10 مورد از بهترین برج‌‌های ساحلی کیش

24 مهر 1400
2 دیدگاه
برج‌های ساحلی 56186968468688

مقدمه

در این مقاله لیستی از بهترین برج‌‌های ساحلی کیش را بر اساس نظر برج نشینان در این جزیره تهیه کرده ایم. همان طور که در جریان قرار دارید در طول سال مسافران بسیاری جذب جزیره کیش می شوند و این جزیره به طور سالیانه مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و توریست‌‌ها واقع می شود و آن‌‌ها با شوق بسیار زیادی به این جزیره سفر می کنند. آنان با خرید و فروش ویلا، برج ها، ویلاهای شهرکی و ویلاهای ساحلی و سرمایه گذاری هایی در ساختن برج‌‌های چشم نواز و بسیار زیبا انجام می دهند.

بهترین برج‌‌های ساحلی کیش

اولین برجی از برج‌‌های ساحلی کیش که طبق نظر سنجی از مردم، از آن نام می بریم برج دوقلوی کیش است. برج‌‌های دوقلو به علت طراحی آن‌‌ها و معماری زیبایشان در میان برج‌‌های ساحلی کیش به خوبی می درخشد و به علت داشتن تمامی امکانات رفاهی  که برای زندگی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب نموده است. برج دوقلوی کیش با طراحی بی نظیر و همراه داشتن  تمامی استانداردهای جهانی و به روز دنیا بنا شده است.

این دو برج که زمین اصلی آن‌‌ها به وسعت ۱۵۰۰۰ متر مربع است بنا شده، و زیر بنای آن حدود 70000 متر مربع است و شامل 24 طبقه می باشد. چشم انداز و به قولی ویوی آن بسیار زیبا و چشم نواز است و این زیبایی به دلیل نزدیکی به ساحل جزیره کیش می باشد و بسیار پرطرفدار است و ویویی بی نظیر از دریا را برای ساکنین خود فراهم کرده است. برج‌‌های دوقلو یکی از مستحکم ترین برج‌‌های ساحلی کیش می باشد که با شرایط این جزیره بسیار مناسب بوده است.

البته باید بدانید که 12000 متر مربع از وسعت این زمین به فضای سبز این برج‌‌ها اختصار یافته و منظره زیبایی را به وجود آورده اند. این برج‌‌ها یک واحد پنت هاوس که طراحی داخلی آن خاص می باشد نیز دارند که زیر بنای آن 440 متر مربع میرسد و شرایط خوبی برای سکونت و زندگی فراهم آورده است. این قسمت از مجموعه برج‌‌های دوقلو که به صورت خاصی طراحی شده است همانطور که گفته شد دارای چشم اندازی بی نظیر است که برای ساکنین این پنت هاوس‌‌ها بسیار جذاب و چشم نواز و دلپذیر است.

برج‌های ساحلی 56186968468688

برج ساحلی پرشین

دومین برج از برج‌‌های ساحلی مورد نظر برج ساحلی پرشین می باشد. برج  ساحلی پرشین کیش در شمال این جزیره واقع شده و در چهار بلوک ساخته شده است. این برج 457 واحد مسکونی دارد و از 56 تا 236 متر ساخته شده و 29 تیپ می باشد. برج‌‌های پرشین از مدرن ترین و بروز ترین برج‌‌های مسکونی در این جزیره می باشد. معماری این برج به صورتی است که 96 درصد واحدهای آن تراس دارند و رو به دریا هستند و چشم انداز زیبا و دلنواز دارند. برج مسکونی پرشین امکانات پیشرفته و مدرن را دارا می باشد و مطابق با استانداردهای نوین جهانی ساخته شده است و بهترین سرمایه گذاری خرید و فروش آپارتمان برج ساحلی پرشین می باشد و امکانات رفاهی آن نیز بی نظیر است.

برج‌‌های ساحلی کیش

به عنوان سومین برج از برج‌‌های ساحلی کیش که درخشش خاصی دارند، می توان برج پرشین مارینا کیش را نام برد. این برج در قسمت شرقی ساحل جزیره کیش می باشد و ویژگی‌‌های برجسته ای نیز دارد. آب‌‌های نیلگون خلیج فارس در کنار امکاناتی مانند فضای سبز این برج چشم انداز زیبا و بی نظیری را به وجود آورده است. ورودی و لابی این برج طراحی مدرنی دارد و سالن‌‌های ورزشی و بدنسازی و استخر و حتی روف گاردن نیز دارد و از 305 واحد تشکیل شده که در سه بلوک جای گرفته اند.

برج‌های ساحلی 787486487654718547156

برج پارسیس کیش

چهارمین برج برجسته ساحلی کیش، برج پارسیس کیش می باشد. در قسمت شرقی جزیره کیش 2 برج مسکونی وجود دارد که نام آن‌‌ها پارسیس می باشد. زیربنای این برج 60000 متر مربع است و هر کدام از این برج‌‌ها 15 طبقه دارند. 12 طبقه از برج‌‌ها مسکونی می باشد و یک طبقه لابی، پارکینگ است.

برج  بهکیش

پنجمین برج نام برده، برج  بهکیش کیش است. این برج 19 طبقه دارد و طراحی کارآمد و مدرن نیز دارد. زمین این برج مساحتی به وسعت تقریبی 3600 متر مربع دارد و زیربنای آن  19000 متر مربع است و در مرکزی ترین نقطه کیش ساخته شده است. مجاورت با مراکز خرید، این برج را در موقعیتی ممتاز قرار داده.

برج‌های ساحلی 9685698526968541865418741857

برج سینا کیش

ششمین برج که در بین برج‌‌های ساحلی کیش نامی دارد، برج سینا کیش می باشد. این برج یکی از برج هایی است که به دلیل نمای بسیار زیبای خود که به سبک کلاسیک می باشد و به طور کامل از سنگ‌‌های حجاری شده و ابزار خورده ساخته شده است، بسیار معروف است.

برج طلایی کیش

هفتمین برج نام برده، برج طلایی کیش می باشد. این برج در نوار ساحلی واقع است و مساحت زیربنای آن 57000 متر مربع است و ساخت و ساز این برج بسیار متناسب با آب و هوای کیش است و البته نمای زیبایی نیز دارد.

برج های ساحلی 41515415841541521534

برج دامون کیش ایرمی

هشتمین برجی که به معرفی آن می پردازیم، برج دامون کیش ایرمی باشد. باید بگویم با موقعیت مناسبی که این برج در کیش دارد شرایط خوبی برای سرمایه گزاری، خرید و فروش آپاراتمان و ویلا را دارد.

دو مورد آخر برج‌‌های برجسته کیش، برج‌‌های دیپلمات کیش و کرانه کیش می باشند. این برج‌‌ها چشم اندازی به شدت زیبا از دریا دارند و بسیار لوکس هستند. امکانات رفاهی در این برج‌‌ها به حداکثر خود رسیده و حتی طبقات پایینی آنان نیز چشم اندازی سمت دریا دارند و شما می توانید شب هایی بسیار زیبا و دلپذیر را در این برج‌‌ها بگذرانید. برج مسکونی دیپلمات، 12000 متر مربع مساحت دارد و واقع در مرکز شهر می باشد. این دو برج دید بشدت عالی نسبت به خلیج فارس دارند و برج دیپلمات اسکله تفریحی هم قدیم و هم جدید نیز دارد. برج کرانه نیز از پیشرفته ترین و مدرن ترین روش‌‌های ساخت و ساز جهانی ساخته شده و امکانات زیادی دارد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

2 دیدگاه

  1. نیما کلهر
    7 دی 1400
    | پاسخ
    | پاسخ

    سلام من نیما کلهر هستم یکی از مالکین برج دو قلو
    بنده ۱ساله خریداری کردم و از همه چیش رضایت دارم
    با تشکر

    • تیم تولید محتوا لوپاس
      21 دی 1400
      | پاسخ
      | پاسخ

      باسلام و احترام

      خرسندیم از رضایتمندیتون

ارسال دیدگاه