امتیازات خرید ویلا جنگلی

17 دی 1400
0 دیدگاه
خرید ویلا جنگلی 56945695496546948646896

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

چرا ویلا در شمال

جنگل های سرسبز و مناطق زیبا و بکر شمال به قدی طرفدار دارد ، که در همه فصل های سال الخصوص فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان شمار زیادی از مردم را از سراسر ایران به این خبطه سبز و دنج سفر میکنند .

شمال ایران بسیار سرسبز و خوش آب و هوا می باشد ، خرید ویلا در جنگل در شمال بسیار عالی و پرطرفدار است . چراکه شما با خرید ویلا در جنگل نه تنها از شلوغی شهر دور می شوید ؛ بلکه صاحب یه سرمایه گذاری با سود بالا می شوید .

ویژگی ویلای جنگلی

همانطور که از نام ویلای جنگلی پیداست، این نوع ویلا در مناطق جنگلی ساخته می‌شود و ساحل در آن نقش کمرنگ تری دارد  . ویلاهای جنگلی اغلب از حجم‌های زیبا و ترکیبات حجمی منحصر به فرد و مناسبی برخوردار هستند، به ویژه در مواردی که رد پای سبک مدرن در آن‌ها دیده شده و مینیمالیسم خود را در آن‌ها نشان می‌دهد. در طراحی ویلای جنگلی، حجم و پلان هر دو به یک میزان اهمیت داشته و باید با هم پیش رفته باشند. حجم قوی و پلان ضعیف و یا روابط فضایی قوی در پلان در کنار یک حجم ضعیف هرگز دلچسب نبوده و چیزی نیست که ما به دنبال آن باشیم.

وقتی از روابط فضایی قوی در پلان صحبت می‌کنیم، منظور چیدمان با رابط کاربری مناسب است. با توجه به نیازهای کاربر ممکن است در ویلای جنگلی خود فضاهای ویژه‌ای نیز داشته باشید، کنار هم قرار دادن فضاهای الزامی و فضاهای ویژه، به نوعی که از سازماندهی مطلوبی برخوردار باشند، ویلای جنگلی شما را ممتاز و زبانزد می‌کند.

ویلاهای جنگلی دارای متراژهای بالایی هستند زیرا دارای امکانات زیاد می باشند ، همچنین ویلای جنگلی بزرگ و دلباز است .خرید ویلای جنگلی سرمایه باارزشی محسوب میشود ، زیرا بزرگ است و هم در شمال به دلیل رفت و آمد زیاد توریست ها روزانه بر ارزش این منطقه افزوده میشود .

مزایای خرید ویلای جنگلی

  • از اولین مزایای خرید ویلای جنگلی این است که روزانه بر ارزش زمین های آن افزوده خواهد شد .
  • با خرید ویلای جنگلی به دلیل دور بودن از شلوغی شهر ، از آلودگی شهر و سروصدا نیز دور هستید .
  • با خرید ویلای دور از شهر از روزمرگی وشلوغی های زندگی دور میشوید .
  • میتوانید کار و کسب درآمد خوبی را برای خود بوجود آورید زیرا شمال مسافران و توریست های زیادی را سالانه جذب خود میکند .

خرید ویلا جنگلی 564584984789478

همانطور که از نامش پیداست، ویلای جنگی در دل جنگل و میان انبوه سبزینگی، قرار دارد. هدف از خرید ویلا جنگلی، داشتن آرامش و فرار از شلوغی زندگی شهری است. آرامش حاکم در جنگل، آواز پرندگان، تنفس هوای پاک، لطافت هوای بارانی همگی از مزایای خرید ویلا جنگلی، به شمار می آید. گشت و گذار در جنگل سرسبز با درختانی سر به فلک کشیده، لذت زندگی در ویلا جنگلی را دو چندان می کند. ویلاهای جنگلی از تنوع بالایی برخوردار هستند. به دلیل گسترده بودن جنگل ها، شما حق انتخاب بیشتری از لحاظ ساخت، متراژ و قیمت در خرید ویلا جنگلی خواهید داشت. معمولا قیمت ویلای جنگلی پایین تر از ویلای ساحلی است. دلیل این تفاوت قیمت، فاصله زیاد جنگل از مراکز شهری عنوان می شود. با خرید ویلا جنگلی، از رطوبت موجود در ویلا ساحلی در امان هستید. آب و هوای جنگل نسبت به ساحل، شرجی کمتری دارد.

امروزه در خانه ها و آپارتمان های هر یک از ما وجود حداقل یک گل کوچک در افزایش اکسیژن و تصفیه هوا تاثیر مهمی دارد. حال تصور کنید خانه ای در دل طبیعت سرسبز با درختانی انبوه داشته باشید. حتی تصور داشتن چنین خانه ای هم، هیجان انگیز است. لذت پیاده روی و ورزش در طبعیتی بکر با هوایی پاکیزه، تجربه ای بی نظیر است. با این وجود در تمام طول عمر خود اکسیژن خالص را به ریه های خود هدیه می کنید. ویلاهای جنگلی از تنوع گیاهی بالایی برخودار هستند. دور بودن از اتوبان های اصلی و ترافیک و شلوغی شهر، از مهم ترین مزایای ویلا جنگلی است. می توانید چشم انداز کوه، جنگل و درخت های انبوه را داشته باشید و از محیط آرام و دنج این ویلاها لذت ببرید. همچنین با خرید ویلا جنگلی، می توانید از دریاچه های جنگلی و آب گرم های طبیعی بهره مند شوید.

معایب ویلای جنگلی

ویلاهای جنگلی معمولا فاصله ی بسیار زیادی از مراکز خرید و امکانات رفاهی دارند. در واقع اگر از آن دسته افراد هستید که تمامی امکانات را آماده و در دسترس میخواهید ، ویلاهای جنگلی انتخاب مناسبی برای شما نیستند. در فصول سرد سال که با بارش های سنگین برف مواجه میشویم ، جاده های منتهی به ویلاهای جنگلی مسدود شده ، و دسترسی به آن ها مشکل میشود. در نتیجه اگر قصد خرید ویلای جنگلی دارید ، علاوه بر در نظر گرفتن این نکته ، از بابت سیستم گرمایشی مناسب ویلا ، اطمینان حاصل کنید.

نکاتی که باید قبل از خرید ویلای جنگلی به آن دقت کنید

داشتن سند با ارزش و قانونی

مهم ترین بخش خرید ویلا و یا هر ملکی داشتن سند قانونی می باشد . دقت کنید که ویلای مورر نظر برای خریداری حتما دارای سند قانونی و پایان کار مراحل طی شده و آماده تحویل باشد .

موقعیت و لوکیشن دسترسی

هر ویلایی باید موقعیت و لوکیشن بسیار خوبی داشته باشد تا شما بتوانید به راحتی با اطراف از جمله مراکز خرید ، مراکز درمانی ، فروشگاه ها ، مراکز تفریحی ، بانک و … در ارتباط باشید .

آب وهوای منطقه ای

همانگونه که همه ما میدانیم آب و هوای شمال ایران بسیار دلپذیر است اما باید در نظر بگیریم که کدام منطقه برای ما بهتر است . آب و هوای جنگل در فصل های سرد سال شرجی و مرطوب می باشد . متناسب با علاقه و عادت خود فضای مناسب را برگزینید .

ویلا جنگلی 5984874874186418641874

 

اطمینان از امکانات و مصالح ویلا جنگلی

ویلای جنگلی با توجه به قرار داشتن در دل جنگل، زمستان های سرد و پر برفی نیز دارد. بنابراین برای افزایش طول عمر ویلا جنگلی، باید از مصالح با کیفیتی استفاده کرد. در صورتیکه از مصالح ارزان قیمت با کیفیت پایین در ساخت ویلا جنگلی استفاده شود، طی مدت کوتاهی سرما به داخل ساختمان نفوذ می کند. نفوذ سرما به داخل ویلا، باعث تخریب و فرسایش ویلا خواهد شد. در زمان خرید ویلا جنگلی، باید از کیفیت مصالح به کار رفته در آن مطمئن شوید. مثلا هنگام خرید، از سازنده درخواست کنید تا تصاویر و فیلم های مرتبط با ساخت ویلا را به شما نشان دهد. یک موضوع مهم دیگر هنگام خرید ویلا جنگلی، بحث امکانات است. توجه داشته باشید ویلای مورد نظر تمامی امکانات مورد نیاز چون آب، برق، تلفن و گاز بهره مند باشد. چنانچه آب ویلا از چاه تامین شود، دقت کنید که قابل شرب باشد.

معماری و ساخت ویلا جنگلی

انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت ویلا جنگی، اولین گام است. علاوه بر منطقه، فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. مهم ترین فاکتور موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی منطقه است. قبل از ساخت ویلا باید از دارای مجوز بودن زمین مطمئن شوید. امکانات موجود در منطقه را به خوبی بررسی کنید. توجه به ارزش واقعی زمین و مستعد رشد بودن آن نیز بسیار حائز اهمیت است. معماری ویلا جنگلی از ابتدای کار باید بصورت عایق باشد. با توجه به رطوبت و بارش های مناطق جنگلی، بهتر است اسکلت ویلا از جنس بتن باشد. در ساخت دیوار می توان از بلوک  بهره گرفت. برای دیواره های داخلی معمولا از دیواره های کاذب استفاده می شود. برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، از کف پوش های چوبی ضد آب، لوله های پلاستیکی به جای لوله آهنی، کاغذ دیواری به جای گچ بری، درب و پنجره عایق و… استفاده کنید.

نمای ویلا جنگی به شکل های گوناگون ساخته می شود. ساخت نمای چوبی یا رومی زیبایی ویلا جنگلی را چند برابر خواهد کرد. نصب آلاچیق و باربیکیو در فضای بیرونی ویلا، به زیبایی خود نمایی خواهد کرد. ساخت آبنما و ایجاد محوطه سرسبز از دیگر فاکتورهای طراحی ویلا جنگلی می باشد. علاوه بر نمای بیرونی، نمای داخلی ویلا نیز بسیار مهم است. دکوراسیون یک ویلا حنگلی باید به گونه ای باشد که،  نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. طراحی سالن های بزرگ با پنجره های بلند، جهت اشراف داشتن به طبیعت زیبای اطراف از دیگر ویژگی های ویلا جنگلی است. استفاده از شومینه های فضای باز، لذت یک شب نشینی دوستانه در دل شب های سرد زمستان بهترین گزینه است. امروزه گودال یا چاله های آتش جزو پرکاربردترین سیستم گرمایشی در محوطه سازی فضای باز محسوی می شود. این گودال در انواع کلاسیک و مدرن وجود دارد.

مصالح و استحکام ویلا

برای خرید ویلای خوب ویژگی هایی نظیر مصالح و استقامت ویلا را در نظر بگیرید. باید برای ساخت ویلا از بهترین و با دوام ترین مصالح به کار رفته باشد و استحکام و مقاومت بالایی را دارا باشد

خرید ویلا جنگلی یه سرمایه گذاری بلند مدت

سرمایه گذاری در بازار مسکن، از گذشته های دور مورد توجه بوده است. پیشرفت توامان با تورم، از نقاط قوت بازار مسکن است. امروزه خرید ویلا جنگلی یکی از هزاران روش سرمایه گذاری است. چرا که با شدت گرفتن ساخت ویلا در سال های اخیر باز هم تقاضا برای خرید ویلا بالا است. بالا رفتن تقاضا برای خرید ویلا، با افزایش قیمت آن مساوی است. بنابراین با خرید ویلا جنگلی علاوه بر اینکه در محیطی بکر و دنج صاحب ملک می شوید، با گذشت زمان شاهد افزایش سرمایه و سود دهی خواهید بود. با خرید ویلا جنگلی، دیگر دغدغه سفر در هر زمان از طول سال را نخواهید داشت. به علاوه با انتخابی درست می توانید یک سرمایه گذاری موفق برای خود رقم بزنید. شما می توانید با سپردن ویلا جنگلی تان به افراد فعال در زمینه اجاره ویلا، کسب درآمد کنید.

سرمایه لازم برای خرید ویلا جنگلی

نخستین گام برای خرید ویلا جنگلی تعیین بودجه لازم برای خرید ویلا است. شما با تعییت بودجه مورد نیاز، در وقت خود برای پیدا کردن ویلای مورد نظرتان صرفه جویی می کنید. اینکه چه میزان سرمایه برای خرید ویلا جنگلی لازم است کاملا بستگی به امکانات و موقعیت ویلا دارد. چنانچه شما قصد خرید ویلا در مناطق خاص و گران را دارید، طبیعتا باید ۵ برابر قیمت یک ویلای معمولی هزینه کنید. دوری و نزدیکی به امکانات شهری از دیگر عوامل مهم برای تعیین قیمت ویلا می باشد. عواملی چون راه های ارتباطی با شهرهای پر طرفدار و موقعیت مکانی ویلا و نزدیکی به جاده اصلی و مراکز خرید و تفریحی، باعث بالا رفتن ارزش و قیمت ویلا هستند. جهت داشتن خریدی موفق، می بایست به یک مشاور املاک قابل اعتماد به صورت حضوری مراجعه کرده و اقدام به خرید ویلا جنگلی دلخواهتان نمایید.

خرید ویلا جنگلی 898562321

خرید و فروش ویلا در مازندران امروزه امری است که هر کسی را ترغیب به سرمایه‌گذاری می‌کند! اگر می‌خواهید در این بازار پر سود، از پیشتازان باشید و در عین حال کیفیت را جایگزین کمیت نکرده باشید، و یا حتی کمیت و کیفیت را پایاپای جلو ببرید، توجه به نکات طراحی اصولی ویلا در مازندران مخاطبان خاص و ویژه‌ای نیز به همراه خواهد داشت.

همانطور که از نام ویلای جنگلی پیداست، این نوع ویلا در مناطق جنگلی ساخته می‌شود و ساحل در آن نقش کمرنگ تری دارد. در طراحی ویلای جنگلی با سبک‌های متنوع و منحصر به فردی رو به رو هستیم که بنابر سلیقه کارفرما به سمت یکی از این موارد می‌رویم؛ ولی در سال‌های اخیر سبک‌های مینیمال بیشتر مورد توجه کاربران و خریداران ویلا درشمال قرار گرفته‌است و خرید و فروش ویلا در زمینه ویلای جنگلی، بیشتر به سمت سبک‌های مینیمال گرایش داشته‌است.

ویلاهای جنگلی اغلب از حجم‌های زیبا و ترکیبات حجمی منحصر به فرد و مناسبی برخوردار هستند، به ویژه در مواردی که رد پای سبک مدرن در آن‌ها دیده شده و مینیمالیسم خود را در آن‌ها نشان می‌دهد. در طراحی ویلای جنگلی، حجم و پلان هر دو به یک میزان اهمیت داشته و باید با هم پیش رفته باشند.

ویلاهای جنگلی همواره در دسته زیباترین و رویایی ترین ویلاها می باشند ، افراد زیادی به دنبال خرید این ویلا ها هستند ، چرا که زندگی در این ویلاهای جنگلی تجربه زندگی متفاوت است .

با زندگی در این ویلاها آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید و استرس را از خود دور نمایید . شنیدن صدای پرندگان در سکوت محوطه جنگلی و سرسبز آن هم در دل مازندران هیجانی غیر قابل وصف را به وجود خواهد آورد

امکانات ویلا را در نظر بگیرید

امکانات ویلا همگی ویلا را تشکیل میدهند و باید بررسی شوند. به عنوان مثل ویلای مورد نظر برای خریداری باید دارای آب ، برق و گاز قانونی باشد ، به طوری که شما با قطع شدن این موارد مواجه نشوید. یا داشتن پارکینک ، اتاق خواب ، حیاط یا هرچیزی که برای شما مهم است از مواردی است که باید به آن توجه کرد .

زیباسازی محوطه ویلا جنگلی

نورپردازی اقدامی مناسب برای زیباسازی ویلا جنگلی است. نصب چراغ های کوچک با رنگ های متنوع در کنار پنجره ها، بالای ستون و یا طاق های کوتاه، جلوه خاصی به ویلای شما می دهد. شب هنگام با روشن کردن چراغ ها، شاهد نمایی زیبا خواهید بود. از دیگر راه های زیباسازی فضای بیرونی ویلا بهره گیری از مجسمه های سنگی است. می توانید نور پردازی را می توانید در اطراف مجسمه ها نیز انجام دهید. یک حفاظ زیبا علاوه بر جلوه خوب، به افزایش امنیت ویلا کمک شایانی می کند. حفاظ ها علاوه بر مقاوم بودن، از لحاظ ظاهری نیز باید قابل توجه باشد. نصب حفاظی زیبا نظیر شاخ گوزنی، طرح گل و… جلوه ای خاص به ویلا می بخشد. استفاده از گل های رنگی در بالکن و گلدان های زیبا کنار پنجره علاوه بر زیباسازی ویلا، در شادابی و روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.

نکات مورد توجه هنگام خرید ویلا جنگلی

ویلا باید محیطی امن و آرام برای شما و خانواده تان باشد. هنگام خرید ویلا جنگلی، حتما به فاصله ویلا جنگلی مورد نظر با ویلاهای اطرافش توجه کنید. منظره زیبا از جنگل و طبیعت ویلا جنگلی، بسیار مورد توجه سرمایه گذاران است. فاصله ویلای مورد نظر شما با ویلاهای مجاور بسیار حائز اهمیت است. دقت داشته باشید که ویلای شما فاصله کمی با مراکز خرید و درمانی داشته باشد. با توجه به موقعیت خاص ویلا جنگلی، حتما بررسی کنید که ویلای مد نظر آنتن دهی تلفن و دسترسی به اینترنت داشته باشد. توجه به نمای بیرونی و داخلی ویلا را فراموش نکنید. فضاهای خصوصی و پذیرایی، تعداد اتاق خواب ها، محل آشپزخانه، سالن ها و حمام و سرویس بهداشتی ویلا را به خوبی چک کنید.

گول تبلیغات را نخورید

حواستان باشد که گول تبلیغات را نخورید ، عده ای به تبلیغات توجه میکنند ، غافل ازاینکه ممکن است مکانی که ویلا در آن قرار دارد نامناسب باشد . تعدادی از ویلاها در جاهای پرت و دور از دسترسی واقع شده اند و این برای شما مشکل ساز خواهد شد .

از شخص مورد اعتماد خریداری کنید

برای خرید ویلای مورد نظر خود ابتدا باید به دنبال فردی مورد اعتماد باشید و از شخصی که اکثریت آن را می شناسند خریداری کنید. به عنوان مثال باید از مشاور املاک سرشناس خریداری و یا حتی مشورت بگیرید . افراد سودجو بسیار زیاد شده اند و ممکن است شما گول افراد اشتباهی را بخورید و سرمایه گذاری ناموفق داشته باشید.

 

 

ویلا جنگلی

 

زندگی در طبیعت

شما ممکن است در خانه ویلایی یا آپارتمان ، برای خود گل یا گلدان های زیادی داشته باشید ، یا حتی درختان مورد علاقه خود را بکارید اما خرید ویلای جنگلی به شما این امکان را میدهد از اکسیژن تازه طبیعت لذت ببرید . همچنین ویویی جنگل لذت بخش است و میتوانید برای گذراندن وقت و تفریح و ورزش به دل جنگل بروید .همچنین جنگل همیشه آب و هوای خنکی دارد ، و ویلای جنگلی واقع درآن نیز از این هوای پاکیزه بهره مند است.

کلام آخر

خرید ویلا جنگی نیز مانند سایر انتخاب های هوشمندانه زندگی، نیازمند دقت و توجه بالایی است. ویلاهای جنگلی به خاطر دسترسی به ساحل و جنگل طرفداران زیادی دارند. در ابتدای امر باید موقعیت جغرافیایی ویلا جنگلی را نسبت به جاده اصلی و اماکن عمومی خوب بررسی کرد. شما باید دسترسی راحتی به مکان های توریستی و تفریحی دسترسی داشته باشید. قیمت در خصوص انواع ویلاها، بر اساس نزدیکی و دوری به ساحل و جنگل می تواند متفاوت باشد. این قضیه در مورد ویلا جنگلی نیز صدق می کند. ممکن است ویلا جنگلی در یک روستا واقع شده باشد. نوع سند عاملی بسیار مهم در مشخص کردن ارزش قیمتی ویلا جنگلی می باشد. معمولا ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی وضعیت سند بهتری دارند. اکثر این ویلاها دارای سند شش دانگ می باشند. در این مطلب نکاتی را درباره خرید ویلا جنگلی به شما ارائه دادیم، تا انتخاب مناسب تری انجام دهید.

 

آخرین ویرایش در تاریخ1400/10/17

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه