سرمایه گذاری با پیش خرید ویلا در شمال

23 آذر 1401
0 دیدگاه
پیش خرید ویلا در شمال 587684540

برای اقدام به سرمایه گذاری در هر منطقه باید پر طرفدارترین و موردتوجه ترین عنصر آن شهر را پیدا کرد. چرا که چنین سرمایه ای همیشه در اوج خواهد بود و کاهش قیمت نخواهد داشت و فرد بعد از سرمایه گذاری بیشترین میزان سوددهی را شاهد خواهد بود. یکی از سود ده ترین سرمایه گذاری ها در شمال کشور ، خرید یا پیش خرید ویلاست که سالهاست مورد توجه سرمایه گذارانیست که به دنبال سودهای کلان هستند. اما در این مطلب میخواهیم به این نکته بپردازیم که سرمایه گذاری با پیش خرید ویلا در شمال ، به چه طریقی بیشترین میزان سود دهی را خواهد داشت؟! معمولا همه ی افراد با شنیدن نام شمال و شهرهای شمالی مانند مازندران ، رشت ، گیلان ، نمک آبرود ، محمود آباد ، رامسر ، سرخرود و‌… بعد از مناظر زیبا و شگفت انگیز و سواحل جذاب ، به ویلاهای متنوعی فکر میکنند که هرکدام قابلیت ها و امکانات متفاوت دارند. اما به نظر شما سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال همیشه منجر به سودهای کلان میشود؟ پیش خرید ویلا در شمال ، در چه صورتی بیشترین میزان سوددهی را خواهد داشت؟ خرید زمین در شمال هوشمندانه تر است یا خرید ویلا؟ اگر این سوالات برای شما هم مطرح شده این مطلب را تا انتها مطالعه کنید ، چرا که سعی کرده ایم پاسخ تمام این سوالات را در این مطلب بگنجانیم.

سرمایه گذاری با پیش خرید ویلا در شمال

امروزه با توجه به نوسانات لحظه ای قیمت ها ، بسیاری از افراد تصور میکنند با خرید هرچیزی ، در بلند مدت سود خواهند کرد. اما این تصور در رابطه با خرید ویلا و زمین در شمال صدق نمیکند. قبل از اقدام به خرید ویلا یا زمین در شمال ، حتما موقعیت و چشم انداز آن را بررسی کنید. حال به نظر شما در چه صورت میتوان چشم اندازی برای ویلایی که پیش خرید میکنیم متصور شویم؟ کافیست به میزان تقاضا از طرف مشتریان توجه کنید. در شمال ویلاهایی که به سواحل و جنگل ها نزدیک هستند همیشه متقاضی دارند. ویلاها و زمین هایی که در شهرهای نزدیک تر به تهران مانند چالوس ، نمک ابرود ، محمود آباد واقع شده اند همیشه مورد توجه مشتریان هستند و این تقاضا سود بیشتر را به دنبال خواهد داشت. برخی از ویلاهای شمال که در جوار زمین های کشاورزی واقع شده اند ، کمترین میزان افزایش قیمت را دارند. از این رو پیش خرید آن ها برای سرمایه گذاری چندان پیشنهاد نمیشود. از بحث موقعیت که بگذریم به امکانات موجود در ویلایی میرسیم که در شمال پیش فروش میشود. هنگام پیش فروش بسیاری از ویلاها در شمال آپشن هایی نظیر استخر ، سونا ، جکوزی ، پارکینگ و… در قرارداد قید میشود. خریدار بعد از دیدن این آپشن ها متوجه میشود که با پیش خرید این ویلا باخت نخواهد داد! چرا که خریدن چنین ویلایی با این آپشن ها به طور آماده ، رقم های سنگین و سرسام آور میطلبد. اما با پیش خرید ویلا در شمال و کمی صبوری میتوان سودهای کلان کسب کرد و صاحب یک ویلای همه چیز تمام شد.

پیش خرید ویلا در شمال 876845132100

فاکتورهای مهم برای خرید ویلا در مازندران

هنگامی که به دنبال خرید ویلا برای سرمایه گذاری در شمال هستید باید دقت بسیار بالایی داشته باشید . در این صورت ویلای غیرقانونی یا نا متناسب به شما فرخته نخواهد شد . نکاتی که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد :

بررسی موقعیت جغرافیایی و لوکیشن

امروزه اکثر افراد به دنبال خرید ویلا با لوکیشن و دسترسی بسیار عالی هستند . مناطقی مانند کوه ، دامنه کوه ، حریم رودخانه و … بسیار نا امن و پرخطر برای زندگی هستند . مسافت را در نظر بگیرید چراکه ممکن است ویلای مورد پسند شما فاصله زیادی با شهر داشته باشد. باید به این نکته توجه کنید که ویلای مورد نظر شما برای سرمایه گذاری در شمال در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار داشته باشد . ویلا باید به تمامی مراکز درمانی ،مراکز تفریحی ، امکانات شهری ، رفاهی ، فروشگاه های زنجیره ای ، سوچر مارکت ها ، بانکها و … دسترسی بسیار بالایی داشته باشد .

 

پیش خرید ویلا در شمال 6898796876987566896589

کسب اطلاعات بالا قبل از خرید

قبل از اقدام به هرکاری بخصوص در زمینه سرمایه گذاری باید اطلاعات کافی را کسب کرده باشید . برای اینکار میتوانید به مشاوره املاکی منطقه بروید ویا از افراد سرشناس پرس و جو کنید تا اطلاعات بالایی را بدست آورید . شما میتوانید برای اینکار از مشاورین سرشناس و متبحر و متخصص در زمینه خرید و فروش مشورت بگیرید . آقای دکتر محمد بخشی از جمله متخصصان موفق و باتجربه است .ایشان با تجربه چندین و چندساله و موفق از بهترین مشاوران در زمینه فروش برج و ویلاهای لوکس می باشد .

آرامش محیطی ویلا

یادتان باشد ویلا نه تنها به تمامی مراکزی که در بالا به آنها اشاره کردیم دسترسی داشته باشد . بلکه باید در محیط بسیار مناسبی قرار داشته باشد . به عنوان مثال افرادی برای اوقات فراغت و دور شدن از شلوغی به ویلاها پناه میبرند . در این صورت باید محیطی آرام و دنج و همچنین سرسبز با منظره ای زیبا را برای خرید ویلا برگزینید .

داشتن سند و مجوز رسمی برای ساخت و ساز

مسلما همه شما میدانید که مهم ترین بخش هنگام خرید ویلا داشتن سند کامل می باشد . سند ویلای مورد نظر باید تمامی مراحل قانونی را طی کرده باشد .همچنین مجوز رسمی برای ساخت ساز نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد . لازم به ذکر است که ویلای مورد نظرباید قبل از شروع ساخت و پیمانکاری مجوز های لازم را از مهندسین کسب کنند. چرا که اگر اینگونه نباشد ویلا غیرقانونی خواهد بود .

پیش خرید ویلا در شمال 876543154120

 

 

 پیش خرید ویلا در شمال ، هم فال و هم تماشا

کمترین راه سرمایه گذاری را میشناسیم که علاوه بر کسب سود ، لذت هم دریافت کنید. با پیش خرید ویلا در شمال میتوان صاحب مکانی مخصوص استراحت شد و علاوه بر آن ، یک دارایی بزرگ به لیست اموال اضافه کرد. با این روش از سرمایه گذاری شما دیگر مجبور نخواهید بود ، در مواقع سفر به شمال در ویلاهای اجاره ای و هتل ها اقامت کنید . پس نه تنها مالی به اموالتان اضافه خواهد شد ، بلکه در بلند مدت هم پول زیادی که بابت اجاره ویلا پرداخت میکردید پس انداز خواهد شد.

سرمایه گذاری با خرید ویلا یا زمین؟

همانطور که در قسمت های قبل هم اشاره کردیم ، هر چه تقاضا بیشتر باشد سود هم بیشتر خواهد بود. از آنجایی که با افزایش قیمت مصالح و پر دردسر بودن ساخت و ساز کمتر کسی تمایل به خرید زمین خام دارد ،پیش خرید ویلا هوشمندانه تر و عاقلانه تر است. از طرفی زمین ها به مرور زمان افزایش قیمت کمتری نسبت به ویلاهای آماده دارند. پس اگر برای سرمایه گذاری در شمال میان دوراهی خرید زمین و پیش خرید ویلا در شمال مانده اید ،ما پیش خرید ویلا در شمال را پیشنهاد میکنیم.

برخی از خریداران ویلا در شمال ممکن است علاوه بر اهداف تفریحی به دنبال سرمایه ‌گذاری و کسب سود در هنگام خرید و فروش ویلا در آینده باشند. در این مقاله نکاتی که لازم است در جهت رسیدن به این هدف به آن توجه شود را مرور خواهیم نمود که ممکن است در سرمایه گذاری شما روی ویلا در آینده تاثیر مثبت گذاشته و چشم شما را نسبت به ویژگی‌های ویلا، چشم انداز ویلا، مسیرها و نزدیک بودن مکان‌های تفریحی به ویلا و در کل مسایلی که روی سرمایه گذاری ویلا تاثیر دارد باز کند و با دید بازتر و با جزییات نسبت به سرمایه گذاری در ویلا اقدام کنید

بهترین زمان برای پیش خرید ویلا در شمال

بهترین زمان برای خرید ویلا زمانیست که یک ثبات و آرامش در بازار مسکن دیده میشود. با توجه به نوسانات قیمت املاک طی چند سال اخیر ، تنها افرادی اقدام به خرید و فروش ملک میکنند که شناخت زیادی نسبت با بازار مسکن دارند و علاوه بر آن هر گونه ریسکی را میپذیرند. اما پیش خرید ویلا و ملک در مقایسه با سرمایه گذاری های دیگر مانند خرید ماشین ، انتخاب هوشمندانه تری است. طی چند سال اخیر در بازار مسکن ، شاید استپ قیمت برای مدت کوتاهی مشاهده شده باشد ، اما کاهش قیمت چشمگیری رخ نداده است ، که همین امر سبب حفظ ارزش سرمایه شما در کنار کسب سود کلان طی بلند مدت خواهد بود.

پیش خرید ویلا در شمال 879687496879638769387698/

برای خرید ویلا در شمال به گزینه‌های موجود دقت کنید

اگر به دنبال بهترین زمان خرید ویلا در شمال هستید، توجه داشته باشید که قیمت متوسط برای ویلاها که بسیار پایین یا بسیار بالا گزارش می‌شود، به معنای این نیست که همان فصل یا همان دوره، بهترین زمان برای خرید ویلا محسوب می‌گردد. مهم‌ترین چیزی که توجیه می‌کند شما نباید به سرعت یک ویلا را خریداری کنید این است که فروشندگان متفاوت، تصمیم می‌گیرند در فصل‌‌های مختلف، ویلاهای خود را برای فروش ارائه دهند؛ در این صورت اگر برای خرید ویلا در شمال عجله کنید گزینه‌های خوب را از دست می‌دهید.

پیش خرید باید با عقل جور در بیاید!

پیش فروش ناخودآگاه این فکر را در ذهن شنونده ایجاد میکند که در هر صورت خریدار برنده است. اما گاهی رقمی که برای پیش فروش ویلا در شمال پیشنهاد میشود ، دست کمی از قیمت ویلاهای آماده ندارد. در صورتیکه میخواهید با پیش خرید ویلا در شمال سرمایه گذاری کنید ، توجه داشته باشید که قیمت ارائه شده منطقی و به صرفه باشد .

چطور پیش خرید کنیم که ریسک کمتری داشته باشد؟

امروزه بسیاری از ویلاها در شمال توسط افراد متفرقه و بساز بفروش ها ساخته میشوند که اغلب این ویلاها فاقد کیفیت هستند و سازنده برای هزینه ی ساخت کمتر و سود بیشتر ، اقدام به استفاده از نامرغوب ترین مصالح و متریال میکند که هر چه مصالح نامرغوب تر باشد ، ارزش ویلا در آینده کمتر خواهد بود. پیش خرید ویلا در شمال مانند خرید هندوانه در بسته است. در واقع شما هیچ تصوری نتیجه ندارید و مجبورید به سازنده اعتماد کنید. اما به طریقی میتوان ریسک پیش خرید ویلا در شمال را کمتر کرد. معمولا ویلاهایی که به صورت پروژه های عظیم توسط شرکت های ساختمانی معتبر در شمال ساخته میشوند ، کیفیت بیشتری دارند. چرا که این شرکت ها اعتبارشان را فدای هزینه نمیکنند و به این طریق به سابقه ی خود لطمه نمیزنند. پس اگر قصد پیش خرید ویلا در شمال دارید ، در رابطه با سابقه و اعتبار سازنده و پروژه های قبلی آن تحقیق کنید ، تا چشم اندازی از ویلایی که در آینده تحویل میگیرید داشته باشید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه