذارد، به متقاضی فرصت دهید که بعد از مشاهده با خود فکر کرده و برای انجام معامله تصمیم گیری نماید.

ایجاد حس اعتماد:

داشتن نظر مثبت و به وجود آوردن حس اعتماد در افکار فروشنده و خریدار با ارزش ترین ویژگی یک مشاور املاک حرفه ای است.

دیدن سند ملک:

یک شخص ماهر در هر حوزه ای که فعالیت دارد به هیچ عنوان نباید طبق چیزهایی که شنیده عمل کند، بلکه باید سند را رویت و طبق آن ملک را قیمت گذاری نماید.

سخن پایانی

فرقی ندارد که مشاور املاک تازه کار باشد یا با سابقه، در هر صورت باید به صورت مستمر تعلیم ببیند. زیرا تعلیم مشاور املاک کاری دوره ای نبوده و جهت فراگیری مبانی این شغل حرفه ای باید از اطلاعات، مآخذ  و برنامه های یادگیری املاک بهره جست. بعلاوه باید این آموزش به صورت گام به گام باشد، یعنی اول مبانی ابتدایی تعلیم داده شود و بعد به صورت کاربردی اجرا شود. بنابراین شغل مشاور املاک حرفه ای یک کار سختی است. جهت رسیدن به  موفقیت در دنیای پر رقابت امروز دیگر روش های قدیمی کارساز نخواهد بود. برای پیروزی در این شغل، وجود مشاورین املاک حرفه ای که اطلاعات به روز و جدیدی دارند ضروری است.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه