عجیب ترین نکات در خرید برج در آمریکا که هرکسی باید بداند !

1 آبان 1400
0 دیدگاه
برج در آمریکا 4857418657418574857

مقدمه

برج های آمریکا بسیار شیک و دارای امکانات خیلی خاص و با وسعت زیاد می باشد و به شکل چند طبقه ساخته می‌شود؛ در این نوشته در رابطه با شکل خرید برج در آمریکا صحبت خواهد شد.

چیزی که در امریکا خیلی مهم است این می باشد که برج های شیک و گرانقیمت آن در دنیا تک است و شما می توانید به شکل مجازی هم از خرید برج در آمریکا اطلاعات دقیق به دست آورید.

قیمت برج در آمریکا به پول ایران

افرادی که تمایل دارند که خرید برج در آمریکا انجام دهند برای اینکه دید بهتری نسبت به بازار امریکا داشته باشد، بهترین گزینه در جلوی روی آنها نظارت بر عملیات رشد قیمت خرید برج در آمریکا میباشد، پیگیری نمودن روال بالا رفتن و پایین آمدن قیمت خرید برج در آمریکا برای مهاجرت و سرمایه گذاری شما را در راه گرفتن بهترین تصمیم سوق خواهد داد.

در ادامه این نوشته روند قیمت خرید برج در آمریکا را با هم مطالعه خواهیم کرد.

 

برج در آمریکا 4857418657418574857

قیمت برج در آمریکا

بنابر آماري كه آمریکا و نهادهای آمار در این کشور بیان کرده است متوسط قیمت خرید برج در آمریکا در سال ۱۹۸۰ میلادی و ۲۰۰۰ به قیمت امروز که مقایسه شده است به ترتیب ۱۴۸ و ۱۸۰ هزار دلار بوده یعنی افزایش ۲۰ درصدی قیمت در یک زمان ۲۰ ساله به وجود آمده است در سال ۲۰۱۹ میلادی متوسط قیمت برج در این کشور چیزی تقریباً ۳۰۹ هزار دلار بوده است.

یعنی افزایشی که ۷۰ درصدی و در کمتر از ۲۰ سال به اتفاق افتاده است و به عبارت دیگر تقریبا ۴ برابر رشد ۲۰ سال گذشته را تجربه نموده است.

قیمت برج در آمریکا به دلار

قیمت خرید برج در آمریکا از نزدیک ۵۰۰ هزار دلار شروع می شود و تا ۶۵ میلیون دلار هم می‌رسد و این بسته به مقدار کیفیت برج و اندازه آن و تعداد طبقات و واحدهای آن و امکانات برج و شهری که برج در آن قرار دارد افزایش خواهد یافت.

برج های خیلی گران قیمت عموما در شهر نیویورک واقع شده‌اند در بقیه شهرهای آمریکا قیمت های زیاد آن بالای ۳۰ میلیون دلار کمتر به چشم می‌آید در بیشتر برج های آمریکا تعداد حمام های آن هم با اتاق خواب ها برابر و یا گاهی از آن بیشتر می باشد.

در حقیقت هر اتاق یک حمام مخصوص به خود را دارد و در بعضی از برج‌ها در کنار آن حمامی برای مهمان هم که به عنوان حمام عمومی می باشد قرار دارد.

خرید برج در کالیفرنیا

شهری که محل قرار گرفتن برج در کشور امریکا می باشد و بر روی قیمت برج خیلی زیاد تاثیر گذار است. فلوریدا که یک ایالت می باشد به دلیل اینکه سواحل دریا در آن وجود دارد بعد از شهر نیویورک برج های آن گران قیمت ترین برج جهان در کشور امریکا به حساب می‌آید.

فاصله برج تا دریا یکی دیگر از معیارهای خیلی تاثیرگذار در زمان خرید و فروش برج به حساب می‌آید.

خانه‌هایی که به دریا نزدیک‌تر باشند علاوه بر اینکه منظره آنها زیباتر می باشد می‌توان از ساحل برای ساکنین آن استفاده نمود.

در کشور آمریکا اگر برج در مرکز شهر باشند چون دسترسی به آن به مراکز خرید و مغازه ها راحت تر است قیمت آن بیشتر و بالاتر خواهد بود.

و برج هایی که در مرکز شهر قرار بگیرند و یک دید کلی از شهر و پارک‌های نداشته باشد قیمتهای آن چندین میلیون دلار بیشتر و گرانتر از بقیه برج ها خواهد بود.

مراحل خرید برج در آمریکا

ترانیو در نوشته ای همه مراحل خرید برج در آمریکا را در سایت خود منتشر نموده است این مراحل برای خریداری برج هم صادق خواهد بود او بیان کرده است خرید برج در آمریکا تقریبا ۳۰ روز تا ۴۵ روز به طول خواهد انجامید.

در آغاز باید مشاور املاک مورد نظر را انتخاب نماید و نشان داده شود که دارایی کافی برای خریداری برج را دارد یانه و منطقه انتخابی برای خریداری برج و شهر آن و همین طور مقدار بودجه شما به مشاور املاک کمک می کند تا موارد مناسب از بقیه برجها را برای شما پیدا کند و بعد از آن قرار ملاقات و دیدن محل به وسیله آژانس املاک مشخص و بازدید صورت می گیرد.

در این مرحله باید هر سوالی را در رابطه با شرایط مخصوص به خرید و تخفیف های آن و موارد دیگر را از مشاور املاک خود بدون اینکه نگرانی داشته باشید سوال کنید زمانی که یکی از موارد را انتخاب می نمایید پیشنهاد مد نظر خود را به شکل کتبی و یا شفاهی به فروشنده و مالک آن بدهید در آخر اگر پیشنهاد شما پذیرفته شد مرحله آخر خرید برج در آمریکا این می باشد که به وسیله مشاور املاک با ایجاد یک اکانت به جریان خواهد افتاد به عنوان خریدار برج لازم می باشد درصدی از پول را به مشاور املاک بدهید.

این مقدار در شهرهای گوناگون متفاوت می باشد به طور مثال در شهر کالیفرنیا ۳ درصد از کل مبلغ به مشاور املاک پرداخت می‌گردد، اما در شهر نیویورک این مبلغ به ۱۰ تا ۲۰ درصد هم می‌رسد.

یکی از سایتهایی که به شکل آنلاین مشاور املاک می باشد به شکل تخصصی در رابطه با خرید برج  در آمریکا و فروش برج و اجاره دادن برج و طراحی نمودن آن فعالیت دارد قبل از اینکه هر نوع اقدامی انجام دهید می توانید از راهنمایی متخصصین و کارشناسان و مشاوران املاک برج در این سایت استفاده کنید.

چگونه برجی در آمریکا بخرم

برای اینکه خرید برج در آمریکا را تجربه کنید می توانید ابتدا وارد صفحه جستجوی اینترنت شوید و تلاش کنید در سایت های گوناگون برجی را برای خریداری پیدا نماید تا از آن ایده دریافت کنید با این حال اگر قصد دارید این فعالیت را خود شما به تنهایی و بدون اینکه کارگزاری باشد خرید برج در آمریکا را انجام دهید.

دقت داشته باشید که فرایند پیدا کردن برج مناسب گاهی خیلی نا امید کننده و وقتی خواهد بود این کار به این سبب می باشد که خیلی از برج‌های که در نیویورک وجود دارد در بازار معاملات وارد می گردند و به وسیله افراد کارگزار که عضو و گاهی هیئت مدیره املاک نیویورک می باشد انجام خواهد شد که به شما این اطمینان را خواهد داد که املاک جدید برای خرید در آغاز در جامعه کارگزاران به اشتراک قرار داده میشود.

با دارا بودن شخصی مانند ما نه تنها به همه برج هایی که در بازار وجود دارد دسترسی پیدا خواهید کرد برای اینکه ما هم خیلی خوب می دانیم که برای خریدن آپارتمانی که مد نظر شما می باشد چه فعالیت هایی انجام دهید در یک بازاری که رقابتی می باشد اقدام سریع و کوتاه خیلی ضروری خواهد بود.

بنابراین اطلاع دقیق از قوانین قبل از هر کاری به شما کمک زیادی در خرید برج در آمریکا خواهد کرد.

خرید برج چقدر زمان میبرد؟

خرید برج در آمریکا چه اندازه زمان میبرد این کاملاً بسته به تقاضای شما و تاریخ انتقال شما و پیدا کردن یک برج خواهد بود که از چندین هفته تا گاهی اوقات چند سال هم طول می کشد.

بعد از اینکه برج جدید را پیدا کردید الان زمان اقدام فرا رسیده است اطمینان کامل پیدا کنید که پول و مدارک مورد نیاز را در دست دارید تا کسی نتواند برج را از چنگ شما در آورد.

بعد از آن وقت آن می باشد که هیئت مدیره شما را تایید نمایید بعد از اینکه تایید شدید از شما تقاضا خواهد شد پول را واریز نمایید و اگر مورد نداشته باشد بعد از آن وارد خرید شوید.

 برج در آمریکا 41687468741865741685484541

 

مدارک مورد نیاز برای خرید برج

زمان خرید یک آپارتمان و برج که در مالکیت شخصی فرد می باشد همه آن چیزی که حقیقتاً به آن نیاز پیدا خواهید کرد پول میباشد، آپارتمان های تعاونی خرید آنها در آمریکا سخت و متفاوت می باشد.

هیئت مدیره برج به احتمال خیلی زیاد مدارک و مستندات را برای تایید نمودن تقاضای شما از شما درخواست می کند کارگزار به شما کمک خواهد کرد تا این مدارک را قبل از آغاز جستجو و پیدا کردن خانه آماده و فراهم نماید تا در هنگام پیدا شدن برج مناسب وقت شما از دست نرود.

برای خرید برج یک سری مدارک مورد نیاز می باشد که در اینجا بیان می کنیم نامه کارفرما و صاحب کار شما که کارمند بودن شما در شرکت و مدت اشتغال و حقوق شما را بیان خواهد کرد، ۲ ته چک آخر از دسته چک شما و اظهار نامه مالیاتی از دو سال اخیر شما و صورت حساب های بانکی در دو ماه قبل شما و نام و شغل بقیه اعضای خانواده که در برج ساکن خواهند شد و وزن عکس و سند هر مدل حیوان خانگی که دارا می باشید.

و دو نامه برای تایید نمودن دارایی‌های دیگر شما مانند سهام در بورس اوراق بهادار و املاک و بقیه موارد و یک کارت شناسایی دارای عکس مانند گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت دیگر از این قبیل.

چرا در امریکا برج می خرید؟

دلایل گوناگونی برای خریداری برج در شهر نیویورک وجود دارد امکان دارد شما تمایل داشته باشید که خود شما در آن زندگی نمایید و یا علاقه دارید یک محل تفریحی برای مناسبتهای ویژه برای خانواده و خود داشته باشید یا امکان دارد شما به یک عضو خانواده در خریداری این برج کمک می‌کنید.

در پایان امکان دارد این خرید برج برای مقاصد سرمایه‌گذاری نیز باشد؛ در همه این موارد ما خواهیم توانست در خرید خانه به شما کمک نمایید و برای شما شفاف کنیم که چه عواملی را باید مد نظر داشته باشید.

شرایط خرید برج در آمریکا

کشور آمریکا ۱۹ جمهوری فدرال میباشد که ۵۰ ایالت دارد و از نظر گسترش آمریکا چهارمین کشور در دنیا، از نظر جمعیت هم سومین کشور در دنیا میباشد.

پایتخت آمریکا شهر واشنگتن دی سی میباشد و از شلوغ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای این کشور نیویورک است ، آمریکا زبان رسمی ندارد اما زبان ملی کشور آمریکا انگلیسی آمریکایی می‌باشد که اصلی‌ترین زبان در کشور آمریکا به حساب می آید؛ آب و هوای آمریکا بیشتر گرم اما یک آب و هوای قطبی و مدیترانه‌ای هم دارد؛ این کشور نسبت به همه مذاهب و اقوام و ادیان بی‌طرف بوده و واحد پول آن دلار است.

از سرمایه دارترین کشورها در دنیا به حساب می‌آید و هر سال اشخاص خیلی زیادی به هدف سرمایه‌گذاری به وسیله خرید برج در آمریکا به این کشور مهاجرت می‌کنند به همین سبب نیاز می باشد تا قیمت خانه های شیک در این کشور و قیمت منازل معمولی و همینطور قیمت برج در شهر کالیفرنیا و بقیه نقاط این کشور را بدانید تا توانسته باشید سرمایه‌گذاری از سودمندی را در این کشور انجام دهید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه