خریداران ویلا در شهرک خزرشهر به دنبال چه معیارهایی هستند؟

20 فروردین 1402
0 دیدگاه
ویلا در شهرک خزرشهر 639848967486786879678968796

خزرشهر شمالی و جنوبی را می‌توان یکی از بهترین نقاط برای کسانی دانست که به دنبال سرمایه‌گذاری امن در امر خرید ویلا در مازندران هستند. با خرید ویلا در شهرک خزرشهر، نه تنها به مزایای داشتن ویلا در شمال دست می‌یابید، بلکه از مزایای زندگی و داشتن ملک در یک شهرک برند مازندران نیز بهره خواهید برد.یکی از مواردی که ممکن است برای هرکسی یک موفقیت و رسیدن به آرزو محسوب شود، خرید ویلا در شهرک خزرشهر است. قطعا شما برای تحقق این رویا و خرید ویلاهای خزرشهر، معیارهایی نیز در ذهن دارید. خرید ویلا در سرخرود، می‌تواند به بهره‌مند شدن از امکانات متفاوتی بیانجامد. ویلاهای شمال کشور، در کنار اشتراکات زیاد تفاوت‌هایی نیز دارند که همین تفاوت‌ها، ملاک شکل‌گیری معیارهاست.این معیارها قطعا با توجه به شرایط ویژه هرکس می‌تواند متفاوت باشد و به انتخاب‌های متفاوتی از ویلاهای مازندران نیز منجر شود، ولی موارد مشترکی وجود دارد که در این مطلب به طور واضح‌تری به آن‌ها می‌پردازیم.

 

ویلا در شهرک خزرشهر 46845845847857485485

 امکانات و ویژگی‌های ویلا در شهرک خزرشهر

با ارتقا سطح کیفی زندگی و آشنا شدن با نیازهای جدید، و در واقع با ساخت و ساز ویلاهای لوکس شمال، افراد دیگر به دنبال یک ویلای ساده که فقط بتوان در آن معیشتی ساده داشت نیستند! شاید بتوان گفت که آن‌ها خود را شایسته زندگی در بهترین مسکن می‌دانند و این را در انتخاب ویلا در شهرک خزرشهر نیز لحاظ خواهند کرد. امروزه افرادی که می‌خواهند در ویلاهای مازندران سرمایه‌گذاری کنند، جدا از بحث سرمایه‌گذاری،  تا حدود بسیاری به دنبال خانه رویایی خود دست به این اقدام می‌زنند. این خانه رویایی یا از منظره کوهستان بهره‌مند است یا جنگل و یا ساحل، که در رابطه با خرید ویلا در شهرک خزرشهر سرخرود، یکی از بهترین مناظر از این لحاظ در انتظار آن‌هاست.

تمرکز خریداران بر ویژگی‌های منحصر به فردی که یک ویلا در شهرک خزرشهر می‌تواند داشته‌باشد است و در این راستا، شما باید در حد امکان از نظر امکانات و سایر ویژگی‌ها، ویلا را در سطحی قرار دهید که با بهترین ویلاهای خزرشهر رقابت داشته باشد.در روند خرید ویلا در شهرک خزرشهر، کار تا حدودی سخت است. زیرا با یک شهرک برند رو به رو هستیم که تقریبا تمام ویلاهای آن، در بهترین کیفیت ممکن قرار دارند.

ویلا در شهرک خزرشهر 645165416354654156415

همسایگی‌های ویلا در شهرک خزرشهر

یکی از مهم‌ترین موارد در رابطه با خرید هر ملکی همسایگی آن است که آن را به عنوان محله و یا neighborhood نیز می‌شناسیم. در واقع همسایگی و مجاورت‌های یک ویلا در شهرک خزرشهر نیز از مهم‌ترین معیارهای خریداران ویلا در این ناحیه است که شما با اشراف کامل و معرفی مناسب منطقه می‌توانید به تصمیم‌گیری بهتر مراجعین در این زمینه کمک کنید.

این معیار خود را در قالب‌های متفاوتی نشان می‌دهد. این که امکانات اطراف ویلا و دسترسی آن به این امکانات چگونه است اهمیت دارد. برای مثال، تعد عملکردهای مورد نیاز مثل مراکز خدماتی، رفاهی، درمانی، تجاری و … در اطراف ویلا چگونه است و مسافتی که باید طی شود و سهولت رسیدن به آن‌ها برای ساکنین از چه قرار است و یا اینکه ویلا در همسایگی جنگل است، دریا و یا کوه!در اطراف ویلا در شهرک خزرشهر با مناطق صنعتی و سر و صدا و آلودگی صوتی و بصری رو به رو هستیم یا  نه و مواردی از این قبیل.

ویلا در شهرک خزرشهر 98478947568745874857458774

قدمت و سن ویلا در شهرک خزرشهر

سن ساختمان از جمله معیارهایی است که برای هر خریداری مطرح است و حتما در رابطه با آن حساسیت نشان خواهد داد. این مورد که خانه نوساز است و یا قدیمی، هم در قیمت تاثیر دارد و هم در انتخاب! اغلب ویلاهای قدیمی نسبت به ویلاهای نوساز ارزان‌تر هستند. دلیل آن هم واضح است، در یک ویلا در شهرک خزرشهر که به تازگی ساخته شده‌است از مصالح و تکنولوژی ساخت مدرن‌تری بهره برده شده و عمر استهلاک ساختمان نیز پایین است.در اینجا نیز مشتریان معیارهایی متفاوت دارند، عده‌ای به دنبال ساختمان‌های نوساز هستند و عده‌ای می‌خواهند یک ویلا در شهرک خزرشهر که قدیمی است را خریداری کنند و با بودجه‌ای کمتر اقدام به بازسازی ویلا کرده و یا نه از همان ساختمان قدیمی استفاده کنند؛ در مواقعی نیز از روش مشارکت در ساخت به بهره‌برداری از بنا بپردازند.

قوانین شهرک خزرشهر چگونه است

رعایت قوانین ویلاهای شهرکی و احترام به آن ، اولین نکته‌ ای است که به هنگام خرید از خریدار خواسته می ‌شود.ویلاهای شهرکی به صورتی هستند که احتمال ارتباط و تعامل در آن ها به دلیل ارتباط موجود بین ویلاها بسیار بالاست. درنتیجه شرکت‌ های انبوه ساز برای رعایت قوانین ویلاهای شهرکی و برقراری آرامش در این شهرک ‌ها، اقدام به وضع قوانین عمومی می ‌کنند.ممکن است این قوانین حتی در قرارداد خرید ویلا نیز ذکر شود. برای مثال ممکن است قوانینی در مورد رعایت حریم خصوصی دیگران، در مورد نحوه پارک کردن خودروها، نحوه عبور و مرور و زمان تردد، مواردی ازاین ‌دست وضع شود که چندان هم سخت نیستند.

امنیت شهرک خزرشهر

شهرک خزر شهر شمالی دارای دو درب ورودی است که تنها عبور و مرور از یک درب مقدور است. اما شهرک خزرشهر جنوبی تنها یک درب و ورود و خروج دارد از این جهت امنیت بسیار مناسبی در شهرک ایجاد شده است. تنها افرادی اجازه رفت و آمد در شهرک را دارند که دارای کارت باشند. ای کارت به هر یک مالکین اختصاص داده می شود و اگر این کارت در اختیار شما نباشد امکان ورود و خروج وجود نخواهد داشت.

محوطه سازی شهرک خزرشهر

در شهرک خزرشهر سعی شده است که برای محوطه سازی از درختان گیاهان کوتاه قد استفاده شود تا تمامی ساکنین چشم انداز رو به دریا را داشته باشند و از آن لذت ببرند. در این شهرک استفاده از درختان فانتزی و زیبا بسیار به چشم می خورد و افراد و باغبانانی جهت نگهداری و مراقبت از پوشش گیاهی این شهرک استخدام شده اند.

معماری ویلا در شهرک خزرشهر و طراحی داخلی آن

قطعا یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب ویلا در شهرک خزرشهر همین مورد است. در واقع، افراد با توجه به سلیقه خود و گاه ترند بودن یک نوع معماری خاص، ممکن است معیارهایی متفاوت برای انتخاب ویلا داشته باشند که نحوه معماری بنا تاثیری مستقیم در آن دارد.

معماری ویلا در شهرک خزرشهر و سبک آن، ممکن است متفاوت باشد و هر یک از این سبک‌ها مخاطب خاص خود را دارد. خریداران ویلا در شهرک خزرشهر، به حجم بنا، تناسبات آن، نحوه تعامل با محیط سایت و مواردی از این قبیل توجه خواهند داشت.

از طرفی، طراحی داخلی ویلا درشهرک خزرشهر نیز چیزی نیست که بتوان آن را از خاطر برد و یا کم تاثیر دانست. فضاهای داخلی، فضاهایی هستند که افراد بیشتر وقت خود را در آن‌ می‌گذرانند و بی‌شک، اهمیتی ویژه در انتخاب آن‌ها خواهد داشت.فضاهایی با نورگیری مناسب، تناسبات فضاها بر حسب استفاده، به کارگیری مصالح همگن، موزون و با هارمونی، مبلمان زیبا، روابط فضایی صحیح و … در معماری داخلی اهمیت می‌یابند.در سوی دیگر، سیستم‌های تهویه، گرمایش، سرمایش و نحوه نورپردازی ساختمان و سیستم تاسیسات الکتریکی آن نیز اهمیت خواهد داشت.به روز بودن تاسیسات مکانیکی و الکتریکی و استفاده از مرغوب‌ترین مصالح نیز از مواردی است که در آن حساسیت به خرج می‌دهند.متراژ ویلا نیز تا حد زیادی مهم است ولی افراد بسیاری هستند که ترجیح می‌دهند در متراژی کم ولی خوش ساخت با منظری دلچسب زندگی کنند تا متراژی بالا که کیفیت ساخت کمتری دارد.و این را از خاطر نبرید که برای مشتریان خرید ویلا در شهرک خزرشهر، کیفیت فضاهای معیشتی و تعامل ویلا با منظر شمال، از اهمیتی ویژه برخوردار است.

ویلا در شهرک خزرشهر 685498489485485

لنداسکیپ ویلا در شهرک خزرشهر و نما

و اما مسئله مهم طراحی منظر و نما! اینکه نمای ویلا در شهرک خزرشهر از چه کم و کیفی برخوردار است بسیار اهمیت دارد، چرا که نما برای مشتریان مثل لباس است بر تن ما! تا حد بسیاری معرف شخصیت بناست و در نگاه اول می‌تواند جاذبه و یا دافعه ایجاد کند.مصالح استفاده شده در نما، هارمونی آن‌ها، جنس و مرغوبیت، نحوه تعامل این مصالح با سبک کلی، نورپردازی صحیح نما و … از مواردی است که به چشم خواهد آمد.

برای مثال، در اقلیم مازندران، استفاده از شیشه و چوب در نما می‌تواند امری هوشمندانه باشد که سیالیت و سبکی نما را نیز در پی خواهد داشت و به معرفی صحیح حجم نیز منجر خواهد شد.در سوی دیگر، محوطه ویلا در شهرک خزرشهر مطرح است که اغلب افراد به سمت محوطه‌هایی که هوشمندانه طراحی شده‌اند جذب می‌شوند. ویلاهای خزرشهر اغلب از محوطه‌سازی درخور یک ویلای لاکچری برخوردار هستند و در آن‌ها شاهد تقسیمات صحیح محوطه هستیم.آنچه در محوطه اهمیت دارد، نورپردازی، استفاده از مصالح مناسب کف، استفاده از مبلمان زیبا و مناسب، کفسازی دقیق با توجه به محل نشستن و محل عبور، استفاده مناسب و به جا از گیاهان و مواردی از این قبیل است.محوطه ویلا در شهرک خزرشهر اگر به درستی و با اصول محوطه‌سازی مناسب طراحی شده‌باشد، نظر مشتریان را به خود جلب خواهد کرد.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه