با خرید برج در سرخرود همه تفریحات را با هم داشته باشد

4 آبان 1400
0 دیدگاه
خرید برج در سرخرود 7896896849647896874968

بسیاری تمایل به ذخیره سازی اندوخته و نقدینگی خود در بانک ها را ندارند. سود کم و نرخ تورم می تواند اصلی ترین علل آن باشد. آنها ترجیح می دهند با سرمایه ای که در دست دارند در بخش های مختلف مانند خرید ملک و… سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری در بخش املاک با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسانات قیمت کم ریسک ترین نوع سرمایه گذاری است. در سال های اخیر بازار خرید و فروش ملک در شمال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرخرود یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه ملک است. خرید برج در سرخرود به دلیل برخوردار بودن از امتیازای همچون: آب و هوای مطبوع، موقعیت جغرافیایی مناسب، وجود جنگل و دریا مزایای بسیاری دارد. همچنین به علت جاذبه گردشگری فراوان و راه های دسترسی و امکانات کافی از شهرهای مناسب در امر سرمایه گذاری است.

پنت هاوس رویایی در سرخرود

پنت هاوس بالاترین طبقه برج ها و ساختمان های بلند است. احتمالا پنت هاوس یکی از جذاب ترین ایده های شکل گرفته در جهان است. امروزه پنت هاوس طرفداران خاص خود را دارد. پنت هاوس علاوه بر اینکه جلوه ای لوکس به برج می دهد، بهره مندی از فضای باز در کنار متراژ بالای برج را نیز به همراه دارد. برج هایی که دارای پنت هاوس می باشند طبیعتا از دیگر امکانات سرشار بوده و شرایط بسیار ایده آلی برای یک زندگی مرفه دارند. از مهم ترین مزایای پنت هاوس چشم اندازی است که به بیرون دارد. با خرید برج در سرخرود منظره دید پنت هاوس شما دریای زیبا و جنگل های انبوه این خطه سرسبز است. به علاوه اغلب پنت هاوس ها در شمال مجهز به باغچه اختصاصی نیز هستند. زندگی در بالاترین طبقه برج، شما را از شلوغی ها و سر و صدای اطراف دور خواهد کرد.

خرید برج در سرخرود 9897845135531201

جاذبه های توریستی زیبای سرخرود

از زیبایی های سرخرود در فصل زمستان می توان به مهاجرت گروه های زیادی از قوهای مهاجر سیبری اشاره کرد. این پرندگان عاشق هرساله در بخش مشخصی از شالیزار های پر آب سرخرود اتراق می کنند. تالاب‌های محمود آباد و سرخرود در فصل زمستان به رنگ سپید قوهای آوازخوان یا فریادکش در می آید. طبیعت سرخرود در فصل زمستان با وجود این پرندگان زیبا به مقصدی جذاب برای سفر و ثبت لحظات به یاد ماندنی تبدیل می شود. علاوه بر این ساحل ماسه ای زیبایی به وسعت 5 کیلومتر در شهر سرخرود وجود دارد. چشم انداز دلپذیر و نسیم روح بخش این ساحل مکان مناسبی برای سفری دلپذیر است. فعالیت شرکت های پره و صید ماهی از دریا نیز از دیگر چشم انداز های منحصر به فرد سرخرود است. شما می توانید با خرید برج در سرخرود، با چشم انداز دریا و جنگل بهترین اوقات را سپری کنید.

دیدن مناظر و محیط اطراف بخصوص در مناطق شمالی کشور بسیار جذاب می باشد و از مزایای خرید برج در سرخرود می باشد. دریا و جنگل در این مناطق از جمله جاذبه های بسیار مهم می باشد که با قرار گرفتن در بالاترین نقطه برج به راحتی می توان از این مناظر طبیعی بهره برد.

سرمایه گذاری و خرید واحد در برج ساحلی در سرخرود به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت شناخته می شود و همین امر از مزایای خرید برج در سرخرود به شمار می آید. از این جهت که این منطقه جزو مناطق رو به رشد بوده و این یک مزیت برای فرد به شمار می رود. زیرا می تواند با سرمایه کمتر و پرداخت هزینه مناسب تر صاحب یک واحد در برج ساحلی در شهرهای شمالی کشور گردد.

امکاناتی از جمله مجموعه ورزشی، رستوران و لابی، فضایی برای سرگرمی و بازی کودکان در کنار مهد کودک برای مراقبت از کودکان و … در این برج ها و هتل ها می توان یافت از مزایای برج ساحلی در سرخرود هستند. وجود امکاناتی که اشاره کردیم باعث می شود زندگی راحتری داشته و به علاوه باعث می شود به راحتی بتوان در زمان صرفه جویی نمود.

معضلاتی مانند ترافیک، زمان هایی که برای خرید لوازم و یا رفتن به مکان های ورزشی باید هدر رود و … در این برج ها مرتفع شده است. با خرید برج در سرخرود غیراز بهره مندی از بهترین آب و هوا و مزایایی از این قبیل می توانید به صورت رایگان از این امکانات نیز به نحو بهینه استفاده نمایید. هرچند در بسیاری از برج ها، ساکنان مجبور به تحمل هزینه ای از این بابت شوند.

چالوس زیباترین شهر نزدیکی سرخرود

جاده چالوس یکی از بی‌ نظیرترین مسیرهای دسترسی به شهرهای استان مازندران و جزء زیباترین جاده‌های کشور است. چالوس در میان تمام مسافران شمال کشور، محبوبیت ویژه‌ ای دارد. کمتر کسی است که مازندران را برای سفر انتخاب کند، اما از مسیری غیر از جاده چالوس به سمت این استان حرکت کند. این جاده، چنان زیبا و مسحور کننده است که سفری رویایی را برای شما به یادگار می گذارد

ساحل شنی در نزدیکی برج ها سرخرود

یکی دیگر از تفریحات برج های ساحلی سرخرود که در بین گردشگران بسیار محبوب است، شنا کردن در دریای خزر می باشد. طبق زمان بندی خاصی امکان شنا در نواحی ساحل در نزدیکی سواحل برای آقایان و بانوان وجود دارد. طبق این زمان بندی صبح ‌ها مختص بانوان و بعد از ظهر مختص آقایان می باشد. جت اسکی روی دریا از دیگر امکانات تفریحی اما افرادی که به هیجان علاقه مند هستند، بعد از خرید برج در سرخرود جت اسکی را فراموش نکنند. موتور سواری بر روی شن ‌های ساحل و قایق سواری بر روی امواج دریای از دیگر تفریحات و مزیت ها برج های ساحلی می ‌باشند.

جنگل های بهشت گونه سرخرود

جنگل های انبوه و سرسبز مناسب ترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود هستند. ویلاهای جنگلی در سرخرود با سازه ای مدرن و به روز در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و شهرک تهرانی نشین سرخرود، با چشم انداز زیبا واقع شده اند. هنگام  ورود به داخل این ویلاهای جنگلی در سرخرود، با محوطه سازی منحصر به فرد، به همراه گل و گیاه تزئینی زیبا و نیز باربیکیو و بسیاری امکانات دیگر مواجه می شوید. حس خوب خرید ویلا در شمال با دیدن نمای لوکس این ویلا جنگلی بیشتر تداعی میشود. تمام امکانات اولیه همچون آب، برق، گاز و تلفن در این ویلاها وجود دارد. به علاوه امکانات  دیگری همچون انباری، باغ گل وگیاه، سیستم تصفیه آب و… نیز از سایر امکانات ویلا به شمار می آیند. درب های ضد سرقت به کار رفته در این ویلاها، از دیگر امتیازات ویژه آن است.

خرید برج در سرخرود 4684965846958489548

 

مکان های دیدنی شهر زیبای سرخرود

  • آب بندان سرخرود شرقی و غربی که در مسیری به طرف آمل واقع شده با طبیعت زیبای پارک جنگلی و آب بندان و پرندگان مهاجر چشم انداز منحصر به فردی را به وجود آورده است.
  • دو تپه باستانی در ضلع جنوب شهر خیابان به طرف آمل با قدمت 200 ساله واقع است. منظره این تپه ها مزارع و نقاط سرسبز و دل انگیز است.
  • تالاب های زمستانی، دامگاه های سنتی پرندگان وحشی و زیستگاه های پرندگان مهاجر از جاذبه های دیدنی سرخرود است. این مناطق در ضله شرقی شهر واقع شده و مناظر دلپذیر و منحصر به فردی را به وجود آورده است .
  • پلاژهای ساحلی موجود در طول نوار ساحلی با امکانات مناسب آماده پذیرای مسافران و گردشگران می باشند.
  • بقعه مبارکه آقا سید عبدالمجید هر ساله میزبان خیل عظیم ارادتمندان می باشد. این بقعه شریف در هسته مرکزی شهر واقع شده است.

موقعیت های اقتصادی سرخرود

سرخرود دارای موقعیت های اقتصادی مختلفی است. این موقعیت های اقتصادی بیشتر بر پایه صنعت توریست و گردشگری ایجاد گشته است. حضور گردشگران فراوان در سرخرود باعث شده تا شهر طبق نیازهای این گردشگران، فروشگاه ها و مغازه های مختلفی را از سرمایه گذاران مطالبه کند. فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران است باید بتوانند از نیازها استفاده کرده و اقدام به تاسيس فروشگاه های مختلف جهت ارائه‌ خدمات کنند. سرخرود شهری توریستی است. بنابراین گردشگران برای اقامت نیاز به ویلا یا آپارتمان یا هتل هستند. می توان با تاسیس هتل یا خرید برج در سرخرود یا خرید ویلا یا آپارتمان و سپس اجاره دادن آن کسب درآمد نمود. از لحاظ دسترسی، شهر سرخرود مابین دو شهر محمود آباد و فریدون کنار واقع شده است و فاصله کمی تا پایتخت دارد. نوار ساحلی شهر سرخرود یکی از زیبا ترین سواحل شهرهای شمالی می باشد که دارای مراکز تفریحی متنوعی می باشد.

خرید برج ساحلی در سرخرود

برج ساحلی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چنانچه روزی قصد فروش برج خود را داشتید، به سرعت این کار انجام می شود. برای افراد بسیاری قیمت برج مسئله مهمی می باشد. معمولا سرمایه مورد نیاز خرید برج در سرخرود و قیمت برج را بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار دارد، تعیین می کنند. در مناطقی که مستعد رشد هستند طبیعتا قیمت برج ساحلی در آن ها پایین تر است. بنابراین هنگام خرید ویلای ساحلی، باید به دنبال مناطق مستعد رشد بود. با شناسایی این مناطق می توان رویای داشتن برج رو به دریا در سرخرود را به حقیقت مبدل کرد. برج ساحلی در مقایسه با نوع جنگلی آن معمولا قیمت بالاتری دارد. علت آن نزدیکی به مراکز شهری و امکانات ویژه برج ساحلی نسبت به سایرین می باشد. البته برج های گران قیمت ساحلی نیز متقاضیان خاص خود را دارند. سازندگان اینگونه برج ها در تلاشند کیفیت و امکانات عالی سازه های خود را، به رخ خریداران بکشند.

خرید برج در سرخرود 2468451215101020003

امکانات برج های در سرخرود

این روزها مدرن ‌ترین و لوکس ترین امکانات ساختمانی را در برج‌ ها می توان پیدا کرد. عموما برج ها تفاوت چندانی با هتل ندارند. بهره مندی از امکاناتی مانند لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مهد کودک، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… زندگی امن ‌تر و راحت ‌تری برای ساکنان برج ‌های لوکس فراهم می ‌کند. به علاوه وجود این امکانات در محل زندگی، باعث صرفه ‌جویی در زمان نیز می ‌شود. با خرید برج در سرخرود دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… برای شما وجود ندارد. این امکانات در برخی برج ‌ها به صورت رایگان برای ساکنان فراهم شده است. اما در برخی دیگر هزینه جداگانه بابت این امکانات دریافت می‌شود. از دیگر مزایای خرید برج در سرخرود، می توان به رعایت بیشتر اصول ایمنی در ساخت آن ها اشاره کرد.

هنگام خرید برج در سرخرود به چه مواردی باید توجه داشت؟

  • تعداد واحدها برج

تعداد واحد ها از نکات حائز اهمیت هنگام خرید برج است. برخی برج ها ممکن است دارای ۳۰ واحد و برخی دیگر ۱۰۰ واحدی باشند.

  • لابی

لابی برج اولین قسمتی است که توجه خریدار را جلب می کند. یک لابی خوب لابی ‌امن با نگهبان  برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است.

  • داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار

آسمان خراش ها باید 3 تا 4 آسانسور داشته ‌باشند. آسانسور حمل اسباب و افراد باید مجزا باشد.

  • تراس

در برج نمی توان مانند آپارتمان نبود تراس را با پشت ‌بام جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد.

  • استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی

استخر، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند. تجهیزات به کار رفته در این مکان ها باید از لوازم درجه یک و با کیفیت باشد.

خرید برج در سرخرود 45844646545458

کلام پایانی

بخشی از مزایای خرید برج در سرخرود، ارائه شد. سراسر خطه سرسبز شمال سرشار از نعمت های بی انتهای خداوند است. سرخرود شهر چهار فصل استان مازندران است. بهره بردن از طبیعت سرخرود به همراه مراقبت از محیط زیست، تجربه سفری لذت بخش برای تمام ایرانیان است. با توجه به آنچه گفته شد، زیبایی های این شهر تنها در سواحل آن ختم نمی شود. فاصله کم این شهر به دریا برای گردشگران جذابیت خاصی دارد. با توجه به شرایط اقلیمی مناسب سرخرود و نیز امکانات گردشگری و تفریحی متنوع آن، فرصت خوبی برای سرمایه گذاران فراهم شده است. از این رو هر ساله سرمایه گذاران زیادی به منظور سرمایه گذاری اقتصادی و سرمایه گذاری  بلند مدت به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند. با کوچک ترین اشتباه ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. راهنمایی های یک مشاور خوب به شما کمک می کند بهترین تصمیم را بگیرید.

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/04

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه