عجیب ترین مناطق گردشگری لندن که هیچکس از آن خبر ندارد

15 آبان 1401
0 دیدگاه
گردشگری لندن 74896789678967849674967867

مقدمه

لندن به عنوان قلب فرهنگی و تاریخی کشور انگلستان نام برده می شود که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی و بسیار مشهوری را در خود جای داده است. در شهر لندن جاذبه های وجود دارد که با مناطق توریستی عادی  کاملا متفاوت می باشد  و این جاذبه های هیجان انگیز می تواند اوقات خوبی را برای شما  فراهم می کند مانند شبیه سازی دنیای هری پاتر که برای طرفداران فیلم ها و کتاب های بسیار دیدنی و جذاب می باشد یا دیدن از کاخ باکینگهام نیز یکی از جاذبه های بسیار دیدنی در شهر لندن می باشد. این شهر حتی مناطق گردشگری زیادی برای کودکان دارد که هم برای آنها بار علمی محسوب می شود و هم تفریحی. همراه ما باشید تا از خواندن مطالب جاذبه های گردشگری لندن از آن لذت ببرید.

گردشگری لندن 74896789678967849674967867

 تور برادران وارنر برای آشنایی با ساخت هری پاتر

کمتر کسی است که کتاب معروف هری پاتر نوشته جی کی رولینگ را نخوانده باشد و از غرق شدن در دنیای جادویی آن لذت نبرده باشد. یکی از تفریحات بسیار جالبی که در شهر لندن می توانید آن را تجربه کنید  دیدن پشت صحنه های قسمت های مختلف از فیلم هری پاتر به صورت زنده می باشد که برای شما یک روز کاملا جادویی را به ارمغان می آورد و خاطره ای شیرین را برای شما به ارمغان می آورد.  استودیوی به نام برادران وارنر توری را برنامه ریزی کرده اند تا کسانی که به مجموعه فیلم های هری پاتر علاقه دارند بتوانند از نزدیک با دنیای جادویی آن آشنا شوند و ارتباط برقرار کنند.  در این طور تمام وسایلی که در فیلم هری پاتر وجود داشته است وجود دارد و حتی اتاق دامبلدور در بالای برج هاگوارتز و تالار اصلی مدرسه و کلبه ای که در دل جنگل به کلبه هاگرید معروف بود نیز وجود دارد و طرفداران  این مجموعه با لمس این تصاویر از نزدیک می توانند خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن خود حک کنند.این تور از مناطق گردشگری لندن می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

منطقه گردشگری کاخ باکینگهام

یکی دیگر از مناطق گردشگر لندن  کاخ باکینگهام می باشد که این مناطق  گردشگری لندن مربوط  به اقامتگاه ملکه انگلستان بوده است به همین  علت در میان مناطق گردشگری لندن از شهرت بسیار زیادی برخوردار  است. کاخ باکینگهام از معدود کاخ های سلطنتی می باشد که هنوز نیز مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد خود را از دست نداده است. این کاخ دارای 19 اتاق مجلل و سلطنتی می باشد که درهای آن در فصل تابستان بر روی گردشگرانی که می خواهند از آن بازدید کنند باز است. این کاخ از مجل هر ساله میزبان مراسم های بسیار مجللی است که در این مراسم ها به بازگو کردند سرگذشت ملکه نیز می پردازند و هدایای نفیسی به این کاخ اهداء می شود، البته باید بگویم گردشگران نیز در بعضی از این مراسم ها میتوانند شرک کنند.

 اتوبوس های توریستی

مناطق گردشگری لندن تنها به یک منطقه  گفته نمی شود بلکه یکی از مناطق گردشگری لندن اتوبوس های توریستی آن است که برای  آن حتما باید از قبل بلیط رزرو کنید.

با خرید یک عدد بلیط می توانید در مدت 24 ساعت در هر کجا از مناطق گردشگری  لندن که خواستید پیاده یا سوار شوید. این اتوبوس ها مسیرشان در میان مناطق گردشگری لندن  که از معروفیت زیادی برخوردار است می باشد و به همین علت طرفداران بسیار زیادی دارد

جاذبه گردشگری چرخ و فلک کوکاکولا لاندن آی

از مناطق گردشگری لندن که به معروفترین افق لندن معروف است چرخ و فلک کوکا کولا می باشد. افرادی که در این چرخ فلک بنشینند می توانند تصاویر حیرت انگیز و خیره کننده بسیار زیادی را از جاذبه های شهر ببینند که در حالت عادی قادر به دیدن آن نخواهند بود. در این چرخ و فلک که یکی از معروف ترین مناطق گردشگری لندن می باشد می توانید به طور همزمان 55 تا از مناطق گردشگری و جاذبه توریستی این شهر را به طور همزمان ببینید

گردشگری لندن 47896769796789647964

 برج شهر لندن

یکی از مناطق گردشگری لندن از معروف ترین ساز های جهانی می باشد .  برج لندن تاریخ 900 ساله دارد و محل هایی مانند زندان یا محل اعدام  و …. بوده است.  شما با بازدید از این برج می توانید برج سفید را به راحتی تماشا کنید و از اتاق های قرون وسطیی مربوط به پادشاهان از نزدیک دیدن کنید.

 موزه مادام توسو

از جاذبه های معروف لندن که از مناطق گردشگری  لندن می باشد موزه مادام توسو می باشد که شما با دیدن از این موزه می توانید با چند شخصیت مطرح جهانی  روبه رو شوید. اشخاصی مانند شکسپیر ، لیدی گاگا  را از نزدیک ببینید. موزه مادام توسو از 14 قسمت تعاملی و 300 مجسمه مومی ساخته شده است. شما با بازدید از این موزه می توانید با اشخاص مشهوری نظیر جانی دپ عکس بگیرید.شاید مجسمه باشد اما با واقعیت برابری می کند.

گردشگری لندن 47967896789679797

کاخ دیدنی کنزینگتون

از مناطق گردشگری لندن که از مجلل ترین و خیره کننده ترین کاخ ها می باشد کاخ کنزینگتون می باشد. شما با بازدید از این کاخ می توانید  داستان هایی در رابطه با زندگی ملکه ویکتوریا با روایت تصویر بشنوید . همچنین با بازدید از این کاخ اطلاعات زیادی در رابطه مراحل گوناگون ملکه ویکتوریا با عنوان همسر نیز آشنا می شوید.

بنای وست مینستر ابی

از مناطق گردشگری لندن یکه یک منطقه باستانی با قدمت 700 ساله می باشد می توان بنای وست مینستر ابی را نام برد که سالانه بازدید کننده های بسیار زیادی از این مکان باشکوه و دیدنی بازدید می کنند و جاذبه باستانی لندن لقب گرفته است. این بنا که برای مراسم های تاجگذاری مپ پادشاهان و ملکه های انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد خود به تنهای بازگو تاریخی طولانی از کشور انگلستان می باشد.

 سیاهچال شهر لندن

یکی از مناطق گردشگری لندن  که به ترسناک ترین منطقه گردشگری معروف است سیاهچال این شهر اس که از ترسناک ترین و مخوف ترین نقاط تاریخی در کشور انگلستان می باشد.  در این مکان نمایش هایی به صورت زنده برگزار می شود که جلوه ای حقیقی اما تلخ و دردناک از اعصار گذشته را به نمایش می گذارد.

 هاید پارک

مناطق گردشگری لندن فقط به بناهای تاریخی این شهر خاتمه نمی  یابد هاید پارک لندن جزوء مناطق گردشگری لندن  می باشد که مساحتی حدود 350 هکتار دارد و لقب بزرگترین فضای روباز انگلستان را به خود اختصاص داده است.  این پارک سالهای زیادی است که از مناطق گردشگری لندن و مقصد توریستان محسوب می شود. دریاچه ای که در این پارک وجود دارد در قرن 18 ساخته شده است و برای کار هایی مانند شنا و قایقرانی از آن استفاده می شود. از این پارک برای سخنرانی های مهم توسط افراد سرشناس کشور انگلستان نیز استفاده می شود.

گردشگری لندن 446385468574168

 چشم شهر لندن

یکی از جاذبه های بسیار دیدنی در شهر لندن  معروف به چشم لندن می باشد که 135 متر ارتفاع دارد .  این سازه زیبا که از آن به عنوان نماد شهر لندن یاد می شود از سال 2000 بازدید ان برای عموم آزاد اعلام شده است و همه افراد می توانند از نزدیک این چشم لندن را مشاهده کنند.

 رودخانه تیمز

از جاذبه های طبیعی و بکر و ناب شهر لندن رودخانه تیمز آن است که رنگ آبی و شفاف آن به گردشگران احساس ارامش بسیار زیادی می دهد.  رودخانه تیمز به عنوان نیروی حیات شهر لندن شناخته می شود و همچنین این رودخانه طولانی ترین رود در کشور انگلستان محسوب می شود که انتهای آن به دریای شمال می رسد. اولین پیدایش جوامع بشری در کشور انگلستان در کنار این رود بوده است. همچنین این رود در جنگ هایی که در کشور انگلستان رخ داده است از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است و همیشه مورد توجه پادشاهان بوده است.  از جاذبه هایی که رودخانه تیمز دارد شام خوردن بر روی این رودخانه می باشد که یک برنامه مفرح و تفریحی بعد از گشت و گذار و خستگی در شهر می باشد. سوار شدن بر یک قایق در معروف ترین رودخانه جهان و شام خوردن در زیر نور ستارگان سوار بر امواج اب خاطره ای است که گردشگران هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

 برج شارد

از مناظر دیدنی و خیره کننده شهر لندن می توان به برج شارد آن اشاره نمود که در قسمت افق لندن به طرز باشکوهی قد برافراشته است و باعث ایجاد یک منظره منحصر به فرد شده است. از بالای برج شارد شما می توانید تمام جاذبه های لندن را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.  برج شارد تنها نقطه در لندن می باشد که در آن می توان تمام شهر را  به صورت یکجا تماشا کنید و از دیدن این همه زیبای حیرت زده شوید.

سخن پایانی

شهر لندن با قدمت تاریخی که دارد مناطق گردشگری بسیار زیادی را در دل خود جای داده است و قلب گردشگری کشور انگلستان می باشد. مناطق گردشگری لندن بسیار متعدد است و فقط به مکان های مشخص ختم نمی شود بلکه برج ، کاخ ، پارک و حتی رودخانه بسیار دیدنی و مهم در این شهر قرار دارد که یک منطقه استراتژیک در طول جنگ هایی بوده است که در کشور انگلستان رخ داده است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه