خرید ویلای ارزان در شمال با روش های بی نظیر

21 آذر 1401
0 دیدگاه
ویلای ارزان 187465312056

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “


در واقع خرید ویلای ارزان در شمال یک بحث است ؛ خرید ویلای مناسب با قیمت مناسب ، یک بحث دیگر! با توجه به انبوه سازی ها و شخصی سازی هایی که طی سال های اخیر در شمال رخ داده است ، گزینه های خرید ویلا در شمال بسیار گسترده هستند. اما شما باید توجه کنید که گول قیمت های پایین و کیفیت های پایین تر را نخورده و به دنبال یک ویلای قیمت مناسب و با کیفیت باشید. یک سری از عوامل مانند نزدیکی به دریا و جنگل ، مراکز خرید و اماکن تفریحی و فاصله کم با تهران سبب گران شدن برخی از ویلاها میشوند. اگر از این دست ویژگی ها کمی صرفه نظر کنید ؛ میتوانید گزینه های خوبی با قیمت مناسب بیابید. اما حتی الامکان از کیفیت ساخت و متریال نزنید چرا که بعدها مجبور به پرداخت هزینه های تعمیر و ترمیم خواهید شد. اگر به استراحت و تغییر آب و هوا به عنوان اصلی ترین هدفتان برای خرید ویلا نگاه کنید ، گزینه های با کیفیت و قیمت مناسب برای خرید کم نیستند‌.در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص خرید ویلا با هزینه کم در شمال ارائه خواهیم داد. خرید ویلای ارزان امروزه مناسب ترین سرمایه گذاری است ، افراد زیادی به دنبال خرید ویلایی می باشند که قیمت مناسبی داشته باشند و در کنار خرید ویلای مناسب بتوانند پس انداز کنند .

 

خرید ویلای بازسازی شده یا نیاز به باسازی

ویلاهایی که بازسازی شده باشند به دلیل اندکی قدیمی بودن و نوساز نبودن قیمت پایین تری دارند . همچنین ویلاهایی که نیاز به بازسازی و تعمیرات دارند در مقابل قیمت ارزان تری دارند ، چرا که بر خلاف تصور اکثریت نو نمی باشند و باید اندکی تغییرات و تعمیرات در آن پیاده شود .

ویلای ارزان 084532123402

ویلاهای چندین سال ساخت

ویلاهایی که این روزها در حال ساخت و ساز هستند به دلیل گران قیمت بودن مصالح قیمت بالاتری را نیز خواهند داشت به همین علت شما با خرید ویلاهایی که چندین سال گذشته ساخته شده اند هم صاحب ویلای مناسب می شوید و هم هزینه های زیادی را پرداخت نخواهید کرد .

ویلاهای قدیمی

ویلاهایی که سبک های قدیمی و سنتی دارند به دلیل سادگی قیمت پایین تری در مقایسه با ویلایی که سبک های کلاسیک ، مدرن ، مینیمال یا لوکس دارند را خواهند داشت . این ویلا ها تجملات کمتری را شامل می شوند  و همچنین ممکن است چندین ویژگی که ویلاهای امروزه آن ها را شامل می شوند نداشته باشند .

خرید ویلا در شمال 7987898794545451212312121545

ویلاهایی که در اطراف مرکز شهر قرار دارند

ویلاهایی در مرکز شهر ساخته شده اند به دلیل دسترسی بسیاری بالایی که دارند ،  قیمت بالاتری را خواهند داشت و همچنین لازم به ذکر است که امکانات بالاتری را نیز شامل خواهند شد . مانند دسترسی به تمامی مراکز درمانی ، مراکز خرید ، فروشگاه های زنجیره ای ، بانک ها و … در حالیکه ویلای اطراف مرکز شهر و خارج از شهر به دلیل دسترسی پایین تری که دارند قیمت مناسب تر و پایین تری را خواهند داشت و خریداری آن ها آسان تر می باشد .

ویلای ارزان در شمال

اکثر افراد تصور میکنند در شهرهای شمالی نمیتوان ویلای ارزان پیدا کرد و اگر کسی از لحاظ بودجه محدودیت داشته باشد ، تنها در میان ویلاهای روستایی شمال حق انتخاب خواهد داشت. اما این تفکر کاملا غلط است ، چرا که با افزایش ساخت و ساز در شهرهایی مانند سیسنگان ، نور و حتی رامسر ، قدرت خرید برای اکثریت افراد وجود دارد. در نتیجه اگر به دنبال ویلای ارزان قیمت در شمال هستید ، با اندکی تحقیق میتوانید گزینه های بسیار مناسبی پیدا کنید.

ویلای روستایی ارزان قیمت در شمال

اگر کمی از محدوده شهرها فاصله بگیریم ، به روستاهای باصفا و خوش آب و هوای شمال میرسیم که شاید برای بسیاری از افراد جاذبه ی دریا و جنگل و شهرهای لوکس شمال را نداشته باشند ، اما قطعا جذابیت های خاص خودشان را دارند. این ویلاها در روستاهای شمال با جو دوست داشتنی و ساده ای که دارند ، بعد از یک هفته ی شلوغ و پر استرس ، فرصت یک استراحت دلچسب را به شما میدهند. ویلاهای واقع شده در این روستاها به علت فاصله با شهر از قیمت مناسبتری برخوردار هستند ، اما همچنان فضایی عالی برای گذران تعطیلات محسوب میشوند. روستاهای اطراف آمل ، محمودآباد و چمستان مناظری فوق العاده دارند و ساخت و ساز ویلا در روستاهای این مناطق بیشتر رواج یافته است.

ویلاهای جنگلی

ویلاهای جنگلی در شمال به علت طبیعت و ویوی بی نظیر به جنگل و کوه های شمال قیمت بیشتری از ویلاهای روستایی در شمال دارند. اما به علت دور بودن از امکاناتی نظیر مراکز توریستی تفریحی و فروشگاه ها و سواحل از ویلاهای شهری و ساحلی ارزان تر هستند. ساخت و ساز در محیط های جنگل محدود است و این فضاها به علت آرامش و سکوتی که دارند ، مورد توجه بسیاری از افراد قرار میگیرند.

ویلا جنگلی نیز با منظره های بسیار دلنشین و سرسبزی بی انتهای خود میتوانند آرامشی لذت بخش را به شما هدیه کنند، این ویلا جنگلی به نسبت دیگر ویلاهای که در شهر واقع شده اند، به علت دور بودن از امکانات و مرکز شهر قیمت مناسب تری دارند و اگر تمایل به خرید ویلا درشمال دارید می تواند گزینه ای مناسبی باشد.

ویلای ارزان 08413215534150

هر چه سال ساخت بیشتر ، قیمت مناسب تر

اگر به نوساز بودن ویلایی که خریداری میکنید خیلی اهمیت میدهید ، چندان به قیمت مناسب فکر نکنید! ویلاهایی که چند سال از ساختشان میگذرد و امکاناتشان مطابق با معماری روز نیست ، از قیمت مناسبتری برخوردار هستند. البته همانطور که در ابتدای مطلب ذکر کردیم ، بهتر است تا میتوانید ، از کیفیت ساخت و متریال نزنید. اما اگر بودجه تان بسیار محدود بود و شرایط خرید ویلای نوساز در شمال را نداشتید ، میتوانید ویلاهای چندسال ساخت اما مستحکم و مناسبی با قیمت کمتر در شمال پیدا کنید.

پیش خرید کنید!

گاهی اوقات در میان آگهی ها میتوانید آگهی های پیش فروش ویلا در شمال با شرایط خوب پیدا کنید. قیمت پیشنهادی برای فروش آن ها بسیار کمتر از یک ویلای آماده در شمال است و خریدار ویلا در چنین موقعیت هایی میتواند با کمی صبر سود بزرگی کسب کند. علاوه بر ویلاهایی که با قیمت مناسب پیش فروش میشوند ، برخی از ویلاها هم به طور قسطی به فروش میرسند که شرایط آسان پرداخت آن ها ، سبب میشود متقاضیان بیشتری داشته باشند. البته نقص ویلاهای پیش فروشی این است که شما تصور واضحی از نتیجه نخواهید داشت . پس حتی الامکان از شرکت های معتبر ویلا پیش خرید کنید و حقوق خود را در قرارداد حفظ نمایید.

از متراژ ویلا کم کنید!

قطعا خرید ویلاهای وسیع با متراژ بالا بودجه های سنگین میطلبد . در شرایطی که توان خرید ویلاهای با متراژ بالا در شمال را ندارید ، اما به شدت در سودای خرید یک ویلا در شمال هستید ، کمی از ایده آل هایتان عقب بکشید و به ویلاهای کوچکتر با قیمت کمتر فکر کنید.در واقع با توجه به افزایش قیمتی که هر روز در قیمت ویلاها شاهد هستیم ، دست دست کردن عاقلانه نیست و شاید با بودجه ای که امروز دارید ، فردا توان خرید همان ویلای با متراژ معمولی را هم نداشته باشید!

ویلای ارزان 787878455454111122112544

کانکس های ویلایی!

احتمالا با شنیدن نام کانکس ، اتاقک های کوچک و بی امکانات معمولی به ذهنتان میرسند که چندان مناسب اقامت نیستند. اما امروزه کانکس های جذابی در ظاهر ویلا ساخته میشوند که تفاوت چندانی با ویلاهای واقعی ندارند . البته از چنین ویلاهایی نمیتوان انتظار افزایش قیمت و سوددهی یا امنیت کافی داشت !

خرید ویلا با وام در شمال!

در سالهای اخیر وام هایی با عنوان وام خرید ویلا از طرف بانک ها به متقاضیان خرید ویلا اعطا میشود که رقمشان با توجه به جمعیت و موقعیت شهری که در آن ویلا واقع شده متفاوت است . با چنین وام هایی ، میتوان اقدام به خرید ویلاهایی با شرایط بهتر کرد.اگر راه های بالا مورد پسند و ایده آل شما نبوده است، دیگر گزینه ای که پیش روی شماست، خرید ویلا در شمال به صورت اقساطی است. می توانید با پرداخت اقساط به راحتی صاحب یک ویلای زیبا در شمال کشور شوید و از زیبایی های آن بهره مند شوید یا می توانید به سراغ ویلا های پیش فروش برویدکه راهی دیگر برای خرید ویلا می تواند برایتان باشد. بسیاری از افراد با این روش ها توانسته اند ویلای مورد نظر خود را خریداری کنند و مالک یک ویلا ساحلی یا ویلا جنگلی در شمال کشور شوند.

سخن آخر!

داشتن ویلا در شمال بسیار وسوسه کننده است و هر کسی شاید آرزوی آن را داشته باشد. ساخت و ساز در شمال هم مدام در حال افزایش است و همین تنوع دست شما را در انتخاب باز میگذارد ، اما توجه کنید که تقاضا هم به همان نسبت بالاست و تردید کردن سبب از دست رفتن فرصت های خوب خواهد شد‌. پس اگر ویلایی با موقعیت خوب و قیمت مناسب در شمال مشاهده کردید ، لحظه ای برای خرید شک نکنید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه