۱۰ مورد از زیبا ترین کلیسا های اتریش که ارزش دیدن دارند.

11 فروردین 1402
0 دیدگاه
کلیسا های اتریش 869489689648796789674896

اتریش به عنوان کشوری زیبا و اروپایی هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیاست. این کشور که به عنوان قلب اروپا شناخته می گردد دارای میراث طبیعی و فرهنگی فراوانی برای بازدید کنندگان است. از آنجایی که اکثریت جمعیت این کشور مسیحی و کاتولیک هستند، طبیعی است که کلیسا های زیبا و بزرگ فراوانی در این کشور یافت شود. در این مقاله به معرفی ده مورد از معروف ترین و زیبا ترین کلیسا های اتریش که ارزش دیدن دارند، می پردازیم.

کلیسای فلوشیپ 4 گوشه

یکی از جاذبه‌های دیدنی و بی‌نظیر در سفر به اتریش، کلیسای فلوشیپ 4 گوشه (Four-Points Church) است. این کلیسا، یکی از محبوب‌ترین کلیساهای پنطیکاستال در این کشور محسوب می‌شود. طراحی ساده این ساختمان با استفاده از اجزای ساده و اصیل، بی‌نظیری به آن بخشیده است.

کلیسای فلوشیپ 4 گوشه دارای یک سالن بزرگ و ساده با تریبونی در جلوی آن است که محل نشستن مردم در طول مراسم‌های مذهبی می‌باشد. هر سال، گردشگران فراوانی از سراسر اروپا به این مکان مقدس سفر می‌کنند تا از زیبایی و صلابت این کلیسا بازدید کنند.

اگر قصد سفر به اتریش را دارید، حتماً بازدید از کلیسای فلوشیپ 4 گوشه را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید. این جاذبه دیدنی، تجربه‌ی بی‌نظیری از زیبایی و صلابت معماری سنتی اتریش را به شما هدیه می‌دهد.

کلیسا های اتریش 869489689648796789674896

کلیسای سنت چارلز

این کلیسا یکی از زیبا ترین کلیسا های کاتولیک در اتریش است که در ضلع شمالی رشته کوه های آلپ واقع شده است. با نگاهی به ساختمان این مکان مقدس به ظرافت و خلاقیت به کار رفته در فرایند معماری این سازه پی خواهید برد. گفته می شود معماری خلاقانه این ساختمان از سبک باروک بهره برده تا بتواند بنایی زیبا به یادگار گذارد. هنگامی که به عناصر به کار رفته در معماری این سازه نگاه می کنید، رد پای عناصر یونانی و رومی را مشاهده خواهید کرد.

کلیسای سنت مایکلز

یکی دیگر از کلیسا های اتریش که در مکانی آرام و قدیمی واقع شده است، کلیسای سنت مایکلز می باشد. این سازه مقدس به عنوان یکی از معروف ترین کلیسا های وین شناخته می شود. با اینکه قدمت این ساختمان به قرن سیزدهم میلادی برمی گردد و ظاهر بیرونی بسیار ساده ای دارد اما نمای داخلی این سازه یک شاهکار معماری است.
اگر فردی علاقه مند به معماری و هنر باشید خواهید فهمید که نحوه معماری این سازه با سایر معابد فرق دارد. معماری بی نظیر این سازه تحت تاثیر سبک های گوتیک، رومی و باروک می باشد.

کلیسای سنت پیتر

این کلیسای دیدنی یکی از بهترین کلیساهای کاتولیک در وین اتریش است. این کلیسا یکی از زیباترین کلیسا های اتریش می باشد که در خیابان گرابن واقع شده است. معماری این سازه با استفاده از سبک پرطرفدار باروک صورت گرفته است. نقاشی های دیواری موجود در داخل این مکان مقدس یکی از دلایل جذب گردشگران خارجی و داخلی است.

کلیسا های اتریش 4796874968968968968964869869

کلیسای جامع سنت استفان

این کلیسا در واقع یک نقطه عطف بسیار مهم در وین و مشهورترین کلیسای گوتیک در این منطقه است. کلیسای جامع سنت استفان در وین استرالیا یک کلیسای جامع عظیم است که دارای چهار برج بزرگ است، یکی از این برج ها دارای بزرگترین ناقوس است که در کل اروپا یافت می شود.

کلیسای فرانسیسکن

این کلیسای سنتی که به سبک باروک ساخته شده است، یکی از قدیمی ترین کلیساهای کاتولیک در سالزبورگ اتریش است. مجسمه های ارزشمند و مصنوعات بسیار زیبایی در اطراف کلیسا وجود دارد که می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند.  برجسته ترین مجسمه موجود در این مکان مجسمه مدونا است که درست در محراب واقع شده است.
این مکان مقدس سالانه انگیزه ای می شود برای تمامی کسانی که علاقه فراوانی به کلیسا های قدیمی دارند.

کلیسای پروتستان مسیح

این کلیسا یکی از کلیساهای انجیلی مشهور در وین اتریش است که دارای ترکیب کاملی از سبک های گوتیک، رومانسک و رنسانس می باشد. این کلیسا یکی از کلیسا های اتریش می باشد که بیشتر به دلیل ساعت بالای برج محبوبیت یافته است. توصیه ما این است که اگر به اتریش سفر کردید حتما از این شاهکار معماری بازدید کنید.
اگر یک معمار تازه کار هستید، مشاهده ظرافت های به کار رفته در این سازه می تواند ایده های فراوانی در اختیارتان قرار دهد.

کلیسا های اتریش 694869854698469489486489

کلیسای دربار

این کلیسا که Hoff Kirche نیز نامیده می شود، یکی از کلیسا های محبوب اینسبروک، اتریش است. اگر از بیرون به این سازه نگاه کنید، زیبایی چندانی نمی بینید اما فضای داخلی آن زیباست. مواد تزئینی به کار رفته در این کلیسای معروف بسیار جالب و خارق العاده است.
یک موزه کوچک در کنار کلیسا قرار دارد که با دریافت هزینه به شما این امکان را می دهد که از تمام مجسمه ها عکس بگیرید. در مجموع 28 مجسمه در این ساختمان وجود دارد که بهترین مجسمه ها مربوط به امپراتور ماکسیمیلیان و شاه آرتور می باشند.

کلیسای منطقه زیرل

یکی از کلیسا های اتریش که ارزش دیدن دارند، کلیسای منطقه زیرل می باشد. این سازه به عنوان کلیسای کلیسای صلیب مقدس و بزرگترین محل عبادت در زیرل شناخته می شود. نقاشی های این ساختمان توسط فرانتس پلاتنر ایجاد شده است که تمام سقف را با آبرنگ های زنده رنگ آمیزی کرده است. در این نقاشی ها الگوهای گل زیبایی وجود دارد که دیوارهای داخلی را می پوشاند. این کلیسا به عنوان یک شاهکار زیبا از هنر و معماری است.

اتریش 468489746848

کلیسای سنت

اگر بخواهیم یکی دیگر از شاهکار های هنر و معماری اتریش را معرفی کنیم، بدون شک نام کلیسای سنت مایکل را بر زبان می آوریم. زیبایی این کلیسای معروف موجب شد تا در هنر های سینمایی نیز مورد استفاده قرار گیرد. صحنه عروسی فیلم صدای موسیقی در این مکان مقدس تصویر برداری شده است. با حضور در این مکان مقدس شما می توانید بقایای ۵ قدیس مهم را ببینید که بخشی از محراب است. علاوه بر این پنج قدیس  می توانید بقایای ابات کنراد دوم را که هنگام دفاع از این صومعه در ۱۱۴۵ درگذشت مشاهده کنید.
کلیسای سنت مایکل یکی از تاریخی ترین کلیسا های اتریش است که مورد توجه بسیاری از باستان شناسان قرار گرفته است.

این ده کلیسای زیبا تنها چند مورد از زیبا ترین و معروف ترین کلیسا های اتریش می باشند که به دست معمارانی خلاق و توانا ساخته شده اند. هر معمار می تواند با بازدید از این سازه ایده های جدید فراوانی برای ساخت سازه هایی معروف تر و به یاد ماندنی تر یابد.

اگر به فکر بازدید از کلیسا هایی زیبا و خارق العاده هستید این ده کلیسا ارزش وقت گذاشتن را دارند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه