خرید پنت هاوس در سرخرود چه مزایایی دارد؟

6 آبان 1400
0 دیدگاه
مزایای خرید پنت هاوس 78788748487484874

پنت هاوس بالاترین طبقه برج ها و ساختمان های بلند و یکی از جذاب ترین ایده های شکل گرفته در جهان است. امروزه خرید پنت هاوس در شمال بسیار پررونق است. چرا که علاوه بر جلوه ی لوکسی که پنت هاوس به برج می دهد، بهره مندی از فضای باز در کنار متراژ بالای برج را نیز به همراه دارد. سرخرود از جمله مکان هایی است که برج های آن تفاوت چندانی با هتل های لاکچری ندارد. از مزایای خرید پنت هاوس در سرخرود می توان به امکانات سرشار و شرایط بسیار ایده آلی برای یک زندگی مرفه اشاره کرد. با خرید برج ساحلی در سرخرود، چشم انداز پنت هاوس شما دریای بی کران و جنگل های انبوه است. پنت هاوس ها در سرخرود مجهز به باغچه اختصاصی نیز هستند. زندگی در پنت هاوس، شما را از شلوغی ها و سر و صدای اطراف دور خواهد کرد.

یکی از بهترین شهرهای مازندران برای خرید پنت هاوس لاکچری ساحلی، سرخرود است. برخلاف کشورهای غربی که پنت هاوس ‌ها به تعداد زیادی در دسترس هستند، برخی از مناطق در کشورهای آسیایی، تنها تعداد محدودی از این واحدها را به صورت لاکچری در اختیار دارند. این مسئله در میزان خرید و فروش این آپارتمان ‌ها نیز منعکس می‌شود. در صورت عرضه محدود این املاک، ارزش این واحدهای مسکونی همچنان به رشد خود ادامه می ‌دهد.

این به معنای آن است که خرید پنت هاوس همیشه یک سرمایه ‌گذاری مطئمن خواهد بود. بازار پرتقاضایی برای افراد ثروتمند، صنعتگران، مدیران شرکت‌ها، سلبریتی‌ها، ورزشکاران و اعضای برجسته در سازمان‌ها و … که مشتاق سرمایه ‌گذاری در این املاک هستند، وجود دارد. چرا که چنین املاکی تحت تاثیر رکود اقتصاد قرار نمی ‌گیرند. توصیه می کنیم چنانچه توانایی خرید یک پنت هاوس را دارید، وارد این بازار شوید.

اگر چه قیمت پنت هاوس در سرخرود در مقایسه با قیمت خرید ویلای معمولی در شمال، گرانتر است با این حال می توان مناطقی با قیمت ‌های پایین تر یافت. برای مثال پنت هاوس سه خوابه یا دو خوابه با استخر کوچک ‌تر، ارزان تر است.

در فصلی که خرید و فروش پنت هاوس و خرید ویلا در شمال پررونق است، این قسمت‌ ها واقعاً می ‌تواند سر به فلک بکشد. مشتریان خرید ویلا لاکچری در شمال یا متقاضیان خرید ویلاهای ساحلی با یک جستجوی دقیق در بازار ویلاهای شمال می ‌توانند بهترین ملک را خریداری کنند.

پنت هاوس چیست

به واحدهای آپارتمانی با متراژ های متفاوت که در بالاترین نقطه یک برج مسکونی قرار دارند پنت هاوس گفته می شود . صرفه اقتصادی خرید و فروش پنت هاوس در سرخرود بسیار بالاست . به طور کلی افرادی که درآمد بسیار بالایی دارند سود زیادی را از این سرمایه گذاری خواهند برد . این واحدهای آپارتمانی بسیار لاکچری و لوکس هستند زیرا مهندسان هنگام ساخت از مدرن ترین طراحی ها استفاده نموده اند .

طراحی پنت هاوس رو به دریا در سرخرود

در طراحی پنت هاوس ساحلی در سرخرود، معماران داخلی توجه بسیاری به راحتی فضا داشته اند. از آنجایی که پنت هاوس در منطقه ی ساحلی واقع شده است، فضایی راحت و آرامش بخش در کل منطقه حاکم است. به منظور رعایت توازن میان فضای بیرون و داخل پنت هاوس، ایجاد محیطی با این مشخصه ها اهمیت بسیار زیادی دارد. در این پنت هاوس شاهد تلفیق جذابی از فرهنگ شهر نشینی و روحیه ی ماجراجویانه و هیجان ناشی از سفر هستیم. همین امر در طراحی پنت هاوس ساحلی نیز توسط معماران داخلی به خوبی رعایت شده است. به کارگیری رنگ های روشن در کنار عدم استفاده از تعداد بسیار زیادی مبلمان حس سبکی و زندگی در ارتفاع را به خوبی ایجاد می کند. نمای پانوراما به منظره بیرونی و بدون مانع، دسترسی به نور طبیعی از دیگر مزایای خرید پنت هاوس در سرخرود است.

مزایای خرید پنت هاوس در سرخرود 65455565

پنت هاوس ساحلی در سرخرود با نورگیر بسیار بالا

از دیگر مزایای خرید پنت هاوس در سرخرود، بهره‌ گیری از نور آفتاب است. همانطور که میدانید نور خورشید اصلی ترین منبع ویتامین D است. ویتامین D یکی از اساسی ترین نیازهای بدن می باشد که برای افزایش عملکرد سلول های خونی بسیار موثر است. به علاوه این ویتامین توانایی آن را دارد که آنتی اکسیدان های مضر بدن را غیرفعال کند. به علاوه ویتامین D دریافتی از نور خورشید برای تولید و استحکام استخوان، حفظ توانایی های شناختی، سلامت مفاصل، کنترل قند خون و برخورداری از یک روحیه، بسیار مفید است. به عقیده محققان و پزشکان، در مجموع روزانه 15 تا 20 دقیقه حضور در آفتاب بدون استفاده از کرم ضد آفتاب، تامین کننده ویتامینD  مورد نیاز بدن ما است. با خرید پنت هاوس در سرخرود با نورگیر بالا، به راحتی به نور مستقیم خورشید دسترسی داشته باشید و از فواید گوناگون آن بهره مند شوید.

مزایای خرید و زندگی در پنت هاوس سرخرود

حریم خصوصی و امنیت حاکم یکی از مزایای خرید پنت هاوس در سرخرود است. از ویژگی‌ های معمول پنت هاوس، فضای تراس و سقف‌ های بلند هستند که آن را از خانه‌ های معمولی متمایز می ‌کنند. پنت هاوس درسرخرود از امنیت فوق ‌العاده‌ ای برخوردار است و نگهبانی 24 ساعته در ساختمان قرار دارد. پیشرفته ‌ترین سیستم‌ های امنیتی و حفاظتی در این واحد های مسکونی به کار رفته است. انواع پنت هاوس به طور کلی از نور طبیعی و تهویه عالی برخوردار هستند. نمای بالکن، تراس یا پنجره ‌ها به سمت منظره بیرونی بدون مانع، راه دارد. امکانات پنت هاوس در هیچ یک از آپارتمان‌ های معمولی یا مدرن در سطح شهر یافت نمی ‌شود. بنابراین یکی از اصلی ترین ویژگی‌هایی که به عنوان مزیت بزرگ برای زندگی در یک پنت هاوس بیان می ‌شود، در اختیار داشتن امکانات رفاهی بیشتر و بهتر است.

معایب خرید پنت هاوس در یک نگاه

واحدهای مسکونی در این برج ها از فضای زیادی برخوردار می باشند و این شرایط نگهداری را دشوار خواهد کرد. همچنین این واحدهای مسکونی در بالاترین قسمت برج قراردارند و ارتفاع بالا تری نسبت به دیگر واحد دارند . به همین دلیل بیشتر در معرض وزش باد ، سرما و گرمای شدید قرار خواهند گرفت .

در شهرهایی مانند شهرهای شمال به دلیل بارندگی شدید و شرایط آب و هوایی مرطوب  و شرجی ممکن است نشتی از برخی از قسمت های بالایی رخ بدهد . افراد درحال سکونت در  برج های مسکونی باید تابع قوانین برج باشند . شما باید در رفت و آمد های شخصی خود بسیار دقت کنید و ایجاد مزاحمت را برای ساکنن دیگر برج ها به دنبال نداشته باشید .

مزایای خرید پنت هاوس در سرخرود 984894854874875

 

خرید پنت هاوس در سرخرود یک سرمایه ‌گذاری مطمئن

سرخرود یکی از بهترین شهرهای مازندران برای خرید پنت هاوس است. در کشورهای غربی پنت هاوس ‌ها به تعداد زیادی در دسترس هستند. اما برخلاف آن برخی از مناطق در کشورهای آسیایی، تنها تعداد محدودی از این واحدها را به صورت لاکچری در اختیار دارند. این موضوع در میزان خرید و فروش این آسمانخراش ها نیز منعکس می‌ شود. با وجود عرضه محدود این املاک، ارزش این واحدهای مسکونی همچنان به رشد خود ادامه می ‌دهد. در واقع به تعبیر دیگری خرید پنت هاوس در سرخرود همیشه یک سرمایه ‌گذاری مطئمن خواهد بود. افراد ثروتمند، صنعتگران، مدیران شرکت ها، سلبریتی ها، ورزشکاران و اعضای برجسته در سازمان ها و … مشتاق سرمایه ‌گذاری در این املاک هستند. بنابراین بازار پرتقاضایی برای خرید پنت هاوس وجود دارد. زیرا این واحد های مسکونی تحت تاثیر رکود اقتصاد قرار نمی ‌گیرند. پیشرفت اقتصادی از دیگر مزایای خرید پنت هاوس در سرخرود است.

نکات مهم در پنت هاوس در سرخرود

  • موقعیت ، دسترسی و لوکیشن پنت هاوس
  • ساخت بالکن و یا تراس در پنت هاوس
  • فضای اختصاصی پارکینگ
  • منظره تماشایی به همراه چشم انداز زیبا

زندگی رویایی با خرید پنت هاوس در سرخرود

با خرید پنت هاوس ساحلی در سرخرود، احساس وصف ناپذیری از زندگی رویایی را تجربه کنید. قیمت گذاری پنت هاوس در سرخرود با توجه به قیمت بازار خرید و فروش ملک در شمال، متغیر است. پنت هاوس ها معمولا از گرانترین واحد های مسکونی به شمار می‌ روند. لوکس ترین معماری بیرونی، طراحی داخلی برای برج – پنت هاوس و زیباترین محوطه سازی برای آن ها اجرا شده است. عموماً پنت هاوس ها در نظر اول، توجه خریدار را به خود جلب می ‌کنند. فضای اختصاصی وسیع‌ تر، از جمله ویژگی هایی است که برا ویلاهای واقع در واقع پنت هاوس فراهم شده است. این ویژگی بسیار مطلوب باعث می شود تا ساکنین از هر نظر در رفاه و آسایش باشند. از طرفی، آرامش و خلوت یک پنت هاوس در یک منطقه ساحلی در سرخرود، همان چیزی است که اکثر مشتریان ویلاهای شمال در جستجوی آن هستند.

 

مزایای خرید پنت هاوس در سرخرود 12549684564563456

 

در خرید پنت هاوس در سرخرود به چه نکاتی باید توجه داشت؟

  • پنت هاوس‌ ها در ارتفاع بالاتری از سطح زمین ساخته شده ‌اند. همین امر باعث شده که ساختمان در معرض تغییرات شدید آب و هوایی باشد. این موضوع می ‌تواند در شرایط سخت، آسیب زننده باشد. بارش شدید باران و برف، نمونه ‌ای از این تغییرات آب و هوایی است.
  • یک پنت هاوس باید دارای تمام امکانات تاسیساتی، تهویه، گرمایش، سرمایش، بویلر، مخزن ذخیره آب و … باشد. قیمت پنت هاوس در سرخرود با توجه به تمام این عوامل تعیین می ‌شود.
  • قیمت گذاری پنت هاوس در سرخرود برای ساختمان‌ های نوساز یا ساختمان ‌های قدیمی ‌تر متفاوت است. برای خرید هر یک باید به سلامت و ایمنی ساختمان توجه کنید.
  • برای خرید پنت هاوس در سرخرود به محوطه سازی برج توجه کنید. همچنین امکاناتی نظیر روف گاردن یا طراحی بالکن و تراس، پنت هاوس را جذاب ‌تر می ‌کند. عموما قیمت پنت هاوس در سرخرود با فضای سبز حرفه‌ ای، بالاتر می باشد.
  • هنگام خرید پنت هاوس در سرخرود باید به تعداد حمام اختصاصی و اتاق خواب مستر یا اتاق مخصوص مهمانان توجه کنید. اکثر پنت هاوس ‌ها دارای این چنین امکاناتی هستند.
  • هنگامی که برای بازدید پنت هاوس برای خرید می ‌روید، دقت کنید که بام پنت هاوس به ساختمان ‌های اطراف مشرف است یا خیر. آنچه در این مورد اهمیت دارد این است که حریم خصوصی ساختمان شما چقدر است.
  • قیمت پنت هاوس در سرخرود را با ارزش ملک مقایسه کنید. این کار را با کمک یک مشاوره املاک انجام دهید.
  • حتماً قبل از خرید ملک تعیین کنید که هزینه ‌های نگهداری یک پنت هاوس چقدر است؟ نگهداری از محوطه ویلا، تمیز کردن، بازرسی تاسیسات و …، هر کدام به برنامه‌ ریزی دقیقی نیاز دارند.

مزایای خرید پنت هاوس در سرخرود 8498484798479845284

 

جاذبه های توریستی سرخرود

شما می توانید با خرید پنت هاوس در سرخرود، با منظره دریا و جنگل بهترین اوقات را سپری کنید. از جاذبه های سرخرود در فصل زمستان می توان به مهاجرت گروه های زیادی از قوهای مهاجر سیبری اشاره کرد. این پرندگان عاشق هرساله در بخش مشخصی از شالیزارهای پر آب سرخرود اتراق می کنند. تالاب‌ های محمود آباد و سرخرود در فصل زمستان به رنگ سپید قوهای آوازخوان در می آیند. طبیعت سرخرود در فصل زمستان با وجود این پرندگان زیبا به مقصدی جذاب برای سفر و ثبت لحظات به یاد ماندنی تبدیل می شود. علاوه بر این ساحل ماسه ای زیبایی به وسعت 5 کیلومتر در این قطب گردشگری وجود دارد. ساحل سرخرود از بهترین مناطق برای تفریحات دریایی و ساحلی در تابستان است. فعالیت شرکت های پره و صید ماهی از دریا نیز از دیگر چشم انداز های منحصر به فرد سرخرود می باشد.

کلام پایانی

اصولا قیمت گذاری پنت هاوس در سرخرود با توجه به امکانات ساختمان تعیین می ‌شود. در بهترین شهر استان مازندران یعنی سرخرود برای خرید پنت هاوس، شما می ‌توانید یک ملک با قیمت مناسب پیدا کنید. قیمت گذاری پنت هاوس‌ در رده های مختلف از نظر قیمت در این منطقه برای خرید ارائه شده ‌اند. باید قبل از خرید مشخص کنید که چه ساختمانی را در نظر دارید و به دنبال چه امکاناتی هستید. استخر سرپوشیده، استخر روباز، نما رو به دریا یا جنگل، وضعیت سند ملک، سیستم های امنیتی نظیر دوربین مدار بسته، درب های ضد سرقت، فاصله تا دریا یا جنگل یا مراکز تفریحی و گردشگری، تاسیسات گرمایشی – سرمایشی – تهویه‌ ای، خواب مستر و …، مهمترین مواردی هستند که در قیمت پنت هاوس در سرخرود تاثیرگذار می ‌باشند. برای پیدا کردن وخرید بهترین پنت هاوس در سرخرود با قیمت مناسب حتما با مشاوران املاک با تجربه مشورت کنید.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/06

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه