آشنایی با مفاهیم پلاک اول دریا و قواره اول جنگل در ویلاهای شمال

11 آذر 1401
0 دیدگاه
ویلاهای شمال 4846874874684781698468

زمانی که به فکر خرید ویلاهای شمال هستید و در این راستا در جست و جوی موارد متناسب با شرایط خود می‌باشید، حتما اصطلاحات قواره اول و پلاک اول دریا و جنگل را شنیده‌اید، یا مثلا با تفاوت قیمت ویلای پلاک اول دریا و قواره اول جنگل با سایر موارد مواجه شده‌اید.ممکن است شما به دنبال نوعی سرمایه‌گذاری در ویلاهای شمال باشید و یا فقط به دلایلی مثل گذراندن اوقات فراغت مایل به خرید ویلا در شمال هستید؛ در هر حال، آشنایی با تفاوت این نوع از ویلاهای شمال با سایر ویلاها واجب است و به شما کمک می‌کند که با توجه به شرایط خود تصمیم گیری بهتری داشته‌باشید.

مازندران به عنوان منطقه هدف اغلب سرمایه‌گذارانی که مایل به تمرکز در حیطه ویلا هستند، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید ویلا در شمال باشد. خرید ویلا در مازندران نیز به انواع ویلاهای شهرکی، ویلاهای ساحلی و ویلاهای جنگلی تقسیم می‌شود که مفاهیم پلاک اول دریا و جنگل برای این نوع از ویلاها نیز صدق می‌کند.این عنوان، به ویلاهایی اطلاق می‌شود که در نزدیکترین بخش یا نزدیکترین خط به ساحل و دریا ساخته شده‌اند. و به نوعی در خط اول قرار دارند. در واقع ارزش برخی از ویلاهای شمال نیز برحسب همین فاصله معین می‌شود. به ویلاهایی که از این خط دورتر هستند، ویلاهای قواره‌های بعدی و دورتر ساحل و جنگل می‌گویند.

زمانی که از تفاوت در ارزش‌گذاری صحبت می‌شود به این معنی است که در ویلا های شمال، مثلا ویلا در دریاکنار و یا ویلا در خزرشهر، اینگونه است که ویلاهای پلاک اول ساحل گران‌تر هستند و ارزش بیشتری برای سرمایه‌گذاری نیز دارند؛ با اینحال زمانی که تصمیم به خرید این نوع از ویلاها با خط مرزی کم نسبت به جنگل و ساحل می‌کنید، باید مواردی را نیز در نظر بگیرید، یعنی بهتر است تحقیقات کافی در رابطه با این نوع از ویلاهای شمال داشته باشید سپس اقدام به خرید کنید.برای آشنایی بیشتر با این مفاهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ویلاهای شمال 48698563487687869896

نکات خرید ویلای پلاک اول دریا و قواره اول جنگل

در زمان خرید ویلاهای شمال، بی شک زمانی که ویلایی را انتخاب می‌کنید که سهم بیشتری از جنگل و دریا دارد، برای شما، لذت بخش‌تر خواهد بود. خرید ویلای جنگلی و ویلای ساحلی در مازندران نیز با استقبال بسیاری رو به روست و در کنار آن رقابت ویلاهای پلاک اول جنگل و دریا، به دلیل مزایای آن‌ها که عمده‌شان بصری است، شدیدتر است. منظره جذابی که این نوع از ویلاهای شمال در اختیار ما قرار می‌دهند، تا حدی باعث سرآمدتر بودن آن‌هاست.

زمان سرمایه‌گذاری در ویلاهای شمال، بهتر است با شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر کنار آمده باشید، خرید یک ویلای قواره اول جنگل، یعنی منطقه‌ای پر باران و ویلای قواره اول ساحل، یعنی رطوبت زیاد! پس بهتر است ببینید که می‌توانید با این موارد ارتباط برقرار کنید یا خیر. به دست آوردن اطلاعات دقیق از مناطق مناسب ویلاهای شمال را نیز از طریق متخصصین این امر و مشاورین املاک معتبر پیگیری کنید تا در نهایت نتیجه مطلوبی برایتان حاصل شود و بهترین گزینه‌های ویلا در مازندران برایتان ارائه شود. برای آشنایی با خرید ویلا در شهرک خزرشهر، ویلا در دریاکنار و ویلا در خانه دریا نیز می‌توانید به سایر نوشتارهای وبسایت ما مراجعه کنید. و اما نکاتی که باید در زمان خرید ویلاهای شمال با پلاک اول دریا و قواره اول جنگل در نظر گرفت:

ویلاهای شمال 6989897897898879

1- ساخت و ساز استاندارد ویلاهای شمال

از آنجایی که در این نوع از ویلاهای شمال با منطقه‌ای پر باران و مرطوب مواجه هستیم، از مهم‌ترین موارد در خرید ویلاهای شمال که قواره اول دریا و جنگل هستند، ساخت و سازی کاملا استاندارد، مطابق با شرایط جوی ویژه این نوع از ویلاها است. عناصر و جزئیات معماری کار، فونداسیون، استفاده از مصالح مناسب و با دوام و سازگار با اقلیم با مرغوبیت بالا در اینجا بسیار اهمیت می‌یابند.

در ویلاهای شمال به ویژه مواردی که به دریا و جنگل نزدیکتر هستند، همواره بحث اثرات ناشی از رطوبت مثل خوردگی و فرسودگی مطرح است و در این نوع از ویلا های شمال، هم از نظر ایمنی و هم از نظر اقتصادی ملزم به رعایت نوع مناسب طراحی هستیم به گونه‌ای که رطوبت و اثرات ناشی از آن گریبانگیر ما نشود. نکات طراحی اقلیمی در اینجا نیز مثل هر منطقه دیگری از ایران ملزم به رعایت شدن هستند تا قبل از هرچیز بنا از آسیب‌های مختلف مرتبط با جو در امان بماند.

اگر ویلا های شمال در بستر رودخانه و زمین‌های رودخانه‌ای بنا شده‌باشند، باید از ایمن بودن آن در برابر خطراتی مثل طغیان رودخانه، اطمینان حاصل کنیم. از مزایای ویلاهای پلاک اول جنگل ولی این است که پوشش گیاهی این نوع از ویلاهای شمال، در برابر حوادث طبیعی مانند سیل و طوفان مانند نوعی سد عمل می‌کند و مقاومت مورد نیاز را تا حد زیادی تامین می‌کند. جنگل‌زدایی از اثرات مخربی است که طبیعت شمال را از هر لحاظ مورد تهدید قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید از بهترین مصالح برای ساخت ویلا قواره اول دریا و پلاک اول جنگل بدانید، می‌توانیم به چوب، بتن و سایر مصالح مقاوم در این حوزه اشاره کنیم. هر مصالحی که بوم‌آورد بوده و بتواند در برابر رطوبت مقاومتی مناسب نشان دهد در این نوع از ویلاهای شمال مورد استقبال قرار می‌گیرد.

2- لایف استایل ویژه ویلاهای شمال

سبک زندگی در این نوع از ویلا های شمال را نمی‌توان نادیده گرفت. شرایط زندگی در این نوع ویلاها تا حدی متفاوت است و بیشتر از هر چیز در ارتباط با شرایط آب و هوایی است. چیزی که بهتر است قبل از خرید این دسته از ویلاهای شمال مد نظر قرار دهید، این است که آیا در این ویلا زندگی راحتی در انتظار شماست؟ سپس اقدام به خرید کنید.

هم جوانب مثبت و هم جوانب منفی زندگی در نزدیکی دریا و جنگل را از نظر بگذرانید. لذت بخش بودن زندگی در ویلاهای شمال با پلاک اول دریا بر هیچکس پوشیده نیست، ولی هیچکس نمی‌تواند یک طوفان سهمگین و جزر و مد شدید دریا و طوفان‌های این مناطق را کتمان کند، در این راستا، بیمه ویلا و انواع بیمه‌های ساختمانی را برای ویلاهای شمال توصیه می‌کنیم تا تضمینی بر سرمایه شما نیز باشد. ویلاهای شمال با قواره اول جنگل، بهترین مناظر طبیعی را در اختیارتان می‌گذارند و با لند اسکیپی بی‌نظیر و طبیعی، برایتان شادی‌آفرین و فرح‌بخش خواهد بود، ولی ممکن است در این مناطق هم الزاماتی وجود داشته باشد که باید بعد از بررسی دقیق، به تصمیم‌گیری بپردازید.

ویلاهای شمال 48767869896899687869

3- همسایگی در ویلاهای شمال بسیار مهم است

مثل هر ویلای دیگری در این نوع از ویلاهای شمال نیز نباید همسایگی را از خاطر برد. همسایگی بیشتر به معنای neighborhood  و مسائل شهری مرتبط با آن است. در زمان خرید هر نوع ملکی، منطقی است که درباره محله، تحقیقاتی داشته‌باشید. مسائلی مثل دسترسی‌ها، وضعیت نسبت به مناطق مهم منطقه، میزان مشرف بودن به دریا و جنگل و … از مواردی است که بهتر است در رابطه با ویلاهای شمال بررسی شوند.

4- توجه به سود حاصل از خرید ویلاهای شمال

زمانی که اقدام به خرید ویلا در شمال، به ویژه موارد پلاک اول دریا و جنگل می‌کنید، در دراز مدت سود قابل توجهی متوجه شما خواهد شد. از طرفی می‌توانید با اجاره ویلا بازگشت سرمایه داشته‌باشید و در سمت دیگر سرمایه‌تان که در اینجا زمین و ساختمان است نیز روز به روز ارزش بیشتری می‌یابد و این از دلایل عمده خرید ویلاهای شمال توسط برخی از افراد است.

ویلاهای شمال 6344869348634858784

قیمت ویلاهای قواره اول جنگل و پلاک اول دریا

این دو گزینه در ویلا های شمال طرفداران زیادی دارند و از نظر قیمت هم با یکدیگر و هم با سایر عناوین ویلا متفاوت هستند. بهترین ویلاهای مازندران که گران قیمت ترینان هم هستند، همین ویلاهای پلاک اول دریا و جنگل هستند که امکانات خود ویلا نیز در مقایسه با سایرین بیشتر و کامل‌تر است. به عبارتی ویلاهای شمال با عنوان پلاک اول دریا و جنگل، به صورت کلی در قیمت و طراحی از سایر قواره‌ها متفاوت هستند. بهترین معماری‌ها و طراحی‌های داخلی ویلاهای شمال را در این نوع از ویلاها می‌بینیم و در انواع متنوعی از نظر حجمی و طبقات وجود دارند.

اگر نگاهی به ویلاهای ساحلی مازندران مثل ویلا در خزرشهر داشته باشیم، با امکانات ویژه این نوع از ویلاها بیشتر آشنا می‌شویم. از تاسیسات مدرن و به روز گرفته تا محوطه سازی بسیار زیبا و درخور را در این نوع از ویلاهای شمال می‌یابیم و شاید مهم‌ترین ویژگی این نوع از ویلاهای شمال را بتوان منظر بسیار زیبای آن‌ها به سوی دریا دانست.

خرید ویلای قواره اول جنگل و پلاک اول دریا

اگر قصد آشنایی بیشتر با روش‌های خرید این نوع از ویلا های شمال را دارید، بهتر است در ابتدای راه از طریق افراد آگاه و فعال در این حیطه موارد مهم را از نظر گذرانده و تحقیقات کافی را انجام دهید. ما در مشاورین املاک دکتر بخشی با سال‌ها تجربه در رابطه خرید و فروش ویلا در مازندران، آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما در این زمینه هستیم. برای خرید بهترین ویلاهای مازندران مثل ویلا در دریاکنار، ویلا در خزرشهر و ویلا در خانه دریا، و اطلاع از قیمت‌ها و بهترین موارد با توجه به شرایط خاص خودتان قبل از اقدام به خرید، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه