برج ساحلی مینا چه امکاناتی دارد؟

12 فروردین 1402
0 دیدگاه
امکانات برج ساحلی مینا 67485678968687678

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

برج مینا در سرخرود که با نام برج پزشکان مینا نیز شناخته می شود یکی از زیباترین برج های شهر سرخرود است که در حاشیه دریای خزر ساخته شده است. این برج تمام امکانات مورد نیاز جهت زندگی در یک برج را دارد و می توان گفت جزو برج های لاکچری سرخرود به شمار می آید. این برج در سال 1395 ساخته شده است و از برج های تازه ساخت شهر سرخ رود است. برای ساخت این برج زمینی به بزرگی 500 متر در نظر گرفته شده است. زیربنای این ساختمان در 200 متر ساخته شه و 300 متر نیز به عنوان محوطه برج برای آسایش خانواده آماده سازی شده است. امکانات برج ساحلی مینا برای همه ساکنان در نظر گرفته شده است و می توان گفت یکی از بهترین برج های سرخرود از نظر امکانات به شمار می آید.

جالب است بدانید که این برج دارای 14 طبقه است و تنها 30 واحد مسکونی در  این برج ساخته شده است. تنوع متراژ مناسبی در این برج دیده می شود و از این رو به راحتی می توانید با هر توان مالی یک واحد مناسب برای خود خریداری نمایید.  در ادامه بیشتر درباره امکانات رفاهی برج ساحلی مینا صحبت خواهیم کرد.

برج ساحلی مینا واحدهای لوکسی دارد

یکی از مهمترین امکانات برج ساحلی مینا، امکاناتی است که در واحد های مسکونی آن تعبیه شده است. از مهمترین این امکانات باید به  داشتن بالکن در تمام واحد ها اشاره داشت. همه واحدهای برج دارای تراس رو به دریا هستند و از این دو تفاوتی ندارد که متراژ ساختمان شما چند متر است چرا که چشم انداز رو به دریا را خواهید داشت. درب تمام واحد ها از HDF بوده و کابینت و کمدها از چوب MDF می باشد. شیرآلات استفاده شده در این ساختمان همگی از بهترین های روز دنیا هستند. یکی از مهمترین امکاناتی که در این برج بنا شده استفاده از پنجره های upvc است. این مدل پنجره از ورود گرما و رطوبت به داخل ساختمان و همچنین خروج هوای خنک به بیرون از آن پیشگیری می کند. این موضوع در زمستان نیز از خروج گرما و ورود سرما پیشگیری می کند.

از دیگر امکانات برج ساحلی مینا باید به استفاده از پکیج مجزا در هر واحد از برج اشاره داشت. این پکیج ها نه تنها گرما در زمستان را تامین می کند بلکه امکان نصب حوله خشک کن را نیز فراهم می آورد. از قبل در هر واحد امکانات نصب کولر گازی فراهم است و تاسیسات زیربنایی آن به صورت مخفی طراحی شده است. استفاده از تجهیزات آشپزخانه از بهترین برند های روز ایران از دیگر امکانات این برج می باشد. کاز رومیزی، سینک، هود و … همگی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی انتخاب شده اند. نور جنوبی که این برج دریافت می کند بهترین نور است و از این رو در طول روز نیاز به روشن کردن لامپ ندارید. این خود نه تنها جذب گرما و انرژی خورشید را آسان می کند بلکه در مصرف برق نیز صرفه جویی خواهد شد.

برای هر واحد یک پارکینگ در نظر گرفته شده است

یکی از مهمترین امکانات برج ساحلی مینا فراهم آوردن مکانی برای پارک خودرو ساکنین و مهمانان است. 1.5 طبقه از برج مینا به پارکینگ اختصاص داده شده است. از این رو هر کدام از ساکنین یک محل پارک داشته و مهمانان نیز می توانند از پارکینگ استفاده کنند

امکانات برج ساحلی مینا 1245874

مزایای خرید برج ساحلی

برج ساحلی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چنانچه روزی قصد فروش برج خود را داشتید، به سرعت این کار انجام می شود. برای افراد بسیاری قیمت برج مسئله مهمی می باشد. معمولا سرمایه مورد نیاز خرید برج در سرخرود و قیمت برج را بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار دارد، تعیین می کنند. در مناطقی که مستعد رشد هستند طبیعتا قیمت برج ساحلی در آن ها پایین تر است. بنابراین هنگام خرید ویلای ساحلی، باید به دنبال مناطق مستعد رشد بود.

با شناسایی این مناطق می توان رویای داشتن برج رو به دریا در سرخرود را به حقیقت مبدل کرد. برج ساحلی در مقایسه با نوع جنگلی آن معمولا قیمت بالاتری دارد. علت آن نزدیکی به مراکز شهری و امکانات ویژه برج ساحلی نسبت به سایرین می باشد. البته برج های گران قیمت ساحلی نیز متقاضیان خاص خود را دارند. سازندگان اینگونه برج ها در تلاشند کیفیت و امکانات عالی سازه های خود را، به رخ خریداران بکشند. 

امکانات برج ساحلی مینا 9678967849678967896789645        

امنیت در برج در اولویت قرار دارد

نه تنها نگهبانان به صورت 24 ساعته از ورود و خروج افراد به داخل برج مراقبت می کنند بلکه امکانات برج ساحلی مینا برای ایجاد امنیت کاملا بروز است. استفاده از آیفون تصویری در این برج به شما اجازه می دهد قبل از ورود افراد به برج آن ها را شناسایی کنید. استفاده از دوربین مدار بسته در قسمت های مشخص ساختمان این امکان را فراهم می کند که در صورت بروز مشکل آن را بررسی کنید. در ضمن وجود دوربین ها خود عامل بازدارنده هستند.

نورپردازی هوشمند در برج وجود دارد

نورپردازی هوشمند به این شکل است که با تعبیه سنسورهای مشخص، با حرکت افراد چراغ ها خود به خود روشن شده و بعد از چند دقیقه مجددا خاموش شوند. به این شکل نه تنها برج برای افراد همیشه روشن است بلکه برق مصرفی برج نیز تا میزان قابل توجهی کم خواهد شد.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

دسترسی به برج بسیار آسان است

لازم است بدانید که برج مینا در شهر سرخرود واقع شده است. از امکانات برج ساحلی مینا باید به دسترسی مناسب این برج به دریا، مراکز مهم شهر و از همه مهمتر تالاب سرخرود اشاره داشت. برج مینا در خیابان شهدا شهر سرخرود است و تا دریا تنها 50 متر فاصله دارد. به این شکل در کمترین زمان ممکن می توانید به دریا دسترسی داشته باشید. در ضمن می توانید در کمترین زمان به مراکز خرید، مراکز درمانی و مراکز تفریحی شهر سرخرود دسترسی بیابید. در ضمن این برج به تالاب شهر سرخرود نیز نزدیک است. تالاب این شهر در فصل زمستان میزبان قوهای سفید است. اگر در زمستان به این شهر سفر کنید تصاویر جذاب و تکرار نشدنی در این تالاب خواهید دید. شنای چند ده قوی سفید در پهنه تالاب از پنجره های این برج قابل تماشا است.

محوطه برج برای تفریح و ورزش طراحی شده است

شهر سرخرود شهری بسیار خوش آب و هوایی است و همه انواع گل و گیاه در آن به سادگی رشد می کند. محوطه 300 متری این برج مکان سرسبزی برای ورزش کردن و حتی تفریح با اهالی منزل است. زمانی که نیاز به پیاده روی و گردش داشتید نیاز نیست که از برج خارج شوید چرا که می توانید در طول محوطه قدم زده و از آب و هوای خوب شهر استفاده کنید. این محوطه برای ورزش نیز بسیار مناسب است و می توانید از این فضا جهت دویدن و انجام بازی های گروهی نظیر فوتبال و والیبال استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید به عنوان پیکنیک در سرسبزی موحوطه زیر انداز پهن کرده و ساعاتی را با خانواده گذراند.

امکانات برج ساحلی مینا 1478556565

برج ضد زلزله ساخته شده است

یکی از مهمترین امکانات برج ساحلی مینا ضد زلزله ساخته شدن آن است. استفاده از بتن خود تراکم و با کیفیت که در آزمایشگاه مورد تایید قرار گرفته است باعث شده است که این برج ضد زلزله باشد. در ضمن استفاده از تیرچه و یونولیت در سقف و استفاده از بلوک سبک لیکا در دیوار چنین از دیگر دلایل ضد زلزله بودن این برج است. در ساخت این برج از 24 شمع استفاده شده است و سازندگان این برج ادعا دارند که این برج در برابر زلزله 7.8 ریشتری مقاومت دارد.  این میزان مقاوم سازی برای شهرهای شمالی کشور قابل تقدیر است.

چرا بهتر است در برج ساحلی مینا سرمایه گذاری کرد؟

برج ساحلی مینا یکی از برج های بسیار خوش قیمت شهر سرخرود است. تنوع طبقات در این برج به قدری مناسب است که با کمترین میزان بودجه مالی می توان در آن یک واحد برج مناسب خریداری نمود. اما از مهمترین دلایل سرمایه گذاری در این برج می توان از موارد زیر نام برد

متراژ متنوع واحدها

در برج مینا می توان واحدهایی با متراژ ۷۵ ،۱۰۰،۱۳۰، ۱۴۵، ۱۶5 و ۲۰0 را برای خرید انتخاب کنید. البته تنها یک واحد این برج 200 متری است و آن هم پنت هاوس برج است. پنت هاوس این برج در طبقه 14 به همه شهر چشم انداز جذابی داشته و شهر را در زیر پای شما قرار می دهد.

برج مینا 8965748965745695784559674852745

نزدیکی به دریا

این برج تنها 50 متر با دریا فاصله دارد و از این رو چند قدم پیاده روی می توانید برای شنا به دریا بروید و از زیبایی های آن لذت ببرید. همه واحدهای برج مینا  چشم انداز رو به دریا دارند و بین دریا و این برج هیچ ساختمان دیگری ساخته نشده است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه