چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟

8 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه
چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ 6746486746847846

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران و در پانزده کیلومتری شرق محمودآباد قرار دارد . این شهر در انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر واقع شده است و از سمت جنوب نیز به جنگل های انبوه و سرسبز این شهرستان منتهی می شود. این مناظر زیبا با سکونت در یکی از بهترین برج ها کاملا مشهود بوده و حس آرامش را به فرد منتقل خواهد کرد. این شهر  از نظر برج سازی یکی از بهترین شهرها به شمار می رود . علت آن نیز نزدیکی زیاد به دریا و نیز به جنگل می باشد. برج الیزه یکی از برج های معروف و فول امکانات بوده و از جمله برج هایی به شمار می رود که در زیبایی ظاهر شهر تاثیر زیادی گذاشته است. ولی اینکه چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ و چه امکاناتی دارد را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

سرخرود یکی از شهرهای نوار ساحلی دریای خزر است که میان دو شهر محمودآباد و فریدون کنار قرار دارد. انواع برج های لاکچری در سرخرود ساخته شده که جلوه خاصی به این قطب گردشگری داده است.

الیزه یکی از لاکچری ترین برج های سرخرود به حساب می آید. این برج به دلیل وجود امکانات تفریحی و دسترسی آسان به مراکز تجاری و نیز فاصله کم بعنوان بهترین برج سرخرود شناخته می شود. برج الیزه سرخرود، در ۲۲ طبقه قابل سکونت و در کل ۲۵ طبقه  طراحی شده است. معماری منحصر به فرد برج الیزه از ویژگی های بارز آن است. این برج  تا دریا حدود 50 متر فاصله دارد. فاصله مختصر تا دریا این امکان را به شما می دهد تا منظره زیبای طلوع و غروب آفتاب را تماشا کنید. تمام طبقات این برج دید بسیار مناسبی دارد و حتی از پایین ترین طبقات آن منظره دریا قابل مشاهده است.

سالن بیلیارد رو به دریا ، یکی از برترین امکانات برج الیزه به شمار می رود . کافی شاپ این برج در طبقه همکف طراحی شده است . تصور نوشیدن یک فنجان قهوه با منظره دریا در یک روز بارانی ، در این کافی شاپ محقق می شود . انواع استخر سر پوشیده و سرباز در این برج طراحی و اجرا شده است. امکانات دیگری مانند جکوزی، انواع اتاق سونا شامل سونای خشک و بخار موجب شده تا برج الیزه تبدیل به بهترین برج سرخرود شود . در تمامی فضاهای برج از بهترین و مدرن ترین تجهیزات استفاده شده است .

کافی شاپ، یکی از مواردی است که در طراحی برج الیزه لحاظ شده‌است و شما حتی اگر معتاد کافه رفتن هم نباشید، در هوای دلچسب سرخرود هرگز از کافی شاپ برج الیزه صرف‌نظر نخواهید کرد! در نظر گرفتن کافی‌شاپ یکی از ایده‌هایی است که در طراحی اغلب برج‌های لوکس با استقبال زیادی مواجه می‌شود.

برج الیزه در یکی از بهترین قسمت های سرخرود واقع شده است

برای اینکه بتوانیم تشخیص دهیم کدام منطقه در سرخرود جزو بهترین مناطق به شمار می رود، باید به بررسی موارد از قبیل فاصله با دریا، نزدیکی به مراکز تجاری و خرید، فاصله از مراکز درمانی و … بپردازیم. برج الیزه بهترین برج سرخرود برشمرده می شود، علت آن نیز این می باشد که این برج از مراکز تجاری و خرید کمترین فاصله را داشته و می توانید به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشید. همچنین فاصله این برج تا دریا 50 متر می باشد که می توان گفت یکی از نزدیکترین فواصل بوده و امکان دیدن مناظر زیبایی مانند طلوع و غروب خورشید حتی از طبقات پایین را خواهید داشت. همچنین این برج به مراکز درمانی نیز نزدیک است که می تواند یکی از آیتم های مثبت در این حوزه به شمار رود. بنابراین می توان به این سوال که چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ با شمردن این مزایا به راحتی پاسخ داد.

چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ 410335421531

امکانات داخلی برج الیزه بهترین برج سرخرود

برای اینکه توضیح دهیم چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ بایستی به امکانات داخلی این برج اشاره کنیم. با آگاهی از این امکانات می توانیم با خیال آسوده و امنیت خاطر از انتخاب این برج، زندگی فوق لاکچری را تجربه کنیم. این امکانات به منظور راحتی و آرامش ساکنین طراحی شده است و تمامی معیارهای مورد نیاز در آن مورد نظر گرفته شده است. یکی از مهم ترین مسائل در مورد برج ها داشتن امکانات سرگرمی و تفریح می باشد. در این برج امکاناتی مانند کافی شاپ، سالن های ورزشی و … تعبیه شده است که به صورت مفصل توضیح می دهیم:

کافی شاپ

کافی شاپ در این برج در طبقه همکف قرار داده شده است. تصور کنید در یک روز بارانی و در هوای مطبوع، خوردن یک فنجان قهوه و چای و سایر نوشیدنی ها تا چه اندازه دلچسب خواهد بود.

امکاناتی مانند استخر و …

داشتن استخر سر پوشیده و سرباز، جکوزی، انواع اتاق سونا شامل سونای خشک و بخار باعث شده است برج الیزه بهترین برج سرخرود قلمداد شود. در این فضاها از بهترین امکانات و تجهیزات استفاده شده است. حتی مصالح استفاده شده در این فضا از بهترین و مرغوب ترین ها بوده است. داشتن اتاق های مربوط به انواع ماساژ ها یکی از متمایزترین امکانات داخلی این برج به شمار می رود. تصور نمایید صبح قبل از شروع کاری، ماساژ داده شده و سپس روز کاری خود را شروع کنید.

سالن بیلیارد

داشتن سالن بیلیارد در طبقه همکف و رو به دریا یکی از امکانات ویژه این برج به شمار می رود. این سالن یکی از برترین امکانات این برج به شمار می رود که می توان گفت در کل کشور منحصر به فرد می باشد.

سالن سینما

یکی دیگر از دلایلی که می توان گفت چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است ؟ امکانات تفریحی و سرگرمی که باعث شده است برج الیزه بهترین برج سرخرود به شمار رود. داشتن سالن سینما با وسعت 115 متر با صدای سه بعدی و امکانات سینمایی یکی از مزایای این برج به شمار می رود.

چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ 1584874841841

 

معماری برج الیزه یکی از بهترین ها می باشد

یکی از ویژگی هایی که در مورد برج ها مورد تحقیق قرار می گیرد و برای بسیاری از افراد نیز اهمیت دارد، تعداد واحد های مسکونی در این برج ها است. بسیاری از افراد تمایلی به برج های بسیار شلوغ و با تعداد واحدهای زیاد ندارند، در مقابل برای بسیاری از افراد می تواند این مورد یک مزیت به شمار رود. زیرا با تعداد بیشتر واحدها، امکانات بیشتری نیز در برج  تعبیه می شود که فرد را از هر لحاظ تامین نماید. باید در پاسخ به این سوال که چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است، به این نکته مهم و معماری ویژه آن اشاره نماییم که در معماری این برج تمامی آیتم ها به صورت ویژه در نظر گرفته شده اند.

تعداد واحدها

این برج در 22 طبقه قابل سکونت و در کل 25 طبقه  طراحی شده است. وسعت کل این برج 3400 مترمی باشد که یکی از بهترین ها در این حوزه به شمار می رود. بیشترین امکانات تفریحی و ورزشی در طبقه همکف طراحی شده است. طبقات دو تا 16 به صورت 4 واحدی بوده  و دو خواب هستند. متراژ این واحد ها 112 متر می باشند. طبقات 18 تا 21 سه خوابه می باشند و متراژ بالاتری در حدود 180 متر دارند. همچنین این واحد ها به علت وسعت زیاد، بالکن و تراس های بزرگتری نیز دارند.

آسانسور و بالابرها

تعداد زیاد طبقات نیاز به آسانسورهای نفر بر و باربری را در بیشترین تعداد می طلبد. به همین دلیل و برای راحتی و آسایش بیشتر ساکنین از 4 آسانسور در ساخت این برج استفاده شده است. همچنین تعداد دو راه پله نیز در برج الیزه طراحی شده است که افراد به راحتی بین طبقات جابجا شوند.

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

 

نمای زیبای تراس ها

وضعیت برج ها در شمال کشور بخصوص در شهر سرخرود به گونه ای است که وجود تراس های رو به دریا و جنگل را طلب می کند. برای رفع این نیاز در هر واحد دو تراس طراحی شده است. یکی از این تراس ها رو به دریا بوده و دیگری رو به جنوب و سمت جنگل است که در عین حال ساکنین بتوانند از بهترین مناظر طبیعت بهره ببرند. این ویژگی منحصر به فرد بوده و به راحتی می توان به این نتیجه رسید که چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ غیر از تراس های هر واحد، تراسی به وسعت 400 متر نیز در طبقه همکف طراحی شده است که در یک قسمت روباز و در قسمت دیگر به صورت سرپوشیده می باشد.

دسترسی و لوکیشن بالا
از مهم ترین نکاتی که همیشه قابل توجه خریداران و متقاضیان می باشد دسترسی و لوکیشن بالای ویلا ، آپارتمان یا برج مورد نظر می باشد . از ویژگی های بارز و عالی برج الیزه دسترسی و لوکیشن بسیار خوب آن می باشد . شما با خرید یک واحد از برج الیزه در سرخرود به تمامی مراکز درمانی ، تفریحی ، خرید ، فروشگاه ها ی بزرگ ، سوپر مارکت ها ، بانک ها ، داروخانه ها و… دسترسی بالایی خواهید داشت . می توانید در هرزمان که بخواهید با بیرون و مرکز شهر در ارتباط باشید .

چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ 587451565345123

دسترسی  آسان به دریا و سواحل سرخرود

با توجه به موقعیت نزدیکی به ساحل و شواهدی که نشان می‌دهند خرید برج ساحلی الیزه می‌تواند به دسترسی راحت‌تر به سواحل کمک کند، این مطلب را می‌توان به عنوان یکی از مزایای خرید برج ساحلی ذکر کرد. با خرید برج الیزه، محدودیت‌هایی که ممکن است در استفاده از سواحل وجود داشته باشد را نیز نادیده می‌گیرید. شما می‌توانید در هر زمانی از روز، حتی در شب، به سواحل نزدیک شوید و از زیبایی دریای مازندران لذت ببرید. همچنین، اگر به شنا علاقه‌مند هستید، در سواحل دریای سرخرود می‌توانید شنا کنید.

از دیگر فعالیت‌های دریایی که در سواحل الیزه می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، می‌توان به موج‌سواری، قایق‌سواری، بازی با شن‌های ساحلی و … اشاره کرد. زندگی در سواحل خزرشهر، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از زندگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به عنوان مثال، شما می‌توانید از آفتاب مستقیم و گرمای خورشید بهره‌مند شوید. ویتامین D طبیعی از تابش مستقیم نور آفتاب بسیار برای بدن مفید است.

روانشناسان نیز معتقدند که زندگی در نزدیکی سواحل و شنیدن صدای حرکت آرام امواج آن می‌تواند برای آرامش درونی و کاهش استرس و فشار روانی بسیار مفید و موثر باشد.

ویوی زیبا و طبیعت سرسبز

زندگی در خزرشهر تجربه زندگی متفاوت در طبیعت سرسبز و آرام و تماشای سواحل می باشد . برج های ساحلی چشم انداز بسیار زیبایی رو به روی سواحل و دریای خزرشهر دارند . شما با خرید یک واحد از برج های ساحلی در شمال با باز کردن پنجره آپارتمان خود منظره زیبایی را مشاهده خواهید کرد . خزرشهر شهری سرسبز و زیبا در دل طبیعت می باشد . آب و هوای پاکیزه و مکان های تفریحی و گردشگری خزرشهر، آن را به زیباترین شهر در دل مازندران تبدیل کرده است . مازندران رویایی از بهترین استان های خوش آب و هوا و سرسبز در ایران می باشد .

دیگر امکانات برج الیزه در سرخرود

در هر واحد از این برج از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی استفاده شده است. همچنین هر واحد دارای دو حمام نیز می باشد. کابینت آشپزخانه از باکیفیت ترین و مرغوب ترین متریال ها ساخته شده است. برای زیبایی معماری داخلی، آشپزخانه به صورت جزیره و مدرن طراحی شده است. سیستم های گرمایشی و سرمایشی، آیفون تصویری، آنتن مرکزی، دوربین های مداربسته تعبیه شده در برج و … از دیگر امکانات داخلی این برج به شمار می رود. تمام امکانات داخلی واحدها از برندهای مطرح ایران انتخاب شده اند و از آنجایی که برج تازه ساخت است همه امکانات سالم و نو هستند. این ضرورت تعمیر را کاهش می دهد.

پارکینگ: به ازای هر واحد یک محل پارک در نظر گرفته شده است . نگران خودرو مهمان ها نیز نباشید. فضای ویژه ای برای این مورد در نظر گرفته شده است که با هماهنگی قبلی می تواند در این محل ها پارک نمایید.

لابی برج: یکی از فضاهایی که در اولین برخورد با آن مواجه می شوید، لابی هتل برج می باشد. لابی ورودی این برج متراژ 450 متر در نظر گرفته شده است و ارتفاع آن 6.5 متر می باشد که باعث شده به یکی از لاکچری ترین و زیباترین لابی ها تبدیل شود. در طراحی داخلی این فضا از بهترین و شیک ترین ها استفاده شده است تا منحصر به فرد شود. همچنین در این قسمت ورود و خروج افراد نیز کنترل می شود تا امنیت و آسایش بیشتری برای ساکنین فراهم شود. فضای مناسبی جهت انتظار طراحی شده است تا در صورت برگزاری کاری نیاز به رفت و آمد در محیط برج وجود نداشته باشد.

چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ 54654687698769786989

 

نمای بیرونی: یکی از مهم ترین آیتم ها در بررسی اینکه چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ مورد بررسی قرار می گیرد، نمای بیرونی این برج است. در نمای بیرونی از نورپردازی ویژه ای استفاده شده است. تمامی بالکن ها و تراس ها گلکاری شده اند تا بهتر فضای طبیعت را برای افراد تداعی نماید. همچنین درب ورودی بسیار زیبا نورپردازی و فضاسازی شده است و تماما شیشه ای می باشد.

کلام آخر:

در این مقاله سعی شد به این پرسش که چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است، با شمردن امکانات و ویژگی های خاص این برج پاسخ داده شود. باید گفت این برج به گونه ای طراحی شده است که غیر از زیبایی و لاکچری بودن فضاهای داخلی و بیرونی، امنیت و آسایش زیادی برای ساکنین فراهم شود. در ساخت فضاها از مرغوب ترین مصالح استفاده شده است تا برج در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله مقاومت کافی را داشته باشد.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه