خرید برج در سرخرود بهتر است یا ویلای شهرکی

24 بهمن 1401
0 دیدگاه
خرید برج در سرخرود 8479687968768976874698769788

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “


در این مقاله می خواهیم به بررسی مزایا و معایب خرید خانه های ویلایی شهرکی و برج ها بپردازیم. ممکن است بعضی ها به راحتی و اطمینان کامل، خانه های ویلایی را برای زندگی مناسب تر بدانند. در مقابل با توجه به ویژگی های توریستی و زیبایی های شهر سرخرود، خرید برج در سرخرود امتیاز ویژه ای محسوب می شود. سرخرود از یک سو زیبایی های خزر را به مسافران نشان می دهد. از دیگر سو دشت های هموار و سرسبز در پهندشت دل انگیز دامنه البرز را به شهروندان بومی و مهمانان غیر بومی خود عرضه می دارد. با اینهمه در زمان انتخاب خانه مسائلی از جمله سرمایه، فرهنگ افراد، سبک زندگی، تعداد افراد خانواده و سن افراد را نیز در نظر داشت. با توجه به آنچه گفته خواهد شد در آخر این شما هستید که تصمیم می گیرید خرید برج در سرخرود بهتر است یا ویلای شهرکی؟

خرید برج در سرخرود بهتر است یا ویلای شهرکی 5468768432151561

ویلای شهرکی

تمام کسانی که قصد خرید ویلای شهرکی درمازندران و شمال را دارند باید بدانند که ویلاهای شهرکی دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود هستند که باید آنها را رعایت کنند .در واقع باید به حقوق یکدیگر احترام بگذارند ،در مقایسه بین آپارتمان و ویلای شهرکی میتوان گفت که بارزترین تفاوت بین این دو متراژ و حیاط اختصاصی است .در حقیقت ویلاهای شهرکی ترکیب آپارتمان ها و ویلا می باشد ، که امروزه نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است .

خرید ویلای شهرکی در سرخرود چه مزایایی دارد؟

  • وجود امنیت بالا
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • قیمت مناسب ویلاهای شهرکی نسبت به آپارتمان ها و ویلاهای مستقل
  • امنیت بسیار بالا
  • حراست 24 ساعته
  • آب وهوای دلنشین و پاکیزه
  • کیفیت بالای مصالح برای ساخت
  • استقامت بالای ساختمان ویلا
  • دارای انشعابات قانونی آب ، برق ، گاز

بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا ویلاهای شهرکی سرخرود به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد. حتی می توان گفت ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت وضعیت بهتری دارد. به علاوه خرید ویلا شهرکی با سود اقتصادی بالایی همراه است. در زمین های شهرکی معمولا سازندگان ویلا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. شرکت های سازنده شهرک های ویلایی بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند.

تنوع بالای ویلای شهرکی در سرخرود

یکی از کارهایی که شرکت‌ های فعال در سرخرود انجام داده ‌اند، ایجاد شهرک ‌های مختلف با ویژگی‌ های مختلف است. در حال حاضر ۳ نوع شهرک ساحلی، جنگلی و معمولی در شمال کشور وجود دارد. هر خریداری با توجه به سلیقه خود و انتظاری که از ویلا دارد آن را انتخاب می ‌کند که کدام یک از انواع ویلاها را خریداری کند. تنوع در ویلای شهرکی سرخرود باعث شده است خریداران گزینه ‌های متعددی در اختیار داشته باشند و در انتخاب خود محدود نباشند. ویلاهای شهرکی جنگلی معمولا در فاصله نزدیکی از دریا قرار گرفته اند. این ویلاها چشم اندازی زیبا از طبیعت سرسبز را دارند و دارای آب و هوای پاکی می باشند که بسیار لذت بخش است. اما ویلاهای شهرکی ساحلی محبوبیت بیشتری از ویلاهای شهرکی جنگلی دارند. این ویلاها فاصله نزدیکی به ساحل دارند و چشم اندازی زیبا از ساحل دریا دارا می باشند.

برج ساحلی 48546874864468748485

 

معامله ای مطمئن با خرید ویلای شهرکی در سرخرود

یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که قصد خرید ویلای شهرکی در شهرک دریا کنار را دارند مطمئن بودن از معامله یا اعتماد داشتن به فروشنده و صاحب ویلا می باشد. اما خوشبختانه این دغدغه در مورد ویلا شهرکی وجود ندارد. چرا که شرکت هایی که مسئول ساخت ویلاهای شهرکی می باشند شرکت های مشخصی هستند و تمام ویلاهایی که توسط این شرکت ها ساخته می شود اسناد و مجوزهای معتبری دارند که همگی قابل استعلام می باشند. درنتیجه با قاطعیت می توان گفت در خرید و فروش ویلا شهرکی در شمال به هیچ عنوان امکان به وجود آمدن مشکل و کلاهبرداری وجود ندارد. با این وجود هرگز هنگام خرید ویلای شهرکی در شمال گول ویلاهایی با قیمت پایین را نخورید. چرا که اکثر ویلاهای شهرکی که با قیمت پایین تری به فروش می رسند با مصالح بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده اند.

نکاتی که هنگام خرید ویلای شهرکی باید در نظر بگیرید

اولین و مهم ترین قدمی که باید هنگانم خرید ویلا در مازندران بدانید این است که تمامی ویژگی ها و حواشی خرید را در نظر بگیرید . به عنوان مثال قدم نخست توجه به بودجه فردی می باشد ، شما باید توانایی مالی خود را در نظر بگیرید تا هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید . همه ما مید انیم که زندگی در شهرک همراه با رعایت نکاتی است که مختص به شهرک و تمامی ساکنان آن شهرک می باشد . ویلاهای شهرکی دارای قوانینی هستند که همه شما  ستلزم به رعایت آن ها می  باشید .

احترام به قوانین شهرک و رعایت آن ها ، نکات مهمی است که هنگام خرید ویلای شهرکی باید به آن توجه کنید. ویلاهای شهرکی به گونه ای هستند که بین ویلاها ارتباط وجود دارد و احتمال مراوده اهالی در آن ‌ها بالا است. بنابراین باید قوانینی از جمله رعایت حقوق و حریم خصوصی دیگر سایر ساکنین شهرک، نحوه عبور و مرور و زمان تردد و… را در نظر گرفته و رعایت کنید.

از فاکتورهای مهم دیگر هنگام خرید ویلای شهرکی، کم بودن تعداد واحد های ویلایی آن شهرک است. چنانچه تمایل به خرید ویلای شهرکی را دارید، توصیه می کنیم شهرک هایی را انتخاب کنید که تعداد واحد کم تری داشته باشند تا امنیت و آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. بررسی مواردی چون موقعیت جغرافیایی، راه های دسترسی، وضعیت سند، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، امکانات موجود در شهرک را فراموش نکنید.

خرید برج در سرخرود بهتر است یا ویلای شهرکی 548664654354654

خرید برج در سرخرود

امروزه افراد زیادی به خرید برج و ویلا در شهرهای زیبای شمال و مازندران مانند رامسر ، محمود آباد ، سرخرود ، خزرشهر و … فکر میکنند . زندگی در برج سبک زندگی متفاوتی است که برای شما دنیای جدیدی را بوجود می آورد . هر برج برای خود قوانین و مقررات خاصی دارد منتهی تعدادی از این قوانین با آپارتمان ها و ویلاهای شهرکی متفاوت است . هربرج برای خود قوانین خاص و متفاوتی دارد که مشابه دیگرمجتمع ها می باشد مانند ؛ انداختن زباله شخصی و مصرف دخانیات در فضای داخلی برج که رفت و آمد افراد صورت میگیرد ممنوع است .

خرید برج در نزدیکی ساحل

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقمند به شنا کردن ، اسکی سواری و یا قدم زدن در نزدیکی سواحل شمال هستید ما به شما خرید برج ساحلی در سرخرود را پیشنهاد می دهیم .برج های نزدیک به ساحل برای شما زیباترین منظره تماشایی را به وجود می آورند . شنیدن صدای حرکت امواج و استشمام بوی دریا به شما آرامش غیرقابل وصفی را هدیه میدهد . در روزهای گرم سال میتوانید از فواید بالای آفتاب از جمله ویتامین دی برای سلامت بدن خود استفاده کنید .

سرمایه گذاری در سرخرود

با خرید برج ساحلی در سرخرود شما بهترین سرمایه گذاری را خواهید داشت . چرا که امروزه قیمت و ارزش زمین ها در منطقه شمال بسیار افزایش پیداکرده و روزانه نیز درحال توسعه و پیشرفت است .حتی اگر توانایی خرید  برج های ساحلی را ندارید میتوانید با خرید ویلای شهرکی برای خود سرمایه گذاری کنید . همانطور که میدانید ویلاهای شهرکی به دلیل قیمت مناسبی که دارند مورد توجه عده زیادی از افراد و سرمایه گذاران قرار گرفته اند .

مزایای خرید برج در سرخرود

  • نزدیکی به دریا و سواحل سرخرود
  • منطره زیبا و تماشایی
  • تفریح و شنا در سواحل
  • امکانات فوق العاده
  • امنیت بسیار بالای برج ها به همراه نگهبان 24 ساعته
  • تجربه زندگی متفاوت برای شما و نزدیکانتان
  • بهترین سرمایه گذاری به همراه سوددهی بالا

خرید برج ساحلی در سرخرود با دید کامل دریا رویای خیلی از ما است. شمال ایران به دلیل هم جواری با دریای خزر، امکان تحقق این رویا را فراهم آورده است. برج های ساحلی در شمال در نوار ساحلی بنا شده اند و منظره رو به دریا دارند. سرخرود یکی از شهرهای نوار ساحلی دریای خزر و جزو بهترین شهرهای شمالی برای سرمایه گذاری در زمینه برج است. با توجه به ویژگی های توریستی و زیبایی های شهر سرخرود، خرید برج در سرخرود امتیاز ویژه ای محسوب می شود. سرخرود از یک سو زیبایی های خزر را به مسافران نشان می دهد. از دیگر سو دشت های هموار و سرسبز در پهندشت دل انگیز دامنه البرز را به شهروندان بومی و مهمانان غیر بومی خود عرضه می دارد. جذاب ترین نعمتات خدادادی را در جای جای خطه سرسبز شمال به ویژه سرخرود زیبا می توان مشاهده کرد.

برج 1513541514

 

هنگام خرید برج در سرخرود به چه مواردی باید توجه داشت؟

  • تعداد واحدها برج

تعداد واحد ها از نکات حائز اهمیت هنگام خرید برج است. برخی برج ها ممکن است دارای ۳۰ واحد و برخی دیگر ۱۰۰ واحدی باشند.

  • لابی

لابی برج اولین قسمتی است که توجه خریدار را جلب می کند. یک لابی خوب لابی ‌امن با نگهبان برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است.

  • داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار

آسمان خراش ها باید 3 تا 4 آسانسور داشته ‌باشند. آسانسور حمل اسباب و افراد باید مجزا باشد.

  • تراس

در برج نمی توان مانند آپارتمان نبود تراس را با پشت ‌بام جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد.

  • استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی

استخر، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند. تجهیزات به کار رفته در این مکان ها باید از لوازم درجه یک و با کیفیت باشد.

 

پنت هاوس رویایی برج های سرخرود

پنت هاوس بالاترین طبقه برج ها و ساختمان های بلند است. احتمالا پنت هاوس یکی از جذاب ترین ایده های شکل گرفته در جهان است. امروزه پنت هاوس طرفداران خاص خود را دارد. پنت هاوس علاوه بر اینکه جلوه ای لوکس به برج می دهد، بهره مندی از فضای باز در کنار متراژ بالای برج را نیز به همراه دارد. برج هایی که دارای پنت هاوس می باشند طبیعتا از دیگر امکانات سرشار بوده و شرایط بسیار ایده آلی برای یک زندگی مرفه دارند. از مهم ترین مزایای پنت هاوس چشم اندازی است که به بیرون دارد. با خرید برج در سرخرود منظره دید پنت هاوس شما دریای زیبا و جنگل های انبوه این خطه سرسبز است. به علاوه اغلب پنت هاوس ها در شمال مجهز به باغچه اختصاصی نیز هستند. زندگی در بالاترین طبقه برج، شما را از شلوغی ها و سر و صدای اطراف دور خواهد کرد.

برج ‌نشینی در سرخرود

این روزها مدرن ‌ترین و لوکس ترین امکانات ساختمانی را در برج‌ ها می توان پیدا کرد. عموما برج ها تفاوت چندانی با هتل ندارند. بهره مندی از امکاناتی مانند لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مهد کودک، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… زندگی امن ‌تر و راحت ‌تری برای ساکنان برج ‌های لوکس فراهم می ‌کند. به علاوه وجود این امکانات در محل زندگی، باعث صرفه ‌جویی در زمان نیز می ‌شود. با خرید برج در سرخرود دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… برای شما وجود ندارد. این امکانات در برخی برج ‌ها به صورت رایگان برای ساکنان فراهم شده است. اما در برخی دیگر هزینه جداگانه بابت این امکانات دریافت می‌شود. از دیگر مزایای خرید برج در سرخرود، می توان به رعایت بیشتر اصول ایمنی در ساخت آن ها اشاره کرد.

اکثر برج‌ ها‌ و مجتمع‌ های مسکونی بزرگ در شمال مجهز به به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… می باشند. با این وجود در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش ‌سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد. اغلب برج ‌های مدرن، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده می شود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند. برج ها دارای لابی هستند. لابی ‌من نگهبانی 24 ساعته از برج را بر عهده دارد. از امکانات دیگر برج‌ ها وجود دوربین‌ های کنترل در راهروها و آسانسورها است که باعث افزایش امنیت ساکنین می شود.

مزایای خانه های ویلایی در مقایسه با برج ها

خانه های ویلایی با توجه به مزایا و امکانات شان از محبوبیت بالایی برخوردارهستند. با بررسی تمام ویژگی ها و مزایای موجود می توان به راحتی تصمیم گرفت که خرید برج در سرخرود بهتر است یا ویلای شهرکی؟ چند نمونه از برتری های ویلا نسبت به برج در زیر اشاره شده است:

  • فضای بزرگ تر خانه های ویلایی نسبت به برج ها
  • داشتن حیاط و دسترسی به فضای آزاد خصوصی
  • دسترسی راحت به فضای سبز در ویلا
  • تهویه مطبوع هوای ساختمان
  • مستقل بودن خانه و کاهش برخورد ها با دیگر افراد
  • آزادی عمل بیشتر برای طراحی دکوراسیون و پارتیشن بندی ها
  • امکان برگزاری جشن ها و مراسم مهمانی
  • امکان تعمیرات و بازسازی خانه بدون دردسر، در صورت لزوم
  • حذف مزاحمت های ناشی از زندگی در ساختمان های مشترک
  • امکان نگهداری بهتر و راحت تر از حیوانات خانگی برای افراد علاقه مند

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/06/15

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه