با کمترین بودجه در کدام برج سرخرود می توان سرمایه گذاری کرد؟

بودجه 68465415465110

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “
______________________________________________

خوشبختانه امروز تعداد زیادی برج در شهر سرخرود ساخته شده است. تعداد زیاد این برج ها مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها امکان خرید یک واحد از برج های مختلف با کمترین بودجه است. یعنی این امکان برای شما وجود دارد که با کمترین بودجه نیز بتوانید یک واحد از برج را در این شهر خریداری کنید. هر چند داشتن بودجه بیشتر امکان خرید واحدهای بهتر و بزرگتر را امکان پذیر می کند. اگر این سوال برای شما وجود دارد که با کمترین بودجه در کدام برج سرخرود می توان سرمایه گذاری کرد؟ باید ما را همراهی کنید تا تعدادی از برج های شهر سرخرود و امکانات داخلی آن را به شما توضیح دهیم.

برج مینا در سرخرود

برج مینا در سرخرود که با نام برج پزشکان مینا نیز شناخته می شود یکی از زیباترین برج های این منطقه به شمار می آید. این برج 14 طبقه 50 واحد دارد و زیربنای ساخت آن 200 متر می باشد. اما زمینی که برای ساخت این برج در نظر گرفته شده است 500 متر است و 300 متر از زمین به فضای باز اختصاص داده شده است. در ساخت این برج از اصول دقیق مهندسی استفاده شده است و 24 عدد شمع به کار رفته در ساخت آن قادر به تحمل 7.8 ریشتر زلزله است. واحد ها این برج را می توان در متراژهای ۷۵ ،۱۰۰،۱۳۰، ۱۴۵، ۱۶5 و ۲۰0 یافت. پس اگر همچنان این سوال برای شما مطرح است که با کمترین بودجه در کدام برج سرخرود می توان سرمایه گذاری کرد؟ باید گفت برج مینا در سرخرود یکی از بهترین گزینه های شما می باشد. با توجه به بودجه از تنوع متراژ این برج می توانید استفاده کنید و یک متراژ مناسب خریداری نمایید. هیچ نگران نباشید حتی کوچکترین واحد نیز چشم انداز رو به دریا داشته و می تواند از تمام امکانات موجود در برج استفاده نماید.

بودجه 897468746894651230

برج آرال 8 در سرخرود

حال که تصمیم داریم به  این سوال با کمترین بودجه در کدام برج سرخرود می توان سرمایه گذاری کرد؟ پاسخ دهیم باید به شما برج آرال 8 را پیشنهاد دهیم. این برج  16 طبقه در دو بلوک مجزا ساخته شده است. واحدهای این برج در متراژهای تنوعی ساخته شده است تا هر فرد با هر بودجه مالی بتواند صاحب یکی از واحدهای این برج زیبا شود. واحد هایی با متراژ 77 متر، 85 متر، 88 متر و 175 مترمربع دست شما را در انتخاب باز می گذارد. این واحدها در زیر بنای 250 متری ساخته شده اند و لابی این برج در این متراژ آمادگی پذیرایی از شما و مهمانانتان را دارد. امکانات رفاهی این برج برای تمام واحدها یکسان است و از این رو نگرانی نخواهید داشت. تمام واحد ها بالکن رو به دریا دارند و از این جهت هیچ تفاوتی احساس نخواهد شد. واحدهای بزرگتر بالکن رو جنگل نیز دارند که واحدهای کوچکتر از آن بی بهره می باشند. فضای بیرونی برج هزار متر است که امکان گردش و قدم زدن را برای شما فراهم می آورد. استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی سالن بیلیارد و ورزش و بدنسازی، زمین تنیس در فضای بیرونی برج و … همگی از امکانات خاص و زیبای برج آرال 8 در سرخرود می باشد.

برج فروزان

یکی از برج های ساحلی و فوق  العاده لاکچری مازندران_سرخرود برج ساحلی فروزان است. این برج دارای سه قطعه به هم چسبیده است. هر قطعه ۲۵ طبقه است که باید یک طبقه لابی و یک طبقه پارکینگ را از آن کم کنید و به عبارت ساده ۲۲ طبقه آپارتمان برای شما ساخته شده است. با خرید پنت هاوس برج فروزان در واقع از ارتفاع ۲۵ طبقه ای می توانید ساحل دریا را مشاهده کنید و به جنگل و دماوند سبز اشراف داشته باشید. ۱۳۷ واحد آپارتمان در این برج وجود دارد که پنت هاوس آن ۴۴۰ متر بوده و بقیه واحد ها بین ۱۴۵ تا ۱۶۰ متر متغیر است. دست شما در انتخاب طبقه و واحد آن کاملا باز است.

برج سفید در سرخرود

از دیگر برج های سربه فلک کشیده سرخرود باید به برج زیبا سفید اشاره داشت. این برج زیبا با 38 طبقه یکی از بلندترین برج های سرخرود است که 25 طبقه از آن مسکونی می باشد. 3 طیقه نیز شامل پارکینگ و دیگر امکانات تفریحی برج است. در این برج هر طبقه سه واحد دارد و واحدهای آن یا 145 متر یا 105 متر می باشد. بسته به بودجه مالی خود می توانید یک از این واحدها را انتخاب و خریداری نمایید. همه واحد ها بالکن رو به دریا داشته و از زیبایی دریا بهره مند هستند. هم واحدها می توانند از امکانات تفریحی این برج که شامل سالن بازی کودکان، سالن ورزش و بدنسازی، استخر و جکوزی و لابی بسیار مجلل می شود بهره مند هستند. از ویژگی های ساخت این برج باید به شمع کوبی به قطر 40.1 متر به عمق 36 متر اشاره کرد که برج را در برابر زلزله 7.5 ریشتری ایمن می کند صحبت کنیم.  از دیگر نشانه های ایمن بودن این برج در برابر زلزله باید به میکروپایل تا کد ارتفاعی 6 متر و فنداسیون 5 لایه به ضخامت 2/45 متر اشاره داشت. نگهبانی 24 ساعته توسط کادر مجرب و همچنین وجود دوربین های مدار بسته از دیگر مزایای خرید برج سفید در سرخرود می باشد شاید در جواب به سوال با کمترین بودجه در کدام برج سرخرود می توان سرمایه گذاری کرد؟ نتوان برج سفید را پیشنهاد داد اما این برج جزو بهترین و خوش قیمت ترین برج های سرخرود به شمار می آید.

 

 برج سرخرود 896745797976989

برج پیام 3 در سرخرود

در جواب به این سوال که با کمترین بودجه در کدام برج سرخرود می توان سرمایه گذاری کرد؟ باید برج پیام 3 را به شما معرفی کنیم. این برج در زمینی به مساحت 2200 متر بنا شده است و دارای 25 طبقه می باشد که در 22 طبقه آن واحد های مسکونی ساخته شده اند. انتخاب در بین واحد های این برج تنوع بسیاری دارد و از این رو با هر بودجه ای می توان یک واحد خریداری کنید. واحدهای برج پیام 3، شامل متراژهای 120 متری، ۱۳۵ متری، ۱۷۵ متری و ۲۲۰ متری می شود. تفاوتی ندارد که کدام واحد را انتخاب می کنید چرا که امکان استفاده از تمام امکانات تفریحی برج برای شما ممکن و میسر است و همگی چشم انداز رو به دریا دارند. از امکانات تفریحی این برج باید به استخر سر پوشیده، سالن ورزش و بدنسازی، پارکینگ، سونا، جکوزی و … را نام برد. در ضمن لنداسکیپ این برج فضای بسیار مناسبی برای قدم زدن و ثبت خاطرات شیرین فراهم می کند. از ایمن بودن این برج نیز خیالتان راحت باشد چرا که با مدت های روز دنیا ساخته شده است و  همچنین 4 آسانسور آن رفت و آمد در طبقات را سهل می نماید.

بودجه 874561041510

برج آفتاب سحر در سرخرود

برج آفتاب سحر در سرخرود نسبتا فاصله بیشتری با دریا دارد. فاصله 200 متری آن با  دریا اجازه می دهد که در جواب به سوال با کمترین بودجه در کدام برج سرخرود می توان سرمایه گذاری کرد؟ برج آفتاب سحر را به شما معرفی نماییم. این برج با اینکه از دریا دور است اما در منطقه بسیار مناسب  خلوتی از سرخرود واقع شده است که به شما دیدن دریا از بالکن هر واحد را امکان پذیر می کند. واحدهای برج آفتاب سحر در متراژهای 150 تا 170 متری بنا شده اند و از تمام امکانات روز دنیا بهره مند می باشند. این برج 10 طبقه دارد و 9 طبقه آن مسکونی می باشد. طبقه اول شامل لابی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بازی بچه ها، سالن ورزش و بدنسازی، پارکینگ و … می شود. ورودی برج آفتاب سحر بسیار زیبا و خیره کننده می باشد. این نما ما را به یاد قصرهای بزرگ می اندازد و طبیعت بکر اطراف برج نیز به زیبایی و شکوه همین قصرها طراحی شده است. امکانات امنیتی برج نیز کاملا مناسب است و علاوه بر درب های ضد سرقت و دوربین های مدار بسته نگهبانی نیز ورود و خروج افراد را بررسی می کند. زیر ساخت های برج نیز به گفته مهندس بخشی کاملا به روز و مدرن می باشد و با مشکلات کم آبی یا قطع برق مواجه نخواهید شد.

آیا خرید برج در سرخرود سرمایه گذاری است

در طی سالهای اخیر به دلیل افزایش جمعیت و شلوغی شهرها افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در مازندران هستند . خرید ویلا و برج نه تنها سرمایه گذاری در سرخرود محسوب میشود بلکه برای اوقات فراغت و تفریحات شما نیز مناسب است . به دلیل افزایش سازه های ویلایی و برج در سرخرود قیمت ملک ها در این منطقه روزانه در حال افزایش است . به همین علت سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در مازندران در حال تلاش و برنامه ریزی هستند .

 

 برج سرخرود 84968698686789678967

موقعیت جغرافیایی بسیار بالا

امروزه اکثر افراد به دنبال خرید ویلا و برج با لوکیشن و دسترسی بسیار عالی هستند . مناطقی مانند کوه ، دامنه کوه ، حریم رودخانه و … بسیار نا امن و پرخطر برای زندگی هستند . مسافت را در نظر بگیرید چراکه ممکن است ویلای مورد پسند شما فاصله زیادی با شهر داشته باشد. باید به این نکته توجه کنید که ویلای مورد نظر شما برای سرمایه گذاری در سرخرود در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار داشته باشد . ویلا باید به تمامی مراکز درمانی ،مراکز تفریحی ، امکانات شهری ، رفاهی ، فروشگاه های زنجیره ای ، سوچر مارکت ها ، بانکها و … دسترسی بسیار بالایی داشته باشد . برج های ساحلی در سرخرود در موقعیت عالی قرار دارند و دسترسی بالایی دارند ، شما به راحتی می توانید با تمامی مراکز و امکانات شهری دسترسی بالا داشته باشی .

دیگر برج های سرخرود

تعداد برج های سرخرود کم نیستند. برج الیزه در سرخرود، برج اسکان در سرخرود و برج فروزان در سرخرود از بهترین و لوکس ترین برج های سرخرود هستند. در این برج های اگر بخواهید سرمایه گذاری کنید باید مقدار قابل توجهی بودجه در نظر بگیرید اما این را بدانید با توجه به نرخ مسکن سرمایه گذاری شما در این برج ها مقرون به صرفه خواهد بود. امروز خرید واحدهایی از برج های لوکس و لاکچری امری دور از ذهن نیست کافی است که کمی سرمایه خود را جمع آوری کنید و فردی قابل اعتماد جهت معرفی برج های بیابید. این دو به شما کمک می کند سرمایه نه چندان اندک خود در مدت کوتاهی چندین برابر نموده و همچنین سال های بدون نگرانی از اسکان خود در شهرهای شمالی کشور به استان مازندران سفر کنید. خرید برج در سرخرود نه تنها از لحاظ مالی مقرون به صرفه است بلکه یک سرمایه معنوی بوده و سال ها شما را به یاد خاطرات خوشی که در سفرهای شمال داشتید خواهد انداخت

کلام آخر

مهندس بخشی سال ها است که در زمینه خرید و فروش ویلا در سرخرود، خرید و فروش ویلا در شهرک دریا، شهرک خزرشهر و شهرک خانه دریا  و خرید و فروش برج های مسکونی در سرخرود فعالیت دارند. ایشان اشراف کامل نسبت به منطقه داشتند و اگر از ایشان سوال کنید که با کمترین بودجه در کدام برج سرخرود می توان سرمایه گذاری کرد؟ می توانند بهترین گزینه ها را روی میز کاری شما قرار دهند. پس در صورت تمایل به مشاهده کیس های پیشنهادی ایشان با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا هماهنگی های قبلی انجام پذیرد.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه