نمونه‌هایی از بهترین ویلاهای جهان

11 اسفند 1401
0 دیدگاه
عمارت 898748748574856748574685748654

اگر به دنبال این هستید که با برخی از بهترین ویلاهای جهان آشنا شوید، و می‌خواهید بدانید که چه طراحانی توانسته‌اند در این زمینه پیشتاز باشند، ما این مطلب از سایت دکتر بخشی را به این موضوع اختصاص داده‌ایم. راستی چه چیزی باعث می‌شود که یک ویلا در زمره بهترین ویلاهای جهان قرار بگیرد و به هر سایت و مقاله‌ای که در این زمینه سر می‌زنیم، آن را به عنوان نمونه موردی ببینیم؟

با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

ویلای باناکوت از بهترین ویلاهای جهان

ویلای باناکوت با 7 اتاق خواب، یکی از بهترین ویلاهای جهان و یکی از بزرگترین‌های آن‌هاست. این ویلا که در جزیره جامبی بای خلیج گواتر قرار دارد،  خارج از سواحل آنتیگوآی کارائیب بر روی شن‌هایی نرم و سفید جای خوش کرده‌است.

این ویلای L مانند، 7 اتاق خواب دارد که هر یک حمام و سرویس مختص به خود را دارند و این از نکات جالب طراحی آن است. از دیگر فضاهای این ویلا باید به نشیمن، آشپزخانه و غذاخوری به عنوان فضاهای اصلی اشاره کنیم که کتابخانه و اتاق تلویزیون نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند.

سالن‌های باز فوق‌العاده این ویلا و مکان‌های مناسب تفریح و استراحت در فضای آزاد، این بنا را در خور نام یکی از بهترین ویلاهای جهان می‌کند و استخری 15 متری با زمین تنیس بسیار با کیفیت، از دیگر تجهیزات این ویلای لاکچری است.

این ویلای خصوصی، با داشتن فضایی مجلل به متراژ 11000 فوت، یکی از بهترین ویلاهای جهان است که با خوش‌سلیقگی هرچه تمام تر به سبک استوایی-کارائیبی طراحی شده‌است.

این جزیره فقط با قایق قابل دسترسی است و در آن خدمات منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ای ارائه می‌شود.

بهترین ویلاهای جهان 898748748574856748574685748654

اُوِر یاندر سی یکی از بهترین ویلاهای جهان

این ویلای شخصی و مجلل، که در لیست بهترین ویلاهای جهان قرار دارد، ویلای بسیار معروفی است که از حیث بزرگی می‌توان در آن مهمانی‌های بسیار بزرگی را سازمان‌دهی کرد. 4 ویلا که به هم متصل شده‌اند و این کار را انجام می‌دهند از نکات طراحی اُوِر یاندر سی است.

هر یک از این ویلاها، دارای ساحلی مختص به خود است که چشم‌اندازهایی بی‌نظیر آن‌ها را همراهی می‌کند. ویلای اُوِر یاندر سی، یکی از بهترین ویلاهای جهان است که در قدیم ایستگاه ماهیگیری بوده‌است. این ویلا در جزیره‌ای خصوصی در باهاما و در پناهگاهی سازگار با محیط زیست قرار دارد. افراد می‌توانند این ویلا را اجاره کنند و از تمام امکانات جزیره استفاده کنند.

از جذابیت‌های طراحی اُوِر یاندر سی این است که نیروی این ویلا توسط سیستم تجدید‌‌پذیر انرژی تامین می‌شود.

در این جزیره چهار ویلای لاکچری طراحی شده‌اند که همگی با استخرهایی منحصر به فرد، زمین‌های ورزش، غذاخوری‌های فوق‌العاده و چشم‌اندازهای بی‌مانند، مجهز شده‌اند.

بهترین ویلاهای جهان 474874874854568465845684584587

ویلای کریستال سپرینگز از بهترین ویلاهای جهان

اگر به دنبال یکی از بهترین ویلاها با تمی بسیار رمانتیک می‌گردید، ویلای کریستال سپرینگز، پاسخ شماست. این ویلا اثری است از الیور مسل که در باربادوس واقع شده‌است. این ویلا یک ویلای ساحلی با 10 اتاق خواب است!

ویلای کریستال سپرینگز، با چشم‌اندازی از باغ و آبشار و بهره‌مندی از ساحلی شخصی که به راحتی می‌توان در آن قایق‌سواری کرد، بی شک یکی از بهترین ویلاهای جهان است. این ویلای رمانتیک به صورت مستقیم به دریای کارائیب مشرف است و به ساحلی کوچک منتهی می‌شود که مناسب شنا هم هست.

علاوه بر این، استخر شنای بی‌نظیر، مرکز تناسب اندام مجهز، سینما و تئاتر خانگی و ماشین تولید پاپ کورن قدیمی، از دیگر جاذبه‌ای این ویلا هستند و آن را در لیست بهترین ویلاهای جهان قرار می‌دهند.

ویلای ریکا از بهترین ویلاهای جهان

این ویلا که یکی از بهترین ویلاهای جهان است، به 5 اتاق خواب مجهز است و در نزدیکی ساحلی مشرف به خلیج کالا جندال قرار گرفته‌است.

از مزایای این ویلا همین ساحل است، ساحلی با شیک‌ترین کافه‌ها و بهترین امکانات برای یک زندگی ساحلی درجه یک!

ویلای ریکا، 5 اتاق خواب فول امکانات دارد و سالن ورزشی، سونای بخار و … از بهترین مزایای آن است. از طرفی، روی پشت بام این ویلا یک وان گرم با ظرفیت 10 نفر قرار دارد که جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

در ویلای ریکا، غذاخوری‌های متعددی در نظر گرفته شده‌است که بسته به حس و حال  و نوع غذایی که می‌خواهید میل کنید می‌توانید یکی از این غذاخوری‌ها را انتخاب کنید. یک باربیکیو با نور پردازی ملایم، غذاخوری رسمی مشرف به استخر و منطقه‌ای برای صبحانه با چشم‌انداز خلیج! این‌ اوج انعطاف‌پذیری برای یک ویلای لاکچری است و بی دلیل نیست که ویلای ریکا در زمره بهترین ویلاهای جهان قرار دارد.

بهترین ویلاهای جهان 487484854586745884854587

ویلای اَنی پرایوِت از بهترین ویلاهای جهان

ویلای اَنی پرایوِت، یکی از بهترین ویلاهای جهان است که در سریلانکا قرار دارد و از املاک خصوصی این ناحیه است.

این ویلا در واقع دو ویلا با 15 اتاق خواب را شامل می‌شود. یکی با 8 و دیگری با 7 اتاق خواب. اجاره این ویلا بهای بسیار زیادی دارد و اغلب افراد معروف به سراغ اجاره این ویلای لاکچری می‌روند.

چشمه آب معدنی خصوصی این ویلا، از مزایای غیر قابل چشم‌پوشی آن است و استخرهای بزرگ با مناظر جذاب اطراف در هم آمیخته‌اند تا اینجا را به یکی از بهترین ویلاهای جهان تبدیل کنند.

این ویلا نیز شامل قسمت‌های مختلفی برای سرو غذا است و فضایی بسیار مناسب برای برگزاری مراسم‌های خاص محسوب می‌شود. پس زمینه اقیانوس چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم‌پوشی کرد!

ویلای کاسا ترس سولز از بهترین ویلاهای جهان

این ویلا بر روی یک صخره واقع شده‌است و از منظره اقیانوس بهره می‌برد. این ویلا در مکزیک، از جمله جذاب‌ترین و بهترین ویلاهای جهان است که در شهر پونتا میتا قرار دارد.

از جمله ویژگی‌های بارز کاساترس، احساس آرامش حاکم بر آن است، جزئیات طراحی بسیار ظریف و زیبایی دارد و از مناظر اقیانوسی بدیع بهره می‌برد.

در این ویلا از آثار هنرمندان معروف استفاده شده‌است و ایوان بیضی شکل مجهز به بهترین مبلمان، تداعی‌گر دنیای سنتی مکزیک است.

فضاسازی این ویلا از متدهای جذابی بهره گرفته‌است. پارچه‌های گلدوزی شده در کنار هنر بومی و صنایع دستی مکزیک، این نقش را به خوبی ایفا می‌کنند. تراس‌های متعدد و استخری بسیار جذاب، سالن ماساژ و تناسب اندام از دیگر امکانات ویلای کاساترس سولز است.

بهترین ویلاهای جهان 4874848749968646541648

ویلای لابرگری در جنوب فرانسه، از بهترین ویلاهای جهان

این ویلا یکی از معروف‌ترین، بزرگترین و بهترین ویلاهای جهان است که با 8 خواب، در جنوب فرانسه قرار دارد. این ویلا، بسیار جذاب است و نکات طراحی منحصر به فردی دارد که در بسیاری از ویلاهای دیگر این منطقه، الگوی ساخت شده‌اند. این ویلا ترکیبی است از معماری کلاسیک و معاصر که با دکوراتیوها و تزئیناتی عتیقه و آنتیک، جذابیت بیشتری پیدا کرده‌است.

روزهای بلند تابستان در این ویلا، می‌تواند در فضای باز و ناهارخوری و تراس‌های پوشیده مشرف به استخر سپری شود و لذتی بی‌مانند داشته‌باشد.

استخر 15 متری این ویلا که در ماه‌های خنک‌تر هم با گرم شدن قابل استفاده است، در کنار زمین گلف و تنیس و غذاخوری‌های مجلل، همه و همه این ویلا را به یکی از بهترین ویلاهای جهان تبدیل کرده‌است.

آلایا، از زیباترین و بهترین ویلاهای جهان

آلایا خانه‌ای است ساحلی در باربادوس که با شکوه خود یکی از معروف‌ترینان آنان محسوب می‌شود. آلایا ویلایی است فوق لاکچری با 6 اتاق خواب و دو آپارتمان که در کنار ورودی اصلی طراحی شده‌اند. این ویلا برای اجاره به افرادی است که می‌خواهند اقاکتی لوکس و بی‌نهایت جذاب و مفرح را در باربادوس تجربه کنند.

زمینی که ویلای آلایا در آن واقع شده‌است، زمینی است بسیار زیبا و چشم‌نواز که در سواحل غربی پلاتینوم قرار دارد. این ویلا در در انتهای جاده‌ای خصوصی واقع شده‌است و با جاذبه‌های عمومی مثل زمین گلف، مراکز خرید، رستوران‌ها و … فاصله زیادی ندارد.

این ویلا خدمات یک هتل 5 ستاره را ارائه می‌دهد و یکی از ستاره‌های آشپزی جهان، میشیلین، در آن مشغول به فعالیت است.افرادی که در این ویلا اقامت دارند، می‌توانند از پیاده‌روهای بی‌نظیر و باغ‌های باشکوه آلایا و نورپردازی بی‌نظیر این قسمت بهره‌مند شوند.

آلایا هم مجلل و با شکوه است و هم رمانتیک و زیبنده!

عمارت هالیوود از بهترین ویلاهای جهان

و اما عمارت شگفت انگیز هالیود، ویلایی 6 خوابه و زیبا که از بزرگ‌ترین و بهترین ویلاها است و در حومه شهر کیپ تاون واقع شده‌است.

این ویلا توسط مناظر بسیار باشکوهی احاطه شده‌است و جویباری کوهستانی از کنار آن می‌گذرد. اتاق نشیمن این ویلا بسیار خاص طراحی شده و عمده جذابیت آن مربوط به بالکن آن است.

بیرون از ویلا با فضاهای زیبا و سرگرم‌کننده خاصی مواجه هستیم. باربیکیو، استخر شنای بزرگ، 9 بالکن، 4 پارکینگ ماشین، یک سالن تناسب اندام، سینمای خانگی، 3 سالن مطالعه و … از جمله امکانات و مزیت‌های شگفت این ویلا است.

امنیت این ویلا نیز زبانزد است و باشگاه بدنسازی جنگلی آن، از نقاط عطف طراحی محسوب می‌شود. در این ویلا تابی مخصوص وجود دارد که به وسیله دو پل به جنگل متصل است.

در آخر، شاید بزرگترین و برترین ویژگی ویلاهای نام برده شده، احاطه شدن آن‌ها توسط طبیعت است و اینکه طبیعت اطراف بخشی از کاربری شده‌است و این که توانسته‌اند از بستر طراحی بیشترین و بهترین بهره را ببرند، آن‌ها را در زمره بهترین ویلاهای جهان قرار می‌دهد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه