راهنمای خرید برج ساحلی در سرخرود

21 آبان 1400
0 دیدگاه
برج های ساحلی 874874687468467874

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

امروزه برج ها از مدرن ‌ترین و لوکس ترین امکانات ساختمانی برخوردار هستند. به این معنی که برج ها دیگر تفاوت چندانی با هتل ندارند. دارا بودن امکاناتی مانند لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مهد کودک، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… از ویژگی های بارز برج های لاکچری است. خرید برج ساحلی در سرخرود فرصتی استثنایی برای داشتن زندگی امن ‌تر و راحت ‌تر است. وجود امکانات گفته شده در محل زندگی، باعث صرفه ‌جویی در زمان نیز می ‌شود. به علاوه با خرید برج ساحلی در سرخرود دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… برای شما وجود ندارد. در برخی برج ‌ها این امکانات به صورت رایگان برای ساکنان فراهم شده است. رعایت دقیق و بیشتر اصول ایمنی در ساخت برج ها، از دیگر امتیازات خرید برج در سرخرود می باشد.

امکانات برج های ساحلی در سرخرود

برج‌ ها‌ی ساحلی سرخرود مجهز به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام و اطفاء حریق، منبع آب و برق اضطراری، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… هستند. بنابراین مشکلی برای ساکنان در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش ‌سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… پیش نخواهد آمد. برج ‌های مدرن در سرخرود اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت برج های سرخرود از بهترین متریال و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده شده است. برج ها دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند. برج ها قسمتی به نام لابی دارند. لابی ‌من، نگهبانی 24 ساعته از برج را بر عهده دارد. از دیگر امکانات برج‌ های سرخرود وجود دوربین‌ های کنترل در راهروها و آسانسورها است که باعث افزایش امنیت ساکنین می شود.

برج های ساحلی 874874687468467874

پنت هاوس با منظره فوق العاده در سرخرود

پنت هاوس یکی از جذاب ترین ایده های شکل گرفته در جهان است. به بالاترین طبقه برج ها و ساختمان های بلند پنت هاوس گفته می شود. نقطه اوج برج طرفداران خاص خود را دارد. علاوه بر جلوه ای لوکس که پنت هاوس به برج می دهد، بهره مندی از فضای باز در کنار متراژ بالای برج را نیز به همراه دارد. طبیعتا برج هایی که پنت هاوس دارند، از دیگر امکانات سرشار بوده و شرایط بسیار ایده آلی برای یک زندگی مرفه دارند. چشم اندازی که رو به منظره بیرون است، از مهم ترین مزایای پنت هاوس است. با خرید برج ساحلی در سرخرود منظره دید پنت هاوس شما دریای بی کران و جنگل های انبوه است. علاوه بر این اغلب پنت هاوس ها در سرخرود مجهز به باغچه اختصاصی نیز هستند. زندگی در نقطه اوج برج، شما را از شلوغی ها و سر و صدای اطراف دور خواهد کرد.

بزرگترین برج مسکونی کشور در سرخرود

بزرگترین برج ساحلی کشور با بزرگترین آبنمای موزیکال کشور دریاچه آب و آتش در شهرک پرنیان سرخرود واقع است. این پروژه عظیم دارای امکاناتی از جمله استخر، سالن های ورزشی چند منظوره، سونا، حمام ترکی، جکوزی، زمین گلف تنیس و بدمینتون می باشد. همچنین زمین چمن فوتبال در این پروژه طراحی شده است. برکه و آلاچیق از دیگر امکانات در محوطه این برج لاکچری است. اما در پشت بام آن امکاناتی نظیر ساحل آفتاب، سونا و جکوزی، کافی شاپ وامکانات رفاهی دیگر وجود دارد. با خرید برج ساحلی در سرخرود انواع استخر سرپوشیده آب شیرین، استخر آب شور و استخر کودک را می توانید داشته باشید. امنیت این برج مسکونی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. تمامی امکانات اعم از سیستم اطفاء حریق، سیستم های گرمایشی و سرمایشی همگی در عالی ترین سطح تعبیه شده اند. مالکین آپارتمان ها از برجسته ترین شخصیت ها و پزشکان کشور می باشند.

معماری بی نظیر برج های ساحلی در سرخرود

معماری برج ساحلی در سرخرود قوی است. پلان و نقشه های واحد ها نیز به خوبی تهیه شده است . اندازه اتاق خواب ها استاندارد بوده و سرویس های بهداشتی دارای وان جکوزی می باشند. با خرید برح ساحلی در سرخرود دید کامل دریا تضمین شده است. همچنین عدم نگرانی از کور شدن منظره دریا در آِینده به دلیل پلاک اول بودن هم یکی از نقاط قوت این پروژه ها است. دید کامل و زیبای دریای خزر حتی در پایین ترین طبقات برج نیز از دیگر امتیازات و هنر معماران این سازه ها است. تراس تمامی واحد ها بزرگ و کاملا رو به منظره دریا هستند. سایر امکانات برج های لوکس در سرخرود شامل:

  • لابی بسیار بزرگ و لاکچری
  • کافه تریا
  • نگهبانی 24 ساعته
  • فضای سبز زیبا روی پشت بام (روف گاردن )
  • دید کامل و همیشگی به دریای کاسپین
  • سالن اجتماعات و سال های ورزش و بدنسازی
  • سیستم تماما هوشمند ساختمان

خرید برج ساحلی در سرخرود 4694854478547584

 

برج های ساحلی سرخرود با نورگیر بسیار مناسب

از مهمترین مزیت‌ هایی است که خرید برج ساحلی در سرخرود به دنبال دارد، بهره‌ گیری از نور آفتاب است. اصلی ترین منبع ویتامینD ، خورشید است. این ویتامین یکی از اساسی ترین نیازها در بدن می باشد که برای افزایش عملکرد سلول ‌های خونی مؤثر است. علاوه بر این ویتامین D می ‌تواند آنتی اکسیدان های مضر بدن را غیرفعال کند. برای تولید و استحکام استخوان، حفظ توانایی های شناختی، سلامت مفاصل، کنترل قند خون، عملکرد مناسب سیستم ایمنی بدن و برخورداری از یک روحیه خوب این ویتامین ضروری است. با خرید برح ساحلی در سرخرود با نورگیر بالا، به راحتی به نور مستقیم خورشید دسترسی داشته باشید و از فواید گوناگون آن بهره مند شوید. محققان و پزشکان معتقدند، در مجموع روزانه 15 تا 20 دقیقه حضور در آفتاب بدون استفاده از کرم ضد آفتاب، تامین کننده ویتامین  Dمورد نیاز بدن ما است.

فاصله کم تا دریا در برج ساحلی سرخرود

برج ساحلی در سرخرود خط دریا واقع در شهر سرخرود استان مازندران قرار دارد. این برج ساحلی در 15 کیلومتری شرق محمودآباد و 6 کیلومتری غرب فریدون کنار و در کنار دریای خزر و در انتهای رودخانه هراز به دریای خزر واقع است. این آسمان خراش ساحلی بصورت نوساز است. در متراژ بنای 134 مترمربع و در تعداد خواب 2 عدد که هر دو خواب آن بصورت مستر می باشند. این برج ساحلی در پلاک اول شهر قرار دارد و فاصله چندانی با دریا ندارد. دارای تمام مستندات قانونی شامل سند تک برگ با پایان کار و پروانه ساخت می باشد. این برج بصورت مبله به فروش می رسد. در اطراف آن ساخت و سازهای زیاد و زیبایی انجام گرفته و بهترین مکان و زمان برای سرمایه گذاری در شمال ایران است. پیشنهاد ما به شما خرید برج ساحلی در سرخرود است.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

بررسی برج ساحلی در سرخرود از منظر اقتصادی

برج ساحلی طرفداران زیادی دارد. بطوری که اگر روزی قصد فروش آن را داشتید، به سرعت این کار انجام می شود. قیمت برج فاکتور مهمی است. معمولا سرمایه مورد نیاز خرید برج ساحلی در سرخرود و قیمت برج را بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار دارد، تعیین می شود. در مناطق مستعد رشد، طبیعتا قیمت برج ساحلی پایین تر است. بنابراین مناطق مستعد رشد هنگام خرید برج ساحلی در اولویت قرار دارد. رویای داشتن برج ساحلی را با شناسایی این مناطق می توان به حقیقت مبدل کرد. قیمت برج ساحلی در مقایسه با نوع جنگلی آن معمولا بالاتر است. دلیل این تفاوت قیمت نزدیکی به مراکز شهری و امکانات ویژه برج ساحلی نسبت به سایرین است. برج های ساحلی گران قیمت متقاضیان خاص خود را دارند. سازندگان اینگونه برج ها تلاش می کنند تا کیفیت و امکانات عالی سازه های خود را، به رخ خریداران بکشند.

دیگر مزایای خرید برج ساحلی در سرخرود

اگر در گذشته کسی قرار بود اقدام به خرید ویلا کند، می توانست به راحتی یک ویلای مستقل در نزدیک دریا خریداری کند، اما در سال های اخیر به دلیل اینکه سواحل شمالی کشور بسیار اشباع شده اند، ویلای ساحلی نصیب کمتر کسی می شود و اغلب افراد مجبورند از ویلاهای شهرکی و یا از برج های ساحلی یک واحد را خریداری کنند تا بتوانند در عین حال که اقامتی دلچسب را تجربه می کنند، در بازه زمانی کوتاه به دریا برسند و از زیبایی آن لذت برده و هم چنین آب تنی کنند.

برج های ساحلی معمولا امکانات ویژه ای دارند، که هر کسی را به طمع می اندازد که یک واحد از آن ها را داشته باشد، یعنی شما می توانید برای اوقات فراغتتان تنها وارد برج ساحلی مد نظرتان بشوید و دیگر چیزی نخواهید، زیرا برخی از آن ها می تواند به طور کامل شما را سرگرم کند . در ادامه با ما همراه باشید تا از دیگر امکانات برج های ساحلی سرخرود آگاه شوید .

مدرن‌ترین و لوکس‌ترین امکانات ساختمانی را در برج‌ها میتوان پیدا کرد ، به جرات میتوان گفت که این اقامتگاه های محبوب، بی شباهت به هتل های لوکس نیستند. لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مهد کودک، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… اقامت را در این برج ها لذتبخش می کند. استخر، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند و تجهیزات به کار رفته در این مکان ها از لوازم درجه یک و با کیفیت است.

برج های مدرن امروزی، دارای طراحی و ساخت کاملا  اصولی بوده و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده میشود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند که رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت ساکنین را تضمین کند.

امنیت و حریم خصوصی

از ویژگی هایی که برج ساحلی در سرخرود را به دیگر آپارتمان ها متمایز خواهد کرد ، داشتن امنیت و حفظ حریم خصوصی می باشد . این واحدها از امنیت فوق العاده ای برخوردارند . نگهبانی و حراست 24 ساعته درحال فعالیت هستند . در برج ساحلی سرخرود تمامی ورود و خروج ها چک خواهد شد . افراد غیرقابل شناس و نا آشنا اجازه ورود را نخواهند داشت .

خرید برج ساحلی در سرخرود 8746513351232300

چه ویژگی هایی را هنگام خرید برج در سرخرود باید در نظر گرفت

  • استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی

استخر، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند. تجهیزات به کار رفته در این مکان ها باید از لوازم درجه یک و با کیفیت باشد.

  • تعداد واحدها برج

تعداد واحد ها از نکات حائز اهمیت هنگام خرید برج است. برخی برج ها ممکن است دارای ۳۰ واحد و برخی دیگر ۱۰۰ واحدی باشند.

  • لابی

لابی برج اولین قسمتی است که توجه خریدار را جلب می کند. یک لابی خوب لابی ‌امن با نگهبان برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است.

  • داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار

آسمان خراش ها باید 3 تا 4 آسانسور داشته ‌باشند. آسانسور حمل اسباب و افراد باید مجزا باشد.

  • تراس

در برج نمی توان مانند آپارتمان نبود تراس را با پشت ‌بام جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد.

نکات قابل توجه در زمان خرید برج ساحلی

منظره تماشایی به همراه چشم انداز زیبا

اولین و مهم ترین نکته برای خرید برج ساحلی در سرخرود  توجه به چشم انداز و منظره تماشایی می باشد . یک برج لاکچری و مناسب باید ویوی بسیار عالی و بی نظیری داشته باشد . نورگیری بسیار بالا به همراه چشم انداز رو به دریا و یا روبه شهر جزء بهترین انتخاب برای خرید می باشد .از ویژگی های ساخت برج ها دسترسی به منظره خیره کننده و طبیعت سرسبز است . سرخرود منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا در دل مازندران می باشد .لازم به ذکر است که اکثر این واحدهای مسکونی دارای پنجره های تمام شیشه هستند . شما با خرید یک واحد از برج های این منطقه زیباترین چشم اندازها را برای تماشا در دسترس خواهید داشت .

 

خرید برج ساحلی در سرخرود 418948948471

 

فضای اختصاصی پارکینگ

حالا همه ما میدانیم که برج ها دارای بهترین امکانات برای زندگی منحصر به فرد می باشند . اما در کنار تمامی این موارد باید به فضای اختصاصی پارکینگ توجه داشته باشید .خودروی مورد نظر شما باید دارای پارکینگ جهت ایجاد امنیت باشد ، در مقابل تمامی مسائلی که ممکن است نظر شمارا به خود جلب کند به این نکته نیز اهمیت بسیار دهید .

کلام آخر

با توجه به افزایش کیفیت زندگی در دنیای امروز و اهمیت خانه در زندگی بایستی به ویژگی های واحد های مسکونی در برج های سرخرود توجه کرده و درباره آنها اطلاعات لازم را داشته باشید. یکی از مهم ترین مواردی که در ابتدا می توان بررسی کرد نام سازنده برج است. چرا که برخی از سازندگان به سبب کیفیت کار و سابقه درخشانی که دارند ساختمانی تمام عیار تحویل خریداران می دهند. این مورد علاوه آرامش و اطمینانی که در زمان خرید به همراه دارد موجب بالاتر بودن قیمت اینگونه املاک نیز می شود. علاوه بر این این وجود امکاناتی چون سالن مطالعه، سیستم سرمایش و گرمایش، برند مصالح استفاده شده، وجود واحدهای تجاری در طبقات ابتدایی برج و…  امتیاز ویژه ای محسوب می شود. و در  پایان جهت داشتن معامله ای موفق و رضایت بخش، بایستی نکات قبل از خرید برج ساحلی در سرخرود دقیق رعایت کرد.

 

آخرین ویرایش در تاریخ1400/08/21

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه