چه زمانی برای اقامت در ویلای ساحلی مناسب است

29 مهر 1400
0 دیدگاه
بهترین زمان اقامت در ویلای ساحلی 64586958469846847

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

بهترین زمان اقامت در ویلای ساحلی و گذراندن وقت در یکی از بکرترین و خوش آب و هواترین مناطق استان زیبای مازندران سوال اکثر مسافران است. اینکه چه زمانی و با سکونت در کجا سفر خاطره انگیزی برای خود و خانواده تان رقم بزنید بسیار حائز اهمیت است. در تمام فصول سال شهر های حاشیه دریای خزر جاذبه های منحصر به فرد و خاص خود را دارد ولی با توجه به شرجی شدید در تابستان و سرمای شدید در فصل زمستان بهترین زمان برای سفر به استان های زیبای شمالی فصل بهار یا پاییز است. فصل بهار بهترین زمان اقامت در ویلای ساحلی به خصوص استان مازندران می باشد. نیمه دوم فروردین، اردیبهشت زیبا و خرداد ماه برای داشتن سفری با اطمینان خاطر بهترین زمان ها هستند. در این بازه زمانی هیچ خبری از شرجی و رطوبت آزار دهنده یا شلوغی حاشیه دریا و ساحل نیست.

بهترین زمان اقامت در ویلای ساحلی 2130022210001114548578

ویلای ساحلی چیست؟!

به ویلایی که در کنار خط ساحلی و فاصله‌ی کوتاه از دریا قرار گرفته باشد، ویلای ساحلی گفته می‌شود. یک ویلای ساحلی ممکن است مستقل، اشتراکی یا کاملا اختصاصی باشد. هزینه اجاره یک ویلای ساحلی به امکانات آن بستگی دارد اما معمولا نزدیکی به دریا و چشم‌انداز ویلا در این زمینه تاثیرگذار است؛ به همین خاطر ذهن ما به محض شنیدن عبارت «ویلای ساحلی»، عبارت «اجاره بالا» را هم به یاد می‌آورد. در صورتی که به عنوان مثال اگر شما برای اجاره آنلاین ویلا در رامسر وارد سامانه اتاقک شده و برای ویلاهای ساحلی جست‌وجو کنید، می‌توانید ویلاهایی با هزینه اقامت متفاوت را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌های ویلاهای ساحلی که در شهرک‌ها قرار دارد این است که با اجاره آنها برای اقامت می‌توانید به صورت شبانه‌روزی دوچرخه یا سه چرخه و حتی جت اسکی اجاره کرده و از آن ها استفاده کنید. از ویژگی‌های دیگر ویلاهای ساحلی، می‌توان به دارا بودن چشم‌انداز مستقیم به دریا و مناظر طبیعی، دسترسی آسان به جاده‌ها و ساحل، شنیدن صدای موج دریا و … اشاره کرد.

ویلای ساحلی545418574185471857418

مزایای خرید ویلای ساحلی

خرید ویلای ساحلی مزایای بسیار زیادی دارد. جاذبه ‌های بی نظیر و چشمگیری در مناطق ساحلی وجود دارند. به همین دلیل ویلاهای ساحلی جزو گران قیمت ترین ویلاها شناخته می ‌شوند. بنابراین برای خرید ویلای ساحلی نیازمند سرمایه اولیه بیشتری هستید. به طور کلی ویلاهای ساحلی بسیار زیادی در جای جای ایران به ویژه در شهرهای شمالی و در حاشیه دریای خزر وجود دارند. چشم انداز بی نظیر این ویلاها خاطرات جذابی را برای شما به یادگار می گذارد. همچنین آب و هوای مطبوع و دلپذیر مناطق ساحلی برای زندگی فرصت بسیار مناسبی را فراهم می آورد.

زندگی در محیط ساحلی، احساس فوق العاده و خوشایندی را به انسان میدهد. ویلاهای ساحلی در خط ساحلی بنا شده اند و به دلیل نزدیکی به ساحل، چشم اندازی زیبا از دریا را به شما نمایان می کنند. ویلاهای ساحلی در مقایسه با سایر انواع ویلاها دارای مزایای مناسبی می باشند. با بررسی و توجه به امتیازات این دسته از ویلاها، متوجه خواهید شد که از هر نظر برای زندگی مناسب می باشند.

نکته مهمی که باید هنگام خرید ویلا ساحلی در نظر بگیرید !

 ابتدا مطمئن شوید که ویلای مورد نظر، با استانداردهای روز دنیا طراحی شده باشد. استحکام و دوام ویلا ساحلی دیگر نکته مهم قابل توجه است. توجه به اینکه مصالح به کار رفته در ساخت ویلا مرغوب و باکیفیت باشد حائز اهمیت است. در مناطق ساحلی میزان رطوبت بالا است. بنابراین در ساخت ویلای ساحلی، می بایست تمام نکات مربوط به پیشگیری از رطوبت زدگی رعایت شده باشد.

بهترین زمان اقامت در ویلای ساحلی 5412121257489786520

اقامت در ویلای ساحلی در شمال

تصور کنید صبح که از خواب بیدار می شوید به دور از روزمرگی ها و ترافیک سنگین و بوق آزار دهنده ماشین ها، صدای برخورد امواج دریای گوش تان را نوازش کند، اولین منظره دید شما دریای بی کران و ساحلی آرام است. می توانید روز خود را با چند گام پیاده روی در ساحل نشاط بخش کنید. حتی تصور این صحنه ها هم وسوسه انگیز و جذاب است. این ها همه گوشه ای از جاذبه ها و امتیازات اقامت در ویلای ساحلی می باشد که هر شنونده ای را مجذوب خود می کند و باعث می شود شما برای یک یا دو روز هم شده زندگی شلوغ و پر ترافیک کلان شهر را رها کرده و در سواحل زیبای شمال ساکن شوید. چه چیزی بهتر از اینکه روز و شب خود را با دریا و زیبایی هایش شروع و پایان دهید. احساس آرامش حاصل از صدای امواج که تمام مدت در فضای ویلا می پیچد وصف ناشدنی است.

مازندران یکی از بهترین استان های شمالی برای سفر

بزرگ ترین استان شمالی کشور یعنی مازندران یکی از قطب های توردیستی محسوب می شود که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از جای جای ایران پهناور است. مازندران زیبا و خوش آب و هوا به دلیل نزدیکی به جنگل های انبوه و دریای نیلگون خزر بهترین انتخاب و مقصد برای سفر می باشد. اگر بخواهیم به چند شهر زیبای این استان اشاره کنیم بابلسر، محمود آباد و رامسر زیبا که به عروس شهرهای ایران مشهور است بیشتر به چشم می آیند. اقامت در ویلای ساحلی ویژه در رامسر به دلیل فاصله خیلی کم دریا و جنگل نسبت به یکدیگر از بهترین انتخاب های مسافرین عزیز می باشد. تمامی شهرهای استان مازندران آب و هوا و طبیعت فوق العاده ای دارند و توصیه می شود در یکی از سفرهای خود به این خطه زیبا محمود آباد را که جزو شهرهای مدرن و تازه به حساب می آید و تمام امکانات تفریحی و رفاهی را یک جا دارد، فراموش نفرمایید.

ویلای ساحلی 545874857457878547

بهترین سواحل گردشگری و اقامتی مازندران

در شمال ایران بخاطر وجود نعمتی چون دریای خزر و نیز سبزینگی خاک این خطه افراد زیادی طالب سفر به این مناطق و اقامت در آن هستند. اما سواحل خوش منظره و زیبای مازندران از مهم ترین و جذاب ترین بخش های گردشگری ایران به شمار می آید. ساحل مجموعه تله کابین رامسر، ساحل مجموعه پارک آبی رامسر، دهکده ساحلی رامسر، ساحل توسکا سرا، ساحل توریستی نمک آبرود، مجموعه ساحلی البرز، سواحل سلمان شهر و متل قو، ساحل مجتمع تفریحی سیترا، ساحل سی سنگان نوشهر، پارک ساحلی چپکرود جزو بهترین نقاط تفریحی، گردشگری و اقامتی استان مازندران به حساب می آیند.

بعنوان مثال دهکده ساحلی رامسر که با نام دهکده صنایع دستی کشور نیز شناخته می شود از سواحل زیبا و منحصر به فرد استان مازندران محسوب می شود این ساحل دوست داشتنی علاوه بر داشتن فروشگاه صنایع دستی و رستوران دارای موزه مردم شناسی نیز می باشد. اگر بخواهیم به صنایع دستی آن مختصر اشاره کنیم می توانیم از نمدمالی، سفالگری، چرم دوزی، لوازم موسیقی، تاکسیدرمی، چوبکاری، حصیربافی، پخت کلوچه و تولید انواع ترشی های خوش مزه محلی و این قبیل صنایع نام ببریم. انتخاب بهترین زمان اقامت در ویلای ساحلی این مسافرت را جزو ناب ترین و دلنشین ترین تصاویر آلبوم زندگی شما خواهد بود.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/07/29

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه