نکاتی شگفت انگیز برای افرادی که میخواهند در آمریکا سرمایه گذاری کنند

4 آبان 1400
0 دیدگاه
سرمایه گذاری 7864568586748

مقدمه

امکان دارد برخی اشخاص بخواهند در آمریکا سرمایه‌گذاری کنند، اما قبل از آن در ذهن با یکسری سوالات روبرو می شوند مانند اینکه شرایط در آمریکا سرمایه گذاری نمودن چیست؟ چه شرایطی برای سرمایه‌گذاری در آمریکا وجود دارد؟ و قوانین دریافت اقامت به چه شکل میباشد؟ تلاش کردیم در این نوشته به همه این سوالات پاسخ دهیم و مطالبی برای افرادی که قصد دارند در آمریکا سرمایه گذاری کنند بیان نماییم.

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

دریافت ویزا برای سرمایه گذاری یکی از بهترین راه های مهاجرت به حساب می آید که می توان به وسیله آن اقامت همیشگی آمریکا را به دست آورد، شخص درخواست کننده خواهد توانست از راه‌های گوناگونی این ویزا را دریافت کند.

این روش ها شامل مواردی برای سرمایه‌گذاری در زمینه بیزینس و دارا بودن حداقل ۵۰ درصد سهام آن خواهد بود ویزای e۵ که برای ایجاد بیزینس و یا کارآفرینی و به وجود آوردن شغل می باشد ویزای f۱ برای انتقال دادن نیروهای مجرب یک شرکت به شعبه آمریکا خواهد بود.

و بقیه ویزاهایی که برای اشخاصی که میخواهند در آمریکا سرمایه گذاری نمایند مناسب می باشد را به شکل کوتاه توضیح میدهیم.

سرمایه گذاری 7864568586748

شاخص های اقتصادی در سرمایه گذاری امریکا

برای کسی که می‌خواهد در آمریکا سرمایه‌گذاری نمایند باید به شاخص های اقتصادی موثر هم دقت داشته باشد، شاخص هایی مانند یک فرایند رونق اقتصادی و ثبات سیاسی و نرخ بیکاری به شکل مستقیم بر چگونگی سرمایه گذاری در کشور موثر خواهد بود.

کشور آمریکا از نگاه اقتصاد اولین و برترین اقتصاد دنیا را دارد که تقریبا ۱۳ هزار میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی را به خود تعلق می دهد، یعنی تقریباً ۲۰ درصد کل تولید ناخالص دنیا را در دست دارد این به این معنا خواهد بود که یک اقتصاد با ثبات و قوی را دارد و از هر نظر برای افراد شرایط خوبی را ایجاد کرده است و برای اشخاصی که می خواهند در آمریکا سرمایه‌گذاری داشته باشند مناسب است.

و نرخ بیکاری هم در رده این عوامل موثر قرار دارد در سال های گذشته نرخ بیکاری در آمریکا روند پایینی داشته و به یک عدد پایین منجر شده است در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد که چگونه آمریکا روند کاهش نرخ بیکاری را داشته است و فضای خوب برای کسانی که این قصد در آمریکا سرمایه‌گذاری نمودن را دارند فراهم کرده است.

مهاجرت به آمریکا با کمتر از 900 هزار دلار

یکی از شیوه‌های دریافت ویزای سرمایه گذاری برای آمریکا مهاجرت نمودن به این کشور با کمتر از ۹۰۰ هزار دلار خواهد بود، این شیوه سرمایه‌گذاری شرایط خوبی نسبت به بقیه شیوه‌های سرمایه‌گذاری در این کشور دارد.

در این شیوه اصلاً نیاز به سرمایه‌گذاری نخواهد بود و اگر که تولیدی و یا کارخانه دارید خواهید توانست برای دریافت ویزا اقدام نمایید فقط باید نشان دهید که کمپانی و یا سازمان در آمریکا تبادل کالا به ارزش ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت و یا برای یک سال و یا شش ماه بعد سفارش دارید این مدل ویزا ۵ سال تمدید خواهد شد و تا زمانی که تبادلات در حال انجام است امکان تمدید خواهد بود.

تغییر این مدل ویزا کارت دشوار است و یک گزینه آسانی نمی باشد که زمانی که وارد کشور آمریکا می گردید بیزینسی را ایجاد کنید تا از این روش توانسته باشید گرین کارت آمریکا را دریافت نمایید.

پس کسانی که می خواهند در آمریکا سرمایه گذاری نمایند، دقت کنند که خواهند توانست با یک مبلغ نه چندان زیاد هم در این کشور سرمایه گذاری کنند و اصلا نیاز به هزینه کردن خیلی زیاد نخواهد بود.

سرمایه گذاری 85486948674867418567468574654

اقامت آمریکا با ثبت شعبه شرکت

این شیوه سرمایه‌گذاری در کشور آمریکا برای افرادی می باشد که بیزینسی و یا تجارتی دارند و یا قصد دارند بیزینس جدید را ایجاد کند باید حداقل یک سال از شروع بیزینس فرد درخواست کننده بگذرد.

برای اقدام نمودن از این راه مدل سرمایه‌گذاری حداقل مبلغی وجود نخواهد داشت اما طبق ماهیت کار و بیزینس باید یک مبلغ عاقلانه و منطقی باشد.

در این صورت درخواست کننده باید به استخدام نیرو پرداخته و زمان دریافت ویزا در این شیوه سه چهار ماه خواهد بود و مدت اقامت فرد درخواست کننده در ابتدا یک ساله خواهد بود و بعد از آن دولت آمریکا بررسی خواهد کرد که فرد درخواست کننده قابل قبول می باشد.

و اگر تایید شود اقامت ۳ ساله و بعد از آن کم کم تا پایان هفت ساله خواهد شد فرد درخواست کننده خواهد توانست بعد از این مدت به وسیله راه دیگری مانند eb۱ اقدام کند تا به عنوان مدیر در سطح بین المللی گرین کارت دریافت کند.

سرمایه گذاری در آمریکا با خرید ملک

برای کسانی که می‌خواهند در آمریکا سرمایه‌گذاری داشته باشند، خریداری ملک از راه های سرمایه گذاری در این کشور به حساب می‌آید؛ اما این شیوه سبب دریافت اقامت برای اشخاص نخواهد شد.

یکی از پر اهمیت ترین شرایط این عملیاتی می باشد که در آغاز شخص باید از یک راهی وارد آمریکا شود و بعد از آن خواهد توانست برای خرید ملک در استان‌ها و مناطق گوناگون آمریکا اقدام کند.

درخواست کنندگان باید در آغاز یک اقامت اولیه دریافت کنند تا به وسیله آن اقامت بتوانند خرید ملک را انجام دهد.

لازم به یادآوری می باشد اشخاصی که به وسیله ویزای توریستی به کشور آمریکا می‌روند اجازه خرید ملک در آمریکا را خواهند داشت در قیمت‌های املاک را در مناطق گوناگون کشور آمریکا در قالب یک جدول بررسی خواهیم کرد.

بنابراین می توان گفت در آمریکا سرمایه گذاری کردن به وسیله ملک یک گزینه مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند اقامت این کشور را دریافت کنند و در آن بمانند و زندگی کنند.

 

سرمایه گذاری 68746846846874878

ویزای همراه در سرمایه گذاری در آمریکا

از پر اهمیت ترین مسائلی که برای افراد مهاجر به کشور آمریکا  مهم است و باید به آن دقت کنند ویزای همراه خواهد بود چون بسیاری از افراد متقاضی که دارای خانواده هستند و علاقه دارند که خانواده آنها هم همراهی آنها باشد به اتفاق فرزند و همسر خواهند بود.

در بیشتر موارد ای که درخواست کننده ویزای سرمایه گذاری آمریکا را دریافت خواهد کرد، خواهد توانست برای همسر و فرزند زیر ۲۱ سال تقاضای ویزای همراه کند و این اشخاص اجازه دارند که همراه با درخواست کننده به آمریکا وارد گردد.

زمانی که درخواست کننده اقدام به مهاجرت به آمریکا دارد فرزندانی که همراه او می باشند اجازه تحصیل در آمریکا را خواهد داشت همین طور به همسر درخواست کننده هم اجازه فعالیت و کار داده خواهد شد.

مزایای سرمایه گذاری در آمریکا

در آمریکا سرمایه گذاری کردن یک سری مزایای ویژه‌ای را به همراه خواهد داشت که در این بخش از نوشته آنها را توضیح خواهیم داد:

ایالات متحده چون رقابت‌پذیری و آسانی در کار وجود دارد به شکل همیشگی در بین بهترین کشورهای دنیا قرار دارد، آمریکا بزرگترین بازار مصرف کننده با تولید ناخالص ۲۰ تریلیون دلار و ۳۲۵ میلیون دلار را دارا می باشد مقدار مخارج خانوار بالاترین در جهان به حساب می آید و نزدیک یک سوم از مصرف جهانی خانواده را دارا می باشد.

آمریکا موافقت نامه های تجارت آزاد را با بیش از ۲۰ کشور دنیا به این قضیه امکان دسترسی صدها میلیون استفاده کننده اضافه را هم فراهم کرده است.

آمریکا همینطور با خیلی از شرکت‌ها همکاری دارد تا فرصت های تجاری و اقتصادی بیشتری برای افراد صادر کننده از آمریکا فراهم می کند.

سرمایه گذاری 5849684698486948964

معایب سرمایه گذاری در آمریکا

برای اشخاصی که میخواهند در آمریکا سرمایه‌گذاری کنند هم وجود خواهد داشت سیستم آمریکا برای دادن سرمایه گذاری از نقاط قوت زیادی برخوردار می باشد: استفاده و بهره وری، انعطاف پذیر بودن و پاسخگو بودن، اما با این وجود سرمایه به شکل تأثیرگذار در اقتصاد به طرف شرکت‌هایی که توانسته باشند آن را با بیشترین تولید و به کارآمدترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری مستقر نمایند هدایت نخواهد شد و این از معایب سرمایه‌گذاری در این کشور به حساب می‌آید.

افرای که قصد دارند در آمریکا سرمایه گذاری  کنند باید دقت کامل و کافی داشته باشند که سرمایه گذاری در آن مزایا و فوایدی دارد اما معایبی نیز دارد.

استانداردهای سرمایه گذاری در آمریکا

در موضوع سرمایه‌گذاری در آمریکا مسئله پر اهمیتی که مورد عنایت درخواست کنندگان می باشد، موضوع ریسک و شرایط صادره اموال اتباع اجنبی به وسیله این دولت خواهد بود.

نکته‌ای که وجود خواهد داشت این می باشد که آمریکا هیچ گونه اقدامی برای مصادره نمودن اموال افراد خارجی انجام نخواهد داد جز اینکه موارد خیلی خاص به وجود می‌آید که برای این قضیه اقدام می نمایند.

در این قسمت در قالب نمودار های گوناگون مقدار فساد دستگاه‌های سرمایقضایی در این کشور و دادگاهها یک در آمریکا وجود دارد و مقدار ریسک سرمایه‌گذاری و مقدار فساد اداری که در آمریکا می‌باشد و مقدار رشد اقتصادی و ثبات سیاسی در آن برای درخواست کنندگان سرمایه‌گذاری در این کشور مشخص خواهد شد.

نمودار شماره یک بر روی عدد یک قرار گرفته و این قضیه را نشان خواهد داد که مقدار ریسک در پایین ترین عدد قرار دارد و نمودار شماره ۲ کنترل فساد را از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ نشان خواهد داد که تقریباً بیش از ۲۰ درصد رشد دارد.

برای کسانی که می خواهند در آمریکا سرمایه گذاری نمایند باید قبل از هر اقدامی اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورند تا دچار اشتباهی نشوند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه