موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا چه مزیتی به همراه دارد؟

27 آذر 1401
0 دیدگاه
موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا 654484854784874874

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

 

شهرک خانه دریا در محدوده بین سرخرود و محمودآباد در استان مازندران ساخته شده است. این منطقه در 12 کیلومتری سرخرود به محمودآباد قرار گرفته و وسعتی حدود ۲۵۰ هکتار دارد. خانه دریا جزء بهترین و قدیمی ‌ترین شهرک‌های مازندران محسوب می‌شود.عملیات ساخت شهرک در سال 1351 تا 1352 به پایان رسید. شرکتی به نام شهرک خانه تمام مراحل طراحی اجرا و ساخت و ساز این شهرک بزرگ را بر عهده داشته است. این شهرک یکی از زیباترین و قدیمی ‌ترین شهرک‌ های ویلایی در استان مازندران برای خرید ویلا در شمال است. همچنین شهرک خانه دریا یکی از محبوب‌ ترین شهرک‌ های مازندران است و می ‌تواند ویلاهای ساحلی بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد. موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا به گونه ای است که فاصله کمی تا دریا دارد. خانه دریا حدود دو کیلومتر نوار ساحلی شنی دارد که بهترین گزینه برای پیاده ‌روی روزانه است.

ویژگی ویلاها در شهرک خانه دریا

این شهرک ویلایی زیبا انواع ویلاهای کف خواب و آپارتمانی را در خود جای داده است. معماری تمام ویلاها چه آن دسته از ویلاهایی که در چند دهه گذشته ساخته شده و چه ویلاهای نوساز، همه از بهترین طرح ‌ها الهام گرفته شده‌ اند. قواره‌ زمین های شهرک خانه دریا بزرگ است و انواع ویلا در آن احداث شده است. تمامی ویلاهای این شهرک دارای سبک خاصی از معماری هستند. این ویلاها در تمام جهات از جمله ویلاهای شمالی- جنوبی، ویلاهای شرقی – غربی، ویلاهای شمالی- شرقی و نظایر این‌ ها یافت می شوند. ویلاها در شهرک خانه دریا از نظر قواره زمین، ابعاد و متراژ ساختمان ویلا و نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی با یکدیگر متفاوت اند. تنوع گسترده سبک ساخت و ساز مدرن، کلاسیک و مینیمال را می توان در ویلاهای این شهرک مشاهده کرد. مهمترین ویژگی  نظم و ترتیب مناسبی است که در ساخت و ساز ویلا رعایت شده است.

قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا تحت عوامل مختلفی متغیر است. این نوسانات قیمت قطعاً با تغییرات قیمت بازار املاک و مستغلات است. از آنجایی که موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا مناسب است و جزء شهرک ‌های قدیمی محسوب می ‌شود، طرفداران بسیاری دارد. این شهرک در منطقه ساحلی قرار گرفته و گزینه ‌های مختلفی را با قیمت ‌های متفاوت برای خرید ویلا شهرکی در اختیار خریداران قرار می ‌دهد. ویلاهای شهرک خانه دریا می ‌توانند نیاز آن دسته از افرادی را که به خرید ویلاهای بزرگ چند خوابه با امکانات محوطه سازی و فضای سبز زیبا اهمیت می ‌دهند، برآورده کنند. خرید ویلا در شهرک خانه دریا مزایای زیادی را برای زندگی به همراه دارد. بطور کلی خرید ویلاهای شهرکی در مازندران یک سرمایه ‌گذاری مناسب و بلندمدت محسوب می ‌شود. این شهرک از هر نظر زیبا طراحی شده است تا ساکنین شهرک یک محیط آرامش بخش را داشته باشند.

موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا 8746865131223000

شهرک خانه دریا را بشناسید

شهرک خانه دریا در استان مازندران واقع شده است که در دسته قدیمی ترین مناطق قرار دارد . این شهرک دارای زیبایی های بسیار زیادی است از مهم ترین ویژگی هایی که شهرک خانه دریا در خود جای داده است ، نظم ، ترتیب و انسجام می باشد . تمامی ویلاهای ساخته شده در این شهرک با بهترین نوع مصالح ساخته شده اند ، مقاومت و استحکام این ویلاها بی نظیر است  .

از دیگر ویژگی هایی که این شهرک زیبا را محبوب کرده است دسترسی و موقعیت بسیار بالای آن می باشد . شما با خرید ویلا در این شهرک به تمامی مراکز نظیر مراکز درمانی و تفریحی ، سوپر مارکت های شهر ، فروشگاه های زنجیره ای و همچنین خیابان ها دسترسی بالایی خواهید داشت .

در فصل بهار و تابستان ، این مناظر بسیار زیبا و تماشایی می باشد . قدم زدن و پیاده روی در شهرک خانه دریا بسیار لذت بخش خواهد بود چرا که می توانید هم ورزش کنید و هم ازی زیبایی های طبیعت مانند بوی گل ها و گیاهان و سبزه های تازه لذت ببرید .

درب ورودی شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا دارای یک درب ورودی اصلی می باشد . یک درب آن مخصوص ورود مالکین به درون شهرک است و در طی سال های گذشته برای ورود مالکین از کارت های مخصوص به هر شخص صورت می گرفت در حالی که امروه با پیشرفت علم و تکنولوژی ورود افراد با استفاده از دستگاه های قوی که توانایی  خواند خودکار پلاک ها را دارد صورت می گیرد و به آن ها اجازه ورود می دهد . در این شهرک امنیت بسیار بالایی پا برجاست ، افراد نا شناس اجازه ورود به این شهرک را نخواهند داشت تمامی نگهبانان 24 ساعته در حال نظارت و ایجاد امنیت می باشند .

ساحل آرامبخش شهرک خانه دریا

ساحل شهرک خانه دریا بهترین امکانات را برای تفریح و گردش در اختیار شما قرار می‌ دهد. کمتر کسی است که به قدم زدن روی شن‌ های نرم و روان ساحل دریا علاقه مند نباشد. احساس فوق العاده ای را که امواج گوش ‌نواز دریا به همراه تلالو نور خورشید بر روی سطح آب در شما زنده می ‌کند، هیچ کجا تجربه نخواهید کرد. موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا زیبایی ‌های طبیعت را در کنار خود داشته باشید. انواع امکانات و تفریحات ساحلی و آبی در این شهرک وجود دارد. علاوه بر این شامل ۴ رستوران، خدمات عابر بانک، سوپرمارکت، فضای بازی برای کودکان و بزرگسالان، ۲ زمین تنیس و ۳ زمین والیبال می ‌باشد. اگر علاقه ‌مند به ورزش ‌های ساحلی هستید و می‌ خواهید با دوستان خود تنیس یا والیبال بازی کنید، این امکانات در این شهرک فراهم می ‌باشد.

 

موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا 646846987496487569748745

 

امکانات لوکس شهرک خانه دریا

تمام ویلاهای شهرک خانه دریا، با به‌ روزترین و لوکس ترین امکانات رفاهی و تفریحی تجهیز شده ‌اند. انواع ویلاهای استخردار در شهرک ویلایی خانه دریا با امکانات تفریحی اختصاصی مانند ساحل و پلاژ اختصاصی و زمین بازی و استخر برای خریداری وجود دارد. درب ورودی بزرگ شهرک خانه دریا توسط نگهبانی به صورت دستی و پلاک خوان اتوماتیک اتومبیل مخصوص مالکین و میهمانان ویژه آنها کنترل می شود. نگهبانی درب خروجی شهرک نیز به طور کامل توسط این سیستم کنترل می گردد. در قسمت خروجی شهرک محیطی زیبا و امن برای جت اسکی های شخصی مالکین شهرک ایجاد شده است. از نظر ضوابط شهری و شهرکی و ویلاها و آپارتمانهای لوکس و گران قیمت، شهرک خانه دریا از هر نظر به یکی از برند های جهانی تبدیل شده است. با  وجود ویلاهای لوکس با معماری های مدرن، ارزش افزوده در این املاک به صورت کاملا محسوس قابل مشاهده است.

امکان شنا در ساحل شهرک خانه دریا

ساحل شهرک خانه دریا دارای بهترین امکانات تفریحی و گردشگری است. قسمتی از ساحل به طور اختصاصی برای شنای بانوان در نظر گرفته شده است. بخشی نیز به همین منظور برای آقایان قابل دسترسی می‌ باشد. امکانات تفریحی، گردشگری و رفاهی زندگی در شهرک خانه دریا سیار گسترده است. دو پارک بزرگ در شهرک وجود دارد که زیباترین محوطه سازی برای آن اجرا شده است. این پارک ها مکان مناسبی برای تفریح و بازی محسوب می ‌شود. طراحی تمام مناطق مشاعات شهرک هم با زیبایی هرچه تمام ‌تر انجام شده است. امکانات و تفریحات شهرک خانه دریا برای ساکنین چه برای مالکان و چه برای مهمانان به یک میزان در دسترس قرار دارند. شهرک دارای استخر و انواع زمین های بازی نیز می ‌باشد. با این وجود انتظار می رود که مشتریان خرید ویلا در شهرک خانه دریا روز به روز بیشتر شود.

اجاره بهترین ویلا در شهرک خانه دریا

شهرک ویلایی خانه دریا یکی از قدیمی ‌ترین و معتبرترین شهرک ‌هایی است که در طی این سال‌ ها توانسته سابقه مثبت و درخشانی را از خود به جای بگذارد. بنابراین برای گردشگران علاقه مند به سفر به مناطق شمال کشور که می‌ خواهند چند روزی را در آب و هوای دلپذیر شمال سپری کنند، ویلاهای خانه دریا بهترین موقعیت خواهند بود. موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا و تنوع بالای ویلا در این شهرک سفر دلپذیری را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. تمام ویلاهای داخل شهرک خانه دریا مجهز به اتاق خواب هستند. این ویلاها از حداقل سه اتاق خواب و تا حداکثر هفت اتاق خواب دارند. در هر ویلا نمای داخلی، متفاوت است. شرایط اجاره ویلا در این شهرک به صورت روزانه، ماهانه و هفتگی می ‌باشد. قیمت اجاره ویلا نیز بر اساس متراژ ساختمان و موقعیت آن تنظیم می  ‌گردد.

موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا 8678694519868954120055445

محوطه سازی در شهرک خانه دریا چشم نواز است

شهرک ویلایی خانه دریا در وسعت زیادی گسترده شده است، بنابراین مسیرهای تردد فرعی بسیار دارد. شهرک دارای ۲ خیابان اصلی و 100 خیابان فرعی است. در تمام محوطه آن زیباترین محوطه سازی و پوشش‌های گیاهی را در انواع مختلف مشاهده می شود. درختان بسیار قدیمی و افراشته در تمام مناطق شهرک وجود دارند. در زیبا سازی شهرک خانه دریا از پوشش‌ های گیاهی مختلف استفاده شده است. از گل ‌های رنگارنگ فصلی گرفته تا بوته‌ های کوتاه و درختچه ‌های نسبتاً بلند، همگی در فواصل معین و با طراحی زیبا کاشته شده ‌اند. در سفر به بهترین شهرک استان مازندران یعنی خانه دریا، به ویژه در فصل بهار و تابستان از این مناظر بسیار زیبا و خیره کننده لذت ببرید. با قدم زدن در خیابان های زیبای شهرک و استشمام بوی دلپذیر گل‌‌ ها لحظات خوشی را در آلبوم زندگی خود ثبت کنید.

در اطراف خیابان های بزرگ شهرک ، درخت های بلند و پوشش های گیاهی مختلف و متنوع قابل مشاهده می باشد . برای محوطه سازی این شهرک از گیاهان رنگارنگ ، گل ها و گیاهان زینتی بسیاری استفاده شده است . نیروی مراقبت از شهرک به ویژه مراقبت و نگهداری از پوشش های گیاهی محافظت می کند و اگر علاقمند سفر به مازندران هستید بهترین گزینه برای شما سفر به شهرک خانه دریا  می باشد .

این شهرک دارای زیبایی های بسیاری است به خصوص در فصل بهار و تابستان ، این مناظر بسیار زیبا و تماشایی می باشد . قدم زدن و پیاده روی در شهرک خانه دریا بسیار لذت بخش خواهد بود چرا که می توانید هم ورزش کنید و هم ازی زیبایی های طبیعت مانند بوی گل ها و گیاهان و سبزه های تازه لذت ببرید

 

موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا 796485645684648686

 

خرید ویلای قدیمی در شهرک خانه دریا

همانطور که گفتیم، خانه دریا جزء شهرک‌ های قدیمی و متعلق به دوران شاهنشاهی محسوب می ‌شود. درنتیجه ویلاهایی که در قواره اول شهرک ساخته شده ‌اند معمولاً بافت قدیمی ‌تری دارند. ویلاهای قدیمی شهرک اکثرا ساحلی و رو به دریا هستند. این ویلاها در زمان ساخت شهرک بنا شده اند. درعین قدیمی بودن زیبایی های خاص خود را دارند. متراژ تمامی ویلاها بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ متر متغیر است. به عبارتی زیربنا به اضافه محدوده بیرونی چیزی حدود ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ متر تعیین می شود. ممکن است از ساخت بعضی ویلاها بیش از ۴۰ سال گذشته باشد. اما ویلا و آپارتمان ویلاهای نوسازی نیز در شهرک احداث شده است. بنابراین چنانچه به سبک های کلاسیک علاقه مند باشید می توانید خرید ویلاهای قدیمی را انتخاب کنید. اما در صورت تمایل به داشتن ویلای مدرن، می توانید از ویلاهای نوساز و مدرن شهرک یک واحد انتخاب نمایید.

کلام آخر

آنچه گفته شد درباره موقعیت جغرافیایی شهرک خانه دریا و جذابیت های سفر به این شهرک توریستی بود. چنانچه تمایل به خرید ویلا در شهرک خانه دریا داشته باشید، دردسر و معطلی کمتری خواهید کشید. چرا که اکثر ویلاهای این شهرک نوساز هستند و هزینه تعمیرات و نگهداری ندارند. از آنجایی که ویلاها نوساز هستند تمامی امکانات آن به روز می باشند.با خرید ویلای نوساز در شهرک خانه دریا بدون هیچ معطلی و خرج اضافی می ‌توانید کلید بزنید و ساکن شوید. ویلاهای شهرک به طور استاندارد احداث شده اند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. شرکت های سازنده شهرک های ویلایی بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند. برای پیدا کردن ویلای مناسب در شهرک خانه دریا، مشورت با کارشناسان و مشاورین املاک با تجربه است که به این منطقه تسلط کامل دارند، بهترین راهکار است.

‫5/5 ‫(1 نظر)

ارسال دیدگاه