دکوراسیون حرفه ای اتاق ناهار خوری در ویلاهای مازندران

19 آبان 1400
0 دیدگاه
دکوراسیون حرفه ای 485698459648964864786978

دکوراسیون حرفه ای اتاق ناهار خوری از بخش های مهم و اساسی طراحی داخلی ساختمان ها محسوب می شود . تمامی قسمت ها در طراحی ها مجزا از هم و به همراه قوانین و اصول خاص می باشند اما ناگفته نماند ، این بخش همواره بسیار حائز اهمیت در طراحی می باشد . اتاق ناهار خوری به نقطه ای از فضای داخلی ویلا گفته می شود که میز و صندلی های ناهار خوری در آن قرار گرفته اند و در این اتاق شما ، شام ، ناهار و صبحانه خود را میل می کنید .

دکوراسیون حرفه ای 485698459648964864786978

اتاق ناهار خوری در ویلاهای کوچک و بزرگ

داشتن اتاق ناهار خوری مجزا در ویلاهای کوچک و نقلی خیلی جایز نیست در این صورت می توانید قسمت از سالن اصلی ویلا را برای قرار دادن میز ناهار خوری و صندلی های آن قرار دهید . در ویلاها با متراژ های بزرگ از این سبک دکوارسیون حرفه ای بیشتر استفاده می شود چرا که در این نوع ویلاها شخص برای پر کردن فضای داخلی از المان های خاص استفاده می نماید . در حقیقت فرقی نمی کند شما دارای ویلای بزرگ باشید یا کوچک ، شما در هر صورت می توانید دکوراسیون حرفه ای اتاق ناهار خوری خود را برای خود به وجود بیاورید .

به کار گیری از اتاق ناهار خوری و یا میز ناهارخوری تنها برای صرف کردن وعده های غذایی نمی باشد ، بلکه شما می توانید از این مکان در ویلای خود برای دورهمی و میهمانی نیز استفاده نمایید . برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه می توانید غذاهای خود را بر روی میز بچینید و به صورت سلف سرویس به پذیرایی میهمانان خود بپردازید .

دکوراسیون حرفه ای اتاق ناهار خوری و سبک ویلای شما

در دکوراسیون حرفه ای طراحان ماهر و توانا زیباترین مدل های دکوراسیون ناهار خوری را برای طراحی داخلی ویلاهای مازندران انتخاب می نمایند . اتاق ناهار خوری می تواند در تمامی سبک های ویلا همچون سبک رومی ، سبک کلاسیک ، سبک مینیمال ، سبک مدیترانه ای و …. جای ارزشمندی داشته باشد .

در واقع فرقی نمی کند ویلای شما در چه سبکی باشد ، شما می توانید در هر سبکی که ویلای خود را دیزاین می کنید از دکوراسیون حرفه ای برای زیباسازی فضای داخلی ویلای خود استفاده نمایید . تنها اصل مهمی که باید آن را در نظر بگیرید این است که متراژ ویلای شما در  چه حدی است ، چرا که هر چه ویلای شما بزرگ تر باشد ، دست شما در تغییر دکوراسیون و چیدمان داخلی باز تر می باشد . همچنین می توانید در این صورت از میز ناهار خوری های 6 الی 12 نفره کمک بگیرید تا فضای داخلی ویلای خود را پر کنید .

دکوراسیون حرفه ای  564869746974869478

نکات مهم طراحی میز ناهار خوری در دکوراسیون حرفه ای

طراحی و دکوارسیون حرفه ای نیازمند اطلاعات و دانایی است تا شما در هنگام چیدمان و زیباسازی فضای داخلی با مشکل مواجه نکند . در کنار سلیقه ، که مهم ترین و اساسی ترین هنر در دکوراسیون داخلی ویلای شماست ، دانستن نکات مهم در طراحی میز ناهار خوری نیز بسیار حائز اهمیت می باشد .

در ادامه به چند نکته بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اشاره می نماییم ، شما نیز می توانید از آن ها در طراحی داخلی و چیدمان میز ناهار خوری در ویلای شخصی خود بهره مند شوید .

  1. اندازه گیری فضای اتاق ناهار خوری

اندازه گیری ابعاد و اندازه فضایی درون اتاق ناهار خوری از مهم ترین و اصلی ترین اساس برای طراحی داخلی و دکوراسیون حرفه ای می باشد . شما ابتدا باید متراژ فضای داخلی را در نظر بگیری ، در صورتی که اتاق ناهار خوری شما مجزا از دیگر فضای داخلی ویلای شماست می توانید آزادانه به طراحی و تغییر دکوراسیون بپردازید اما در صورتی که فضای ناهار خوری شما در آشپزخانه و یا نزدیک سالن ویلا است محدویت بیشتری را برای شما ایجاد خواهد نمود . در این صورت شما باید باقی فضاها و نمای کلی سالن را در نظر بگیرید و متناسب با فضا ، متراژ و سبک آن ها به طراحی داخلی بپردازید .

دکوراسیون حرفه ای  846989648968479678467

  1. تعیین کردن اندازه میز ناهار خوری

دومین نکته مهمی که باید در نظر بگیرید تعیین اندازه میز ناهار خوری شماست ، این اندازه باید متناسب با فضایی باشد که در اختیار شماست . در بازار و در وبسایت های وجود شما میز ناهار خوری با سایز ها و ابعاد متفاوت بسیاری را مشاهده می نمایید ، که حداقل اندازه عرض یک میز ناهار خوری 1100 میلی متر ( یک متر و 10 سانتی متر ) است . این  اندازه و سایز برای میز های مستطیل و مربع صدق می کند و برای میزهایی که به صورت دایره و یا بیضی هستند معمولا قطر داخلی و یا قطر بیرونی اندازه گیری می شود .

هنگامی که شما سرگرم انتخاب کردن میز ناهار خوری برای خود هستید باید به تمامی نکات و جزئیات نظیر تزئینات جانبی و سایز بشقاب ها و دیگر وسایلی که ممکن است بر روی میز خود قرار دهید توجه کنید . زمانی قرار دادن میز ناهار خوری در فضای داخلی ویلا زیباتر و چشم نواز تر می شود که شما تمامی نکات و المان را مورد توجه خود قرار دهید ، به عنوان مثال شما می توانید برای زیبایی چیدمان روی میز ناهار خوری خود از شمع ها و یا گلدان های زیبا استفاده نمایید . در این صورت میز شما باید فضای کافی برای تمامی این موارد داشته باشد . همچنین این موضوع را فراموش نکنید که عرض میز ناهارخوری شما به گونه ای باشد تا صندلی های مربوطه نیز در فضای باقی مانده جا بشوند .

  1. توجه با ارتفاع میز و صندلی

از دیگر نکات مهمی که کمتر در مرکز توجه افراد قرار می گیرد ، در نظر گرفتن ارتفاع میز و صندلی هایی است که می خواهید در دکوراسیون حرفه ای فضای داخلی اتاق ناهار خوری خود از آن ها استفاده نمایید . حتما باید این نکته را در نظر بگیرید که برای چیدمان و استفاده از میز و صندلی در صورتی که ارتفاع آن ها متناسب با یکدیگر نباشد ممکن است یا مشکل مواجه شوید . یا حتی میهمانانتان نتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و هنگام صرف غذا معضب باشند .

دکوراسیون حرفه ای 86896487967

  1. کفپوش های مناسب را به کار ببرید

یکی از عناصری که در دکوراسیون حرفه ای اتاق ناهار خوری حائز اهمیت می باشد انتخاب کفپوش می باشد . ویلاهای مازندران همگی با امکانات مناسب می باشند و نمای داخلی و خارجی زیبایی دارند اما این تنها کافی نیست و باید برای زیباتر نشان داده جلوه ویلا از سبک ها و نماهای خاص استفاده نمود . برای بزرگتر و شیک تر نشان دادن ویلای خود پیشنهاد می شود از کفپوش ، فرش و یا قالیچه های تزئینی با رنگ های زیبا و متناسب با تم دکوراسیون استفاده نمایید .

در نسل جدید نیز استفاده بسیاری از کفپوش های کامپوزیتی و کفپوش های چوبی از گروه مصالح تمووود می شود که مورد پسند درصد بالایی از کاربران می باشد .

فرقی چندانی ندارد که شما از چه نوع کفپوش هایی برای دکوراسیون حرفه ای فضای  داخلی ویلای خود استفاده می نمایید ، فقط کافی است که رنگ انتخاب شده توسط شما متناسب با رنگ تم دکوراسیون شما مَچ باشد .

  1. نورپردازی حرفه ای در اتاق ناهار خوری

در کنار تمامی مواردی که در بالا ذکر شد ، توجه به نورپزدازی حرفه ای تاثیر مهمی در زیباسازی فضای اتاق ناهار خوری دارد . نور مناسب روشنایی داخلی را بیشتر کرده و نمای المان ها نیز دوچندان می شود ، شما می توانید به این منظور از لوستر ها و یا آویز روشنایی زیبا استفاده کنید . مثلا می توانید از لوستر ها بلند و تک شاخه و یا لوستر ها کوتاه و چند شاخه استفاده نمایید . در مجموع می توانید در کنار استفاده از لوستر ها ، شمع های نورانی نیز گزینه مناسبی برای زیباتر نشان دادن جلوه داخلی ویلا می باشند .

کلام پایانی

تمامی مواردی که در بالا اشاره نموده ایم تنها بخشی از موارد و ایده ها در زیباسازی دکوراسیون حرفه ای میز ناهار خوری در ویلای شما بود . شما می توانید از دیگر عناصر جهت زیباسازی اتاق ناهارخوری ویلای خود بهره بگیرید . خرید ویلا شهرکی و یا ویلا مستقل در مازندران تفاوت چندانی در دکوراسیون داخلی جهت اتاق ناهارخوری باهم ندارند ، شما در هر کدام که باشید می توانید با رعایت چند نکته خاص به زیبا سازی و دنج کردن فضای داخلی ویلای خود کمک بسیاری کنید .

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه