امکانات داخلی برج ساحلی در سرخرود چه مزایایی به همراه دارد؟

23 فروردین 1402
0 دیدگاه
مزایای برج ساحلی در سرخرود 48956485968479687496748967769878

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

بسیاری تمایل به ذخیره سازی اندوخته و نقدینگی خود در بانک ها را ندارند. سود کم و نرخ تورم می تواند اصلی ترین علل آن باشد. آنها ترجیح می دهند با سرمایه ای که در دست دارند در بخش های مختلف مانند خرید ملک و… سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری در بخش املاک با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسانات قیمت کم ریسک ترین نوع سرمایه گذاری است. در سال های اخیر بازار خرید و فروش ملک در شمال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرخرود یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه ملک است. برخی از مزایای برج ساحلی در سرخرود عبارتند از: آب وهوای مطبوع، موقعیت جغرافیایی مناسب، چشم انداز فوق العاده جنگل و دریا و… می باشد. همچنین به علت جاذبه گردشگری فراوان و راه های دسترسی و امکانات کافی از شهرهای مناسب در امر سرمایه گذاری است.

مزایای برج ساحلی در سرخرود 5487651541546

مزایای برج ‌نشینی در سرخرود

این روزها مدرن ‌ترین و لوکس ترین امکانات ساختمانی را در برج‌ ها می توان پیدا کرد. عموما برج ها تفاوت چندانی با هتل ندارند. بهره مندی از امکاناتی مانند لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مهد کودک، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… زندگی امن ‌تر و راحت ‌تری برای ساکنان برج ‌های لوکس فراهم می ‌کند. به علاوه وجود این امکانات در محل زندگی، باعث صرفه ‌جویی در زمان نیز می ‌شود. با خرید برج در سرخرود دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… برای شما وجود ندارد. این امکانات در برخی برج ‌ها به صورت رایگان برای ساکنان فراهم شده است. اما در برخی دیگر هزینه جداگانه بابت این امکانات دریافت می‌شود. از دیگر مزایای برج ساحلی در سرخرود، می توان به رعایت بیشتر اصول ایمنی در ساخت آن ها اشاره کرد.

اکثر برج‌ ها‌ و مجتمع‌ های مسکونی بزرگ در شمال مجهز به به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… می باشند. با این وجود در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش ‌سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد. اغلب برج ‌های مدرن، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده می شود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند. برج ها دارای لابی هستند. لابی ‌من نگهبانی 24 ساعته از برج را بر عهده دارد. از امکانات دیگر برج‌ ها وجود دوربین‌ های کنترل در راهروها و آسانسورها است که باعث افزایش امنیت ساکنین می شود.

مزایای برج ساحلی در سرخرود 27687698968889

 

مزیت خرید واحد در برج ساحلی در سرخرود

برج ساحلی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چنانچه روزی قصد فروش برج خود را داشتید، به سرعت این کار انجام می شود. برای افراد بسیاری قیمت برج مسئله مهمی می باشد. معمولا سرمایه مورد نیاز خرید برج در سرخرود و قیمت برج را بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار دارد، تعیین می کنند. در مناطقی که مستعد رشد هستند طبیعتا قیمت برج ساحلی در آن ها پایین تر است. بنابراین هنگام خرید ویلای ساحلی، باید به دنبال مناطق مستعد رشد بود. با شناسایی این مناطق می توان رویای داشتن برج رو به دریا در سرخرود را به حقیقت مبدل کرد. برج ساحلی در مقایسه با نوع جنگلی آن معمولا قیمت بالاتری دارد. علت آن نزدیکی به مراکز شهری و امکانات ویژه برج ساحلی نسبت به سایرین می باشد. البته برج های گران قیمت ساحلی نیز متقاضیان خاص خود را دارند. سازندگان اینگونه برج ها در تلاشند کیفیت و امکانات عالی سازه های خود را، به رخ خریداران بکشند.

آب و هوای مطبوع و دلپذیر : با خرید یک واحد از برج های سرخرود شما دارای بهترین ملک خواهید شد . پنجره های برج های ساحلی رو به دریا می باشند شما فقط کافیست با باز کردن پنجره ها ، از هوای مطبوع شمال و نسیم خنک سواحل لذت ببرید . در فصل بهار و تابستان این ویژگی بسیار حائز اهمیت خواهد بود .

تفریحات هیجان انگیز : کی از مهم ترین دلیل خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود دسترسی به تفریحات جذاب وهیجان انگیز ساحلی می باشد . هنگام زندگی در نزدیکی سواحل می توانید در هرزمانی که مایل هستید به پیاده روی بر روی ماسه های ساحل بپردازید . اگر علاقه به شنا کردن داشته باشید بهترین فرصت شنا کردن و آب بازی در فصول گرم سال برای شما فراهم خواهد بود . آخر هفته می توان به تفریحاتی همچون گشت و گذار ، قایق سواری ، کایاک سواری و… بپردازید .

امکانات بسیار بالا در آپارتمان : با خرید آپارتمان در سرخرود در جایی زندگی می کنید که سایر مسافران ، گردشگران و توریست ها برای تماشای آن از شهرهای دیگر به این منطقه سفر می کنند . شما با زندگی در سواحل سرخرود از تمامی تفریحات بهره مند خواهید بود در حالی که بقیه افراد باید هزینه های زیادی برای آن ها بپردازند . بهترین امتیاز خرید برج در سرخرود این است که شما در هر زمان از شبانه روز که بخواهید میتوانید به ساحل بروید یا در صبح هنگام با دیدن فضای سرسبز و آبی دریا از پنجره آپارتمان خود لذت ببرید .

دسترسی سریع به ساحل : تقریبا تمامی افراد علاقه به آفتاب ساحل دارند ، بهترین فرصت برای بهره مند شدن از آفتاب طبیعی و ویتامین دی آن در فصول گرم سال می باشد . فقط کافیست که چند قدم به طرف ساحل بردارید تا به راحتی به آن درسترسی داشته باشید . ورزش کردن در نزدیکی سواحل بسیار دلچسب خواهد بود . روانشناسان به این نتیجه رسیده اند که زندگی درنزدیکی سواحل و حتی تماشای حرکت آرام امواج و بوی دریا با اندک صدای امواج آرامش بسیاری به ذهن و روح وارد خواهد کرد .

افزایش قیمت ملک های ساحلی : همانطور که همه شما میدانید ارزش ملک در شمال و مازندران روزانه در حال افزایش می باشد . شمال ایران به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و طبیعت سرسبز ، سالیانه افراد زیادی را برای تفریح در دل طبیعت دعوت میکند . به دلیل توریستی بودن شمال به مرور زمان قیمت تمامی ملک ها در حال افزایش می باشد .ارزش اقتصادی آپارتمانی که خریداری میکنید همیشگی در حال افزایش خواهد بود .چنین جمله ای به این معنی است که شما بهترین سرمایه گذاری را انجام خواهید داد . خرید آپارتمان ساحلی در شمال بیشتر از ویلا و آپارتمان هایی ارزش اقتصادی دارد که به دور از ساحل می باشند . در واقع شما با خرید یک آپارتمان ساحلی در سرخرود سرمایه گذاری با سوددهی بالا را به نفع خود تمام کرده اید .

مزایای برج ساحلی در سرخرود 45654325564

اگر در گذشته کسی قرار بود اقدام به خرید ویلا کند ، می توانست به راحتی یک ویلای مستقل در نزدیک دریا خریداری کند، اما در سال های اخیر به دلیل اینکه سواحل شمالی کشور بسیار اشباع شده اند ، ویلای ساحلی نصیب کمتر کسی می شود و اغلب افراد مجبورند از ویلاهای شهرکی و یا از برج های ساحلی یک واحد را خریداری کنند تا بتوانند در عین حال که اقامتی دلچسب را تجربه می کنند، در بازه زمانی کوتاه به دریا برسند و از زیبایی آن لذت برده و هم چنین آب تنی کنند.

برج های ساحلی معمولا امکانات ویژه ای دارند، که هر کسی را به طمع می اندازد که یک واحد از آن ها را داشته باشد، یعنی شما می توانید برای اوقات فراغتتان تنها وارد برج ساحلی مد نظرتان بشوید و دیگر چیزی نخواهید، زیرا برخی از آن ها می تواند به طور کامل شما را سرگرم کند؛ از این رو برخی از امکاناتی که ویلاهای ساحلی دارند را در ادامه نام خواهیم برد ، تا از آن ها آگاه شوید.

سالن ورزشی

اگر قرار است فقط در تعطیلات در واحد موجود در برج ساحلی اقامت داشته باشید، نباید نگران تعطیلی باشگاه و اضافه وزن بعد از تعطیلات باشید، زیرا می توانید به راحتی به سالن ورزشی برج رفته و ورزش کنید و از اضافه وزن در امان باشید و حتی اگر قرار است اقامت دائمی در برج داشته باشید، دیگر باید با تنبلی برای ورزش خداحافظی کنید و در عرض چند دقیقه به باشگاه بروید و به اندام ایده التان برسید.

استخر

چه کسی است که دوست نداشته باشد تنها به اندازه پا گذاشتن در آسانسور با استخر فاصله داشته باشد؟ شما با اقامت در برخی از برج های ساحلی می توانید به راحتی به استخر موجود در برج بروید و از استخر، سونا، جکوزی و ماساژ آنجا استفاده کنید و به طور کامل از شر خستگی روزهای کاری هفته تان خلاص شوید.

امکانات برج ساحلی در سرخرود

با بررسی دقیق نکات قبل از خرید واحد در برج های سرخرود، درمی یابیم که خرید برج در سرخرود دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… وجود ندارد. اکثر برج‌ ها‌ و مجتمع‌ های مسکونی بزرگ در سرخرود مجهز به به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… می باشند. با این وجود در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش ‌سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد. اغلب برج ‌های مدرن، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین ‌المللی استفاده می شود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند.

سرمایه گذاری با سوددهی بالا در سرخرود

سرخرود دارای موقعیت های اقتصادی مختلفی است. این موقعیت های اقتصادی بیشتر بر پایه صنعت توریست و گردشگری ایجاد گشته است. حضور گردشگران فراوان در سرخرود باعث شده تا شهر طبق نیازهای این گردشگران، فروشگاه ها و مغازه های مختلفی را از سرمایه گذاران مطالبه کند. فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران است باید بتوانند از نیازها استفاده کرده و اقدام به تاسيس فروشگاه های مختلف جهت ارائه‌ خدمات کنند. سرخرود شهری توریستی است. بنابراین گردشگران برای اقامت نیاز به ویلا یا آپارتمان یا هتل هستند. می توان با تاسیس هتل یا خرید برج در سرخرود یا خرید ویلا یا آپارتمان و سپس اجاره دادن آن کسب درآمد نمود. از لحاظ دسترسی، شهر سرخرود مابین دو شهر محمود آباد و فریدون کنار واقع شده است و فاصله کمی تا پایتخت دارد. نوار ساحلی شهر سرخرود یکی از زیبا ترین سواحل شهرهای شمالی می باشد که دارای مراکز تفریحی متنوعی می باشد.

سرمایه خود را در سرخرود چند برابر کنی

از مناطق مستعد رشد در شمال است که می توان با خرید ملک در سرخرود و افزایش ارزش آن به سود بالایی دست یافت. قیمت املاک در سرخرود در مقایسه با بسیاری از شهرها، مناسب و پایین تر است. این ویژگی این امکان را به سرمایه گذاران می دهد تا ملکی را با قیمتی معقول خریداری کنند. مزایای برج ساحلی در سرخرود را می توان از دیدی دیگر نیز بررسی کرد. چرا که می توان آن برج را به گردشگران حاضر در سرخرود اجاره داد و هم از افزایش قیمت و هم از اجاره دادن آن به سوددهی رسید. سرمایه گذاری در سرخرود را نباید به دید یک سرمایه گذاری کوتاه مدت دید. افرادی که سرمایه خود را در شهر سرخرود سرمایه گذاری می کنند، باید صبور باشند. در کل سرمایه گذاری در سرخرود برای رسیدن به سود نیازمند دید بلند مدت است.

 مزایای برج ساحلی در سرخرود 252876468698968

 

هنگام خرید برج در سرخرود چه چیزهایی را باید در نظر گرفت؟

  • تعداد واحدها برج

تعداد واحد ها از نکات حائز اهمیت هنگام خرید برج است. برخی برج ها ممکن است دارای ۳۰ واحد و برخی دیگر ۱۰۰ واحدی باشند.

  • لابی

لابی برج اولین قسمتی است که توجه خریدار را جلب می کند. یک لابی خوب لابی ‌امن با نگهبان  برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است.

  • داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار

آسمان خراش ها باید 3 تا 4 آسانسور داشته ‌باشند. آسانسور حمل اسباب و افراد باید مجزا باشد.

  • تراس

در برج نمی توان مانند آپارتمان نبود تراس را با پشت ‌بام جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد.

  • استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی

استخر، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند. تجهیزات به کار رفته در این مکان ها باید از لوازم درجه یک و با کیفیت باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه