عجیب ترین نکاتی که بنگاه داران ملک در آمریکا باید رعایت کنند

15 آبان 1400
0 دیدگاه
بنگاه داران ملک در آمریکا +8496868684687

مقدمه

از شغلهای بسیار پردرآمد در کل دنیا کار بنگاه املاک می باشد که در این حیطه شغلی همواره پول هایی با مبالغ بالا جابه جا می شود. حال  نکته این است که بنگاه داران ملک در آمریکا روش های بسیار تفاوتی با بنگاه داران ایرانی دارند و سبک کاملا متفاوتی دارند و طبق قوانین مربوط به کشور خود باید امور را به انجام برسانند در غیر این صورت دچار تخلف شده اند.

 بنگاه املاک چیست

برای دریافت این موضوع که بنگاهی داران ملک در آمریکا چه  فعالیت هایی انجام می دهند ابتدا باید به این امر بپردازیم که بنگاه املاک چیست.  یک بنگاه  املاک به بنگاه های معاملاتی گفته می شود که بیزینس در رابطه با املاک می پردازند در این سبک از کار  بنگاه دار پس از به اتمام رساندن یک معامله کمیسیون خود را دریافت می کند برای اینکه حق کمیسیون یک ملک چه مقدار می باشد ارزش اجراء یا مبلغ کل آن خانه را در صورت قصد خرید مشتری در نظر میگیرند و یک چهارم آن را به عنوان حق کمیسیون در نظر می گیرند.  برای اینکه بتوانید یک بنگاه معاملات املاک برای خود راه اندازی کنید احتیاج به مجوز هایی از سوی مارکز مربوط خواهید داشت. نحوه دادن مجوز برای یک بنگاه املاک در ایران بسیار متفاوت با دیگر  کشور ها می باشد اگر شما قصد داشته باشید یک بنگاه املاک را در کشور آمریکا راه اندازی کنید ابتدا باید آموزش های لازم و دانش کافی را کسب کنید چون بنگاه داری در کشور آمریکا سیستمی می باشد و افراد بنگاه داران باید املاک در سامانه مربوط به ثبت برسانند و از طریق سامانه خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. بنگاه داران با رعایت نکاتی چه در حیطه شغلی و چه در حیطه فعالیتی می توانند به موفقیت های بسیار زیاد برسند زیرا شغل بنگاه داری از مشاغل پول ساز محسوب می شود.

بنگاه داران ملک در آمریکا +8496868684687

 نحوه فعالیت بنگاه داران ملک  در آمریکا

در ایران روش کار  بنگاه داران بدین صورت میباشد شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب در زمینه خرید یا فروش ملک باید به چند بنگاه مختلف سر بزنی و پرس و جو کنید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید. اما در کشور آمریکا تفاوت های زیادی وجود دارد بنگاه داران ملک در آمریکا از سوی دولت ایالتی خود مجوز رسمی دارند و با استفاده از سیستم های رایانه ای کامل و یکپارچه که دارای اطلاعات جامعی می باشد می توانند به تمامی اطلاعات ملکی که شما نیاز دارید دست پیدا کنند و دیگر نیاز به اتلاف وقت نخواهد بود.

 سطح درآمدی بنگاه داران ملک در آمریکا

این که سطح درآمدی  بنگاه داران در آمریکا به چه اندازه ای می باشد به عوامل متعدد زیادی بستگی دارد که می توان به تحصیلات و داشتن گواهینامه و اینکه فردی که در این حیطه مشغول به فعالیت است دارای چه مهارت هایی می باشد  بستگی دارد. با میانگین هایی که گرفته شده و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است میانگین درآمد بنگاه داران ملک در آمریکا 42 هزار دلار می باشد و تا 54 هزار دلار نوسان دارد. در کشور آمریکا از میان تمام شهر های آن هشت شهر مقام بیشترین کسب درآمد برای بنگاه داران ملک در آمریکا را دارد. این اولویت ها در طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است که بیشترین سطح از درآمد ملی را در این شغل دارند. که ایالت واشنگتن در راس تمامی ایالت ها قرار دارد .

ملک در آمریکا 9859569469468485

نکاتی در رابطه با شغل بنگاه داران ملک در آمریکا

طبق تحقیقاتی که در کشور آمریکا صورت گرفته است 41 درصد از کسانی که در هنگام خرید ملک به بنگاه داران ملک در آمریکا مراجعه میکنند به توصیه افرادی پیش این بنگاه داران می روند که قبلا تجربه کاری با ان ها داشته اند. بیشتر مردم به اولین بنگاه ملکی که مراجعه می کنند اعتماد می کنند و در موارد بسیار معدودی می باشد که فرد نیاز پیدا می کند به بنگاه دیگری مراجعه کند.

 وظایف بنگاه داران ملک در آمریکا

بنگاه داران ملک در امریکا وظیفه دارند که همواره اطلاعات مربوط به املاک در سطح اطلاعات خود را به روز کنند تا در هنگام مراجعه مشتری به آن ها از اطلاعات به روز استفاده کنند. همچنین این بنگاه داران باید با مراجعه کنندگان خود در نهایت ادب و احترام بر خود کنند و نکته مهم در رابطه با شغل بنگاه داران ملک در آمریکا این است که آن ها باید بر اساس قوانینی که کشور امریکا در مورد بنگاه داران ملک در آمریکا تعرف کرده است به فعالیت خود ادامه بدهند.

بنگاه داران ملک در آمریکا 879687496874968749689868

 ویژگی بنگاه داران ملک در آمریکا

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بنگاه داران ملک در  آمریکا یا هر کشور دیگری باشد داشته باشند لحن بیان آنها می باشد از ویژگی های مهم برای هر بنگاه داری این است که بتواند خوب صحبت کند و افراد را به سمت خود جذب کند استفاده کردن از بعضی از کلمات در این حیطه شغلی بسیار زیان آور است  یکی از کلماتی که به کار بردن آن بسیار اشتباه می باشد کلمه اما می باشد  چون کلمه اما تمام حرف های شما را منفی تلقی خواهد کرد.

همچنین بنگاه داران ملک باید ویژگی های اخلاق خاصی داشته باشند که از این ویژگی های اخلاقی می توانیم به ویژگی های ذیل اشاره نماییم :

بنگاه داران ملک در آمریکا نباید خجالتی باشند چون اگر بنگاه داری این ویژگی را داشته باشد نمی توان به خوبی در حیطه شغلی خود فعالیت کند.

بنگاه داران ملک در آمریکا اگر قصد موفق شدن در حیطه شغلی خود در این کشور را دارند نباید از بیان کردن نظرات خود به فرد که به آنها مراجعه می کند ترسی داشته باشد بلکه باید در سخن گفتن بی پروا باشد.

بنگاه داران ملک در آمریکا  باید بتوانند ویژگی های مثبت یک ملک را شناسایی کنند و سپس با تکیه بر ویژگی های مثبت ملک را به فروش برسانند. همچنین این افراد نباید پرخاشگر باشند و  نسبت به کاری که انجام می دهند علاقه زیادی داشته باشند.

 شرایط گرفتن مجوز تاسیس بنگاه ملک در آمریکا

بنگاه داران ملک در آمریکا برای این که بتوانند بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه دهند باید مجوز های لازم را برای این شغل کسب کنند و بعد از داشتن تمامی مجوز های لازم اقدام به تاسیس بنگاه معاملات و املاک انجام دهند. برای اینکه بتوانید یک بنگاه معاملات املاک در کشور آمریکا راه اندازی کنید باید ابتدا آموزش های لازم را در رابطه با قوانین و شرایط این شغل در این کشور را بگذرانید چون نحوه انجام این شغل در این کشور متفاوت است و از طریق یک سیستم جامع انجام می شود که فردی که متقاضی این شغل است ابتدا باید کار با این سیستم جامع را به خوبی فرا گرفته باشد تا بتواند در هنگام نیاز به راحتی با آن کار کند پاسخگو نیاز مشتری باشد.آموز های لازم به  طور معمول توسط بنگاه های معاملات املاک به افراد داده می شود که این بنگاه ها معمولا مجوز های لازم را برای آموزش افراد از سوی مراجع مربوطه دارا هستند.

ملک در آمریکا 5478674684684684

 بررسی رشته بنگاه املاک و مشاور ان در امریکا

یکی از رشته های به روز و پرطرفدار در کشور آمریکا رشته مشاور املاک می باشد . در این رشته بنگاه داران ملک  در امریکا به طور تخصصی  تحت آموزش قرار میگیرند. این رشته یعنی رشته مشاوره املاک و مدیریت آن از رشته هایی تحصیلی در زیر شاخه اقتصاد می باشد. در این رشته تلاش بر این است که به دانشجو ها روش های صحیح مدیریتی و نحوه صحیح فروش املاک  را به انها اموزش دهنده.این که چگونه بتوانند مشتری های بالقوه پیدا کنند و چگونه با آنها برخورد کند و نحوه برخورد صحیح چگونه می باشد همه در این رشته تحصیلی به دانشجویان آموزش داده می شود.

برای اینکه بتوانید به این رشته ورود پیدا کنید باید تافل زبان داشته باشد و علت این کار این است که بتوانید با افراد مختلف و زبان های مختلف ارتباط برقرار کنید. دانشجویانی که در این رشته مشغول به تحصیل هستند به دانش بسیار عمیقی در رابطه با این رشته دست پیدا خواهند کرد. رشته مشاور املاک در سه مقطع کالج یعنی کارشناس ، کارشناسی ارشد و دکتری در کالج های کشور آمریکا امکان پذیر است.  هر فردی که در این رشته تحصیل کند بعد از اتمام تحصیلات خود میتواند به بنگاه داران ملک در آمریکا ملحق شود یا خود اقدام به تاسیس بنگاه ملک کند.

 سخن پایانی

شغل بنگاه داری از مشاغل بسیار پرسود و پول اور در کل جهان میباشد اما قوانین بنگاه داری در تمام دنیا یکسان نمی باشد و در کشور های مختلف قوانین مختلف وجود دارد. در کشور آمریکا برای راه انداختن چنین کسب و کاری شما نیاز به مجوز های لازم دارید و  همواره برای به دست آورن این شغل باید آموزش های لازم را ببینید برای اینکه در این شغل به موفقیت برسید باید نکاتی را در رابطه با آن همواره رعایت کنید یکی از رموز موفقیت در شغل بنگاه داری لحن بیان خوب می باشد.

‫1/5 ‫(1 نظر)

ارسال دیدگاه