در کدام شهر شمال ویلا بخریم

28 اسفند 1401
0 دیدگاه
بهترین شهر برای ساخت ویلا 6996867869789687

 

” به جای خواندن بهتر نیست گوش دهید ؟ “

____________________________________________________________

در کدام شهر شمال ویلا بخریم

همه ی ما به هزار و یک دلیل به سفر و استراحت نیاز داریم. عده ای برای اینکه آب و هوایی عوض کنند و مدتی از زندگی ماشینی فاصله بگیرند سفر میکنند و عده ای هم به تجویز پزشک و به علت نیاز به آب و هوای سالم تر سفر میکنند. اما در این میان تعداد خانواده هایی که منتظر کوچکترین بهانه برای زدن به دل طبیعت هستند از همه بیشتر است. اگر مسافت کوتاه باشد و جاده دیدنی ، سفر دل انگیز تر خواهد بود. وقتی هم که صحبت از جاده ی زیبا و مناظر جادویی میشود ، همه به منطقه ی شمال فکر میکنند. ترکیب دریای فوق العاده و مناظر باشکوه شمال سبب حاصل آمدن مناظری شگفت انگیز شده است. از این رو شهرهای شمالی بهترین گزینه برای گذران تعطیلات و استراحت میباشند. اما در چه صورت سفر ما در مطلوب ترین حالت ممکن خواهد بود؟ قطعا این جمله را شنیده اید که هیچ جا خانه ی خود آدم نمیشود! پس اگر قصد دارید در طول سفر در خانه ی خودتان اقامت داشته باشید و در شمال صاحب ویلا شوید ، این مطلب برای شما آماده شده. شهرهای شمالی مانند چالوس ، مازندران ، رشت ، نور ، چمستان ، محمود آباد ، رامسر و… همه از ویژگی های مثبتی برخوردارند که بیننده را به وجد می آورند. در واقع نمیتوان تنها یک گزینه را بهترین شهر برای خرید ویلا تلقی کرد . پس در این مطلب سعی میکنیم بهترین گزینه ها را مطابق با شرایط متفاوت معرفی کنیم تا تمام مخاطبان راضی و خشنود اقدام به خرید نمایند.

در کدام شهر شمال ویلا بخریم 649674979797جنبه سرمایه گذاری!

هنگامیکه قصد خرید ویلا در را شمال دارید ، به ویلاها تنها به عنوان مکانی برای اقامت و تفریح چند روزه نگاه نکنید. به طور کلی املاک گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند و وقتی که شما قصد دارید مبلغ نسبتا چشمگیری بابت خرید یک ویلا بپردازید ، بهتر است موقعیت ویلا را بررسی کنید و چشم اندازی از آن برای خود متصور شوید. در برخی از شهرها تقاضا برای خرید ویلا بیشتر است و در برخی دیگر از شهرها مشتری پیدا نمیشود! پس در این مطلب علاوه بر ذکر ویژگی های شهرها ، آن ها را از لحاظ فرصت سرمایه گذاری هم بررسی خواهیم کرد.

چرا در شمال ویلا بخریم؟

قبل از اینکه شهرهای شمال را تحلیل کنیم ، بهتر است جواب این سوال را بدهیم که اصلا چرا شمال؟ اگر نگاهی به آمار و شواهد موجود بیندازید ،در سال های اخیر تقاضای خرید ویلا در شمال افزایش یافته است و همین نکته سبب افزایش ارزش ویلاها به مرور زمان میشود. از لحاظ تفریحی و گردشگری نیز ، گزینه ای بهتر از شهرهای شمالی نمیتوان پیدا کرد. در نتیجه بهترین منطقه ای که میتوانید برای خرید ویلا پیدا کنید شهرهای شمالی هستند.

آب و هوای مطلوب و طبیعت زیبای شمال باعث شده تا هر فصلی برای سفر به شمال مناسب باشد. همچنین وجود راه های متعدد دسترسی نیز یکی دیگر از دلایلی است که افراد زیاد به این مناطق سفر می کنند. شهرهایی همچون نوشهر، نور، رویان، محمودآباد، نمک آبرود، متل قو و کلارآباد سالانه حجم بالایی از مسافران را پذیرا هستند و ترافیک موجود در راه های کرج-چالوس و هراز به خوبی گویای این مسئله است. می توانید با خرید ویلا در نوشهر یا خرید ویلا در رویان یا سایر شهرهای یاد شده اقدام به سرمایه گذاری در این شهرها نمایید.

خرید ویلا و اجاره ی آن یک روش دیگر برای بهره برداری از ویلای شمال است. روزهای پایانی هفته و تعطیلات زمان بسیار مناسبی برای اجاره ی ویلا به مسافرین می باشد و شما می توانید ویلای خود را به بنگاه ها یا سایت های اجاره معرفی کنید و از این طریق نیز از ویلای شمال خود کسب درآمد نمایید.

شمال کشور دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در کمتر جایی از کشور می توان آن را مشاهده کرد. این مسئله سبب توجه افراد زیادی به سرمایه گذاری در این بخش شده است. شما هم می توانید اقدام به خرید ویلا در شمال نمایید و از روش های یاد شده سرمایه ی خود را افزایش دهید.

در کدام شهر شمال ویلا بخریم 9896748564444754824758

ساحل یا جنگل؟!

اگر بخواهیم به لحاظ ساحلی بودن یا جنگلی بودن ویلا به موضوع بپردازیم ، باید ببینیم که سلیقه خریدار به چی سمتیست؟! ویلاهای ساحلی به علت نزدیکی به دریا ، پرطرفدارترین ویلاها در میان خریداران هستند . اما بسیاری از افراد هم در فصل تابستان ، به علت گرمای بیش از حد و مجاورت با دریا ، هوای شرجی را تاب نمی آورند و ترجیح میدهند در ویلاهای جنگلی اقامت کنند. ویلاهای جنگلی که در دل جنگل واقع شده اند ، در فصول گرم سال خنک تر بوده ، و محل مناسبتری برای اقامت هستند. در واقع شما باید با بررسی شرایط اقلیمی و محیطی به این نتیجه برسید که در شهرهای نزدیک به دریا ویلا تهیه کنید ، یا شهرهای جنگلی !

بهترین شهرهای شمال از لحاظ تجاری

اگر به برخی از شهرهای شمالی مانند رامسر ، محمودآباد و متل قو  مراجعه کنید ، با فروشگاه ها و مراکز خرید متعدد مواجه خواهید شد. این مراکز خرید که بعضا شعب بهترین برندهای خارجی هستند ، یک امتیاز مهم برای این شهرها محسوب میشوند. در صورت خرید ویلا در شهرهای تجاری شمال ، شما مجبور طی مسافت های طولانی برای رسیدن به مراکز خرید و فروشگاه ها نخواهید بود. پس اگر این موضوع برایتان حائز اهمیت است ، از آن غافل نشوید!

 مسافت کوتاه ، انتخاب پایتخت نشین ها!

اگر از آن دسته افراد هستید که میخواهید همه ی آخر هفته ها را در ویلایتان بگذرانید ، به فاصله ی کم ویلا با محل اقامتتان توجه کنید! گذراندن یک مسیر طولانی برای رسیدن به شهری که ویلایتان در آن واقع شده ، تنها برای دو سه روز اقامت ، چندان خوشایند نیست! به عنوان مثال اکثر افرادی که در تهران زندگی میکنند ، به خرید ویلا در شهرهای نزدیک به تهران مانند چالوس ، رامسر ، محمودآباد ، تنکابن ، عباس آباد و نوشهر تمایل دارند. در هرصورت اگر به مسافرت های کوتاه در فواصل کم علاقه مندید و میخواهید در زمان کم به ویلایتان در شمال برسید و مدت بیشتری از اقامت در شمال لذت ببرید ، این فاکتور را مورد توجه قرار داده ، و در شهرهای شمالی نزدیک به شهرتان ویلا خریداری کنید.

در کدام شهر شمال ویلا بخریم 51649649479

از مزایای خرید هرگونه ملکی در شمال می توان به موارد زیر اشاره کرد ؛

  • داشتن زندگی سالم در مجاورت دریا ( اگر ویلای ساحلی خریداری نمایید)
  • تقویت مغز با صدای پرندگان که از نظر پزشکی نیز اثبات شده است
  • داشتن زندگی شاد و آرام به دور از مشکلات کلان شهرها و نیز سرمایه‌گذاری بلندمدت
  • در طول زمان فضای ویلا قابل گسترش و توسعه می باشد و می توانید تغییراتی را نیز در ملک خود اعمال کنید
  • پیاده روی در فضای سرسبز و زیبای شمال برای حفظ سلامتی
  • زندگی به همراه آرامش و به دور از شلوغی روزمرگی
  • با خرید هر گونه ملک در شمال از آزادی عمل و اختیارات بیشتری برخوردار خواهید بود
  • می‌توانید با خرید هرگونه ملکی در شمال آن را با سلیقه شخصی و بدون دخالت کسی شخصی سازی کنید

از نکاتی که حائز اهمیت است می توان به موراد زیر اشاره نمود :

  • به هر کسی نباید اعتماد کرد . با توجه به رونق خرید ویلا در شمال افرادی سودجویی ادعای تبحر در زمینه ی خرید و فروش ویلا در شمال را دارند.
  • کارهای انتقال سند را فورا انجام دهید واز مالک بخواهید که وضعیت مالکیت را برای شما توضیح دهد.
  • امکانات ویلا را بررسی کنید.
  • فریب قیمت های پایین را نخورید.
  • فروشنده های مطرح و قابل اعتماد را شناسایی کنید . فروشنده ی معتبر مانند سندی است که ملک ویلا را برای شما ابدی می کند.

ویلا 6975632588741155

از لحاظ تنوع مناطق جذاب و دیدنی

درجه بندی شهرهای شمالی بر اساس تنوع مناطق دیدنی  ، کاری سخت و حتی غیرممکن است ؛ چرا که هر کدام از شهرهای شمال ، جاذبه های توریستی و مناطق جذاب خاص خودشان را دارند . در واقع باید دید که شما به چه سبک و سیاق از مناطق علاقه مند هستید. جنگل های پر تراکم شمالی را میپسندید یا آبشارهای جذاب و دیدنی؟! به یک حال و هوای ساده و روستایی مثل طبیعت ماسال علاقه مندید یا به تله کابین ها و پارک های جنگلی متل قو تمایل دارید! با وجود اینکه شهرهای شمالی فاصله کمی از یکدیگر دارند و دسترسی به همه ی مناطق جذاب دیدنی آسان است ؛ اما بد نیست قبل از خرید ویلا ، شهرهای شمال را از این منظر بررسی کنید.

کلام آخر

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم نمیتوان یک شهر را برای همه بهترین تلقی کرد. اما میتوان برتری های هر شهر را مورد توجه قرار داد و با توجه به اولویت ها ، اقدام به خرید کرد. به اختصار نقاط قوت و ویژگی های متمایزکننده هر منطقه را ذکر کردیم تا بتوانید با توجه به اولویت هایتان اقدام به خرید کنید. اما از ارج و قرب زمین و همچنین امکانات خود ویلا هم غافل نشوید تا در ایده آل ترین حالت ممکن اقدام به خرید نمایید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

ارسال دیدگاه