ویلاهایی جذاب در آمریکا که همه را حیرت زده میکند

9 آذر 1400
0 دیدگاه
ویلاهایی جذاب 6546854168418657418

مقدمه

در هر کجا از کره زمین که آب و طبیعت بکر و زیبا وجود داشته باشد انسان  دست به ساخت و ساز ویلایی می زند. بسیاری از ویلاهایی جذاب  با آب و هوایی که کشور امریکا دراد در این کشور قرار دارد که باعث حیرت همگان شده است.به این دلیل این ویلا ها جذاب قلمداد می شوند و افرادی که در آن اقامت می کنند را حیرت زده خواهد به این دلیل است که امکانت بسیار زیادی در آنها وجود دارد و در مقابل با قیمت های بسیار بالایی خرید و فروش می شوند که از ویژگی عمده این سبک از ویلا ها در کشور امریکا می باشد.

ویلای جذاب و دیدنی   le palais royal

از ویلاهایی جذاب کشور آمریکا می توان به ویلا زیبا و دیدنی le palais royal اشاره نمود. این وبلاگ جذاب در ایالت فلوریدا واقع شده است. در بسیاری از مجلات و روزنامه های کشور آمریکا از این ویلا به عنوان گرانترین ویلا قرن یاد می شود. طراحی منحصر به فرد این ویلا باعث شده است  تا در دسته ویلاهایی جذاب در کشور آمریکا قرار بگیرد.ویلاهایی جذاب در کشور امریکا بسیار زیاد می باشد اما طراحی این ویلا به گونه ای می باشد که توانسته است عنوان اول ویلا زیبا و جذاب را به خود اختصاص دهد. طراحی این ویلا در تقلید از کاخ  معروف کشور آمریکا یعنی کاخ ورسای میباشد به دلیل شباهت کم نظیر  که این ویلا با کاخ ورسای دارد به آن کاخ سلطنتی نیز گفته می شود.مساحت این ویلای زیبا 5600 متر مربع می باشد. و در سال 2014 با قیمتی بالغ بر 139 دلار وارد بازار خرید فروش شد. این ویلا ویژگی های حیرت انگیز بسیار زیادی دارد که می توان به شش آبشار مصنوعی اشاره نمود  که در نقاط مختلف این ویلا وجود دارد.ارتفاع بلندترین آبشاری که در این ویلا وجود دارد به 76 متر می رسد. همچنین این ویلای بی نظیر دارای 11 اتاق است که در اتاق اصلی آن بالکنی طراحی شده ست که امکاناتی نظیر سونا و جکوزی در آن وجود دارد. یکی از نکاتی که در ساخت این ویلا باعث حیرت همگان شده است هزینه است که برای ساخت پله های این ویلا صرف شده است می توان گفت پله های این ویلا گران ترین پله های ویلا در جهان می باشد. در این ویلای زیبا و حیرت انگیز اتاقی برای سینمای خانوادگی وجود دارد که باعث می شود خانواده ساکن آن در آن اوقات خوبی را در آن سپری کند. پارکینگ  ویلای le palais royal این ظرفیت را دارد که بتواند به طور همزمان 30 دستگاه خودرو را در خود جای دهد. یکی از نکاتی بسیار مثبتی که مالک این ویلا انجام داده است این موضوع می باشد که هم زمان با ساخت این ویلا زمین های مشرف به این ویلا را نیز خریداری کند تا در آن فضای بازی و ساختمان مهمان بنا کند و بر شگفتی های این ویلای حیرت انگیز بیفزاید.

ویلاهایی جذاب 6546854168418657418

 ویلای دیدنی بل ابر

از ویلاهایی جذاب که در کشور امریکا وجود دارد می توان به ویلای بسیار زیبای بل ابر اشاره نمود. این ویلای بسیار زیبا در شهر لس آنجلس بنا شده است. و  در رده دوم ویلاهایی جذاب که در کشور آمریکا ساخته شده است قرار دارد. مساحت این ویلا زیبا و دیدنی 38000 متر مربع  می باشد. ویلای بل ابر مجهز به 12 اتاق می باشد و هم چنین مجهز به 21 حمام است که تمامی حمام های آن مجهز به بهترین امکانات می باشند. در طراحی و دیزاین داخلی ویلای بل ابر کالای لوکس و گران قیمتی استفاده شده است که از دلایل اصلی قرار گرفتن آن در دسته ویلاهایی جذاب که در کشور آمریکا قرار دارد میباشد. ویلای بل ابر دارای 4 طبقه می باشد که طبقه ای از آن مختص به فضای بازی و تفریح می باشد. همچنین در طراحی این ویلا 3 اشپز خانه با تمامی امکان به روز وجود دارد که آشپزی کردن در آن خالی از لطف نمی باشد. این ویلا گامی فراتر از باقی ویلاهایی جذاب که در کشور آمریکا قرار دارد برداشته است و حتی اتاقی برای ماساژ و تناسب اندام دارد که برای ساکنین آن رایگان است و می توانند بیشترین استفاده را از آن ببرند.یکی از دلایل حیرت انگیز بودن این ویلا وجود یک گالری هنری بسیار زیبا در آن می باشد که دیدن آن بسیار جذاب و تجربه بسیار لذت بخشی است که می توان از آن استفاده کرد.

ویلای جذاب و مدرن ویرجینیا

ویلاهایی جذاب امریکا زیاد می باشد و اغلب طراحی ساخت آن به شکل سلطنتی می باشد اما در میان این ویلاهای سلطنتی ویلایی با طراحی مدرن و امروزی به چشم میخورد که حتی چیدمان آن نیز مدرن و اسپرت می باشد. این ویلا در ایالت ویرجینیا قرار دارد و به ویلای مدرن معروف است. از ویژگی های بسیار خوبی که این ویلا دارد این است که این ویلا در دل طبیعت زیبا وبکر ویرجینیا ساخته شده است که بر جذابیت آن می افزاید. طراحی این ویلای بسیار زیبا کاری از گروه معماری هنری رابرت گارنی است. طراحی این ویلا به گونه است که در سرتاسر این ویلا با شیشه پوشیده شده است  تا افراد  ساکن در آن بتوانند از طبیعت زیبای اطراف این ویلا نهایت لذت را ببرند. این ویلا برای اینکه با شیشه پوشانده شده است برای اینکه از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند دارای عایق حرارتی و مجهز به جدیدترین تکنولوژی هایی می باشد که در این زمینه وجود دارد. نمای بیرونی این ویلای زیبا با چوب و سیمان ساخته شده است که ترکیب آن با طبیعت بکر اطرافش بسیار چشم نواز می باشد. این ویلاهای حیرت انگیز اختلاف ارتفاع و تو رفتگی های بسیار زیادی دارد که باعث نمای زیبا از پرسپکتیو آسمان شده است. طراحی محیط داخلی این ویلا به صورت مدرن و نیمه ارت می باشد. پارکت های استفاده شده در این ویلا از جنس چوب و سفید رنگ می باشد که باعث بزرگ تر شدن فضای داخلی می شود. نهایت حیرت انگیز بودن و آرامش این ویلا در شب می باشد که می توان از داخل ویلا در شب های سرد زمستانی ویرجینیا به تماشای ستارگان پرداخت و از آن نهایت لذت را برد و بی نهایت به آرامش رسید.

ویلاهایی جذاب 54153415841658185674185674

 

مشخصه های ویلاهایی جذاب چیست؟

ویلاهایی که در دسته ویلاهای جذاب و حیرت انگیز دنیا قرار می گیرند شاید شکل ظاهری و امکانات متفاوتی داشته باشند اما تمامی آن ها در بعضی ویژگی ها با یکدیگر مشترک هستند این ویژگی ها عبارت است از:

مساحت زیاد

یکی از اصلی ترین مشخصه یک ویلای جذاب این است که مساحت بسیار زیادی برخوردار باشد که بتواند به راحتی  امکانت بی شماری را در خود جای دهد. حتی در بعضی موارد یک ویلا می تواند به طور کامل قسمتی از یک جزیره اقیانوسی کوچک باشد.

 طراحی منحصر به فرد

از مشخصه های اصلی تمام ویلاهای جذاب این می باشد که طراحی آن ها بسیار خاص و منحصر به فرد و مختص به همان ویلا می باشد و در هیچ ویلای دیگری قابل تکرار نمی باشد. در ساخت این دسته از ویلاها از بهترین مواد و مصالح استفاده می شود که بر زیبا و خاص بودن آنها می افزاید.  هرس ال در اکثر نقاط جهان مسابقه ای با عنوان ویلای برتر برگزار می شود و طراحان این ویلاهای منحصر به فرد به رقابت با یکدیگر می پردازند.

 

موقعیت مکانی  ویژه

هر ویلایی که در زمره ویلاهای خاص و حیرت انگیز قرار بگیرد بدون شک در یک موقعیت مکانی خاص و ویژه بنا شده است. اغلب ویلاهای لوکس و خاص در مناطقی بنا می شوند که دارای یک طبیعت بکر و دست نخورده باشد تا زیبایی طبیعت بر زیبایی ویلا بیفزای. چون قرار گرفتن یک ویلای لوکس در دل طبیعتی که خود زیبایی های بسیاری دارد و بسیار چشم نواز می باشد یک موقعیت خاص می باشد که چشم ها را به  تحسین وا می دارد.

امکانات ویژه

ویلاهایی که تا این حد خاص و لوکس طراحی می شوند بدون شک از امکانات ویژه ای برخوردار هستند. حتی خیلی از این ویلا ها قابلیت این را دارد که هلیکوپتر های شخصی  افراد رد آن فرود بیاید. هم چنین اغلب این ویلا ها پارکینک هایی دارند که ظرفیت بسیار بالایی دارد و در هنگام برگزاری مهمانی به هیچ عنوان در رابطه با این موضوع به مشکل برخورد نمی کنند. هم چنین از ویزگی ها امکاناتی بارزی که در این ویلا ها وجود دارد وجود حمام و اتاق های متعدد و سانی مختص به سونا و جکوزی می باشد. یا وجود یک سالن برای بازی و تفریح و طی کردن اوقات فراغت در این ویلاها بسیار  عادی و طبیعی می باشد.

ویلاهایی جذاب 654185471857485748574

 سخن پایانی

ویلاهایی که با سبک ویژه و خاص طراحی می شوند در سراسر دنیا وجود دارد که بخش عمده از این ویلا ها در کشور آمریکا ساخته شده است. اغلب ویلا های خاص در مکان های خاص و زیبا بنا می شوند. که بر زیبایی آنها می افزاید. این ولاها از  امکانت خاص و ویژه ای برخوردار هستند و در مقابل این ویژگی ها قیمت بسیار بالایی دارند که هر فردی توان خرید آن را ندارد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه