چرا باید ویلای دارای سند در سرخرود خریداری نماییم؟

4 آذر 1401
0 دیدگاه
خرید ویلای دارای سند 078413250

امروزه با توجه به افزایش مشکلات شهرنشینی، افراد بسیاری با هدف دوری از فضای شهر یا سرمایه‌ گذاری اقتصادی به دنبال خرید یک ویلا در منطقه ‌ای خوش‌آب ‌وهوا هستند. اما باید توجه داشته باشید که انتخاب یک ویلا به راحتی انتخاب یک آپارتمان نیست. خرید ویلا در شمال برای بسیاری از خریداران، چالش برانگیز است. بهتر است قبل از خرید یا اجاره، وسواس زیادی به خرج دهید و ارزیابی ‌های دقیقی نسبت به ویلا و منطقه آن انجام دهید. یکی ار فاکتورهای مهمی که قبل از خرید ویلا باید به آن توجه کنید، نوع سند آن است. خرید ویلای دارای سند نوید بخش معامله ای مطمئن و موفق برای شما است. بنابراین بهتر است که یک مشاور با تجربه و متخصص همراه شما باشد. مشاور املاک بهترین گزینه های خرید ویلا در سرخرود را به شما معرفی و خصوصیات هر ملک را شفاف سازی می کند.

بررسی شش دانگ بودن سند قبل از خرید ویلا

هنگام خرید ویلا در سرخرود، دقت کنید که سند باید به صورت شش دانگ به نام خریدار خورده باشد. نباید هیچ گونه ابهامی درباره شش دانگ بودن سند وجود داشته باشد. برخی از خریداران ویلا پس از قطعی شدن خرید ویلا با مشکلات مربوط به شش دانگ بودن سند مواجه می شوند. چنانچه قصد خرید ویلای نیمه ساخت را دارید، تا زمانی که ساخت آن به پایان نرسیده نباید وجه را به صورت کامل پرداخت کنید. در این حالت تنها باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت بپردازید تا زمانی که ساخت ویلا به اتمام برسد و سند به نام شما ارائه گردد. نکته مهم دیگر اینکه هنگام خرید ویلا در سرخرود حتی در صورت خرید ویلای دارای سند، بررسی کنید چرا که سند ویلا به هیچ عنوان نباید در رهن بانک باشد و هیچ گونه وامی نباید روی آن گرفته شده باشد.

خرید ویلای دارای سند 16574854120

هنگام خرید ویلا در سرخرود تنها به افراد معتبر اعتماد کنید

خرید و فروش ویلا در سرخرود یا هر جای شمال باید در بنگاه های مشاور املاک انجام شود. بهتر است هرگز بصورت توافقی با فروشنده یا خریدار تنظیم سند نکنید. تنها در حضور یک مرجع معتبر معامله را تنظیم و سپس مبلغ را پرداخت و سند را به نام بزنید. چنانچه برای صرفه جویی در هزینه از مراجعه به مشاور املاک امتناع کنید، باید منتظر ضرر و زیان و عواقب معامله نیز باشید. از دیگر مشکلات موجود در این زمینه، قلابی بودن سند است. چنانچه سند قلابی بوده یا در گرو بانک برای وام باشد، خرید ویلای شما تبدیل به یک پروژه پیچیده و طولانی خواهد شد. بنابراین برای اینکه با مشکلات گفته شده مواجه نشوید به شما توصیه می کنیم حتما با فعالان و متخصصان در زمینه خرید و فروش ملک جهت خرید ویلا دارای سند با قیمت دلخواه تان، مشورت کنید.

چند نکته مهم برای خرید ویلا در سرخرود

از مهمترین مسائل در خرید ویلای دارای سند، محل ساخت ویلا و منطقه قرارگیری آن می باشد. اینکه ویلای شما در چه نقطه ای از شهر قرار دارد. این موضوع برای زمانی که قصد فروش آن را داشتید بسیار مهم است. هنگام خرید ویلا در سرخرود، گول قیمت های ارزان و کاذب پیشنهادی را نخورید. حداقل ویژگی خرید ویلا در سرخرود این است که صاحب ویلایی در خوش آب و هواترین منطقه کشور خواهید شد. با خرید چنین ویلایی می توانید برای تمدد اعصاب و دوری از فضای پر ترافیک و آلوده شهری به آن پناه ببرید. حتی می توانید ویلای خود را اجاره بدهید. با این حال یک منبع درآمد خوبی خواهید داشت. معمولا قیمت اجاره این ویلاها رضایت بخش است. طبیعت جذاب شمال کشور همیشه جلوه ‌های متنوع و دلخواهی برای تماشا دارد. امکان ندارد از سرمایه گذاری در خرید ویلا در این خطه بهشتی احساس ندامت کنید.

خرید ویلای دارای سند1274178514518

امکان خرید نقد یا اقساطی ویلا را بسنجید

برای خرید ویلا در سرخرود نمی ‌توان یک مبلغ واحد را در نظر گرفت. چرا که برخی از ویلاها با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که دارند، قیمت بالاتری همدارند. در مقابل ویلاهایی وجود دارند که از عمر بنای آن‌ها سال ‌ها می ‌گذرد و موقعیت ویلا نیز چندان خاص نیست و می‌توان با مبلغ مناسبی آن را خریداری کرد. برای خرید ویلای دارای سند در سرخرود، باید از سوال کنید که امکان خرید ویلا به صورت اقساطی یا چکی وجود دارد یا این که باید مبلغ ویلا را به طور تمام و کمال بپردازید. معمولا ویلاهای شهرکی در سرخرود اغلب به صورت پیش فروش یا اقساطی به فروش می ‌رسند. درنتیجه اگر برای خرید ویلا به دنبال گزینه‌ ای هستید که بتوانید به صورت قسطی هزینه آن را پرداخت کنید ویلاهای شهرکی بهترین گزینه هستند. به علاوه اینکه ویلاهای شهرکی قیمت کمتری نسبت به ویلاهای ساحلی و … دارند.

خرید ویلای شهرکی در سرخرود معامله ای مطمئن

یکی از اصلی ترین دغدغه های خریداران ویلا در شهرهای شمال کشور، مطمئن بودن از معامله یا اعتماد داشتن به فروشنده و صاحب ویلا می باشد. اما خوشبختانه این دغدغه در مورد ویلا شهرکی وجود ندارد. از آنجایی که شرکت هایی که مسئول ساخت ویلاهای شهرکی، شرکت های مشخصی هستند و تمام ویلاهایی که توسط این شرکت ها ساخته می شود اسناد و مجوزهای معتبری دارند و قابل استعلام می باشند. بنابراین با قاطعیت می توان گفت در خرید و فروش ویلا شهرکی در سرخرود به هیچ عنوان امکان کلاهبرداری وجود ندارد. خرید ویلای دارای سند در شهرک های سرخرود معامله ای مطمئن برای شما به ارمغان می آورد. با این همه هرگز هنگام خرید ویلای شهرکی در سرخرود گول ویلاهایی با قیمت پایین را نخورید. معمولا اکثر ویلاهای شهرکی که با قیمت پایین تری به فروش می رسند با مصالح بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده اند.

مدارکی که برای خرید ویلا در سرخرود باید بررسی کنید

قید ویلاهای قول ‌نامه‌ ای را بزنید. ویلاهایی را انتخاب کنید که سند شش ‌دانگ عرصه و اعیان، پروانه ساخت، پایان کار و سند تفکیکی دارند هنگام خرید ویلای شهرکی با سند مشاع، اطمینان حاصل کنید که امکان تفکیک سند در آینده وجود داشته باشد. خرید ویلا در منطقه‌ ای با کاربری غیر مسکونی، در آینده برای شما درد سر ساز است. توجه کنید چنانچه کاربری زمین توریستی یا گردشگری، تجاری، کشاورزی یا باغی باشد احداث ساختمان مسکونی در آن زمین غیر مجاز است. خرید ویلایی که در چنین زمین‌هایی ساخته شده‌اند در آینده شما را با مشکل مواجه خواهد کرد. فروشندگان معمولا این ویلاها را زیر قیمت می ‌فروشند. اما قیمت پایین نباید شما را وسوسه کند. می توانید قبل از خرید ویلا در شمال با استعلام از مراجع معتبر مطمئن شوید که آیا زمین کاربری مسکونی دارد یا خیر.

خرید ویلای دارای سند 78964012

خرید ویلا ارزان قیمت و نکاتی که باید در نظر گرفت

عوامل مختلفی چون: دسترسی به جاده، نزدیکی به مراکز خرید، موقعیت مکانی داخل شهرک با امکانات یا ویلای مستقل موجب کاهش قیمت در خرید ویلا در سرخرود می شود. توجه کنید ارزانی که همراه با کاهش کیفیت ساخت باشد از مشکلات عمده ی زیان دیدگان است. پیمانکارانی وجود دارند که به موجب کاهش کیفیت ساختمان سعی در فروش ارزان ملک خود دارند. بهتر است با مشورت گرفتن از مشاوران متخصص و با تجربه از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. خوشبختانه حضور پررنگ کارشناسان و مشاوروان زبده در شهرستان سرخرود موجب اشرافیت کامل بر تمامی موقعیت های مختلف ساخت و سازهای این منطقه ی مستعد سرمایه گذاری شده است. در خرید ویلای دارای سند و زیر قیمت، داشتن حداقل امکانات و شش دانگ بودن سند آن الزامی است. بنابراین هنگام خرید ویلا در شمال صرفا بخاطر قیمت پایین آن عجله نکنید.

راهنمای خرید ویلا در سرخرود
  • بودجه ی خود را به طور دقیق تعریف کنید.
  • به معماری و ساخت ویلا دقت کنید.
  • دسترسی ها و جانمایی ویلا را چک کنید.
  • در صورت امکان سراغ مشاورین املاک کار بلد و معتبر جهت راهنمایی بهتر بروید.
  • پیدا کردن افراد مطمئن برای خرید ویلای دارای سند در سرخرود نکته ی بسیار مهمی است.
  • به هرکسی نباید اعتماد کرد. با توجه به رونق خرید ویلا در شمال افرادی سودجویی ادعای تبحر در زمینه ی خرید و فروش ویلا در شمال را دارند.
  • کارهای انتقال سند را فورا انجام دهید واز مالک بخواهید که وضعیت مالکیت را به طور کامل برای شما توضیح دهد.
  • تمامی امکانات ویلا را به درستی بررسی کنید.
  • فریب قیمت های کاذب و بسیار پایین را نخورید.
  • فروشنده های مطرح و قابل اعتماد را شناسایی کنید. چرا که فروشنده ی معتبر مانند سندی است که ملک ویلا را برای شما ابدی می کند.

خرید ویلای دارای سند 8784748748

کلام پایانی

حتما هنگام جستجوی ویلای مناسب مطمئنا به گزینه‌های مختلفی بر می‌خورید. توصیه می‌ کنیم قبل از خرید ویلا با چنین ویژگی‌ هایی کمی بیشتر تأمل کنید. هرگز سراغ ویلاهایی که در موقعیت جغرافیایی خطرناک احداث شده‌اند نروید. امکان آسیب دیدن ویلاهایی که حریم رودخانه را رعایت نکرده‌اند یا بر روی زمین‌های سست بنا شده‌اند زیاد است. پیش از خرید ویلاهایی که در حریم دکل‌های برق فشار قوی دارند کمی بیشتر فکر کنید. تحقیقات علمی نشان داده‌اند که تشعشعات این دکل‌ها مضر هستند. به ویلاهایی که زیر قیمت بازار به فروش می ‌رسند بدبین باشید. زیرا این ویلاها معمولا مشکلات مالکیتی یا کاربری زمین دارند. اگر هم تصمیم به خرید این نوع ویلاها گرفتید حتما مطمئن شوید که از نظر حقوقی مشکلی متوجهشان نباشد. داشتن پایان کار برای ویلا به معنی آن است که نظام مهندسی سازه‌ ویلای شما را تأیید کرده و از این نظر خیالتان را راحت می ‌کند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه