استانداردهایی که در زمان خرید ویلا در سرخرود باید به آن ها توجه داشت؟

استانداردهای خرید ویلا در سرخرود 985959862468486541

خرید ویلا در سرخرود نه تنها یک بهانه برای رفتن به این شهر و لذت بردن از آب و هوای بهشتی این منطقه است، بلکه سرمایه گذاری بسیار عالی و مقرون به صرفه ای نیز به شمار می آید. این شهر از سمتی به دریا و از سمتی دیگر به جنگل ختم می شود و از این رو قدرت انتخاب شما در زمان خرید ویلا بسیار بالا است. اما نباید بدون توجه به استانداردهای خرید ویلا در سرخرود اقدام به خرید ویلا در این شهر نمایید. تعداد بالای ویلاهای موجود در این شهر بسیار زیاد است اما همه آنها برای شما مناسب نیستند و ممکن است بعد از مدتی از خرید آنها پشیمان شوید. در این مقاله تصمیم داریم شما را با استانداردهای خرید ویلا در سرخرود ، این شهر زیبای مازندران آشنا نماییم.

داشتن سند رسمی مهمترین ملاک خرید ویلا در سرخرود است

از مهمترین استانداردهای خرید ویلا در سرخرود داشتن سند شش دانگ است. ویلاهای سرخرود یا سند شش دانگ دارند و یا اینکه به صورت قولنامه ای به فروش می رسند. قیمت ویلاهایی که به صورت قولنامه ای خرید و فروش می شوند بسیار کمتر از ویلاهایی است که دارای سند شش دانگ هستند. این نباید شما را فریب دهد. داشتن سند شش دانگ مهمترین ملاکی است که شما در زمان خرید ویلا باید به آن توجه داشته باشید. چه بسیار افرادی که با خرید ویلاهای قولنامه ای در سرخرود دچار ضرر و زیان و از همه مهمتر کلاهبرداری شده اند. قولنامه ای بودن یک سند چندان مورد توجه مراجع قانونی نیست و در صورت بروز هر مشکلی ممکن است که ویلا از دست شما خارج شده و دیگری سپرده شود. از این رو برای مطمئن بودن از معامله حتما به سراغ ویلاهایی بروید که سند آنها شش دانگ است.

در صورتی که قصد سرمایه گذاری در خرید ویلا را دارید بهتر است این را بدانید که رشد قیمت ویلاهای با سند شش دانگ چندین برابر ویلاهای قولنامه ای می باشد و از این رو بهتر است با صرف هزینه بیشتر ویلای شش دانگ خریداری کنید تا در کوتاه مدت سود مناسبی حاصل نمایید.

استانداردهای خرید ویلا در سرخرود 785966324500

سن ساخت ویلا را در نظر داشته باشید

در سرخرود شهرک های ویلایی وجود دارند که بعضی از ویلاهای آن در زمان قبل از انقلاب ساخته شده اند. از ظاهر قدیمی این بناها که گذر کنیم قدیمی شدن تاسیسات ساختمان ممکن است قیمت آن را به نسبت ویلاهای تازه ساز پایین بیاورد. از این رو اگر تصمیم به خرید ویلاهایی قدیمی دارید حتما باید هزینه های ثانوی نوسازی آن را نیز در نظر داشته باشید. خوشبختانه خرید ویلاهای تازه ساز، نو و لوکس در سرخرود چندان سخت نیست و تعداد بسیاری از افراد با نوساز کردن ویلاهای خود آن را به فروش می رسانند. علاوه بر ویلا های رو به دریا در سرخرود می توانید با خرید یک واحد از برج های ساحلی یا خرید ویلا از خزرشهر، خرید ویلا در شهرک خانه دریا و یا خرید ویلا از دریاکنار ویلایی نوساز و لوکس داشته باشید.

با اینکه مهمترین استانداردهای خرید ویلا در سرخرود عمر ساختمان نیست اما یکی از نکاتی که حتما باید به آن توجه کنید و در سند شش دانگ ویلا آن را ملاحظه کنید قدمت ساخت ویلا می باشد.

توجه به بودجه شخصی و قیمت ویلا

اولین و مهم ترین نکته ای باید تمامی افراد به آن توجه کنند ، بودجه شخصی و توان مالی متناسب با ویلای مورد نظر می باشد . این روزها خرید ویلا در شمال و جنوب  نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است اما قبل از خرید حتما باید به نیاز های خانواده و تعداد اعضای خانواده توجه داشت زیرا متراژ و بزرگی ویلا باید متناسب با تعداد اعضا باشد . همچنین باید بودجه مالی و شخصی خود را در نظر بگیرند ، چرا که در صورت بی توجهی ممکن است با مشکل مواجه شوند .

مشورت با مشاوره املاک معتبر

از دیگر نکات مهمی که باید در نظر گرفته شود ، کسب اطلاعات بالا می باشد ، مشورت با یک مشاوره املاک حرفه ای و معتبر می تواند به شما در تصمیم گیری و برطرف نمودن نیاز های شما کمک بسیار کند . همچنین مشاوره املاک باید توان مالی شما را در نظر گرفته و با توجه به بودجه شما ، شما را در خرید ویلا راهنمایی نماید .

امکانات داخلی ویلا را در نظر بگیرید

برای اینکه انتخاب درست در خرید ویلا داشته باشید باید تمامی امکانات را در نظر بگیرید . از جمله امکاناتی که ویلای مورد نظر باید داشته باشد انشعابات داخلی نظیر آب ، برق و گاز ، نورگیری و محوطه سازی زیبا ، استاندارد بودن و استقامت بالا ، آشپزخانه نسبتا بزرگ به همراه امکانات و … می باشد . حال اگر توانایی خرید شما بیشتر باشد می توانید امکاناتی مانند باربیکیو ، آلاچیق ، حیاط بزرگ ، استخر و …. را نیز می توانید به لیست خواسته هایتان اضافه کنید .

استانداردهای خرید ویلا در سرخرود 85764786874648686748687

میزان متراژ از دیگر استانداردهای خرید ویلا در سرخرود است

متراژ یک ویلا بسیار مهم است. چرا که یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت تمام شده ویلا متراژ زیربنا و همینطور متراژ کلی ویلا می باشد. ویلاهای کوچکتر ممکن است تعداد اتاق خواب های کمتری داشته باشد، حیاط آن کوچک بوده و تنها برای پارک خودرو مناسب باشد. ممکن است تعداد طبقات آن در یک طبقه خلاصه شود اما قیمت آن نیز بسیار مناسب بوده و برای یک خانواده کم جمعیت که جهت صرف تعطیلات به این شهر سفر می کنند مناسب باشد. یکی از استانداردهای خرید ویلا در سرخرود این است که شما با توجه به تعداد افراد خانواده اقدام به خرید ویلا نمایید. با اینکه ویلاهای بزرگ امکانات زیادی دارند اما به این نکته نیز توجه کنید که هزینه تعمیر، نگهداری، گرم کردن و سرد کردن این ویلاها به مراتب بیشتر از ویلاهای کوچک است.

ویلاهای بزرگ در سرخرود اما اغلب به صورت دوبلکس ساخته شده اند. دارای حیاط بسیار بزرگی است که در آن استخر نیز تعبیه شده است. محوطه مخصوص بازی کودکان و همچنین آلاچیق برای نشستن و استراحت بزرگتر در آن جاسازی شده است. تعداد اتاق خواب های  این ویلاها به مراتب بیشتر بوده و ممکن است حتی اتاق بازی، اتاق غذاخوری، اتاق تماشای تلویزیون و … در آن به صورت مجزا در نظر گرفته شده باشد. به صورت کلی زندگی در این ویلاهای بزرگ و لاکچری بسیار لذت بخش است اما باید به هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری این ساختمان ها نیز توجه داشت.

ویلای رو به دریا دوست دارید یا رو به جنگل؟

اگر به زیبایی و سرسبزی جنگل علاقه دارید می توانید از بین ویلاهای رو به جنگل و یا ویلاهای ساخته شده در جنگل این شهر یک مورد لوکس را انتخاب کنید. اما اگر به ویوی رو به دریا علاقه دارید می توانید از بین هزاران ویلای ساخته شده در حاشیه دریای خزر یک مورد را با توجه به علاقه و شاید هم بودجه مالی انتخاب کرده و خریداری نمایید. به صورت کلی بیشتر ویلاهای ساخته شده در سرخرود رو به دریا هستند و یا با دریا فاصله کمتری دارند. مخصوصا اگر از ویلاهای شهرکی اقدام به خرید نمایید بیشتر به دریا نزدیک هستند و با جنگل فاصله دارند. اما اگر از برج های ساحلی اقدام به خرید نمایید می توانید از پنجره های شمالی دریا را تماشا کرده و از پنجره های جنوبی جنگل های زیبای دماوند را نظاره گر باشید. اما این امکان در ویلاها کمتر به چشم می خورند.

استانداردهای خرید ویلا در سرخرود 5446845

محل جغرافیایی ویلا باید مناسب باشد

یکی از استانداردهای خرید ویلا در سرخرود که بسیار حایز اهمیت است مکان قرار گیری ویلا و فاصله آن از جاده اصلی است. اگر ویلای خریداری شده در مسیر جاده اصلی باشد این را بدانید که در تعطیلات روی آرامش را نخواهید دید. از آنجایی که در تعطیلات جاده های اصلی بسیار شلوغ و پرترافیک خواهند بود پیشنهاد می دهیم ویلای خود را در مسیری انتخاب کنید که از جاده اصلی فاصله مناسبی داشته باشد.

خرید ویلا در نزدیکی دریا نیز این معایب و محاسن را دارد. ممکن است در کوتاه ترین زمان ممکن به دریا برسید اما این فاصله کم در روزهای تعطیلات یعنی همهمه و سر و صدای بیش از اندازه که آرامش شما را به مخاطره می اندازد. اصولا خرید ویلا از شهرک های دریایی کمتر با این مشکلات مواجه است. چرا که تنها افرادی به ساحل دسترسی دارند که در شهرک سکونت دارند و از این رو جمعیت چندانی در تعطیلات جمع نخواهد شد.

نزدیک بودن ویلا به امکانات شهری بسیار مهم است

داشتن ویلا در محیطی بکر و دست نخورده بسیار عالی و جذاب است. اما از استانداردهای خرید ویلا در سرخرود باید به آن توجه کنید دسترسی به امکانات شهری نظیر بیمارستان و مراکز خرید می باشد. اگر فاصله شما با این اماکن دور باشد باید از وجود آذوقه کافی در ویلا و همچنین جعبه کمک های اولیه مطمئن باشید. یکی از مزایای خرید ویلا در شهرک های سرخرود این است که در داخل شهرک همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت مواقع پیش بینی نشده حاضر و مهیا می باشد.

امنیت ویلا نیز از استانداردهای خرید ویلا در سرخرود به شمار می آید

دقت کنید در زمان خرید ویلا امکانات داخلی و همچنین خارجی آن برای حفظ امنیت کامل باشد. درب های ورودی از انواع ضد سرقت بوده و حدالامکان از دوربین های مدار بسته جهت کنترل محیط استفاده شود. امنیت برای ویلاهای افرادی که برای تعطیلات به این شهر سفر می کنند از مهمترین استانداردهای خرید ویلا در سرخرود به حساب می آید. در صورت خرید ویلای مستقل بهتر است آن را به یک سرایدار بسپارید. اما خرید ویلا در شهرک های سرخرود و همچنین برج های آن این اطمینان را برای شما ایجاد می کند ویلا در امنیت کاملا است و هیچ فردی بدون مجوز نمی تواند به ساختمان شما دسترسی داشته باشد.

استانداردهای خرید ویلا در سرخرود 9687968796867868746476786

امکانات داخلی ویلا را بررسی نمایید

یکی دیگر استانداردهای خرید ویلا در سرخرود امکانات داخلی ویلا است. ویلاهای تازه ساخت همگی دارای امکانات به روز سرد و گرم کردن منزل می باشند. پوشش کف و دیوارهای از بهترین انواع بوده و در صورت وجود استخر امنیت آن توسط حفاظ ها ایجاد شده است. امکاناتی نظیر لوله کشی و سیم کشی به روز ساختمان، ضد زلزله بودن بنا، کاشت انواع گیاهان و گل های زینتی و … می تواند در قیمت نهایی ویلا تاثیر بگذارد اما هزینه نهایی شما را کاهش خواهد داد. چرا که اگر امکانات رفاهی اسباب رضایت خانواده را فراهم نکند مجبور خواهید بود برای نصب آنها هزینه کنید.

کلام آخر

مهندس بخشی با سال ها سابقه کاری در زمینه خرید و فروش ویلا در سرخرود استانداردهای خرید ویلا در سرخرود را به درستی دانسته و به شما در رعایت آنها کمک خواهد کرد. در صورت تمایل به تماس با ایشان می توانید شماره های داخل سایت کمک بگیرید و در زمینه خرید ویلا، برج ساحلی و ویلا در شهرک های خانه دریا، کناردریا و خزرشهر مشاوره دریافت نمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه