دکوراسیون داخلی خاص ویلا با استفاده از سبک های ویژه

21 آبان 1400
0 دیدگاه
دکوراسیون داخلی خاص ویلا 535463546346

دکوراسیون داخلی خاص امری مهم برای افراد می باشد و همگان به دنبال گزینه مناسب برای زیباسازی فضای داخلی ویلای خود هستند . آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید که چه سبک های خاصی برای دکوراسیون داخلی وجود دارد ؟ احتمالا همه شما تا به حال با نام سبک کلاسیک ، مدرن ، مینیمال و … آشنا هستید ، اما جالب است بدانید سبک های دیگری نیز برای زیباسازی و ایجاد دکوراسیون داخلی خاص وجود دارند که شما می توانید از آنها بهره مند شوید . در ادامه با ما همراه باشید تا با دیگر سبک های خاص آشنا شوید .

دکوراسیون داخلی خاص ویلا 535463546346

سبک گوتیک در دکوراسیون داخلی خاص

سبک گوتیک در دکوراسیون داخلی مربوط به قرون وسطا می باشد که مربوط به شاخه ای از معماری رومانسک است . فضای داخلی طراحی شده در سبک گوتیک با حسی دراماتیک همچون قلعه های قرون وسطایی می باشد . شاید از مهم ترین عنصر موجود در این سبک قوس های نوک تیز باشد ، درب ها ، ورودی ها و همچنین پنجره ها همگی به این شکل نمادین مشاهده خواهند شد . سقف های طاقدار فضای داخلی چشمگیری را خلق می کنند که سبک گوتیک را به سبکی از دکوراسیون داخلی خاص تبدیل کرده اند . شاید جالب باشد بدانید که از رایج ترین انواع صندلی مورد استفاده در سبک کوتیگ صندلی های جعبه ای هستند ، این صندلی ها دارای کناره های روکش دار و محل نگهداری زیر صندلی هستند . عده ای تصور می کنند که در سبک گوتیک رنگ های تیره حکمرانی می کنند در حالی که چنین نیست ، در واقع در بسیاری از فضای داخلی رنگ هایی همچون سبز ، آبی ، بنفش و حتی قرمز مورد استفاده قرار می گیرند .

 

سبک یونانی 

دکوراسیون داخلی خانه های یونانی از ویژگی های مشابه به خانه های مصری برخوردار می باشند ، در اقامتگاه های مجلل تر عناصری همچون شیر آب ، و سایل روشنایی طلا کاری می شوند . معمولا الگوری دکوراسیون داخلی ویلاها به سبک یونانی معروف به پیخ و خم و پیچیدگی هستند ، از کاشی ها گرفته تا فرش ، بالش ها و …  پیچ و خم در همگی این موارد یافت می شوند . همچنین بد نیست بدانید که سبک یونانی به دلیل ترکیب رنگ هایی همچون بژ  طلایی و آبی تیره از احساس لطیف سبک مدیترانه ای برخوردار می باشد .

دکوراسیون داخلی خاص ویلا 4565439847869741865741

سبک هندی

دکوراسیون داخلی هندی ، شبیه به دکوراسیون های طرح عربی می باشند  دارای رنگ و بافت غنی و عجیب و غریب می باشند . به صورت نمونه دیوارهای قرمز یا ستون های مسی و همچنین عثمانی چرمی قرمز ترکیب شده اند . تمامی مبلمان های به کار رفته در دکوراسیون داخلی خاص سبک هندی از چوب می باشند ، شما معمولا چوبی مانند آبنوس ، گل رز و چوب ساج را می بینید که برای همه چیز از صندلی های ناهار خوری گرفته تا تخت خواب ها و صندلی و … همگی دارای بازوها و پاهای خمیده هستند . در سبک هندی کابینت ها با رنگ های روشن و اغلب نیز با منبت کاری سنگ و یا فلز دیزاین و طراحی شده اند . همچنین لازم به ذکر است که از فرش های دستبافت و گلدوزی شده و بالشتک های کف بصورت آزادانه در این سبک استفاده می شود .

سبک صنعتی

در دکوراسیون صنعتی حال و هوای خنک و مدرنی وجود دارد که برخلاف سبک هندی مورد پسند اکثریت می باشد . این سبک ترکیب بی نظیری از سبک مدرن و روستایی می باشد اما به طور زیبایی سبک ترکیبی جدید است . دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی با فضای باز و تمیز مشخص می شود هر اتاق از آشپزخانه گرفته تا زیر زمین شامل سقف های بلند و بزرگ همچون شیروانی است . در سبک صنعتی از پالت های رنگی سرد و ملایم استفاده می شود ، به طور قطع شما شاهد ترکیب رنگ هایی همچون سیاه ، سفید و خاکستری خواهید بود .

دکوراسیون داخلی خاص ویلا 526541639841865941

سبک ایتالیایی

سبک ایتالیایی از سبک های خاص و زیبایی است که می توان از آن در دکوراسیون داخلی خاص ویلاهای مازندران استفاده نمود . در این سبک از رنگ هایی همچون سفید و بژ استفاده می شود ، پرتو های رنگ مدیترانه ای همچون رنگ آبی درخشان ، سبز ، زرد و نارنجی ملایم نیز در این سبک قابل مشاهده خواهد بود . در خانه های سبک ایتالیایی از تخته سنگ و گرانیت در سراسر فضای  داخلی روی میز های پیشخوان و دیوار های استفاده می شود . همچنین نیز کاشی های سفالین و موزاییکی با تزئینات دقیق استفاده می شوند تا لهجه ای از رنگ روشن را به فضای برجسته دنیای قدیم برسانند . در سبک ایتالیایی از پنجره های سایز بزرگ نیز استفاده می شود که جلوه با شکوهی را به فضای داخلی ویلا ها بدهند .

سبک ژاکوبایی

سبک ژاکوبایی یا Jacobean در دکوراسیون داخلی را می توان بسیار غنی ، شیک و خاص توصیف نمود . در این سبک بلوط ماده غالب استفاده شده روی میز و صندلی می باشد و چوب آن همیشه به صورت پیچیده تراشیده می شود . پایه  های میز و نرده ها با کنده کاری های برجسته دیزاین شده اند . بسیاری از اجسام و المان ها با منبت کاری دیزاین شده اند ، از همین رو سبک ژاکوبایی بسیار معروف و دلنشین می باشد . در این سبک نقره ماده ای است که معمولا مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا برای هدایت نقش و نگارهای دریایی استفاده می شود .

دکوراسیون داخلی خاص ویلا 4153413641584

کلام آخر

سبک دکوراسیونی که انتخاب می نمایید می تواند جلوه ویلای شما را خاص و زیبا کند . دکوراسیون داخلی ویلاهای مازندران می تواند همچون برج های لاکچری و شیک طراحی شوند ، برای این کار شما فقط باید با سبک های متفاوت آشنایی داشته باشید و مطابق با سلیقه شخصی خود بهترین را برگزینید . سبک های زیادی برای دکوراسیون داخلی وجود دارند ، ارزش هر ویلایی را سبک و نحوه چیدمان آن بیان می کند . شما می توانید جلوه و چشم اندازی خاص را برای خود در فضای داخلی به وجود اورید .

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه