معماری شگفت انگیز این ویلا ها در آمریکا همه را حیرت زده کرده است

20 آبان 1401
0 دیدگاه
ویلاها در آمریکا 5468468467468741687487

مقدمه

معماری از هنر های اصیلی می باشد که  مخصوص به یک نقطه از کره خاکی نمی باشد و معمار هایی با توانایی های خاص در هر نقطه از کره زمین وجود دارند که طرح و سبک خاص آنها و همچنین ایده های ان ها در معماری باعث حیرت همگان شده است. معمار های آمریکایی دست به ساخت ویلا هایی زده اند که طراحی و ساخت آنها از هر لحاظ باعث حیرت همگان شده است و  در رتبه ویلاهای برتر آمریکا و جهان قرار گرفته است با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های این  ویلا ها در آمریکا آشنا کنیم.

ویلاها در آمریکا 5468468467468741687487

معماری ویلای  le palais royal

ویلا ها در آمریکا  از سبک بسیار خاصی پیروی می کنند نشان دهنده اصالت امریکایی آنها است و آزادی در تمام نقاط آن به چشم میخورد. یکی از این ویلاها در آمریکا موسوم به ویلای le palais royal است که معماری بی نظیر و خاص مربوط به خود را دارد که باعث حیرت همگان شده است. پس از طراحی و اتمام مراحل ساخت این ویلا بسیاری از مجلات و روزنامه های آمریکایی از این ویلا به نام زیبا ترین و پرخرج ترین ویلاها در آمریکا قلمداد کردند.

معماری این ویلا و نحوه طراحی آن یک تقلید ماهرانه از کاخ ورسای یا همان کاخ سلطنتی معروف در کشور آمریکا بوده است . معماری این ویلا به گونه ای می باشد که بر فضای زیاد تکیه دارد و مساحت این ویلا چیزی حدود 5600 متر بر مربع می باشد. این ویلا  در شمار گران ترین ویلا ها در آمریکا می باشد. در طراحی و معماری این ویلا  شش آبشار برای فضای بیرونی ویلا در نظر گرفته است که در نقا مختلف محوطه ویلا قرار دارد و باعث ایجاد یک طبیعت بکر و زیبا در دل این ویلای میلیون دلاری شده است.

بلند ترین آبشار این ویلا که در نقطه مرکزی ویلا قرار دارد ارتفاعش به 76  متر می رسد و بسیار چشم نواز است.  در معماری این ویلا 11 اتاق که هر کدام به طور کامل تجهیز شده هستند در نظر گرفته شده است و هرکدام از اتاق ها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی هستند.  کار جالبی که معمار در طراحی این ویلا انجام داده است این است که در میان اتاق های متعدد این ویلا اتاقی را با سبک متفاوت از بقیه طراحی و ساخته است که در بالکن همین اتاق سونا و جکوزی نیز قرار داده است تا کاملا این اتاق از باقی اتاق ها متمایز شود. معمار این ویلا با طراحی  منحصر به فردی که در رابطه با پله های این ویلا داشته  است باعث شده است تا لقب گران ترین پله ها در دنیا را به خود بگیرد.

ویلا ها در آمریکا  به طور معمول از فضای تفریحی جداگانه برخوردار هستند این ویلا هم به همین منظور اتاقی برای نمایش سینمای خانگی دارد که گنجایش 11 صندلی طویل را دارد. اگر شخصی بخواهد در این ویلا مهمانی بگیرد  نیازی نیست  که  نگران  پارکینگ  باشد چون این ویلا  گنجایش  30 ماشین به طور همزمان دارد. معمار این ویلا پیشنهاد بسیار جالبی که مالک داده است  این است که مالک زمین های اطراف  را نیز خریداری کرده است تا در زمین های اطراف این  ویلا ساختمانی برای اقامت مهمان ها در نظر داشته باشد و ساختمانی را مختص فضای بازی و سرگرمی در نظر داشته باشد.

ویلاها در آمریکا 5864687419687469874864

 معماری ویلای بل ابر

ویلا ها در امریکا در شهر های مختلف این کشور ساخته می شود و ویلا های بسیار زیادی با ویژگی های خاص در سراسر آمریکا وجود دارد که یکی از این ویلا ها ویلای بل ابر می باشد. این ویلای دیدنی با معماری زیبا و بی نظیر خود در شهر لس آنجلس یعنی در قلب آمریکا قرار دارد. معمار این ویلا نیز با تکیه بر مساحت بالا به عنوان یک ویژگی بارز در نظر داشته است و مساحت کلی این ویلا 38000 متر مربع است که مانند یک جزیره اقیانوسی کوچک می باشد.

معمار این ویلای زیبا 12 اتاق برای این ویلا طراحی کرده است و تمامی اتاق های این ویلا مجهز به پیشرفته ترین و به روز ترین امانات ی است که در ویلا ها در آمریکا وجود دارد. این ویلای زیبای مجهز به سونا و جکوزی بسیار بزرگی  می باشد که در طبقه پایین آن قرار دارد . همچنین طبقه چهارم این ویلای زیبا مختص به قضای تفریح و سرگرمی می باشد و تمام امکانات یک محیط تفریحی را در خود جای داده است.  این ویلای زیبا 3 آشپزخانه بسیار مجهز دارد که هر چه که یک آشپز حرفه ای نیاز دارد در آن پیدا می شود.

ویلا ها در امریکا نگات شگفت انگیز بسیار زیادی دارند از شگفت انگیز ترین نقاط این ویلا که از ایده های ناب معمار و طراح آن بوده است قرار دادن اتاقی برای ماساژ و رسیدن به تناسب اندام می باشد که بعد از سپری کردن یک روز تفریحی و پرکالری در این ویلای زیبا بسیار لازم می باشد. همچنین ویلا با ابر گامی فراتر در میان ویلا ها در آمریکا برداشته است و آن هم وجود یک گالری زیبای هنری در این ویلا می باشد که برگرفته از آثار هنرمندان برجسته جهان می باشد. که باعث حیرت افرادی می شود که از این ویلا دیدن می کنند و در آن اقامت می کند. ویلاهایی که در آمریکا وجود دارد هر کدام ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد که هر کدام باعث منحصر به فرد بودن آن در نوع خود می شود.

ویلا در امریکا اغلب به سبک سلطنتی و نیمه سلطنتی طراحی می شود اما در میان این ویلا های ویلایی در ویرجینیا قرار دارد که معمار آن کاملا متفاوت می باشد با ما همراه باشید تا شما را با این ویلا آشنا کنیم

ویلاها در آمریکا 5486746874688748746

ویلای مدرن ویرجینیا

در قلب ایالت ویرجینیا ویلایی مدرن وجود دارد که زیبایی طبیعت اطراف باعث زیباتر شدن آن شده است . یکی از اهداف معماران این ویلا بنا کردن آن در یک مکان بکر و زیبا بوده است که باعث زیبایی و جلوه بیشتر آن شود. از شگفتی هایی که این ویلای کاملا مدرن دارد این است که سرتاسر این ویلا با دیوار های شیشه ای پوشیده است که باعث می شود افراد ساکن در آن در هر زمان و هر مکانی از این ویلا به منظر های  بیرون ویلا اشرافیت مامل داشته باشند و بتواند از زیبایی آن نهایت استفاده را بکنند. این ویلا به دلیل اینکه شیشه زیادی در طراحی و معماری آن به کار گرفته شده است مجهز به پیشرفته ترین سیستم های عایق حرارتی می باشد که از هدر رفتن انرژی در آن جلوگیری می کند و محیط داخل ویلا را در شب های سرد زمستان گرم  و مطبوع می کند و افراد ساکن در آن می توانند در محیطی دنج ، گرم و راحت بنشینند و مشغول خوردن قهوه شوند و هم زمان  از دیدن مناظر بیرون نهایت لذت را ببرند.

این ویلا در طراحی خود از تمام سبک های مدرن و اسپرت استفاده کرده است تا بتواند یک فضای گرم و راحت را ایجاد کند که هدف اصلی آن احساس آرامش و راحتی از قرار گرفتن در آن می باشد.پارکت هایی که در کف این ویلا مورد استفاده قرار گرفته است کاملا از جنس چوب می باشد و به رنگ سفید است که باعث فضای روشن و دلنشین در محیط داخلی این ویلا شده است.  نمای بیرونی این ویلا از چوب می باشد که در هماهنگی کامل با محیط و طبیعت بیرونی خود است و با یک نگاه میتوان فهمید که معمار آن چه طراحی بی نظیری داشته است وجود یک ویلای مدرن با نمای چوبی در دل یک طبیعت زیبا و دست نخورده باعث می شود همه با حیرت از آن بازدید کنند و خواهان داشتن همچین ویلایی باشند تا بتوانند از آن در شب های زمستانی و سرد ویرجینیا استفاده کنند.

ویلاها در آمریکا 365896589+8599

مشخصه ویلا ها در آمریکا

شاید ویلاهایی که در کشور آمریکا ساخته می شود سبک ها و امکانات گوناگونی داشته باشد اما همه این ویلا ها در بعضی از مولفه ها با یکدیگر برابر هستند این مولفه ها عبارتند از :

داشتن طراحی خاص و منحصر به فرد

موقعیت جغرافیایی و ویژه که مختص به همان ویلا می باشد

مساحت زیاد که بر پایه طراحی منحصر به فرد و خاص آن ها می باشد.

امکانات ویژه از ویژگی هایی که در تمامی این ویلا ها وجود دارد و از مشخصه های اصلی آن ها می باشد.

از دیگر ویژگی های این ویلا ها که در تمامی آن ها مشترک می باشد مبلغ بسیار بالای آن ها می باشد و اینکه هر کس توانایی خرید آن را ندارد و فقط افرادی که از در آمد بالایی برخوردارند می توانند چنین ویلایی خریداری کنند.

سخن پایانی

معماران آمریکایی  یکی از برترین معمار ها در دنیا هستند که ویلا های بسیار زیبایی در این کشور بنا کرده اند که در این مقاله به سه سبک از ویلاهای کشور آمریکا اشاره کرده ایم شاید این سه ویلا را افراد و معمار های متفاوتی طراحی و ساخته باشند اما تمام این ویلا ها دارای مولفه های مشترکی هستند که از ویژگی های آنها محسوب می شود. مانند مساحت بالا و امکانات خاص یا قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی ویژه.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه