ویلای ساحلی بخریم یا ویلای جنگلی

20 آبان 1400
0 دیدگاه
ویلای ساحلی 874687486748674874874485

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “


چرا در شمال ویلا بخریم؟

مسافرت ایده آل و رویایی برای اکثریت چگونه تعریف میشود؟ هدف اکثر افراد از یک مسافرت تفریحی ، استراحت و دور شدن از مشغله های روزانه است. حال یک نفر با تماشای مناظر زیبا ، کوه ، دریا و جنگل حال و هوایش تغییر میکند ؛ یک نفر هم با تماشای مکان های تاریخی و تامل درمورد آن ها! اما اگر شما از آن دسته افراد هستید که به مناظر و طبیعت علاقه مندید ، قطعا بهترین گزینه پیش رویتان سفر به شمال است.شما باید با انتخاب یک اقامتگاه خوب در شمال تجربه یک سفر رویایی را به خودتان هدیه کنید . گزینه های زیادی برای محل اقامت در شمال وجود دارد. میتوانید این چند روز را در یکی از هتل های شمال اقامت کنید. اما اگر کیفیت و راحتی در طول سفر برایتان حائز اهمیت است ، احتمالا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین خواهید شد چرا که مبلغ اجاره ی هر شب اقامت در یک هتل با کیفیت در شمال سر به فلک میکشد! اگر به فکر اجاره یک ویلای مستقل هستید هم با گرفتاری هایی مواجه خواهید شد! همانطور که میدانید شمال برای مسافران یکی از پرطرفدارترین نقاط کشور است و همیشه در روزهای تعطیلات تعداد کثیری از مسافرین ، میهمان شهرهای شمالی میشوند. همین افزایش تقاضا برای اجاره ویلا منجر به افزایش اجاره ها میشود و حتی اگر دیر بجنبید ، ممکن است همان ویلاهای با اجاره بالا هم از دست بروند! پس یک انتخاب هوشمندانه کنید که در بلند مدت هم از آن لذت ببرید. با خرید یک ویلا در شمال خودتان را از اجاره های سنگین و هتل ها راحت کرده ، و یک سرمایه پرسود داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم ویلاهای ساحلی و جنگلی را مقایسه کنیم ، تا با مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید و با چشم باز انتخاب کنید!

ویلای ساحلی 194974994

 همه چیز درباره ویلای ساحلی

 ویلای ساحلی همانطور که از اسم آن مشخص است در ساحل یک دریا قرار دارد. طیبعتا این ویلاها در شهرهای که دارای دریا می‌باشند ساخته می‌شوند. ویلای ساحلی در اصل کنار ساحل دریا ساخته می‌شود و معمولاً از یک طرفش به دریا راه دارد. برخی از این ویلاها حیاط‌هایی رو به دریا داشته و این اجازه را به صاحب ملک می‌دهند که در هر زمانی از روز و شب در کنار سواحل زیبا قدم بزند. بی شک ویلای ساحلی یکی از بهترین نوع ویلا بوده و شما می‌توانید شب پر از آرامشی را در چنین ویلاهایی سپری کنید. و شب خود را با صدای موج آب به صبح برسانید.

ویلای ساحلی و مزایای آن

ویلاهای ساحلی ، همانطور که از نامشان پیداست ویلاهایی هستند که در مجاورت با سواحل و دریا ساخته شده اند. این ویلاها که اغلب مورد توجه مسافران و خریداران ویلا هستند ، انتخاب بسیار ایده آلی برای گذران تعطیلات و استراحت محسوب میشوند. ما با انتخاب هرکجا به جز یک ویلای ساحلی ، از تجربه ی بیدار شدن با صدای دریا و قدم زدن کنار ساحل لذت نمیبریم! شاید هزاران ویلا در شمال وجود داشته باشد اما متقاضیان ویلاهای ساحلی همیشه بیشتر است. از این رو متقاضیان اجاره یک ویلای ساحلی همیشه بیشتر بوده و به همین دلیل اجاره ی یک ویلای ساحلی به سختی امکان پذیر است. ویلاهای ساحلی به لحاظ دسترسی و مسیر ، گزینه ی بسیار مناسبتری هستند ، چرا که اغلب در نقاط شهری واقع شده اند و شما مجبور به عبور از مسیرهای کوهستانی و جنگلی نخواهید شد. در فصول سرد سال هم که بسیاری از جاده ها به علت بارش سنگین برف مسدود میشوند ، دسترسی به ویلاهای ساحلی به راحتی امکان پذیر است ، چرا که موقعیت اغلب آنها شهریست و به مسیرهای شهری هم بیشتر رسیدگی میشود.

استفاده از امکانات ساحلی : معمولا تمامی در دریاها و سواحل امکاناتی نظیر جت اسکی، قایق، موتور و موارد دیگری از این دست قرار داده شده است و شما می توانید به‌راحتی برای تفریح از آن ها استفاده کنید. داشتن ویلا در نزدیک ساحل باعث می شود تا شما هر زمان که خواستید به‌راحتی از امکانات ساحلی استفاده کنید و دسترسی راحت تری به امکانات داشته باشید .

شمال ناحیه ای خوش آب و هوا و سر سبز در ایران می باشد ، شمال منطقه ای بارانی ، مرطوب و بسیار دلربا می باشد که همگان را به خود جذب می کند . هر ساله افراد بسیاری برای سفر و تفریح به شمال می روند از این رو شمال ایران بهترین منطقه برای خرید ویلا و هر گونه سرمایه گذاری محسوب می شود  . در شهر هایی همچون سرخرود ویلاهای فوق العاده شیک و برج های مسکونی و ساحلی شیک ساخته شده اند ، امکانات سرخرود رویایی بسیار بالا می باشد به طوری که همگان را مجذوب خود می کنند .

آب و هوای مناسب

ویلاهای ساحلی به دلیل نزدیکی به دریا آب و هوای شجری تری دارند و برای افرادی که دچار مشکلات ریوی هستند انتخاب مناسبی هستند چرا که رطوبت هوا بالا است و باعث می شود تا ریه خشک نشود .

 

ویلای ساحلی 8968689689698689638

 

فاصله کمتر

یکی دیگر از مزایای ویلاهای ساحلی نزدیک بودن به شهر های بزرگ است به عنوان مثال شما برای رسیدن به ویلای ساحلی در شمال کشور مسافت کمتری را نیاز است طی کنید در مقایسه با ویلای جنگلی. این امر به خصوص برای افرادی که دوست دارند در تعطیلات آخر هفته به شمال بروند بسیار حائز اهمیت است.

خرید ویلا جنگلی یه سرمایه گذاری بلند مدت

سرمایه گذاری در بازار مسکن، از گذشته های دور مورد توجه بوده است. پیشرفت توامان با تورم، از نقاط قوت بازار مسکن است. امروزه خرید ویلا جنگلی یکی از هزاران روش سرمایه گذاری است. چرا که با شدت گرفتن ساخت ویلا در سال های اخیر باز هم تقاضا برای خرید ویلا بالا است. بالا رفتن تقاضا برای خرید ویلا، با افزایش قیمت آن مساوی است .

بنابراین با خرید ویلا جنگلی علاوه بر اینکه در محیطی بکر و دنج صاحب ملک می شوید، با گذشت زمان شاهد افزایش سرمایه و سود دهی خواهید بود. با خرید ویلا جنگلی، دیگر دغدغه سفر در هر زمان از طول سال را نخواهید داشت. به علاوه با انتخابی درست می توانید یک سرمایه گذاری موفق برای خود رقم بزنید. شما می توانید با سپردن ویلا جنگلی تان به افراد فعال در زمینه اجاره ویلا، کسب درآمد کنید.

ویلای ساحلی و معایب آن

در کنار هزاران مزایای ویلاهای ساحلی که مسافران را جذب میکنند ، چند عیب کوچک هم وجود دارند که ممکن است بعضی از افراد را از انتخاب ویلای ساحلی منصرف کنند. در فصول گرم سال و تعطیلات تابستان که افراد از گرمای شهر خود فرار میکنند ، شاید اقامت در یک ویلای ساحلی چندان مناسب نباشد. چرا که آب و هوای مناطق ساحلی به شدت گرم و شرجیست و اگر ویلایتان در مجاورت با دریا واقع شده باشد ، مجبور به تحمل این گرما خواهید شد! از طرفی به علت رطوبت زیاد نقاط ساحلی ، ممکن است اسباب و اثاثیه و برخی نقاط آسیب ببینند و احتیاج به تعمیر پیدا کنند. پس اگر قصد خرید ویلای ساحلی در شمال را دارید ، این معایب را در نظر داشته باشید.

ویلای ساحلی 9191919494

همه چیز درباره ویلای جنگلی

از ویلاهای دیگری که در شمال کشور بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گیرند ویلاهای جنگلی می‌باشند. این ویلاها در محیط‌های سرسبز جنگلی قرارگرفته و شادابی و نشاط را برای ما به ارمغان می‌آورند. اگر به دنبال وقت گذراندن در محیط‌هایی می‌باشید که پر از اکسیژن و هوای تمیز است، توصیه می‌کنیم ویلاهای جنگلی روی بیاورید و از سپری کردن اوقات خود در در آن نقاط نهایت لذت را ببرید.

ویلاهای جنگلی و مزایای آن ها

سبز بی کران و فوق العاده ای که از جاده های شمال به خاطر دارید ، دلیلیست که بسیاری از افراد به خاطر آن به شمال سفر میکنند. مناظر جنگلی ، پر تراکم و سرسبز شمال هرساله تعداد زیادی از مسافرین را به این نقطه سرازیر میکند. ویلاهای جنگلی در فاصله ی بیشتری از شهر واقع میشوند و به همین دلیل ممکن است آرامش و سکوت بیشتری برای ساکنین داشته باشند. جنگل های شمالی بسیار وسیع و گسترده هستند. به همین دلیل تنوع در ویلاهای این منطقه بسیار بالاست و شما میتوانید با هر سلیقه و بودجه ای اقدام به خرید ویلای جنگلی کنید. ویلاهایی یا سبک مدرن ، کلاسیک یا درختی و ویلاهایی با متراژ کم و زیاد که کار شما را در انتخاب آسان میکنند. در فصول گرم سال ، آب و هوای مناطق جنگلی در مقایسه با مناطق ساحلی ، کمتر شرجی میباشد و رطوبت کمتری هم دارد. و اما منظره ی زیبا و ویوی بی نظیر به جنگل ، بزرگترین امتیازیست که با خرید ویلای جنکلی کسب خواهید کرد. یکی دیگر از مزایای ویلاهای جنگلی ، قیمت مناسب تری است که نسبت به ویلاهای ساحلی دارند و همین دلیل ممکن است شما را مایل به انتخاب ویلای جنگلی کند!

 

ویلای ساحلی 89648964896487447

 

ویلای جنگلی و معایب آن

ویلاهای جنگلی معمولا فاصله ی بسیار زیادی از مراکز خرید و امکانات رفاهی دارند. در واقع اگر از آن دسته افراد هستید که تمامی امکانات را آماده و در دسترس میخواهید ، ویلاهای جنگلی انتخاب مناسبی برای شما نیستند. همانطور که پیش تر اشاره کردیم ، در فصول سرد سال که با بارش های سنگین برف مواجه میشویم ، جاده های منتهی به ویلاهای جنگلی مسدود شده ، و دسترسی به آن ها مشکل میشود. در نتیجه اگر قصد خرید ویلای جنگلی دارید ، علاوه بر در نظر گرفتن این نکته ، از بابت سیستم گرمایشی مناسب ویلا ، اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری!

نکته‌ نهایی که باید به هنگام خرید و ساخت ویلای ساحلی یا ویلای شمالی به آن توجه کنید این است که باید متناسب با بودجه و سرمایه خود ویلایی را انتخاب کنید. سعی کنید متراژ ویلای خود را نیز متناسب با بودجه‌ای که دارید انتخاب کنید. همچنین قبل از خرید با مشاورین و متخصصین در این زمینه صحبت کنید و اطلاعاتی را در زمینه خرید ویلای ساحلی ویلای جنگلی کسب کنید.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/20

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه