برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟

10 آبان 1400
0 دیدگاه
برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ 959+59+8549+8549859+859859+59859+859+58985

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

ممکن است این سوال برای سرمایه گذاران پیش بیاید که، برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ برای مقایسه بین دو برج باید ابتدا با تمامی مشخصات و امکاناتی در این دو برج تعبیه شده است، آشنا شویم. همچنین با مزایا ویژه و منحصر به فرد هر یک از این برج ها نیز آشنا می شویم. با اطلاع از این موارد می توان مقایسه های لازم را انجام داده و نتیجه گیری کنیم که کدام یکی از برج ها بهتر می باشد. البته همانطور که می دانید اهداف و نیازها تعیین کننده برخی از این موارد است . پس توصیه می شود ابتدا اهداف خود را تعیین نموده و مشخص کنید کدام یکی از مواردی که گفته خواهد شد برای شما اولویت به شمار می رود. در این صورت به راحتی می توانید انتخاب درست را انجام دهید و بابت این انتخاب پشیمان نشوید.

مقایسه امکانات و مشخصات در برج فروزان و مینا در سرخرود

برج فروزان در سه قطعه مجزا طراحی شده است که هر یک از این قطعات در 25 طبقه ساخته شده است. از این 25 طبقه، یک طبقه مربوط به پنت هاوس برج بوده و یک طبقه مربوط به پارکینگ و طبقه بعدی لابی برج است.

در نهایت می توان گفت 22 طبقه مسکونی در این برج برای طرفداران طراحی شده است و به فروش می رسد. پنت هاوس این برج یکی از طبقات خاص و فوق لاکچری آن به شمار می رود، زیرا در ارتفاع 25 متری از سطح زمین از یک طرف می توانید دریا را داشته باشید و از طرف دیگر به جنگل و کوه دید مناسبی دارید.

باید گفت برج فروزان یکی از نزدیک ترین مکان ها به برج های ساحلی بوده و دسترسی آسانی به این اماکن ضروری دارد. نزدیکی زیاد این برج ها به دریا برای افرادی که از شلوغی های شهرهای بزرگ به این شهرهای شمالی پناه می آورند، یکی از امتیازات مهم و در خور توجه به شمار می رود. به راحتی می توانید تا دریا پیاده روی نموده و از فضای آرامش بخش این منطقه لذت ببرید.

کف آپارتمان ها، پارکت شده است و درب ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند. در مورد پنجره ها باید گفت دوجداره و یوپی وی سی هستند که برای جلوگیری از اتلاف انرژی و نیز تنظیم گرمایش و سرمایش آپارتمان اهمیت زیادی دارند.

اینترنت که یکی از نیازهای امروز بشری است، در این منطقه بسیار پرسرعت می باشد.

در طراحی این برج ها، استخر، سونا و جکوزی نیز تعبیه شده و جزو امکانات برج فروزان به شمار می رود.

 

همانطور که گفتیم می توان این دو برج را از زوایای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.  برای اینکه بدانیم کدام برج بهتر است توصیه می شود قبل از خرید به این موارد دقت نمایید. در این صورت می توانید به مشابهت ها و تفاوت های هرکدام پی برده و بر اساس اولویت های خود بهترین برج را انتخاب نمایید. در این قسمت به این موارد اشاره می کنیم:

تعداد واحدهایی که در هر برج وجود دارد:

هر چه تعداد طبقات و واحدها بیشتر باشد، جمعیت بیشتری نیز در برج ساکن می شوند. در نتیجه رفت و آمد در بین ساکنین نیز بیشتر است. از طرفی می توان این یک مزیت به شمار آید و هم می تواند یک عیب باشد. زیرا زیاد بودن تعداد خانواده ها باعث ایجاد سرو صدای بیشتر و کم بودن آرامش و … خواهد شد. در عین حال به علت تعداد بالای افراد، امکانات بیشتری در اختیار ساکنین قرار داده می شود و سطح تعاملات اجتماعی افراد نیز بالاتر می رود. پس اگر به دنبال آرامش بیشتر هستید، در فکر خرید برج هایی با تعداد واحد کم باشید.

آسانسور

ارتفاع بالای برج ها، نیاز به آسانسور باربری را افزایش خواهد داد. امکان جابجایی لوازم و اسباب به طبقات بالاتر سخت و در بسیاری از مواقع غیر ممکن است. بنابراین در مقایسه بین اینکه برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ به تعداد آسانسورهای نفربر و نیز آسانسورهای باربری دقت زیادی نمایید.

برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ 144564312354

وجود تراس

تراس در مناطق شهری نیز ضروری است چه برسد که برج در مناطق شمالی و روبه دریا و جنگل انبوه باشد. در این صورت جزو ضروریات به شمار می رود تا بتوان از آب و هوای مطبوع منطقه بیشترین لذت را برد. همچنین وجود تراس برای خشک کردن البسه و یا تهویه هوای واحد مسکونی بسیار الزامی می باشد. در انتخاب بین اینکه برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ سعی کنید به متراژ تراس ها نیز توجه زیادی نمایید.

لابی و لابی من

لابی در برج اولین فضایی است که برای ورود به ساختمان از آن رد می شویم. بنابراین اولین منظره از هر برج، لابی آن است. هرچه لابی برج لوکس تر باشد، برج باشکوه تر و مجلل تر به نظر می رسد. وجود لابی من یا همان نگهبان نیز برای تامین حس امنیت در برج لازم و ضروری است. باید دقت نمایید که لابی من به صورت 24 ساعته بوده و در محل حضور داشته باشد. در این صورت ضریب امنیت و ایمنی برج بالا خواهد رفت، زیرا رفت و آمدها کنترل شده و هر گونه مورد مشکوکی مورد توجه قرار می گیرد و به این ترتیب آرامش ساکنین حفظ می شود.

امکانات ورزشی و تفریحی

امروزه فعالیت های ورزشی سبک و سنگین و نیز رفتن به سونا، جکوزی و استخر برای بسیاری از افراد جزو الزامات زندگی شهری به شمار می رود. این کار ضمن حفظ سلامت باعث ایجاد حس نشاط و شادابی افراد می شود. وجود این قبیل امکانات ورزشی و تفریحی در داخل برج یک مزیت مهم برای افراد است. صرفه جویی در زمان، استفاده از امکانات بدون پرداخت هزینه، عدم نیاز به مراجعه به اماکن و سالن های شلوغ و … از جمله مزایای داشتن این امکانات در داخل برج است. بنابراین برای مقایسه اینکه برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ بهتر است به وجود این امکانات اشاره نموده و مواردی مانند کیفیت لوازم ورزشی، رایگان بودن و یا هزینه داشتن استفاده از امکانات و تصفیه آب استخر در دفعات مداوم … را در نظر بگیرید.

برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ 81248541258412584

 

پنت هاوس

یکی دیگر از جاذبه های برج ها، وجود پنت هاوس شیک و مجلل می باشد. این مکان در بالاترین نقطه برج قرار دارد و برای این منطقه با آب و هوای عالی، منظره دریا و جنگل و … می تواند یکی از بهترین قسمت های برج به حساب آید. به این دلایل است که پنت هاوس طرفداران زیادی نیز دارد، زیرا یکی از خاص ترین قسمت های برج می باشد. بنابراین در مقایسه اینکه برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ بهتر است از وجود پنت هاوس و امکانات و وضعیت آن اطلاع کسب نمایید.

سیستم سرمایش و گرمایش

یکی دیگر از مواردی که بهتر است در مورد آن تحقیق شود، سیستم سرمایشی و گرمایشی برج است. پیشرفته بودن این سیستم و به روز بودن آن از جمله مواردی است که در انتخاب برج باید دقت شود.

وجود مجتمع های تجاری در نزدیکی برج

یکی دیگر از مسایلی که برای رفاه حال ساکنین باید در نظر گرفته شود، وجود مجتمع های تجاری در طبقات برج و یا در نزدیک ترین فاصله ممکن می باشد. با وجود این امکانات دیگر نگران از دست رفتن زمان و هزینه برای خرید نخواهید بود و به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید احتیاجات خود را برطرف نمایید. نزدیکی به مجتمع های تجاری با وجود زندگی های پردغدغه امروزی می تواند یک نکته مثبت به شمار رود. در نتیجه در بررسی اینکه برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ به وجود واحد های تجاری در طبقات و تعداد و تنوع آن ها دقت نمایید.

برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ 87465431321230001

اسکلت سازه برج

تا اینجا به امکاناتی که در برج ها اغلب وجود دارد، اشاره کردیم. نکته دیگری که مطرح می شود در مورد تجهیزات و مصالح و اسکلت سازه برج است. از این جهت که امنیت برج حفظ شده و در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله و یا بادهای شدید مقاومت کافی را داشته باشد. در زمان انتخاب واحد های برج از نوع اسکلت سازه و میزان مقاومت آن اطلاعات کاملی را کسب نمایید.

برند مصالح استفاده شده

یکی دیگر از مهم ترین مسایلی که در مورد ساختمان سازی باید مورد توجه قرار گیرد، برند مصالحی است که در این برج ها استفاده می شود. بهتر است در مورد برند استفاده شده تحقیق نمایید تا از محکم بودن و نیز امنیت واحد مسکونی خود اطمینان حاصل نمایید.

نام سازنده برج

یکی دیگر از عواملی که تاثیر زیادی در قیمت تمام شده برج دارد، نام سازنده آن است. در صورتی که سازنده نام دارد و مشهور باشد، قیمت برج نیز بالاتر خواهد بود. همچنین طراحی داخلی و نمای بیرونی برج نیز تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. بهتر است در انتخاب واحد مسکونی به طراحی داخلی و اولویت های خود دقت بیشتری نمایید.

مشخصات و امکانات برج فروزان در سرخرود

برج ساحلی فروزان، نام سومین برج در استان مازندران به این برج اختصاص دارد. البته برج فروزان بلندترین ارتفاع را در بین برج های ساحلی مناطق بین محمود آباد تا بابلسر به شمار می رود. نزدیکی این منطقه به دریای خزر یکی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. بلندترین برج مسکونی منطقه توریستی محمود آباد تا بابلسر و سومین برج استان مازندران است که در منطقه توریستی و زیبای سرخرود و بر حاشیه دل انگیز خزر بنا شده است. در این برج امکانات زیادی برای ساکنین تعبیه شده است تا نیازهای عمومی و شخصی افراد به راحتی تامین شود. از جمله امکانات ورزشی مانند سالن جیم، بیلیارد روم، سالن ورزش آب و …، امکاناتی برای بهترین بهره برداری از فضای سبز منطقه از جمله پارک کودکان، پارک جت اسکی، آلاچیق، خواب مستر رو به دریا، پارکینگ های مختلف و …که در اختیار ساکنین قرار داده می شود. همچنین هر واحد می تواند از امکاناتی مانند شومینه، کابینت ام دی اف، گاز، انباری، تراس، خواب مستر و … نیز به صورت مجزا استفاده نماید. کاربری مسکونی سند مادر نیز از مهم ترین مزایا این واحد ها به شمار می رود.

برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ 416847794196849848

 

چرا برای خرید برج ساحلی شهر سرخرود گزینه مناسبی است

سرخرود شهری توریستی است که بین محمود آباد و فریدون کنار واقع شده است. این شهر با تمام زیبایی هایی که از دریای خزر و دماوند پر شکوه گرفته است در بین شهرهای ساحلی می درخشد. جالب است بدانید که اگر از سمت آمل به سمت سرخرود که حرکت کنید از کنار شالیزارهای برنج عبور کرده و به رود زیبای هراز می رسید.

طبیعت زیبای این منطقه قابل وصف نیست و همین زیبایی است که این شهر را به یکی از شهرهای توریستی کشور تبدیل نموده است. ترکیب جنگل، رود و دریا ترکیبی زیبا و چشم نواز است اما این ویژگی اکثر شهرهای شمال کشور است. چیزی که سرخرود را خاص کرده و آن را به نگین این منطقه تبدیل کرده است تالاب سرخرود است.
شاید گفتن این همه زیبایی برای توجیح خرید برج ساحلی در سرخرود کافی باشد اما باید گفت که این شهر ساحلی نه تنها امروزه با چند برج و شهرک های ویلایی مزین شده است بلکه بافت سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده است.

شما در این شهر می توانید از بازار سنتی خرید کنید و یا به مراکز خرید رفته و از پاساژهای شیک و لاکچری آن خرید کنید. دست شما باز است که سبزیجات روز خود از بازار سنتی خرید کنید و یا اینکه از سوپر میوه های بزرگ آن منطقه خرید کنید

کلام آخر:

انتخاب بین اینکه برج مینا در سرخرود بهتر است یا برج فروزان؟ بستگی زیادی به نیازها و اولویت های هر فرد دارد. در این مقاله سعی شد به نکاتی اشاره شود که در این انتخاب تاثیر گذار می باشد. بهتر است مواردی را که برایتان مهم است را در نظر گرفته و سپس با ارزیابی این دو برج تصمیم بگیرید که کدام یک از آن ها با معیارهای شما سازگاری دارد.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/10

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه