در شهرک خانه دریا چه تفریحاتی انتظار ما را می کشد؟

24 فروردین 1402
0 دیدگاه
تفریحات شهرک خانه دریا 46416841684184

استان مازندران از استان های زیبا و سرسبز است که با داشتن طبیعت دلچسب و آب و هوای دلپذیر انتخاب افراد زیادی برای زندگی می باشد . یکی دیگر از مهم‌ترین امکانات شهرک خانه دریا که برای بسیاری از مالکین اهمیت دارد، امنیت شهرک است. تیم بسیار حرفه‌ای در بخش امنیت شهرک فعالیت می‌کنند. این نیروهای کارآزموده در سه شیفت کاری، مناطق مختلف شهرک را تحت کنترل دارند. این شرایط، مهم‌ترین دلایلی است که مشتریان نسبت به خرید ویلا شهرکی در این شهرک معروف در مازندران علاقه نشان می‌دهند. خرید و فروش ویلاها در داخل شهرک هم با استقبال خوبی مواجه است.

در اطراف خیابان‌های بزرگ شهرک، درخت‌های بلند و پوشش‌های گیاهی متنوع را می‌توانید تماشا کنید. برای محوطه سازی شهرک از پوشش‌های گیاهی مختلف استفاده شده است؛ از گل‌های رنگارنگ فصلی گرفته تا بوته‌های کوتاه و درختچه‌های نسبتاً بلند، همگی در فواصل معین و با طراحی چشم‌نواز، کاشته شده‌اند. با توجه به اینکه هیچ کارخانه صنعتی، کارگاه یا منطقه کسب و کار در اطراف زمین‌های این شهرک وجود ندارد، با اطمینان خاطر از اینکه آلاینده‌های صنعتی شرایط زندگی را سخت‌تر نمی‌کنند، می‌توانید در این شهرک سکونت داشته باشید.

خانه دریا یکی از زیباترین و قدیمی ‌ترین شهرک ‌های ویلایی، واقع در استان مازندران است. شهرک خانه دریا در منطقه ساحلی قرار گرفته است. این شهرک زیبا در محدوده بین سرخرود و محمودآباد در استان مازندران ساخته شده است. دریا کنار در 12 کیلومتری سرخرود به محمودآباد قرار گرفته است. وسعتی به اندازه ۲۵۰ هکتار دارد. شهرک خانه دریا جزء بهترین‌ شهرک ‌های استان مازندران محسوب می ‌شود. ساحل این شهرک، بهترین امکانات را برای تفریح و گردش در اختیار شما قرار می ‌دهد. ویژگی‌ها و امکانات شهرک خانه دریا به اندازه ‌ای قوی و کامل است، که سفری خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. تفریحات شهرک خانه دریا تنها به ساحل آن محدود نمی شود. امکانات تفریحی، گردشگری و رفاهی در این شهرک برند بسیار فراهم است. این امکانات برای ساکنین شهرک و مهمانان به یک میزان در دسترس قرار دارند.

تفریحات شهرک خانه دریا 58745145331241

ساحل شهرک خانه دریا

شهرک توریستی خانه دریا، حدود 2 کیلومتر نوار ساحلی شنی دارد. این ساحل شنی بهترین مکان برای پیاده‌ روی روزانه است. کمتر کسی است که به قدم زدن در شن‌ های نرم و روان ساحل دریا علاقه مند نباشد. احساسی را که امواج گوش ‌نواز دریا به همراه تلالو نور خورشید بر روی سطح آب در شما زنده می ‌کند، در هیچ کجا تجربه نخواهید کرد. خرید ویلا در شهرک خانه دریا این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا زیبایی ‌های طبیعت را در کنار خود داشته باشید. تفریحات شهرک خانه دریا علاوه بر امکانات تفریحات ساحلی و آبی، شامل ۴ رستوران، خدمات عابر بانک، سوپرمارکت، فضای بازی برای کودکان و بزرگسالان، ۲ زمین تنیس و ۳ زمین والیبال می ‌باشد. چنانچه علاقه ‌مند به ورزش ‌های ساحلی هستید و می‌خواهید با دوستان خود تنیس یا والیبال بازی کنید، این امکانات در این شهرک فراهم می ‌باشد.

شهرک خانه دریا برای متقاضیان خرید ویلا در مازندران بسیار جذاب به نظر می‌رسد و از سوی دیگر نحوه نگهداری و مدیریت شهرک نیز اصول ویژه خود را داشته و از مدیریتی قوی بهره می‌برد که همین نشان‌دهنده اهمیت دادن به ساکنین این شهرک است؛ در این راستا همه ساله با توجه به متراژ ویلا از ساکنین شارژ دریافت شده و این شارژ در زمینه‌های مختلف ارتقا شهرک خانه دریا استفاده می‌شود.

بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا ویلا شهرکی به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد. حتی می توان گفت ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت وضعیت بهتری دارد. به علاوه خرید ویلا شهرکی با سود اقتصادی بالایی همراه است. در زمین های شهرکی معمولا سازندگان ویلا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. شرکت های سازنده شهرک های ویلایی بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند.

امکانات تفریحی شهرک خانه دریا

در شهرک خانه دریا دو پارک بزرگ ساخته شده که زیباترین محوطه سازی برای آن اجرا شده است. این پارک ها مکان مناسبی برای تفریح و بازی محسوب می ‌شود. طراحی تمام مناطق مشاعات شهرک هم با زیبایی هرچه تمام ‌تر انجام شده است. این امکانات و تفریحات شهرک خانه دریا برای ساکنین شهرک، چه برای مالکان و چه برای مهمانان به یک میزان در دسترس قرار دارند. ساحل شهرک خانه دریا دارای بهترین امکانات تفریحی و گردشگری می باشد. خانه دریا دارای استخر و انواع زمین های بازی نیز می ‌باشد. قسمتی از ساحل هم به طور اختصاصی برای شنای بانوان در نظر گرفته شده است. قسمتی هم به همین منظور برای آقایان قابل دسترسی می‌ باشد. همانطور که گفته شد امکانات تفریحی، گردشگری و رفاهی زندگی در این شهرک ویلایی بسیار گسترده است. با این وجود انتظار می رود که مشتریان خرید ویلا در شهرک خانه دریا روز به روز بیشتر شود.

اجاره بهترین ویلاها در شهرک خانه دریا

انواع ویلا در شهرک خانه دریا احداث شده است. قواره‌ زمین های این شهرک، بزرگ است و معماری ویلاهای آن به سبک خاصی طراحی شده است. برای گردشگرانی که به مناطق شمال کشور علاقه ‌مند هستند و می ‌خواهند چند روزی را در آب و هوای دلپذیر شمال سپری کنند، ویلاهای خانه دریا بهترین گزینه است. انواع ویلاهای همکف و ویلاهای آپارتمانی را می ‌توانید در این شهرک اجاره کنید. شرایط اجاره ویلا در شهرک خانه دریا به صورت روزانه، ماهانه و هفتگی است. تعیین کننده قیمت اجاره ویلا، متراژ ساختمان و موقعیت آن می باشد. در کل قیمت اجاره ویلا در شهرک خانه دریا در ویلاهای همکف از 5/1 میلیون تومان شروع و می ‌تواند تا ۵ و ۱۰ میلیون تومان هم افزایش داشته باشد. اگر برای تعطیلات دنبال ویلاهای نزدیک به ساحل هستید، پیشنهاد ما به شما شهرک خانه دریا مازندران است.

تفریحات شهرک خانه دریا 47874841841874187548741

 

محوطه سازی چشم نواز در شهرک خانه دریا

از آنجایی که شهرک خانه دریا در وسعت زیادی گسترده شده است، مسیرهای تردد فرعی بسیار دارد. خانه دریا دارای ۲ خیابان اصلی و 100 خیابان فرعی است. در تمام محوطه شهرک، زیباترین محوطه سازی و پوشش‌های گیاهی را در انواع مختلف مشاهده می شود. درختان بسیار قدیمی و افراشته در تمام مناطق شهرک به چشم می ‌خورند. در محوطه سازی شهرک از پوشش‌ های گیاهی مختلف استفاده شده است. از گل ‌های رنگارنگ فصلی گرفته تا بوته‌ های کوتاه و درختچه ‌های نسبتاً بلند، همگی در فواصل معین و با طراحی زیبا کاشته شده ‌اند. در سفر به استان زیبای مازندران و بهترین شهرک آن یعنی خانه دریا، به ویژه در فصل بهار و تابستان از این مناظر بسیار زیبا و خیره کننده لذت ببرید. با قدم زدن در خیابان های زیبای شهرک و استشمام بوی دلپذیر گل‌‌ ها لحظات خوشی را در آلبوم زندگی خود ثبت کنید.

ساحل شنی شهرک خانه دریا

نوار ساحلی شهرک خانه دریا به طول 2 کیلومتر امکان پیاده روی در ساحل زیبای خزر و تماشای دریای بی ‌کران را برای علاقه مندان ایجاد کرده است. یکی دیگر از تفریحات شهرک خانه دریا که در بین گردشگران بسیار محبوب است، شنا کردن در دریای خزر می باشد. طبق زمان بندی خاصی امکان شنا در نواحی ساحل در شهرک خانه دریا برای آقایان و بانوان وجود دارد. طبق این زمان بندی صبح ‌ها مختص بانوان و بعد از ظهر مختص آقایان می باشد. جت اسکی روی دریا از دیگر امکانات تفریحی است. افرادی که به هیجان علاقه مند هستند، در سفر خود به شهرک خانه دریا جت اسکی را فراموش نکنند. موتور سواری بر روی شن ‌های ساحل و قایق سواری بر روی امواج دریا از دیگر تفریحات این شهرک ویلایی می ‌باشند. گردشگران بسیاری هرساله به این منطقه توریستی زیبا سفر می کنند.

بهره‌ مندی از امکانات لوکس شهرک خانه دریا

ویلاهای شهرک خانه دریا، با به‌ روزترین و لوکس ترین امکانات رفاهی و تفریحی تجهیز شده ‌اند. پیدا کردن ویلاهای استخردار در شهرک ویلایی خانه دریا با امکانات تفریحی اختصاصی مانند ساحل و پلاژ اختصاصی و زمین بازی و استخر در حال حاضر در شمال کشور چیز چندان عجیبی نیست. علاوه بر این خرید ویلاهای استخردار در شمال نیز طی چند سال گذشته بسیار رایج شده است. دیگر امکاناتی مانند استخر مختص ویلاهای لاکچری و بزرگ در شمال نیست. اکثر ویلاهای شهرکی در حال حاضر مجهز به استخرهای سرباز یا سرپوشیده هستند. امروزه خرید ویلاهای ساحلی با استخر و پلاژ اختصاصی و حتی ساحل اختصاصی و خصوصی در شمال کشور بسیار رایج است. چون بسیاری از خریداران ویلای شهرکی خواستار این امکانات هستند. اما به خاطر داشته باشید که امکانات لوکس شهرک خانه دریا، با پرداخت هزینه ‌های بالاتر نیز همراه است.

تفریحات شهرک خانه دریا 4543154241531

ورودی بزرگ شهرک خانه دریا توسط نگهبانی به صورت دستی و پلاک خوان اتوماتیک اتومبیل مخصوص مالکین و میهمانان ویژه آنها کنترل می شود. خروجی این شهرک نیز به طور کامل توسط این سیستم کنترل می گردد. محیطی زیبا و امن برای جت اسکی های شخصی مالکان شهرک خانه دریا فراهم شده است. لازم به ذکر است که سیستم فاضلاب  شهرک خانه دریا به صورت مرکزی می باشد. این امر شهرک خانه دریا را از دیگر مکان ها متمایز کرده. سیستم جمع آوری زباله نیز توسط پرسنل شهرک انجام می شود. نگهبانی شهرک به صورت 24 ساعته توسط پرسنل و ماشین ها و همچنین دوربین های امنیتی شهرک اداره می شود. از نظر ظوابط شهری و شهرکی و ویلاها و آپارتمانهای لوکس و گران قیمت، شهرک دریا کنار از هر نظر به یکی از برند های جهانی تبدیل شده است. با وجود ویلاهای لوکس با معماری های مدرن، ارزش افزوده در این املاک به صورت کاملا محسوس مشاهده گردد.

ویلاهای ساحلی شهرک خانه دریا

در شهرک خانه دریا انواع مختلف ویلا اعم از کف خواب و ویلاهای آپارتمانی، احداث شده است. ویلاهای موجود در قواره اول شهرک، بافت قدیمی ‌تری نسبت به بقیه دارند. معماری تمام ویلاهای قدیمی و نوساز، همه از بهترین طرح‌ ها الهام گرفته شده ‌اند. مهم ‌ترین مزیت نظم و ترتیب مناسبی است که در ساخت و ساز ویلاهای شهرکی رعایت شده است. این امر باعث شده تا مسیرهای تردد خودرو یا مسیرهای دسترسی به ساحل، زیباتر ساخته شود. خانه دریا به عنوان یکی از شهرک‌ های برند منطقه، شناخته می شود. این شهرک توریستی از هر نظر، زیبا طراحی شده است. از لحاظ امنیت نیز ویلاهای شهرک خانه دریا، در سطح بالایی قرار دارند. ویلاهای شهرک خانه دریا در تمام جهات یافت می ‌شوند. ویلاهای شمالی- جنوبی، ویلاهای شرقی – غربی، ویلاهای شمالی- شرقی و نظایر این‌ ها، همگی در قسمت‌ های مختلف شهرک خانه دریا احداث شده اند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه