خرید واحد در برج مینا سرخرود چه مزیتی دارد؟

7 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه
برج مینا سرخرود 68464786867687678469

مدرن ‌ترین امکانات ساختمانی را این روزها می‌شود در برج‌ ها یافت. خانه ‌هایی که فرق چندانی با یک هتل ندارند. لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… از جمله امکانات موجود در برج ها می باشد. اما خرید واحد در برج مینا سرخرود، با دید کامل دریا حال و هوای دیگری دارد. سرخرود یکی از شهرهای نوار ساحلی دریای خزر و جزو بهترین شهرهای شمالی برای سرمایه گذاری در زمینه برج است. از این رو هر ساله سرمایه گذاران بسیاری به منظور سرمایه گذاری اقتصادی و سرمایه گذاری  بلند مدت به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند. خرید برج هم مانند سایر تصمیم گیری های هوشمندانه زندگی، نیازمند تحقیق و بررسی دقیق است. بنابراین در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای خرید برج در سرخرود بپردازیم.

خرید واحد در برج مینا سرخرود 14546548796543135121

مزایای برج ساحلی

همانطور که گفتیم یکی از مزایای خرید برج ساحلی کمک به حفظ مطلوب زمین است. از طرفی، ساخت مسکن در ارتفاع رفته رفته می‌تواند جمعیت رو به رشد را پوشش داده و تنوعی در امر ساخت و ساز باشد.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاری در خرید و فروش برج ساحلی در سرخرود، صرفه اقتصادی بسیار بالایی خواهد داشت، چرا که دید تجاری به برج‌های ساحلی رواج بیشتری داشته و سرمایه‌گذاری در آن منطقی به نظر می‌رسد.

از طرف دیگر، با خرید برج ساحلی در مازندران، شما تمامی امکانات لازم برای یک زندگی مرفه در یک مجموعه را خواهید داشت. بسته به میزان لوکس بودن طراحی برج ساحلی، امکانات بیشتری نیز خواهید یافت.در بهترین برج‌های ساحلی جهان هرگونه امکاناتی که برای رفاه حال افراد یک محله باید در نظر گرفت، به صورت یکجا در مجتمع مسکونی مورد نظر جای داده شده تا رفاه حال افراد تضمین و تامین شود

مزایای خرید واحد در برج مینا سرخرود

این روزها مدرن ‌ترین و لوکس ترین امکانات ساختمانی را در برج‌ ها می توان پیدا کرد. عموما برج ها تفاوت چندانی با هتل ندارند. بهره مندی از امکاناتی مانند لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مهد کودک، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… زندگی امن ‌تر و راحت ‌تری برای ساکنان برج ‌های لوکس فراهم می ‌کند. به علاوه وجود این امکانات در محل زندگی، باعث صرفه ‌جویی در زمان نیز می ‌شود. با خرید برج در شمال دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… برای شما وجود ندارد. این امکانات در برخی برج ‌ها به صورت رایگان برای ساکنان فراهم شده است. اما در برخی دیگر هزینه جداگانه بابت این امکانات دریافت می ‌شود. از دیگر مزایای خرید واحد در برج مینا سرخرود، می توان به رعایت بیشتر اصول ایمنی در ساخت آن ها اشاره کرد.

اکثر برج‌ ها‌ و مجتمع‌ های مسکونی بزرگ در شمال مجهز به به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… می باشند. با این وجود در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش ‌سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد. اغلب برج ‌های مدرن، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده می شود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند. برج ها دارای لابی هستند. لابی ‌من نگهبانی 24 ساعته از برج را بر عهده دارد. از امکانات دیگر برج‌ ها وجود دوربین‌ های کنترل در راهروها و آسانسورها است که باعث افزایش امنیت ساکنین می شود.

خرید واحد در برج مینا سرخرود 25879678485685687

بررسی امکانات برج های سرخرود

در برج های بلند مرتبه سرخرود به سبب افزایش طبقات، امکان جابه جایی اثاثیه با استفاده از پله ها وجود ندارد. لذا در این برج ها علاوه بر افزایش تعداد آسانسور های نفر بر، آسانسورهایی با شرایط ویژه برای حمل بار و اثاثیه در نظر گرفته شده است. این گونه آسانسور ها از فضای بزرگتری برخوردار بوده و توانایی حمل وزن بار بالاتری را دارند. تراس یکی از امکانات اساسی در برج های سرخرود است. چرا که در برج ها امکان دسترسی به حیاط و پشت بام ساختمان وجود نداشته و بایستی برای تامین بسیاری از نیاز های افراد مانند دسترسی به هوای آزاد به منظور تهویه هوای خانه، خشک کردن البسه و… تراس برای واحدهای این ساختمان ها تعریف شود. ابعاد تراس ها بر اساس قوانین موجود و متراژ خانه در نظر گرفته می شود و با افزایش متراژ بایستی تراس بزرگتری در نظر گرفته شود.

دسترسی بسیار عالی برج مینا

لازم است بدانید که برج مینا در شهر سرخرود واقع شده است. از امکانات برج ساحلی مینا باید به دسترسی مناسب این برج به دریا، مراکز مهم شهر و از همه مهمتر تالاب سرخرود اشاره داشت. برج مینا در خیابان شهدا شهر سرخرود است و تا دریا تنها 50 متر فاصله دارد. به این شکل در کمترین زمان ممکن می توانید به دریا دسترسی داشته باشید. در ضمن می توانید در کمترین زمان به مراکز خرید، مراکز درمانی و مراکز تفریحی شهر سرخرود دسترسی بیابید. در ضمن این برج به تالاب شهر سرخرود نیز نزدیک است. تالاب این شهر در فصل زمستان میزبان قوهای سفید است.

برج مینا ، مقاوم در برابر زلزله

یکی از مهمترین امکانات برج ساحلی مینا ضد زلزله ساخته شدن آن است. استفاده از بتن خود تراکم و با کیفیت که در آزمایشگاه مورد تایید قرار گرفته است باعث شده است که این برج ضد زلزله باشد. در ضمن استفاده از تیرچه و یونولیت در سقف و استفاده از بلوک سبک لیکا در دیوار چنین از دیگر دلایل ضد زلزله بودن این برج است.

امکانات فوق العاده برج مینا

یکی از مهمترین امکانات برج ساحلی مینا، امکاناتی است که در واحد های مسکونی آن تعبیه شده است. از مهمترین این امکانات باید به  داشتن بالکن در تمام واحد ها اشاره داشت. همه واحدهای برج دارای تراس رو به دریا هستند و از این دو تفاوتی ندارد که متراژ ساختمان شما چند متر است چرا که چشم انداز رو به دریا را خواهید داشت.

استفاده از تجهیزات آشپزخانه از بهترین برند های روز ایران از دیگر امکانات این برج می باشد. کاز رومیزی، سینک، هود و … همگی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی انتخاب شده اند. نور جنوبی که این برج دریافت می کند بهترین نور است و از این رو در طول روز نیاز به روشن کردن لامپ ندارید .

سرخرود مناسب ترین مکان جهت سرمایه گذاری

برخی افراد تمایل به ذخیره سازی اندوخته و نقدینگی خود در بانک ها را ندارند. سود کم و نرخ تورم می تواند اصلی ترین علل آن باشد. آنها ترجیح می دهند با سرمایه ای که در دست دارند در بخش های مختلف مانند خرید ملک و… سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری در بخش املاک با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسانات قیمت کم ریسک ترین نوع سرمایه گذاری است. در سال های اخیر بازار خرید و فروش ملک در شمال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرخرود یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه ملک است. سرخرود به دلیل برخوردار بودن از امتیازای همچون: آب وهوای مطبوع، موقعیت جغرافیایی مناسب، وجود جنگل و دریا محل مناسبی برای سرمایه گذاری است. همچنین به علت جاذبه گردشگری فراوان و راه های دسترسی و امکانات کافی از شهرهای مناسب در امر سرمایه گذاری است.

مزیت خرید واحد در برج ساحلی در سرخرود

برج های ساحلی یکی از جذابیت های بسیاری که در سواحل شهرها و جزایر وجود دارند، می باشند. این برج ها برای مردم و گردشگران بسیار جذاب هستند و اغلب به عنوان قطب تفریحی و گردشگری شهرها شناخته می شوند. به دلیل طراحی و مکان گذاری خاص، برج های ساحلی جایگاه ویژه ای در صنعت مسکن دارند و بازار فروش آنها نیز بسیار پر رونق است.

در صورتی که برای فروش برج ساحلی خود تصمیم گرفتید، باید بدانید که به دلیل جایگاه ویژه این برج ها در صنعت مسکن و توریسم، فروش آنها بسیار سریع انجام می شود. برای تعیین قیمت برج خود، باید با توجه به نوع و محل قرار گیری برج، قیمت را تعیین کنید. مناطقی که در آنها پتانسیل رشد وجود دارد، معمولا با قیمت پایین تری مواجه هستند، پس برای خرید ویلا برج ساحلی، بهتر است به دنبال مناطق با پتانسیل رشد باشید. با شناسایی این مناطق، می توانید رویای خرید یک برج ساحلی را به واقعیت تبدیل کنید.

سرمایه گذاری موفق با خرید واحد در برج های سرخرود

سرخرود از مناطق مستعد رشد در شمال کشور است که می توان با خرید ملک در آن و افزایش ارزش آن به سود بالایی رسید. قیمت املاک در سرخرود در مقایسه با بسیاری از شهرها، مناسب و پایین تر است. این ویژگی این امکان را به سرمایه گذاران می دهد تا ملکی را با قیمتی معقول خریداری کنند. خرید واحد در برج مینا سرخرود را می توان از دیدی دیگر نیز بررسی کرد. چرا که می توان آن برج را به گردشگران حاضر در سرخرود اجاره داد و هم از افزایش قیمت و هم از اجاره دادن آن به سوددهی رسید. سرمایه گذاری در سرخرود را نباید به دید یک سرمایه گذاری کوتاه مدت دید. افرادی که سرمایه خود را در شهر سرخرود سرمایه گذاری می کنند، باید صبور باشند. در کل سرمایه گذاری در سرخرود برای رسیدن به سود نیازمند دید بلند مدت است.

خرید واحد در برج مینا سرخرود 4555465645684654354654

خصوصیات برج نشینی در سرخرود

با بررسی دقیق نکات قبل از خرید واحد در برج مینا سرخرود، درمی یابیم که خرید برج در سرخرود دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… وجود ندارد. اکثر برج‌ ها‌ و مجتمع‌ های مسکونی بزرگ در سرخرود مجهز به به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… می باشند. با این وجود در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش ‌سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد. اغلب برج ‌های مدرن، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین ‌المللی استفاده می شود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند.

ویژگی های قابل بررسی خرید واحد در برج مینا سرخرود

  • تعداد واحدها برج

تعداد واحد ها از نکات حائز اهمیت هنگام خرید برج است. برخی برج ها ممکن است دارای ۳۰ واحد و برخی دیگر ۱۰۰ واحدی باشند.

  • لابی

لابی برج اولین قسمتی است که توجه خریدار را جلب می کند. یک لابی خوب لابی ‌امن با نگهبان برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است.

  • داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار

آسمان خراش ها باید 3 تا 4 آسانسور داشته ‌باشند. آسانسور حمل اسباب و افراد باید مجزا باشد.

  • تراس

در برج نمی توان مانند آپارتمان نبود تراس را با پشت ‌بام جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد.

  • استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی

استخر، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند. تجهیزات به کار رفته در این مکان ها باید از لوازم درجه یک و با کیفیت باشد.

دسترسی بالای برج

همانطور که میدانید برج های ساحلی دسترسی بسیار خوبی به تمامی مراکز درمانی ، تفریحی ، گردشگری ، بانک ها و فروشگاه های زنجیره ای دارد . شما با خرید یک واحد از برج های ساحلی سرخرود تمامی امکانات و دسترسی های بالا را در اختیار خواهید داشت . زندگی کردن در برج ساحلی سبک جدبدی از زندگی را برای شما رقم خواهد زد . شما با افراد با تجربه زیادی رفت و امد خواهید داشت و تمامی فرهنگ های متفاوت را از نزدیک خواهید دید . همچنین در هرزمان که بخواهید میتوانید از امکانات داخلی برج ها مانند لابی و باشگاه های ورزشی استفاده کنید و لذت ببرید

خرید واحد در برج مینا سرخرود 5887965646868968

لذت بردن از سواحل دریا

زندگی کردن در نزدیکی سواحل برای همگی تجربه ای از لذت بردن از زندگی را به دنبال خواهد داشت. اگر علاقمند به زندگی در نزدیکی سواحل هستید تا در هرزمان که بخواهید از سواحل لذت ببرید ما به شما خرید یک واحد از برج مینا را پیشنهاد خواهیم کرد . خرید این برج نه تنها از نظر موقعیت و لوکیشن بسیار عالیست بلکه جنبه اقتصادی خیلی بالایی دارد . همینطور شما میتوانید از امکانات بالای این برج استفاده کنید . در زمانی که هوای پیاده روی در سواحل را داشتید میتوانید پابرهنه درسواحل قدم بزنید حتی میتوانید به شنا کردن بپردازید . ممکن است علاقه ای به شنا کردن نداشته باشید در این صورت هم شما میتوانید از آفتاب مستقیم بهره مند شوید و خواص ویتامین دی استفاده کنید .

کلام آخر

بخشی از مزایای خرید واحد در برج مینا سرخرود، ارائه شد. سراسر خطه سرسبز شمال سرشار از نعمت های بی انتهای خداوند است. سرخرود شهر چهار فصل استان مازندران است. بهره بردن از طبیعت سرخرود به همراه مراقبت از محیط زیست، تجربه سفری لذت بخش برای تمام ایرانیان است. با توجه به آنچه گفته شد، زیبایی های این شهر تنها در سواحل آن ختم نمی شود. فاصله کم این شهر به دریا برای گردشگران جذابیت خاصی دارد. با توجه به شرایط اقلیمی مناسب سرخرود و نیز امکانات گردشگری و تفریحی متنوع آن، فرصت خوبی برای سرمایه گذاران فراهم شده است. از این رو هر ساله سرمایه گذاران زیادی به منظور سرمایه گذاری اقتصادی و سرمایه گذاری بلند مدت به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند. با کوچک ترین اشتباه ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. راهنمایی های یک مشاور خوب به شما کمک می کند بهترین تصمیم را بگیرید.

 

آخرین ویرایش در تاریخ1400/08/01

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه