معرفی جذاب‌ترین شهرک‌های ویلایی شمال کشور

1 فروردین 1402
0 دیدگاه
شهرک‌های ویلایی شمال کشور 969544875968496489648

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

شمال کشور را باید درخت همیشه بهار سرزمینمان بدانیم، درختی رویایی و سرسبز که طراوت بخش خاطرات بسیاری از ماست. در این میان اقامت در شمال، چه برای تفریح و موقتی و چه اقامت دائمی، که طرفداران بسیار زیادی دارد، افراد را به خرید ویلا در شمال کشور ترغیب می‌کند و تعدادی از سرمایه‌گذاران را نیز به سمت سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز ویلا در شمال خواهد کشاند.

وقتی صحبت از اقامت در این خطه زیبا به میان می‌آید، افرادی هستند که به دنبال بهترین ویلاها در شمال کشور هستند و به نوعی خواهان پر طرفدارترین آن‌ها. در همین راستا در این نوشتار از سایت دکتر بخشی به معرفی پر طرفدارترین ویلاهای شمال کشور به ویژه ویلا در مازندران خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید.

شهرک‌های ویلایی شمال کشور 95698544122

دلایل برتری شهرک‌های ویلایی شمال کشور

تمایز ویلاهای شمال کشور از ویلاهای سایر بخش‌های ایران، امری است مشهود که بر هیچکس پوشیده نیست و بسیاری ویلاهای این منطقه را برتر از دیگر نقاط ایران می دانند.

دلایل این امر را می‌توان در مسائل بسیاری بازجست. واضح‌ترین دلیل، آب و هوا و طبیعت منحصر به فرد این قسمت است که جاذبه‌ای طبیعی برای گردشگران خواهد بود و شمال ایران جاذبه‌ای توریستی و بهشتی است که همه ساله افراد بسیاری را به این منطقه می‌کشاند.

از طرف دیگر نزدیک بودن شمال کشور و ویلاهای شمال به شهرهای بزرگی مانند تهران، بسیاری از افراد ساکن تهران را ترغیب می‌کند تا برای اوقات فراغت خود و دور بودن از فضای شهری صنعتی، طبیعت زیبای شمال را انتخاب کنند که این امر آن‌ها را به خرید ملک در شمال و یا اجاره ویلا در شمال تشویق می‌کند. پس دسترسی آسان و فاصله کم ویلاهای شمال کشور از شهری مثل تهران، از دلایل معقول بودن سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز ویلا در شمال کشور است.

از طرف دیگر، قیمت مناسب ویلا در شمال کشور، در برخی نقاط به ویژه قیمت ویلا در مازندران، خود محرکی است که خرید ویلا در شمال کشور را تضمین می‌کند. البته در بسیاری موارد افراد، ویلایی با قیمت بیشتر در شمال را به ویلایی با قیمت کمتر در سایر مناطق ترجیح می‌‌دهند، چرا که جاذبه و کارکرد ویلا در درازمدت برای آن‌ها بیشتر خواهد بود و در مواردی که خود از ویلای شمالی‌شان استفاده‌ای ندارند، می‌توانند آن را اجاره دهند که با آمار متقاضیان اجاره ویلا در شمال، این امر سوددهی معقول و مناسبی برایشان خواهد داشت.

در این میان برخی مناطق شمال کشورمناسب‌تر هستند و پرطرفدارترین ویلاهای شمال کشور را می‌توان مربوط به همین قسمت‌ها دانست. در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

بهترین مناطق ویلایی شمال

شهرک خانه دریا یکی از زیباترین شهرک‌های ویلایی شمال کشور

جایی بین سرخرود و محمودآباد، شهرک قدیمی خانه دریا خوش نشسته‌است. شهرکی با قواره زمین‌های بزرگ که قدمت آن به 50 سال می‌رسد. بسیاری از افرادی که به دنبال ویلای ساحلی و خرید ویلا در مازندران هستند جذب ویلاهای شهرک خانه دریا می‌شوند و سرمایه‌گذاری خود را در این بخش بنا انجام می‌دهند.

طبیعت زیبای خانه دریا را می‌توانید از عکس‌های آن نیز دریابید. اگر به دنبال قیمت ویلا در شهرک خانه دریا در سرخرود هستید نیز این قیمت‌ها با توجه به قواره زمین و دیگر مسائل متفاوت است. اگر قصد خرید و فروش ویلا در شهرک خانه دریا و یا ساخت ویلا در شهرک خانه دریای سرخرود را دارید، با یکی از بهترین مشاورین املاک این منطقه، دکتر بخشی، در ارتباط باشید تا بهترین گزینه‌ها، با توجه به شرایط شما در اختیارتان قرار گیرد.

شهرک دریا کنار از قدیمی‌ترین شهرک‌های ویلایی شمال کشور

شهرک دریا کنار ولی از سال 1335 می‌آید! شاید یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های ویلایی شمال کشور که در ترانه‌ها و شعرهای آن زمان نیز بسیار از آن شنیده‌ایم. شهرک ساحلی دریا کنار با 280 هکتار مساحت، به خط ساحلی نزدیک است و 3 کیلومتر از آن را در کنار خود دارد.

شهرک دریا کنار طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد، شاید تمام مواردی که ما از یک محله و همسایگی انتظار داریم را بتوان در شهرک زیبای دریاکنار دید. مواردی از قبیل طراحی مناسب مسیر پیاده، مسیر عبور وسایل نقلیه، دسترسی‌ها، نحوه تعامل بلوک‌های ساختمانی با یکدیگر و دسترسی هر یک به خط ساحلی.

در تمام این سال‌ها شهرک دریا کنار جذابیت خاص خود را برای خریداران ویلا در شمال کشور حفظ کرده‌است و همچنان می‌درخشد.

شهرک‌های ویلایی شمال کشور 968796789678459674865974895647859

 

شهرک خزرشهر، یکی از پرطرفدارترین شهرک‌های ویلایی شمال کشور

شهرک ساحلی خزرشهر، یکی دیگر از مطمئن‌ترین شهرک‌های ویلایی شمال کشور برای سرمایه‌گذاری در رابطه با ویلا است. شهرک خزرشهر از شمال خود به دریای زیبای مازندران می‌رسد.

یکی از عوامل جذاب بودن یک شهرک ساحلی در مازندران برای افراد را می‌توان امکاناتی دانست که در آن شهر ساحلی برای ساکنین در نظر گرفته شده‌است. شهرک خزرشهر را می‌توان از پیشتازان این عرصه دانست، به ویژه در سال‌های اخیر تلاش بسیاری در راستای خدمت رسانی به ساکنین و جذاب کردن شهر شده‌است.

ویلاهای شهرک خزرشهر ویژگی‌های منحصر به فرد و مناسب یک ویلای عالی در مازندران را دارند. در واقع طراحی محوطه ویلا، طراحی حجم، نما، پلان و زیبایی این ویلاها کاملا درخور شهرک خزرشهر و سکونت در آن است. از طرفی، بازخورد افرادی که مدتی را در این شهرک ساحلی گذرانده‌اند بسیار مثبت بوده‌است و همین را می‌توان دلیل بزرگی بر موفقیت ویلاهای خزرشهر دانست.

پس در صورت تمایل می‌توانید جهت خرید ویلا در شهرک خزرشهر باز طریق راه‌های ارتباطی با مشاور املاک مجرب “دختر بخشی”، همراه بوده و دیگر مقالات سایت در رابطه با ویلا در خزرشهر را نیز بررسی نمایید تا به اطلاعات تکمیلی دست یابید.

شهرک دریا بیشه، باز هم از قدیمی‌ترین شهرک‌های ویلایی شمال کشور

از دیگر شهرک‌های ویلایی شمال کشور که خرید و فروش ویلا در مازندران در آن بیشتر مرسوم است، شهرک دریا بیشه است. این شهرک نیز میان قدیمی‌ترها معروف است و سال افتتاح آن به 1351 بر می‌گردد و در تمام این سال‌ها توانسته‌است یکی از بهترین شهرک‌های ویلایی شمال کشور باقی بماند.

شهرک دریابیشه با مساحت 80 هکتار، 15 هکتار مشاعات جنگلی و ساحلی دارد که از مشاعات ساحلی آن 12 هزار متر برای ساکنین قابل دسترسی است.

دریابیشه نیز در این سال‌ها توانسته است رضایت خاطر بسیاری از افراد را جلب کند. چه از نظر فرم و زیبایی ساختمان‌ها، چه از لحاظ زیبایی محیط و ارائه خدمات به ساکنین خود.

شهرک فردوس رویان در رقابت با بهترین شهرک‌های ویلایی شمال کشور

شهرک فردوس رویان ولی از سال 1342 می‌آید! شهرکی به وسعت 50 هکتار و 6 هکتار مشاعات. محوطه‌سازی‌های منحصر به فرد، طراحی اصولی دقیق و با سلیقه مسیرها و فضای سبز و تعبیه امکانات رفاهی برای ساکنین، بیشتر و بیشتر به جذابیت‌های این شهرک ویلایی در مازندران می‌افزاید.

شهرک‌های ویلایی شمال کشور 745632149

شهرستان چالوس

احتمالاً کمتر کسی پیدا می شود که نام چالوس را تا بحال نشنیده باشد ، اما باید بدانید منظور از چالوس شهر زیبای چالوس می باشد ، این شهر کهن با آب و هوای معتدل از محبوب ترین و مهمان نواز ترین شهرستان های مازندران به حساب می آید . چالوس از سمت جنوب به شهر کرج و از شمال به دریای خزر و همچنین از شرق به شهرستان نوشهر و از غرب نیز به شهرستان عباس آباد متصل می باشد . کاخ چای خوران ، تله کابین نمک آبرود ، پل فلزی شهر ، پارک جنگلی فین و دریاچه ولشت از جاذبه های دیدنی چالوس به حساب می آیند ، که سالانه توریستان بسیار زیادی برای تماشای این زیبایی ها به این شهرستان سفر می‌کنند .

رامسر

یکی دیگر از شهرهای بسیار زیبای استان مازندران که از غربی ترین بخش های این شهر به حساب می آید رامسر می باشد . رامسر به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا و همچنین داشتن فرودگاه ، از شهرهای پر جاذبه مازندران برای گردشگران محسوب می شود . نام دیگر این شهر عروس شهرهای ایران می باشد ، زبان ، فرهنگ و غذاهای محلی رامسر بیشتر شبیه به اهالی استان گیلان می باشند . احتمالا هم دلیل آن ، نزدیکی این شهر به استان گیلان می باشد . روستای جواهرده یکی از جاذبه های دیدنی شهرستان رامسر می باشد که وجود آبشارها ، پوشش های گیاهی سرسبز و هوای مه آلود آن را به زیبایی و وضوح به نمایش می گذارد . همچنین نیز دریاچه ای به نام قو در نزدیکی این روستا واقع شده است یکی از جاذبه‌های دیدنی این منطقه محسوب می شود .

شهرک های ویلایی 444444556354857415815215314

تفاوت شهرک‌های ویلایی شمال کشور

در این نوشتار به طور کلی به معرفی تعدادی از شهرک‌های ویلایی شمال کشور پرداختیم، شهرک‌هایی که گاه خبر از گذشته‌ای دور می‌دهند و سبک طراحی دوران خود را بازگو می‌کنند و گاه جدیدتر بوده و اصول طراحی‌شان نیز متفاوت است.

پس یکی از تفاوت‌های شهرک‌های ویلایی شمال کشور را می‌توان در تفاوت در طراحی کلی شهرک به تبعیت از تفاوت در دوران ساخت آن‌ها دانست.

از طرف دیگر، میزان بهره‌مندی هر یک از ساحل و جنگل نیز ممکن است از تفاوت‌هایی برخوردار باشد که این مورد را مشاعات تعیین می‌کند. برای مثال برخی از شهرک‌های ویلایی شمال کشور درگیری بیشتری با ساحل دارند و برخی از ویلا شهرهای شمال با جنگل بیشتر در هم آمیخته‌اند و برخی از هردو بهره‌ای برای ساکنین دارند. این مورد یکی از موارد تفاوت شهرک‌های ویلایی شمال کشور است که افراد را با توجه به خواسته‌هایشان به سمت یکی از این ویلا شهرها خواهد برد.

در طرف دیگر، مساحت و وسعت شهرک‌های ویلایی شمال کشور قرار دارد. در جایی با یک شهرک 30 هکتاری و در جایی با یک ویلا شهر 100 هکتاری مواجهیم! این مورد نیز ممکن است در قیمت ویلا در شمال تاثیرگذار باشد و یا نوعی از طراحی را به شهر القا کند که هر کس با توجه به سلیقه خود به سمت آن برود.

اگر قصد خرید و فروش ویلا در مازندران و یا آشنایی بیشتر با شهرک‌های ویلایی شمال کشور را دارید، بهترین گزینه استفاده از مشاورین مجرب در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال کشور است. ما در سایت دکتر بخشی برای ارائه راهنمای‌های لازم در خصوص شهرک‌های ویلایی شمال کشور، به ویژه مشاوره و فروش بهترین املاک شهرک های  خانه دریا ، خزرشهر شمالی، خزرشهر جنوبی، دریا کنار و برج های ساحلی سرخرود، در خدمت شما عزیزان هستیم.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه