قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود چند است؟

13 فروردین 1402
0 دیدگاه
ویلا 5969549645864589684568456845

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

 

یکی از مناطق شمالی که چند سالی است از نظر ساخت برج های ساحلی پیشرفت بسیاری داشته است، سرخرود یکی از شهرهای مازندران است. در این مطلب قصد داریم راجع به خرید واحد و قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود صحبت کنیم. سرخرود یکی از شهرهای ساحلی است که با داشتن آب و هوای مطبوع و دلپذیر و چشم اندازهای طبیعی زیبا و دسترسی آسان به امکانات رفاهی توانسته است در میان خریداران ویلا طرفداران بسیاری پیدا کند. این شهر در صنعت ساخت برج های ساحلی نیز از دیگر شهرهای شمالی پیشی گرفته است و برج های ساحلی متنوع با امکانات رفاهی فراوان ساخته شده اند که فاصله بسیار کمی با دریا دارند و به راحتی می توانید برای پیاده روی و تفریح خود را به دریا برسانید.

واحدهای برج های مختلف سرخرود با امکانات رفاهی بسیاری هر خریداری را به خود جذب می کند. قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب قصد داریم به آن ها بپردازیم. پس با ما همراه باشید. این برج ها با برترین فاکتورهای جهانی ساخته شده اند و می توانید با خیال راحت یکی از واحدهای این برج ها را برای سرمایه گذاری، زندگی و یا تفریح خریداری کنید.

قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود 785412269532100

ویژگی های یک واحد مناسب در برج های سرخرود

چیزی که افراد را به برج نشینی ترغیب می کند کیفیت زندگی در آن است. در یک برج مشکلاتی که در خانه های ویلایی و یا چند طبقه با آن روبرو بودید را دیگر نخواهید داشت. اما چیزی که مهم است این است که بتوانید خود را با زندگی در برج وفق دهید. شرایط برجی که برای زندگی انتخاب می کنید در قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود تاثیر بسیار زیادی دارد. برج نشینی شما را به سمت یک زندگی مدرن سوق می دهد. حتما پیش از خرید باید به تمام ویژگی های یک واحد و خصوصیات برج دقت کنید و بی گدار به آب نزنید. به دلیل اینکه خرید واحد از برج چیزی نیست که بخواهید به صورت روزانه یا سالانه انجام دهید و باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید. ویژگی های یک واحد مناسب:

تراس

تراس یک عامل موثر در قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود خواهد بود. به دلیل اینکه ساکنان برج ها به حیاط و یا پشت بام دسترسی ندارند، تراس از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. تراس باید به گونه ای ساخته شده باشد که بتوانید از هوای مطبوع منطقه لذت ببرید و چشم انداز زیبایی داشته باشد. باید تراس به گونه ای طراحی شده باشد که تهویه مناسبی برای آپارتمان فراهم کند و افراد بتوانند برای خشک کردن لباس از آن استفاده کنند.

هرچه تراس وسیع تر باشد صد درصد قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود نیز بیشتر خواهد بود. برای واحدهای کوچکتر تراس کوچکتر و برای واحدهای بزرگتر تراس هایی با ابعاد بزرگ تر تعبیه شده است به طوری که خانواده ها بتوانند در آن میز و صندلی بچینند و اوقات فراغت خود را در آن بگذرانند. گلکاری بالکن بیش از هر چیز چشم خریدار را به خود جلب می کند.

آسانسور حمل بار

معمولا برای برج های سرخرود که بین ۲۰ تا ۲۵ طبقه ساخته شده اند، برای هرکدام از آن ها ۴ آسانسور تعبیه شده است که می توانید لوازم و وسایل خانه را به طبقات آن انتقال دهید.

قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود 4854864874844

استخر، جکوزی و سونا

این ها امکاناتی هستند که بر قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود بسیار موثرند. استخر، سونا و جکوزی از لذت بخش ترین و مهیج ترین امکانات یک برج به حساب می آیند. برج های مطرح سرخرود مانند برج سفید، برج فروزان، پیام ۳ و… دارای استخر، سونا و جکوزی می باشند که امکان استفاده از آن ها بری تمامی ساکنین فراهم است. البته توجه داشته باشید که در برج هایی که از این امکانات برخوردارند حتما باید به شرایط موتورخانه، تهویه فضا و اب دقت داشته باشید. خوشبختانه در ساخت برج های سرخرود تمامی این شرایط در نظر گرفته شده است و شما می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

لابی

کسی که می خواهد از برج یک واحد خریداری کند به اولین چیزی که دقت می کند لابی است. لابی برج باید فضایی وسیع و دلنشین داشته باشد تا ساکنان بتوانند برای تجمعات مورد نیاز در آن جمع شوند. سقف لابی در برج های سرخرود عموما ۶ متر در نظر گرفته شده است و محلی است که می توانید برای قرارهای کاری از آن استفاده کنید. لابی من نقش بسیار پر رنگی در حفظ امنیت برج دارد و لابی یکی از بهترین امکاناتی است که برای برج های سرخرود در نظر گرفته شده است تا رفت و آمد افراد کنترل شود تا آرامش ساکنان حفظ شود.

تعداد واحدها

هرچه تعداد واحدهای یک برج در هر طبقه کمتر باشد، قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود بیشتر خواهد بود. می دانید که تعداد واحدهای کمتر باعث ایجاد فضای آرام برای ساکنین می شود. در برج های سرخرود بین ۳ تا ۵ واحد در هر طبقه در نظرز گرفته شده است.

قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود 45123245787

واحدهای ساده و مبله

برخی از برج های سرخرود، واحدهای مبله را در اختیار خریداران قرار داده اند. بسته به سلیقه خود می توانید آپارتمان مبله و یا ساده را انتخاب کنید. دست شما برای انتخاب باز است اما توجه داشته باشید که قیمت واحدهای مبله از واحدهای ساده بسیار بیشتر خواهند بود. اما دیگر زحمتی برای خرید لوازم خانه نمی کشید و همه چیز برای یک زندگی دلچسب در برج های سرخرود برای شما فراهم است. اگر بودجه کافی برای خرید آپارتمان های مبله در سرخرود را دارید پیشنهاد ما به شما این است که برای آسودگی بیشتر یکی از این واحدها را انتخاب کنید.

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

امکانات و خدماتی که برج های سرخرود در اختیار ساکنان قرار می دهند

یکی از عوامل موثر بر قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود امکاناتی است ک برای ساکنان آن تعبیه شده است. داشتن این امکانات تاثیر بسیار زیادی بر قیمت واحدهای یک برج دارند. برخی ویژگی ها و امکانات این برج ها عبارتند از:

  • پارکینگ اختصاصی و پارکینگ میهمان
  • سالن بازی کودک
  • سالن بیلیارد
  • آمفی تئاتر و سالن تجمعات
  • لابی بزرگ و با شکوه
  • استخر، سونا و جکوزی
  • سیستم اطفاء حریق
  • رختشور خانه
  • نگهبانی بیست و چهار ساعته
  • درب ریموت دار
  • استفاده از کابینت ام دی اف و هود
  • استفاده از شیرآلات مرغوب و با کیفیت
  • درب های ضد سررقت
  • استفاده از پنجره های دو جداره و یو پی وی سی
  • سیستم دوربین مدار بسته در تمامی قسمت ها اعم از پارکینگ و راهروها و لابی
  • برق و منبع آب اضطراری
  • محوطه سازی مناسب
  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب
  • استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت
  • امکان دسترسی به مراکز خرید، مراکز درمانی، خیابان اصلی شهر و…
  • و…

 فرصت اقتصادی عالی در برج ساحلی سرخرود

برج ساحلی طرفداران زیادی دارد. بطوری که اگر روزی قصد فروش آن را داشتید، به سرعت این کار انجام می شود. قیمت برج فاکتور مهمی است. معمولا سرمایه مورد نیاز خرید برج ساحلی در سرخرود و قیمت برج را بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار دارد، تعیین می شود. در مناطق مستعد رشد، طبیعتا قیمت برج ساحلی پایین تر است. بنابراین مناطق مستعد رشد هنگام خرید برج ساحلی در اولویت قرار دارد. رویای داشتن برج ساحلی را با شناسایی این مناطق می توان به حقیقت مبدل کرد. قیمت برج ساحلی در مقایسه با نوع جنگلی آن معمولا بالاتر است. دلیل این تفاوت قیمت نزدیکی به مراکز شهری و امکانات ویژه برج ساحلی نسبت به سایرین است. برج های ساحلی گران قیمت متقاضیان خاص خود را دارند. سازندگان اینگونه برج ها تلاش می کنند تا کیفیت و امکانات عالی سازه های خود را، به رخ خریداران بکشند.

برج در سرخرود 484684185486465841541584

کدام طبقه برج گران تر است؟

قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود در طبقات اولیه ارزانتر است. به دلیل اینکه رفت و آمد بیشتری در آن انجام می شود و سر و صدای بیشتری خواهند داشت. البته نکته ای که نباید فراموش کنید این است که در طبقات اول دسترسی بیشتری به امکانات خواهید داشت. طبقات اول برای کسانی که سن بیشتری دارند مناسب تر است. هرچه به طبقات بالاتر یک برج بروید قیمت واحدها افزایش پیدا می کند.

برخی افراد هم تمایل دارند پنت هاوس یا طبقه های بالایی برج را خریداری کنند که در این صورت مجبورند قیمت بسیار بالاتری پرداخت کنند. به دلیل اینکه طبقات بالایی برج های سرخرود چشم انداز بسیار دیدنی دارد که دل از هر خریداری می برد.

کدام طبقه برج برای زندگی بهتر است؟

یکی از عوامل موثر بر قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود طبقه ای است که قرار است در آن واحد خریداری کنید. معمولا طبقات ۶ و یا ۷ از یک برج بهترین جا برای سکونت هستند. حتما پس از خرید به نکاتی مانند قرارگیری آشپزخانه و سرویس بهداشتی دقت کنید. اتاق خواب ها ویوی مناسبی داشته باشند و به سمت دریا و یا جنگل باشند تا بتوانید از زیبایی های شب لذت ببرید. طبقات پایین در فصول سرد سرمای بیشتری را باید تحمل کنند. اما خوشبختانه در تمامی برج های سرخرود لوازم سرمایشی و گرمایشی به خوبی مهیا شده است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه