آیا خرید ویلا در سرخرود سود دارد؟

سود خرید ویلا در سرخرود 59859848548948964859

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

در مورد سود خرید ویلا در سرخرود باید گفت که خرید ویلا در سرخرود یک تیر و چند نشان است. به عبارتی شما با خرید یک ویلا در موقعیت و شهر مناسب نه تنها موجبات سرمایه گذاری پر سود را فراهم کرده اید بلکه شرایطی ایجاد می کنید که اعضای خانواده بتوانند در طول سال در یک شهر با آب و هوای بسیار خوب تعطیلات خود را بگذرانند. سود خرید ویلا در سرخرود تنها یک سود مالی نیست بلکه ایجاد آرامش و رضایت اعضای خانواده سود معنوی است که از خرید ویلا در این شهر نصیب شما می شود. به این نکته توجه داشته باشید که خرید ویلا در همه شهرهای شمال کشور سودآور نیست بلکه بهتر است برای کسب سود مالی به سراغ شهرهایی بروید که توریست پذیرتر باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم علل سودآور بودن خرید ویلا در شهر سرخرود را بررسی کنیم

شهر سرخرود آب و هوای بسیار عالی دارد

شهر سرخرود یک شهر چهار فصل است و در همه فصول می توانید ویژگی های آن فصل را تجربه کنید. بهارهایی خوش آب و هوا با شکوفه های بهاری، تابستان های پر میوه و گرم، پاییزهای هزار رنگ و زمستان های پر برف و میزبانی از قوها باعث شده است که در هر فصل توریست ها برای رفتن به سرخرود ترغیب شوند. این شهر علاوه بر جاذبه های طبیعی همیشه آب و هوایی مطبوع دارد و برای شنا و سفر کردن مناسب است. اگر از سود خرید ویلا در سرخرود اطمینان ندارید باید گفت که با خرید ویلا در سرخرود علاوه بر سود مالی می توانید از زندگی خود لذت ببرید.

جاذبه های توریستی سرخرود جذاب هستند

از جاذبه های طبیعی این شهر که گذر کنیم باید از جاذبه های توریستی این شهر که شامل شهربازی، بازار قدیمی و سنتی شهر، مراکز بزرگ خرید و فروش، بقاع متبرکه و … می شود، اشاره نمود. مسافرین نه تنها برای شنا و لذت بردن از دریای خزر بلکه برای قدم زدن در بازار سنتی و لذت بردن از محصول دست زنان شمالی به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید نیز با داشتن بوتیک های شیک و لوکس فرصت قدم زدن و خرید لاکچری را فراهم می کند. در صورتی که شهر بازی را به عنوان یک تفریح جذاب می شناسید می توانید به شهر بازی شهر سرخرود بروید و ساعت ها با خانواده خود لذت ببرید. می توان نتیجه گرفت علاوه بر جنبه مالی قضیه سود خرید ویلا در سرخرود این است که می توانید تعطیلات خود را با خانواده در یک شهر پر امکانات بگذرانید

سود خرید ویلا در سرخرود 154585658588

 

امروزه اکثر افراد به دنبال خرید ویلا در مازندران و شمال هستند ، اما سوالی که برای همگی پیش می آید این است که آیا خرید ویلا در مازندران سرمایه گذاری است . استان مازندران توریستی و بسیار مهمان دوست می باشد که هرساله افراد زیادی برای مسافرت به آن سفر  میکنند . حتی این روزها شاهد افزایش روز افزون قیمت و تعداد بیشمار ویلاهای ساخته شده در مازندران هستیم . در ادامه این مطلب میخواهیم شما را با سود در خرید ویلای سرخرود آشنا کنیم .

هنگام خرید ویلا نکاتی را باید در نظر بگیرید به عنوان مثال حتما قبل از خرید ویلا اطلاعات بالایی را کسب کنید تا با مشکل مواجه نشوید . شما می توانید به منظور آگاهی بالاتر از مشاوره املاک منطقه خود و یا افراد سرشناس راهنمایی دریافت نمایید . همچنین باید برای خرید ویلا در سرخرود با مشاورین سرشناس و متبحر و متخصص در زمینه خرید و فروش ویلا مشورت کنید .

دکتر بخشی از بهترین و سرشناس ترین مشاورین در مازندران می باشد که تبحر بسیار بالایی در زمینه فروش برج های ساحلی ، ویلاهای شهرکی ، ویلاهای جنگلی _ ساحلی _ دریا کنار و شهرک خانه دریا دارد . خطه سبز مازندران به دلیل داشتن آب و هوای بسیار معتدل و مکان های گردشگری در زمره بزرگترین و گسترده ترین استان های شمال محسوب می شود که در حال پیشرفت است . شما با خرید ویلا در مازندران سرمایه گذاری انجام خواهید داد که همواره سود بالایی دارد هم همچنین مکانی برای خوش گذرانی و تفریح در اوقات فراغت خود خواهید داشت

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

گسترش ساخت و ساز در شهر سرخرود

امروز در هر قطعه از این شهر شاهد ساخت و ساز شهرک های ساحلی، برج های سر به فلک کشیده و ویلاهای ساحلی هستیم. از این جهت با سرمایه گذاری و خرید ویلا در این شهر می توانید در کوتاه مدت به سود مناسبی دست پیدا کنید. پیش خرید ویلا و یا یک واحد آپارتمان بعد از ساخت سود خوبی برای شما ایجاد می کند. از نظر مالی سود خرید ویلا در سرخرود بسیار قابل توجه است چرا که خرید ویلا و به صورت کلی مسکن هیچ گاه با زیان مواجه نبوده مخصوصا در شهرهایی که توریستی هستند و هر روز به تعداد متقاضیان خرید ویلا در آن اضافه می شود.

سود خرید ویلا در سرخرود 47847974185641587418548574

 

وضعیت اقتصادی ایران سود خرید ویلا را تضمین می کند

اگر نگاهی اجمالی به وضعیت مسکن در ایران بی اندارید می توان نتیجه گرفت تنها بازاری که با نوسان مواجه نیست و همیشه سیر صعودی داشته است، خرید مسکن است. در شهر سرخرود نیز به دلیل ساحلی بودن شهر بیشتر ویلاها رو به دریا ساخته شده اند و ویلاهای رو به جنگل آن بسیار محدودند. حال با خرید یک ویلا در حاشیه دریا نه تنها فرصت مناسبی برای لذت بردن از زیبایی های طبیعت به دست می آورید بلکه می توانید از سود خرید ویلا در سرخرود نیز بهره مند شده و در کوتاه مدت با فروش ویلا شاهد افزایش سرمایه گذاری خود باشید.

نزدیک بودن سرخرود به تهران

ساکنین تهران اغلب برای گذراندن تعطیلات شمال کشور را انتخاب می کنند. دلیل این امر می توان در در نزدیک بودن مازندران به تهران و همچنین تلاقی دریا و جنگل در شهرهای شمالی کشور دانست. شهر سرخرود با تهران تنها 4 ساعت فاصله دارد. این شهر در 15 کیلومتری محمود آباد و 6 کیلومتری فریدون کنار ساخته شده است. 222 کیلومتر فاصله تهران تا سرخرود باعث شده است که افراد زیادی متقاضی سفر به این شهر باشند و سود خرید ویلا در سرخرود را افزایش دهند.

خوش مسیر بودن سرخرود

از دیگر مواردی که سرخرود را توریستی نموده است جاده های زیادی است که به این شهر منتهی می شوند. اگر از تهران به سرخرود سفر کنید می توانید از جاده هراز، جاده چالوس و اتوبان تهران شمال کمک گرفته و به این شهر بروید. از این جهت مجبور نیستید که در ترافیک یک جاده خاص گرفتار مانده و ساعت ها در ترافیک بمانید. جالب است بدانید که همین نزدیکی و خوش مسیر بودن شهر سرخرود است که سود خرید ویلا در سرخرود را افزایش می دهد. حتی اگر در شهرک های ساحلی سرخرود اقدام به خرید ویلا نمایید باز هم فاصله زیادی تا شهر سرخرود ندارند و با چند دقیقه رانندگی می توانید از امکانات کامل شهری بهره مند شوید.

ویژگی های ویلاهایی که سودآور هستند

خرید هر ویلایی سودآور نیست. چرا که بازار مسکن نیز مانند دیگر بازارهای ایران نکات و به قول معروف فوت کوره گری دارد که اگر آن ها را رعایت نکنید ممکن است سود چندانی حاصل نشود و یا اینکه ضرر کنید. برای انکه سود خرید ویلا در سرخرود نصیب شما شود باید به موارد زیر توجه کافی داشته باشید.

سود خرید ویلا در سرخرود 1245785

ویلا باید سند داشته باشد

به هیچ عنوان تاکید می کنیم به هیچ عنوان سراغ ویلاهای قولنامه ای نروید. ویلاهایی که به صورت قولنامه ای خرید و فروش می شوند حتی اگر با کلاهبرداری همراه نباشد نسبت به ویلاهای سند دار سود کمتری برای شما ایجاد می کنند. به صورت کلی ویلاهای قولنامه ای با قیمت کمتری فروخته می شوند و همین امر باعث فریب خریداران ویلا در سرخرود می شود. پس اگر به فکر سود خرید ویلا در سرخرود هستید حتما ویلاهای سند دار را خریداری کنید.

ویلا قدیم ساخت نخرید

بعضی ویلاهای شهر سرخرود که در بلوک اول دریا قرار دارند بیش از 50 سال سن دارند. ویلاهای قدیم ساخت به مرور به خرج افتاده و گاه ممکن است تغییر تاسیسات هزینه زیادی به همراه داشته باشد. از این رو باید به سراغ ویلاهای تازه ساخت تر بروید و یا با هزینه کردن برای ویلا و نونوار کردن آن و فروش ویلا به غیر سود خرید ویلا در سرخرود را به دست بیاورید.

بهتر است ویلا نزدیک شهر باشد

ویلاهایی که در حاشیه شهرها ساخته می شوند اغلب ارزان تر هستند. اما مسیر رفت و آمد به ویلا را در نظر داشته باشید. حتما یک جاده آسفالت بین ویلا و شهر وجود داشته باشد تا در مواقع ضروری برای رسیدن به شهر و استفاده از امکانات شهری با مشکل مواجه نشوید. شاید با قیمت مناسبی یک ویلا در حاشیه شهر و یا در میان جنگل خریداری کنید اما اگر مسیر مناسبی نداشته باشد ممکن است در زمان فروش به مشکل برخورده و یا ویلای با قیمت چندان بالایی به فروش نرسد.

 

سود خرید ویلا در سرخرود 79855214856471654584

محل جغرافیایی ویلا را در نظر داشته باشید

هرچه ویلا در سرخرود از دریا فاصله داشته باشد قیمت کمتری دارد. در شهرک های ساحلی این تفاوت قیمت بیشتر نیز احساس می شود/ هر چه به درب ورود نزدیک شوید قیمت ویلا کاهش می یابد و از این رو شاید با قیمت کمتری ویلای مناسبی خریداری کنید؛ اما از لحاظ مادی در زمان فروش نیز باید با قیمت کمتری نسبت به ویلاهای کنار دریا قیمت گذاری داشته باشید.

ویلا باید از جاده اصلی فاصله مناسبی داشته باشد

قبلا گفتیم که ویلا باید به شهر مسیر مناسبی داشته باشد تا سود خرید ویلا در سرخرود افزایش یابد. اما این نزدیکی نباید بیش از اندازه باشد مخصوصا نزدیکی ویلا به جاده و یا اتوبان اصلی از قیمت آن کم می کند. علت این امر سر و صدا و ترافیکی است که در ایام تعطیلات در این جاده ها وجود دارد. این ترافیک و همهمه اعضای خانواده را اذیت کرده و از این رو قیمت ویلا را کاهش می دهد.

کلام آخر

شما از بین خرید ویلا در سرخرود ، خرید ویلا در شهرک خانه دریا ، خرید ویلا در شهرک دریا کنار ، خرید ویلا از شهرک ساحلی خزرشهر و خرید از برج های ساحلی سرخرود می توانید یک گزینه را انتخاب کنید. پس برای صاحب خانه شدن در سرخرود قدرت انتخاب بسیار بالایی دارید. حال اینکه با انتخاب کدام گزینه سود خرید ویلا در سرخرود شامل حال شما شود به دقت و تجربه زیادی نیاز دارد. اما اگر کار را به کاردان بسپارید و یا یک مشاوره مسکن با تجربه و دلسوز در این زمینه مشورت کنید، حتما می توانید یک واحد ویلای لوکس و لاکچری خریداری کرده و در زمان فروش به سود مناسبی دست پیدا کنید. دکتر محمد بخشی با سال ها کار در منطقه سرخرود امروز می داند که با خرید کدام ویلا در آینده با سود مناسبی می توانید آن را بفروشید. با یک تماس می توانید از مشاوره ایشان در زمینه خرید ویلا و مسکن در شمال کشور استفاده کنید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه