دانستنی های حیرت آور از برج های دوقلو تهران

14 آذر 1400
0 دیدگاه
برج های دوقلو تهران 46845684865478

ابتدا قبل از بررسی برج های دوقلو تهران باید به تاثیرات برج سازی و اهمیت آن ها بپردازیم . در حقیقت هر شهر و یا هر کشوری به منظور به رخ کشیدن قدرت و توانایی های اقتصادی و صنعتی خود از ترفند برج سازی و بلند مرتبه سازی استفاده می نماید . در واقع برج ها در شهر سازی مدرن از نشانه های موفقیت سیاست گذاری های شهری هستند به همین علت بسیار حائز اهمیت می باشند . در چندین سال اخیر نسبت با سالیانه گذشته پیشرفت بسیاری کرده است خصوصا شاهد چنین پیشرفتی درشهرهای بزرگ همچون تهران هستیم .

برج های دوقلو تهران را می توان نمونه بارزی از نمادهای موفقیت شهری تهران دانست . این برج ها در زمره گران ترین و زیباترین برج های تهران و ایران  به شمار می روند . برج های دوقلو تهران به عنوان یک برج باغ از نوع مسکونی شاخته می شود که به نوبه خود از شاهکار های معماری سبک مدرن در تهران و ایران محسوب می شود . تهران داری سازه ها و زیبایی های زیادی است که هنر دست معماران قدر و خبره هستند و نمیتوان هنر آن ها و غظمت برج های تهران را دست کم گرفت .

برج های دوقلو تهران 46845684865478

مشخصات حیرت آور برج های دوقلو تهران

سازه های بلند مرتبه ای چون برج ها ، برج باغ ها ، اپارتمان های تجاری ، مسکونی و سازه هایی از این دسته به علت ویژگی های بسیار مثبت و بزرگ و منابع بسیار جهت ساخت ، دارای مشخصات و جزئیاتی هستند . این مجموعه لاکچری از نظر طبقات موجود در آن به صورت کلی بیست و پنج طبقه است که از بین آن ها بیست طبقه را به عنوان طبقه های مسکونی و برای زندگی کردن انتخاب کرده اند و پنج طبقه دیگر را به عنوان طبقات مشاعات و غیر قابل سکونت می توان در نظر داشت .

پارکینگ مجموعه

از دیگر ویژگی های مهم و حیرت انگیز این مجموعه داشتن تعداد زیاد پارکینگ در آن می باشد که از مزایای بسیار حیرت انگیز آن محسوب می شود  ، به طوری که برای همگان حائز اهمیت است . این برج دارای تقریبا دویست عدد پارکینگ می باشد تا ساکنین و خریداران بدون هیچ گونه مشکل و دغدغه ای به نگهداری و جابجایی خودروهای خود بپردازند . نا گفته نماند چنین ویژگی های بارز و بی همتا ، این برج  را برای سرمایه گذاران با ارزش کرده است و متقاضیان زیادی به دنبال سرمایه گذاری با خرید واحد های مسکونی در آن می باشند . داشتن پارکینگ به تعداد زیاد از مزایای برج های لوکس و لاکچری است که این مجموعه را در زمره شگفت انگیز ترین برج های ایران و جهان قرار گرفته است .

برج های دوقلو تهران 54586468486548754

مساحت و بزرگی برج

نکته قابل توجه دیگری که در رابطه با این برج باغ می توان گفت متراژ بسیار بالای آن می باشد ، متراژ زمین  ، متراژ کل زیر بنای برج باغ مسکونی و متراژ مفید این مجموعه هیجان انگیز است . این برج به وسعت سه هزار و پانصد متر مربع در دل بهترین لوکیشن تهران واقع شده است . جالب است بدانید که وسعت کل زیر بنای برج باغ حدودا سی و دو هزار متر مربع و وسعت بنای مفید سازه حدود بیست و هشت هزار متر مربع می باشد . بیشترین تفریحات و امکانات مسکونی متعلق به ساکنان در این مجموعه می باشد ، به همین علت این برج زیبا از بی نظیر ترین و عالی ترین برج های ایران می باشند .

بررسی علت بی همتا بودن برج های دوقلو تهران

برای تبدیل شدن یک سازه معمولی به مجموعه ای بی نظیر و بی همتا ، عوامل بسیاری زیاد و مهمی دخیل می باشند .  مهم ترین عامل تیم طراحی ، استراتژی  مناسب ، سبک معماری انتخاب شده ، محصولات و لوازم به کار رفته ، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی و … همه و همه از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در موفقیت و زیباسازی یک سازه می باشند . از جالب ترین نکاتی که باید بدانید سبک به کار رفته برای برج های دوقلو تهران می باشد که به این منظور از سبک نئوکلاسیک  و معماری مدرن استفاده شده است . همان طور ک ه می دانید سبک نئوکلاسیک امروزه الهام بخش سازه های بسیاری می باشند از همین رو این سبک به زیباسازی برج ها لاکچری می افزاید . حتی جالب است بدانید که استفاده از سبک نئوکلاسیک نه تنها در سازه های عظیم قابل استفاده است بلکه برای دکوراسیون داخلی ویلاهای مازندران ، آپارتمان های مسکونی و همچنین در برج های ساحلی سرخرود نیز بسیار به کار می روند . از زیبایی های زبانزد برج های دوقلو تهران نگذریم ، لابی بسیار لوکس اینبرج باغ مسکونی  به وسعت هزار متر مربع می باشد که یکی از نقاط قوت این سازه فوق العاده منحصر به فرد محسوب می شود . از نکات بسیار قابل توجهی که در باره برج های دوقلو تهران وجود دارد وجود پنت هاوس های هفتصد تا هزار متری است که از بهترین آپشن های این برج محسوب می شود .

برج های دوقلو تهران 541654185154151541

دیگر امکانات فوق العاده برج های دوقلو تهران

گذشته از تمام مواردی که کمی قبل تر ذکر نموده ایم این ساختمان لوکس دارای موقعیت مکانی و لوکیشن بسیار عالی است ، و امکانات بسیاری را در بر می میگیرد . این برج ها در منطقه الهیه تهران واقع شده اند که به اتوبان مدرس و اتوبان چمران دسترسی فوق العاده ای دارد  . سازه فلزی به کار رفته در این برج در برابر تمامی حوادث همچون زلزه ، آتش سوزی ، سیل و دیگر خطرات از اهمیت بسیار مقاوم می باشد ، در نتیجه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

آسانسور جالب در این مجموعه

نصب آسانسور در این مجموعه بسیار خلاقانه و با به کارگیری مدرن ترین شیوه ها صورت گرفته است ، در چهار لاین طراحی شده که زیبایی منحصر به فردی دارد . ساکنین می توانند بدون هیچ نگرانی وارد این آسانسو ها شوند اطمینان کامل از آن استفاده نمایند .

امکانات رفاهی برج های دوقلو تهران

مجموعه های لوکس و مسکونی برای رفاه ساکنان خود بهترین امکانات را راه اندازی کرده است ، از امکانات تفریحی گرفته تا امکانات رفاهی در این مجموعه در نظر گرفته شده است . بنابراین ساکنین می توانند در زمان های استراحت و اوقات فراغت خود از تمامی این امکانات بهره مند شوند و نهایت لذت را تجربه کنند . از دیگر امکانات این مجموعه می توان به روف گاردن زیبای این مجموعه جذاب اشاره کرد علاوه بر موارد ذکر شده امکاناتی نظیر امکانات ورزشی مدرن ، سونای بخار ، استخر ، سالن بدنسازی ، سونای خشک و … اشاره نمود .

برج های دوقلو تهران 8654568418657418741

جمع بندی آخر

سبک زندگی افراد موفق و ثروتمند در تمام دنیا مورد توجه رسانه ها و دیگر افراد بوده است و آن ها همواره در حال الگو برداری از زندگی افراد معروف هستند . یکی از نشانه های موفقیت آن ها سرمایه گذاری در املاک می باشد ، به این منظور باید از مشاورین املاک سرشنا و با تجربه همکاری نمایند . برج های عظیم و فوق العاده لاکچری بهترین امکانات را برای زندگی سالم و سرمایه گذاری های بزرگ را در اختیار سرمایه گذاران و خریداران قرار می دهد که بهترین فرصت برای زندگی مجلل است . برج های دوقلو تهران از نشانه های سیاستگذاری بزرگ شهری در تهران به حساب می آیند که ارزش بسیار بالایی برای آن ها قائل هستند و بهترین زمینه برای زندگی و سرمایه گذاری به حساب می آیند .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه