خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در خزرشهر؟

22 آبان 1400
0 دیدگاه
ویلای مستقل 48944687487484787474841

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

خزرشهر شهرکی قدیمی واقع در 6 کیلومتری جاده بابلسر به فریدون ‌کنار است. شهرک خزرشهر به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. خزرشهر شمالی و جنوبی دقیقا روبروی هم قرارگرفته ‌اند. توسط جاده اصلی بابلسر از هم جدا می ‌شوند و برای اتصال این دو بخش، از یک پل هوایی استفاده شده است. قسمت شمالی سمت دریا واقع است. خزرشهر جنوبی نیز روبروی بخش شمالی در آن سوی جاده مابین بابلسر و فریدون کنار قرار دارد. اکثر مالکین شهرک خزرشهر غیر بومی هستند. از این رو در ایام تعطیل شلوغ و در سایر ایام خلوت می باشد. اگر به دنبال خرید ویلاهای زیبا و لوکس هستید، پیشنهاد ما خرید ویلا در شهرک خزرشهر است. شهرک خزرشهر دارای شرایط و امکانات کاملی است. خرید ویلای مستقل، شهرکی و بهترین ساختمان ‌ها در شهرک خزرشهر برای علاقه ‌مندان به زندگی در شمال به وفور یافت می شود.

هنگام خرید ویلا در شهرک خزرشهر باید به عواملی مانند متراژ ویلای مورد نظر و تعداد اعضای خانواده دقت نمود ، متراژ ویلای خریداری شده باید متناسب با تعداد اعضا خانواده باشد ، متراژ کوچک برای اعضای مشکل ساز خواهد بود . زندگی کردن در شهرک های خزرشهر سبکی متفاوت را برای شما و عزیزانتان به ارمغان خواهد آورد ، چرا که این ویلاهای شهرکی به صورت مجموعه ای می باشند ، و دارای قوانین مشترکی هستند که تمامی ساکنان در آن مستلزم به اجزا و رعایت کردن آن می باشند . ویلاهای شهرک خزرشهر دارای حیاط مشترک در مجموعه می باشند ، همگان حق مشترک برای استفاده خواهند داشت .

داشتن ویلای شخصی مزایای بسیار بالایی دارد ، به عنوان مثال حیاط شخصی خود مزایای بسیاری را از آن خود می کند . با داشتن حیاط شخصی به راحتی می توانید به پرورش گیاهان و درختان میوه مثمر ثمر مورد علاقه خود بپردازید . علاوه بر این می توانید در هرکونه دکراسیون و نمای زیبایی که میخواهید در آن به وجود  آورید ، و حیاط رویایی خود را خلق کنید . حتی می توانید با قرار دادن آلاچیق به همراه دکوراسیون و چیدمان سنتی یا شیک و مدرن برای اوقات فراغت خود ، مکانی زیبا به وجود آورید .

با خرید ویلای مورد مستقل شما صاحب ویلایی می شوید که به راحتی می توانید با تعمیرات دلخواه خود زیبایی را به آن هدیه دهید . ویلای مستقل از آن شماست و نیازی به رعایت قوانین نخواهید داشت زیرا تنها مالک آن فقط خود شما هستید

 

خرید ویلای مستقل 65413234654531

خرید ویلای شخصی و مستقل از خواسته های اکثر افراد در دنیای امروز محسوب می شود . به همین علت در ادامه مزایای خرید ویلای مستقل را بررسی می نماییم ؛

  • رفت و آمد بدون کنترل

اگر شما اقدام به خرید یک ویلای مستقل کنید، دیگر رفت و آمد شما در هر ساعت از شبانه روز کنترل نمی شود و محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت و حتی میتوانید کلید ویلایتان را به اقوام و دوستانتان بدهید تا آن ها نیز بتوانند در هر موقع که خواستند از ویلایتان استفاده کنند، اما در ویلاهای شهرکی این گونه نیست و رفت و آمد ها توسط نگهبانی کنترل میشوند.

  • عدم پیروی از قوانین

اگر شما یک ویلای مستقل را خریداری کنید، نیازی نیست به قوانین خاصی احترام بگذارید، حتی اگر قرار باشد روزی ویلایتان را بازسازی کنید نیز قوانین دست و پا گیری برایتان وجود نخواهد داشت، درحالیکه در ویلاهای شهرکی اینگونه نیست و همواره باید از قوانین تبعیت کنید.

مقایسه ویلای شهرکی و ویلای مستقل مانند خانه ویلایی و آپارتمان است، همانطور که در آپارتمان ها باید به قوانینی که توسط مدیریت ساختمان تصویب میشود احترام بگذارید، در ویلای شهرکی نیز باید اینگونه رفتار کنید.

  • آزادی عمل

با خرید ویلای مستقل شما در واقع آزادی عمل دارید و میتوانید تغییرات مد نظرتان را روی ویلا انجام دهید، اما اگر بخواهید تغییرات خاصی را بر روی ویلای شهرکی انجام دهید باید مطابق قوانین باشید، برای مثال در ارتفاع خانه، حیاط خلوت و تراس و… محدودیت هایی وحود دارد که حتما باید به آن ها توجه کنید وگرنه به شما اجازه ساخت داده نمیشود، بنابراین باید دقت کافی داشته باشید که آیا حاضر به پذیرش محدودیت های ویلای شهرکی هستید و یا تمایل دارید که آزادی عمل بیشتری داشته باشید و نیازی به پیروی از قوانین خاصی نداشته باشید.

تفاوت های ویلای مستقل و ویلای شهرکی در خزرشهر

از ابعاد و اندازه‌ می توان بعنوان اولین تفاوت ویلای شهرکی با ویلای مستقل در خزرشهر یاد کرد. با انجام یک مقایسه ساده میان ویلاهای شهرکی و مستقل، به طور قطع مشخص است که ویلاهای شهرکی، متراژ کوچک تری داشته و در ابعاد و اندازه‌های محدود تر ساخته می ‌شوند. ویلاهای مستقل اما بزرگ‌ تر و جادار تر هستند. چرا که در زمین‌ های وسیع ‌تری ساخته می‌ شوند. متراژ ساخت ویلاهای مستقل بسیار بیشتر است. بنابراین سبک زندگی متفاوتی را ارائه می ‌کنند. همین عامل مهم ‌ترین تفاوت ویلا شهرکی با ویلای مستقل است. نکته ‌‌ای که در خرید ویلا شهرکی در خزرشهر وجود دارد این است که این ویلاها محدودیت ‌هایی را ایجاد می‌کنند. به طور قطع امکان ساخت و ساز بیشتر در ویلاهای شهرکی وجود ندارد. این درحالی است که مالکان ویلاهای مستقل می ‌توانند ساختمان و محوطه سازی ویلا را مطابق با میل خود بسازند.

هزینه‌ های تعمیرات و نگهداری از ویلا متفاوت است

تفاوت دیگر خرید ویلای مستقل با ویلای شهرکی در خزرشهر، در نظر گرفتن هزینه ‌های نگهداری و مراقبت از ویلا می باشد. با توجه به شیوه‌ های ساخت ویلاهای شهرکی و ویلاهای مستقل در شهرک خزرشهر، می ‌توان دریافت که امکان دخل و تصرف در محوطه اطراف ویلا در کدام نوع بیشتر است. بدیهی است که مالکین ویلاهای مستقل، مطابق میل خود می ‌توانند محوطه سازی داشته باشند. صاحب ویلا در حیاطی با محوطه بزرگ به راحتی می ‌تواند گل و گیاهان مورد علاقه خود را پرورش دهد. امکان چمن ‌کاری و حتی استفاده از مبلمان در فضای آزاد حیاط نیز از دیگر مزایای آن است. اما این مسئله در مورد ویلاهای شهرکی کمتر وجود دارد. با زندگی در ویلاهای شهرکی ساکنین و مالکان، محوطه سبز، مسیرهای تردد عابرین پیاده و خودروها و فضای سبز را به طور اشتراکی در اختیار دارند.

 

خرید ویلای مستقل 879687787898978979878979

 

بررسی امنیت و حریم خصوصی ویلاها

تفاوت بعدی خرید ویلای مستقل با ویلای شهرکی، در امنیت و حریم خصوصی است. هرچند در شهرک خزرشهر هر دو نوع ویلای شهرکی و مستقل امنیت بالایی دارند، اما با مقایسه ای ساده مشخص می شود امنیت ویلاهای شهرکی بیشتر از ویلاهای مستقل است. چرا که ویلاهای شهرکی مجهز به نگهبانی ۲۴ ساعته هستند. در شهرک خزرشهر کارت تردد برای ساکنان ویلا صادر می شود. اگر نمی خواهید به صورت دائم در ویلای خود اقامت کنید به لحاظ امنیتی ویلای شهرکی بهترین گزینه برای شماست. برای بالا بردن امنیت ویلای مستقل نیز می توانید از دوربین مدار بسته، دزدگیر و درب های ضد سرقت استفاده کنید. انواع ویلاهای مستقل و ویلاهای شهرکی در خزرشهر می ‌‌توانند مجهز به درب‌ های ضد سرقت باشند. البته این مسئله به نحوه ساخت ویلا بستگی دارد. حریم خصوصی مهم ‌ترین تفاوت ویلای شهرکی با ویلای مستقل می باشد.

خرید ویلای شهرکی مقرون به صرفه است

شرکت‌ هایی که مسئولیت ساخت ویلای شهرکی را به عهده دارند، از کمترین فضای ممکن نهایت بهره را می ‌برند. به علاوه این فضا را به ویلاهایی با تراکم بالا و با طراحی یکسان اختصاص می‌ دهند. این شرکت ‌ها به دلیل حجم مصرف بالا، مصالح ساختمانی و اولیه خود را به صورت عمده تهیه می‌ کنند. درنتیجه هزینه تهیه این مواد برای آنها بسیار کم تمام می ‌شود. با مقایسه قیمت این ویلاها را با ویلاهای معمولی، متوجه خواهید شد که قیمت بسیار پایین ‌تری دارند و از لحاظ اقتصادی به سود خریدار خواهد بود. پیشنهاد ما برای سرمایه گذارانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند اما بودجه زیادی را برای خرید ویلاهای گران قیمت ندارند، خرید ویلای شهرکی است. همچنین افرادی که می خواهند در کنار استفاده از ویلا در شمال سرمایه گذاری هم انجام بدهند، خرید ویلای شهرکی توصیه می شود.

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

لزوم رعایت قوانین با زندگی در ویلای شهرکی

اولین نکته‌ ای که هنگام خرید ویلای شهرکی از خریدار خواسته می ‌شود رعایت قوانین شهرک و احترام به آنها است. در ویلاهای شهرکی احتمال ارتباط و تعامل به دلیل ارتباط موجود بین ویلاها بسیار بالا است. درنتیجه مدیریت شهرک و شرکت‌ های انبوه ساز برای رعایت قوانین ویلاهای شهرکی و برقراری آرامش در این شهرک ‌ها، اقدام به وضع قوانین عمومی می ‌کنند. این قوانین حتی در قرارداد خرید ویلا نیز ذکر می شود. برای مثال ممکن است قوانینی در مورد رعایت حریم خصوصی دیگران، در مورد نحوه پارک کردن خودروها، نحوه عبور و مرور و زمان تردد، مواردی ازاین ‌دست وضع شود که چندان هم سخت نیستند. این قوانین صرفاً برای رفاه حال خریداران ویلای شهرکی در نظر گرفته شده ‌اند. بطور معمول زمان خرید این قوانین به صورت کامل به خریدار گفته می ‌شوند و او متعهد به اجرای آنها می ‌شود.

خرید ویلا در شهرک خزرشهر چگونه است؟

جهت خرید ویلا در شهرک خزرشهر بررسی عواملی مانند متراژ ساختمان و قواره‌های زمین، امکانات ساختمان و فاصله تا دریا، در اولویت قرار دارد. قیمت خرید ویلا در بخش شمالی و جنوبی متفاوت است. انواع ویلا در این شهرک با قواره‌ های وسیع وجود دارد. این ویلاها جزء ویلاهای لوکس طبقه ‌بندی می ‌شوند. معمولا ویلاهای قدیمی ‌تر متراژ بیشتری دارند. نمای ویلاهای قدیمی  به سبک ‌های مدرن و سلطنتی ایجاد شده است. تمامی ویلاهای شهرک دارای نمای بسیار زیبا هستند و هر کدام در نوع خود، منحصر به فرد می ‌باشند. اگر تصمیم به خرید ویلا شهرکی دارید و متراژهای بالا برای ویلا مد نظر شماست، خرید ویلا در شهرک خزرشهر را به عنوان گزینه ای ایده ‌آل به شما معرفی می‌ کنیم. لازم است با یک مشاوره املاک با تجربه و متخصص و آشنا به این شهرک درباره خرید و فروش ویلا مشورت کنید.

خرید ویلای مستقل 456458315649854

خزرشهر لوکس ترین شهرک ویلایی

در حاشیه جاده اصلی شهرک توریستی خزرشهر فروشگاه‌ ها و مراکز خرید برند متعددی وجود دارد. این شهرک ویلایی به دلیل نزدیکی با جاده اصلی، ساده ‌ترین دسترسی را برای ساکنین به مناطق مذکور فراهم می‌آورد. فاصله بسیار کم شهرک خزرشهر تا دریا این امکان را به شما می دهد تا به راحتی از طبیعت و امکانات ساحلی شمال برخوردار شوید. خزرشهر شمالی به دلیل نزدیکی به دریا، خیابان‌ های ساحلی دارد و همانند شهرک‌ های دیگر در فصل تابستان و عید شلوغ و در پاییز و زمستان خلوت تر است. این قسمت از نظر امکانات رفاهی کامل است و امکاناتی نظیر پارک، زمین بازی، فضای سبز کیفی عالی، کافی شاپ و… دارد. بخش جنوبی توسط پل عابر پیاده به قسمت شمالی متصل است. ساحلی زیبا معروف به سی ساید در خزرشهر شمالی وجود دارد که بیشتر رستوران‌ ها و کافه ‌ها در این قسمت واقع هستند.

راهنمای خرید ویلا در شهرک خزرشهر

  • به معماری و ساخت ویلا دقت کنید.
  • دسترسی ها و جانمایی ویلا را چک کنید.
  • سراغ مشاورین املاک کار بلد و معتبر مانند جناب آقای دکتر محمد بخشی جهت راهنمایی بهتر بروید.
  • بودجه ی خود را به طور دقیق تعریف کنید.
  • پیدا کردن افراد مطمئن برای خرید ویلا در شمال نکته ی بسیار مهمی است.
  • به هرکسی نباید اعتماد کرد. با توجه به رونق خرید ویلا در شمال افرادی سودجویی ادعای تبحر در زمینه ی خرید و فروش ویلا در شمال را دارند.
  • کارهای انتقال سند را فورا انجام دهید واز مالک بخواهید که وضعیت مالکیت را برای شما توضیح دهد.
  • امکانات ویلا را بررسی کنید.
  • فریب قیمت های پایین را نخورید.
  • فروشنده های مطرح و قابل اعتماد را شناسایی کنید. فروشنده ی معتبر مانند سندی است که ملک ویلا را برای شما ابدی می کند.

خرید ویلای مستقل 9686875678586937896

 

کلام آخر

آنچه گفته شد درباره مقایسه خرید ویلای مستقل با ویلای شهرکی در خزرشهر بود. چنانچه به دنبال ویلاهای زیبا و لوکس با قواره‌ های زمین بزرگ و بیش از 1000 متر هستید، بدون شک می‌ توانید بر روی شهرک خزرشهر سرمایه گذاری کنید. این ویلاها در محوطه کاملاً امن قرار دارند. این شهرک در جذب مشتریان خرید ویلا در مازندران نقش مهمی ایفا می‌ کند. اگر برای بازدید از ویلاهای این شهرک توریستی از مشاوران املاک با تجربه که به این منطقه آشنایی دارند کمک بگیرید، موقعیت را بهتر می ‌توانید بررسی کنید. چندین ویلا را از نزدیک مشاهده و با دقت بررسی کنید. به این ترتیب  تصمیم ‌گیری برای انتخاب و خرید ویلا در بهترین شهرک ‌های مازندران برای شما راحت ‌تر خواهد بود. قیمت خرید ویلا در شهرک خزرشهر، متفاوت است. همانطور که اشاره شد این رقم‌ ها به متراژ ویلا، امکانات و خیلی از عوامل دیگر بستگی دارد.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/22

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه