اکسنت وال طرحی متفاوت در دکوراسیون داخلی خانه شما

اکسنت وال 6485634869968

اکسنت وال چیست ؟ چه  تاثیری در دکوراسیون داخلی ویلا نیز دارد ؟ آیا از نکات اجرایی کردن آن با خبر هستید؟  در ادامه با ما باشید تا سوالاتی از این دست را برای شما توضیح دهیم .

آیا دکوراسیون داخلی ویلا شمالی ، شمارا دلزده کرده است ؟ و به دنبال راهی کم هزینه و کم دردرسر  برای رها شدن از  یکنواختی فضای داخلی خانه خود می گردید ؟ بسیاری از افراد با آمدن حال و های عید تصمیم  می گیرند که تغییری دکوراسیون داخلی خود بوجود بیاورند. به طوری که با هزینه حداقلی بتوانند حال و هوای  خانه خود را در سال جدید دگرگون کنند. اما چاره چیست ؟ ما به شما اکسنت وال را پیشنهاد می دهیم . اکسنت وال گزینه ای عالی برای  دکوراسیون خانه با متراژهای مختلف است. در ادامه با ما باشید تا برای شما قواعد و اصول کلی آن را برای شما نیز شرح دهیم.

اکسنت وال 6485634869968

اکسنت وال چیست ؟

بگذارید در ابتدا معنای لغوی اکسنت وال را برای شما توضیح دهیم : اکسنت (accent) به معنای تاکید کردن و کلمه بعدی وال،  به معنای دیوار است.  شما  با انتخاب یک دیوار  به عنوان دیوار شاخص در نشیمن ، راهرو ، اتاق خواب و… می توانید  با رنگ های ترکیبی ، کاغذ دیواری ، تابلو  با سایز های بزرگ و…   آن را با دیگر دیوار ها نیز متمایز کنید . و تمام توجه را به اکسنت وال خود نیز جلب نمایید.

تغییری ساده با تحولی عظیم

این نوع دیزاین  با یک تغییر بسیار ساده و جزئی می تواند تحولی بسیار عظیم را بوجود بیاورد . فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. اما انتخاب دیوار شاخص مسئله بسیار مهمی است . اهمیت انتخاب صحیح دیوار شاخص آن جا مشخص می شود که شما با انتخاب نادرست باعث ایجاد فضای عجیب وغریب شوید. احتمالا برخی از افراد تصور می کنند که صرفا دیواری که پس از ورود دیده می شود ، بهترین انتخاب  برای دیوار شاخص می باشد . اما این طرز فکر کاملا اشتباه است.  شما می توانید هر دیواری ویا حتی سقف خانه خود و یا حتی محل کار خود اکسنت وال را به وجود بیاورید.

اما مورد دیگر برای اجرا کردن اکسنت وال ، مصالح مورد نیاز است. شما  می توانید مصالح متعددی برای این کار در نظر بگیرید از جمله : چوب ، سنگ ، رنگ و…) . اما آنچه  زیبایی بی نظیر و منحصر به فرد را به خانه شما می بخشد، خلاقیت و ایده های جالب و کاربردی خودتان  است . لزوما برای ایجاد اکسنت وال زیبا و مدرن ، احتیاج به مصالح با هزینه ها بالا نیست. چرا که می توانید با ارزان ترین مواد ، اکسنت وال خود را  بسیار زیباطراحی کنید. چراکه این یک قانون کلی است که زیبایی وابسته به انتخاب درست و آگاهی از هماهنگی اجزا است  .

اکسنت وال 86741684685747864689

متریال مورد نیاز برای اکسنت وال

  1. دیوار طرح آجری
  2. دیوار رنگی
  3. چوب
  4. کاغذ دیواری
  5. تابلو سایز بزرگ
  6. دیوار سنگی

اما  شما می توانید با ایجاد المان کمد دیواری با رنگ خاص و یا ایجاد قفسه بر روی دیوار ، اکسنت وال بسیار لاکچری داشته باشید .  برای چند برابر کردن نمای قفسه ها می توانید از اکسسوری ها استفاد نمایید و به آن زیبایی چند برابری نیز ببخشید.

دیوار آجری خلق زیبایی ماندگار  :

دیوار آجری یکی از فوق العاده ترین طرح هایی است که می تواند به زیبایی دیوار شما نیز کمک کند . آجر ها به دلیل ایجاد فضایی نوستالژیک ، در خانه های مدرن می تواند کمی جسورانه به نظر برسد  . اما کافی است چند نمونه از خانه های بسیار لاکچری را با اکسنت وال آجری تماشا کنید تا عاشق این نوع اکسنت وال شوید. لازم به ذکر است که  آجر ها با سایز های مختلف و متنوع موجود در بازار می توانند بهترین انتخاب باشند و با ایجاد فضای گرم وصمیمی تا سالیان سال برای شما نیز تازگی داشته باشد و به دیوار مورد علاقه شما نیز تبدیل شوند.

می دانید که افراد خانواده دارای سلایق متفاوت هستند اما اکسنت وال آجری می تواند با هر سلیقه منطبق شود. شما می توانید با رنگ آمیزی و یا ایجاد نقوش مختلف بر روی دیوار آجری ، آن را با حال و هوای دکوراسیون خانه خود ، چه کلاسیک و یا مدرن نیز هماهنگ کنید.

اکسنت وال 684769748687697486974896

چوب ؛ هنرنمایی فوق العاده و اصیل در اکثر خانه ها

از منحصر به فرد ترین انتخاب هایی که می توانید برای اکسنت وال خود داشته باشید ، چوب است . می دانید که چوب ها با طرح های بسیار متنوع می توانند تاثیر بسیار فراوانی  در زیبایی نمای خانه نیز داشته باشند . چوب هابا قابلیت جداسازی آن می توانید این امکان را به شما می دهد هرجا که می روید ان را با خود ببرید.

انواع چوب برای دیوار  اکسنت وال

  1. ترموود
  2. MDF
  3. PVC

از مزایای دیگر چوب 

  • عایق در برابر صدا ، سرما ، گرما و رطوبت
  • هماهنگی با هر سلیقه و با هر سبکی

می دانید که کاغذ دیواری یکی دیگر از انتخاب های ایده آل است که  در اکثر خانه های مدرن و لاکچری بسیار کاربرد داشته . کاغذ دیواری ها می تواند خانه را از سادگی نیز در بیاورد و زیبایی چشمگیری را به نمای داخلی خانه شما نیز به وجود بیاورد. اما شما می توانید با متمایز طرح کاغذ دیوار ی اکسنت وال خود زیبایی  دوچندانی را ایجاد نمایید.

دیوار سنگی خلق  نمایی متفاوت  :

دیوار سنگی  یک انتخاب بسیار مدرن برای خانه های بسیار لاکچری می باشند که می تواند تمام توجه افراد را به خود جلب نماید . شما می توانید این نوع متریال را برای اکسنت وال را برای پشت شومینه بخاری خود استفاده کنید و فضایی چشمگیر را خلق کنیدو هچنین  استفاده از سنگ ها برای دیوار آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی بسیار کاربردی هستند.  امروزه با ایجاد طرح های متنوع در بازار می تواند دست شما را درانتخاب باز بگذارد.

اکسنت وال 654626954984867874

رنگ بازی ، ایجاد  اکسنت وال منحصر به فرد

این یک قانون نیست که همه دیوار ها در خانه دارای رنگ یکسانی باشند شما محدودیتی ندارید . می توانید برای چند برابر کردن زیبایی خانه خود یکی از دیوار ها را با تناژ رنگی خاص،  رنگ آمیزی کنید و فرزندان خود را غافل گیر کنید . حتی می توانید خلاقیت به خرج دهید و آن را با ایجاد خطوط زیاد بر روی دیوار  و  نصب تابلو به آن هارمونی خاصی ببخشید و جلوه آن را دوبرابر کنید. ویا اگر طراحی و نقاشی خوبی دارید  می توانید از  هنر خود بهره ببرید و از طرح های گل دار استفاده کنید و مهمانان خود را با این طراحی به وجد بیاورید.

تابلو ؛ هنری زنده در خانه ها

می دانید که یکی از تاثیر گذارترین مواردی که از زیبایی های خانه به حساب می آیند ، تابلو ها هستند . شما می توانید با انتخاب یک تابلو به نقش مورد علاقه و متناسب با دیزاین و سبک خانه به فضای خانه نیز روح و جان ببخشید اما آیا به تابلو ها با سایز بزرگ فکر کرده اید؟ شما می توانید با انتخاب یک تابلوی سایز بزرگ دیوار خانه خود را به طرز چشمگیری زیبا و متفاوت کنید.

در پایان 

اکسنت وال از جمله طراحی بسیار جالب است که در اکثر خانه ها نیز دیده می شود .  این دیوار می تواند به تنهایی خانه شما را یکنواختی رهایی ببخشد و نمایی دیگر به آن ببخشد ما در این مطلب سعی کردیم تا راهنمای شما در این زمینه باشیم . اما این تمام ماجرا نیست چراکه همه چیز به خلاقیت و نوآوری خودتان نیز مربوط می شود . شما می توانید قبل از اجرایی کردن این دیزاین  برای آشنایی بیشتر نمونه کار های زیادی را ببینید تا از ایده های جدید نیز الهام بگیرید .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه