بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود

14 آبان 1400
0 دیدگاه
مکان برای خرید ویلا در سرخرود 87968767896789678967896

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “


در این مطلب قصد داریم بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود را به شما معرفی کنیم. سرخرود شهری در 15 کیلومتری شرق محمود آباد است. سرخرود خوش آب وهوا در کنار دریای خزر و انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر واقع شده است. سرخرود یکی از بکر ترین شهرهای استان مازندران است. این شهر ساحلی با جاذبه های طبیعی و گردشگری که دارد، بسیاری را برای خرید ویلا به خود جذب می کند. تجربه زندگی سالم به دور از هیاهوی شهر، بهره گیری از نعمت آفتاب و جذب ویتامین D، استنشاق هوای پاکیزه، همگی از مزایای خرید ویلا و سکونت در این شهر زیبای شمالی هستند. تقویت مغز با صدای امواج دریا که از نظر علمی هم ثابت شده از دیگر مزایای زندگی در این شهر زیباست. به علاوه خرید ویلا در سرخرود یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود.

خرید ویلا در جاده سرخرود

روستاهای زیادی در جاده آمل به سرخرود وجود دارد. اوجی آباد یکی از این روستاها است. این روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل می باشد. جاده روستای اوجی آباد، دارای دو راه متفاوت است. یکی از این راه ها مستقیم به سرخرود می رسد و دیگری به سمت شهرک خانه دریا می باشد. این جاده به دوراهی اوجی آباد شهرت دارد. با این مسیر از شهر سرخرود تا ساحل زیبای آن، حداکثر 7 دقیقه راه است. از دیگر مزایای این جاده بحث آرامش و امنیت منطقه است. امنیت منطقه یکی از فاکتور های مهم به هنگام خرید ویلا می باشد. آرامش این منطقه به دلیل جمعیت کم ساکن در آن است. ساحل زیبا و جنگل های سرسبز این منطقه را به بهترین مکان خرید ویلا در سرخرود تبدیل کرده است. خرید ویلا در این منطقه را می توان نوعی سرمایه گذاری قلم داد کرد.

بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود 542107965220

رویان سرخرود بهترین انتخاب برای خرید ویلا

شهر سرخرود با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار خوب و جاده کنار گذر ساحل و جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش ویلا در شمال است. این شهر توریستی امروزه به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی و گردشگر شمال کشور، برای خرید ویلا تبدیل شده است. شمال سرخرود بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود است. شهرک رویان سرخرود به عنوان منطقه ای ساحلی، با آب و هوایی معتدل بهترین گزینه برای خرید ویلا در سرخرود است. برای خرید ویلا در شهرک رویان به موارد زیر دقت کنید:

  • ویلای باید منظره ای فوق العاده و امنیت بالا داشته باشد.
  • تا حد امکان به دریا نزدیک وارزش افزوده داشته باشد.
  • ویلای ساحلی نمایی زنده، به روز و بدون مشرف داشته باشد.
  • اصول مهندسی در آن رعایت شده باشد.
  • قیمتی مناسب و منصفانه داشته باشد.

ساحل سرخرود بهترین مکان برای خرید ویلا

روشن است که يكي از جاذبه هاي ساحلي شهرهاي شمالي، ساحل درياي خزر است. بهره بردن از ساحل خزر، می تواند مهم ترین انگیزه برای خرید و فروش ویلا در شمال باشد. شهر سرخرود نیز از اين امر مستثني نيست. شهر سرخرود ساحل بسيار وسيعی دارد. سرخرود بر خلاف سایر شهرهاي شمال كه ساحل شني از بين رفته است، ساحل ماسه ای فراخي دارد. ساحل ماسه ای  سرخرود به طول ۵ کیلومتر چشم انداز جذابی را برای این شهر به وجود آورده است. به علاوه در فصول ماهيگيري ديدن فرايند توركشي و ماهيگيري در اين ساحل بسيار جذاب و ديدنی است. می توان ساعت ها نشست و به فعالیت ماهیگیرها خیره شد. درکل شهر سرخرود، ساحلی تميز و قابل قبول دارد. با توجه به آنچه گفته شد، ساحل این شهر زیبای شمالی، بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود به شمار می آید.

ویلا در سرخرود 45864568186168864187418741

 

روستاهای محمود آباد و اطراف سرخرود

منطقه سرخرود و روستاهای شهر محمودآباد و شهر سرخرود به عنوان بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود شناخته می شوند. در این مناطق امکان خرید هر نوع ویلایی را با سبک دلخواه خودتان برایتان امکان پذیر است. گزینه های خرید ویلاهای لوکس و مدرن ساحلی با چشم انداز دریا، تا کنون افراد زیادی را برای خرید یک ملک ابدی جذب کرده است. جنگل و دریا، که معنای واقعی ویلا در شمال را به مخاطب می رساند، هر دو در این منطقه قابل رویت هستند. این مناطق با داشتن نگهبانی 24 ساعته از امنیت بالایی برخوردار می باشند. این مناطق با توجه به پتانسیل های گردشگری و شرایط اقلیمی بی نظیری که دارد، گزینه  بسیار مناسبی جهت خرید ویلا در شمال می باشد. از نظر شهرک و سازه نیز ویلاهای این مناطق از ایده آل ترین گزینه ها برای زندگی به شمار می آیند.

شهر محمودآباد هر ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر است که به این خطه زیبا سفر می‌کنند. این شهر قدمت زیادی ندارد ولی توانسته است با ساخت و سازهای مدرن و زیبا در کنار طبیعت بکر حومه این شهر، گردشگران زیادی را به سمت خود بکشاند.

روستاهای زیبا و بکر اطراف محمودآباد برای سفری یک روزه بهترین مکانی است که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. از نظر ظاهر شهرسازی در این شهر نیز فضاهای مدرن برای تفریح و سرگرمی وجود دارد. به عنوان مثال سرزمین رویاها یک جاذبه عالی برای کودکان شماست تا هر زمان که اراده کنند بهترین تجهیزات تفریحی و شهربازی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود 2108745545535خرید ویلا در سرخرود جاده خانه دریا

جنگل های انبوه و سرسبز بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود هستند. ویلاهای جنگلی در سرخرود با سازه ای مدرن و به روز در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و شهرک تهرانی نشین سرخرود، با چشم انداز زیبا واقع شده اند. هنگام  ورود به داخل این ویلاهای جنگلی در سرخرود، با محوطه سازی منحصر به فرد، به همراه گل و گیاه تزئینی زیبا و نیز باربیکیو و بسیاری امکانات دیگر مواجه می شوید. حس خوب خرید ویلا در شمال با دیدن نمای لوکس این ویلا جنگلی بیشتر تداعی می شود. تمام امکانات اولیه همچون آب، برق، گاز و تلفن  در این ویلاها وجود دارد. به علاوه امکانات  دیگری همچون انباری، باغ گل وگیاه، سیستم تصفیه آب و… نیز از سایر امکانات ویلا به شمار می آیند. درب های ضد سرقت به کار رفته در این ویلاها، از دیگر امتیازات آن است.

خرید ویلا در سرخرود یک سرمایه گذاری بلند مدت

امکانات زیادی در شهر سرخرود وجود دارد. بنابراین شما می توانید در این شهر به آسانی به هر چیزی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. با خرید ویلا در سرخرود، می توانید به راحتی از ویژگی های این شهر زیبای ساحلی و مزایای ویلا ساحلی بهره مند شوید. بهترین گزینه برای خرید یک ویلای لوکس و زیبا و داشتن یک سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب یکی از شهرهای مشهور شمالی است. چنانچه سرخرود را برای سرمایه گذاری در شمال انتخاب کنید، مطمئن باشید هرگز از سرمایه گذاری در این شهر پشیمان نخواهید شد. از مهم ترین ویژگی های سرخرود ساحل چشم نواز آن است. این ساحل زیبا سبب شده است تا سالیانه  گردشگران بسیاری به سمت شهر ساحلی سرخرود جذب شوند. از این رو خرید ویلا ساحلی سرخرود می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد.

بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود 4564454453

بهترین ویلاهای شمال در نوشهر

چه قصد خرید ویلای ساحلی را داشته باشید چه بخواهید در یک ویلای جنگلی اقامت کنید، نوشهر بهترین گزینه‌ها را برایتان در آستین دارد. آب و هوای عالی و ساخت و سازهایی که باعث شده تا خاص‌ترین ویلاهای شمال در دسترستان قرار گیرد، شرایط را مهیا کرده است تا بتوانید راحت‌تر برای خرید ویلا در شمال اقدام کنید.

نوشهر یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که در کنار دریا قرار گرفته است و جاذبه‌های کوچک و بزرگی در اطراف آن قرار دارد. اقامت در این شهر هیچگاه برای شما تکراری نمی‌شود، زیرا همیشه جاذبه‌هایی هست که هنوز از آن‌ها دیدن نکرده‌اید یا باز هم دوست دارید آن‌ها را ببینید. یکی از شهرهایی که ویلاسازی زیادی در آن انجام شده است و افراد غیر بومی به خرید ویلا در آن علاقه دارند، نوشهر است.

نکاتی که هنگام خرید ویلا باید در نظر بگیرید

سند ویلا را در نظر بگیرید

به هیچ عنوان تاکید می کنیم به هیچ عنوان سراغ ویلاهای قولنامه ای نروید. ویلاهایی که به صورت قولنامه ای خرید و فروش می شوند حتی اگر با کلاهبرداری همراه نباشد نسبت به ویلاهای سند دار سود کمتری برای شما ایجاد می کنند. به صورت کلی ویلاهای قولنامه ای با قیمت کمتری فروخته می شوند و همین امر باعث فریب خریداران ویلا در سرخرود می شود. پس اگر به فکر سود خرید ویلا در سرخرود هستید حتما ویلاهای سند دار را خریداری کنید.

ویلا در سرخرود 36548674867486418674186

ویلا قدیم ساخت نخرید

بعضی ویلاهای شهر سرخرود که در بلوک اول دریا قرار دارند بیش از 50 سال سن دارند. ویلاهای قدیم ساخت به مرور به خرج افتاده و گاه ممکن است تغییر تاسیسات هزینه زیادی به همراه داشته باشد. از این رو باید به سراغ ویلاهای تازه ساخت تر بروید و یا با هزینه کردن برای ویلا و نونوار کردن آن و فروش ویلا به غیر سود خرید ویلا در سرخرود را به دست بیاورید.

محل جغرافیایی ویلا را در نظر داشته باشید

هرچه ویلا در سرخرود از دریا فاصله داشته باشد قیمت کمتری دارد. در شهرک های ساحلی این تفاوت قیمت بیشتر نیز احساس می شود/ هر چه به درب ورود نزدیک شوید قیمت ویلا کاهش می یابد و از این رو شاید با قیمت کمتری ویلای مناسبی خریداری کنید؛ اما از لحاظ مادی در زمان فروش نیز باید با قیمت کمتری نسبت به ویلاهای کنار دریا قیمت گذاری داشته باشید.

 

کلام آخر

آب و هوای بهشت گونه شمال یکی از دلایل مهمی است که سرمایه گذاران را از کلان شهرها برای سرمایه گذاری روانه شهرهای شمالی کشور کرده است. همانطور که گفتیم سرخرود یکی از بهترین مناطق برای اجرایی کردن این هدف است. با توجه به شرایط اقلیمی مناسب سرخرود و نیز امکانات گردشگری و تفریحی متنوع آن، فرصت خوبی برای سرمایه گذاران فراهم شده است. وجود شالیزارهای برنج  که در مسیر رفت و آمد آمل به سرخرود خودنمایی می کنند، منظره بکر و دلنشین به این مسیر بخشیده است. ساحل سرخرود در نیمه های شب بسیار جذاب تر است. با داشتن یک ویلا ساحلی در سرخرود، می توانید از آرامش ساحل آن و شنیدن صدای دلنشین امواج آب لذت ببرید. با خرید ویلا در یکی از مناطق آرام و زیبای سرخرود، تجربه داشتن یک زندگی رویایی و سرشار از سبزینگی را به خود و خانواده تان هدیه می کنید.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/14

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه