بهترین شهر برای ساخت ویلا کجاست

4 فروردین 1402
0 دیدگاه
بهترین شهر برای ساخت ویلا 968984964859684796784

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

اکثر ما ایرانی ها خاطرات زیادی از شمال طبیعت سرسبز و آب و هوای مطبوعش داریم. وصف زیبایی های سواحل طولانی و جنگل های انبوه شمال تمام شدنی نیست. آرزوی خیلی از ما داشتن یک خانه یا ویلایی در این دیار سرسبزی است. اما کجای این بهشت خداوند بهترین شهر برای ساخت ویلا است؟ در اینکه تمامی شهر های شمال زیبایی های منحصر به فرد خود را دارند شکی نیست ولی می دانیم که موقعیت جغرافیایی شهر از نظر نزدیکی آن به پایتخت و همچنین مسیرهای منتهی به شهر بسیار حائز اهمیت است. اینکه میزان تردد و خلوتی و شلوغ بودن جاده های منتهی به آن شهر شمالی در چه حد است قابل توجه تمام کسانی است که قصد سفر به این خطه ی زیبا را دارند.

بهترین شهر برای ساخت ویلا 5415645121مزایای داشتنن ویلا در مازندران

شهرهای مازندران بهترین شهر برای ساخت ویلا می باشد؛ چرا که این استان زیبا و خوش آب و هوا نسبت به دیگر استان های شمال کشور دارای جاذبه های توریستی بیشتری بوده و جزو بهترین اقامتگاه ها برای مسافران و کسانی است که قصد خرید ویلا در آن را دارند. برخورداری از بهترین مسیرهای دسترسی از مزایای داشتن ویلا در مازندران است. از دیگر مزایای ساخت یا خرید ویلا در این شهر زیبای شمالی می توان به بی نیاز شدن از پرداخت اجاره های سنگین ویلا به خصوص در فصول مسافر خیز سال مثال بهار و تابستان اشاره کرد. عدم تخلیه وسایل مورد نیاز برای سفر از ویلا از دیگر مزیت های قابل توجه است؛ زیرا تعداد وسایل زیادی جهت سفر به شمال حمل می شود که با داشتن ویلا این مشکل به آسانی حل خواهد شد.

بهترین شهر برای ساخت ویلا 65695546945646

شرق مازندران برای خرید ویلا چگونه است

استان مازندران این تابلوی نقاشی زیبای خداوند ازجمله پررونق ترین مناطق برای خرید و فروش و بهترین شهر برای ساخت ویلا می باشد. اما شرق استان مازندران با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه به بازار جذابی برای خرید ویلا تبدیل شده است. از بورس ترین مناطق در شرق مازندران برای خرید ویلا می توان به بلوار دریا در شهر ساری اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیمت ویلا در شرق مازندران نسبت به غرب بالاتر است. معمولا افرادی که دنبال زندگی در شهرهای شمالی هستند و صرفا به دنبال تفریح نیستند شهری چون ساری را انتخاب می کنند؛ چرا که تا اولین جنگل ها باید به سمت جنوب رفت و برای رسیدن به ساحل نیز باید مسافت 30 کیلومتری به سمت شمال را پیمود. شرق مازندران از مرز استان مازندران با استان گلستان شروع و تا شهر بابلسر ادامه می یابد.

بهترین شهر برای ساخت ویلا 97544524521231 یکی از بهترین گزینه ها شهر سرخرود است

شهر سرخرود در 15 کیلومتری شرق محمود آباد در کنار دریای خزر و انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر واقع شده است.چشم انداز بی نظیر این شهر زیبای شمالی وسوسه برانگیز است. علاوه بر منظره چشمگیر خرید ویلا در سرخرود یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود؛ زیرا با گذشت زمان به سود بسیار بالایی می توان رسید و برارزش ویلا اضافه خواهد شد. داشتن ویلا در این شهر افزون بر اینها مزایای دیگری هم دارد. برای نمونه داشتن زندگی سالم، استفاده روزانه از آفتاب و جذب انواع ویتامین های لازم برای بدن، افزایش سلامتی با پیاده روی در کنار ساحل زیبا، تقویت مغز با صدای امواج دریا که از نظر علمی هم ثابت شده و داشتن زندگی شادتر توام با آرامش به همراه دارد. پس شهر سرخرود نیز می تواند بهترین شهر برای ساخت ویلا باشد.

ویلاهای شمال 5445418541874854

از آنجایی که استان مازندران از استان‌های توریست پذیر می باشد روزانه ارزش املاک و مستغلات در این استان در حال افزایش می باشد .

شما با خرید ویلا و یا آپارتمان در این استان رویایی سرمایه‌گذاری بلندمدت و سودآوری را برای خود به همراه خواهید داشت . از دیگر مزایای خرید هرگونه ملکی در استان مازندران ، داشتن هم بوی جنگل و هم بوی دریا می باشد . شما با خرید ویلا در نزدیکی سواحل در یک طرف شاهد منظره ای رو به جنگل و طرف دیگر شاهد منظره آبی که نشانگر سواحل است خواهید بود .

مازندران رویایی ، دارای بهترین امکانات رفاهی و تفریحی همچون شهرک های ساحلی ، شهربازی ، پارک ، فروشگاه های بزرگ ،  مراکز تفریحی و درمانی ، مراکز درمانی و … می باشد . دسترسی تمامی املاک در این استان زیبا به گونه ای است که شما به راحتی می توانید به تمامی مراکز دسترسی داشته باشید .

شهر توریستی خزرشهر دارای موقعیت های اقتصادی فراوان و مختلفی است ، که بیشتر این موقعیت ها بر پایه صنعت توریست و گردشگری ایجاد گشته اند . جذب گردشگران بسیار زیاد در سرخرود سبب گردیده تا این شهر طبق نیاز های گردشگران ، فروشگاه ها و مکان های متفاوتی را از سرمایه گذاران مطالبه کند .

از دیگر ویژگی های اقتصادی سرخرود که محبوبیت بالایی را کسب نموده دسترسی آن به سواحل و خدمات رفاهی می باشد . این شهر گردشگری ، مسافران فراوانی را مجذوب خود کرده است ، که این مسافران برای اقامت نیاز به ویلا ، آپارتمان و هتل دارند . از این رو این شهر آینده دار و گسترده که در حال پیشرفت است برای گردشگران و مسافران خود اقامتگاه های سوپر لاکچری را فراهم نموده است .

کلام آخر

با توجه به آنچه گفته شد خرید یا ساخت ویلا در هریک از شهر های شمالی کشور جذابیت خودش را دارد و هرکس بنا به سلیقه و با توجه به روحیات خود می تواند هر کدام از مقاصد ذکر شده را برای داشتن ویلا یا خانه برگزیند. اما توصیه ما به شما این است چنانچه قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید بهتر است شهرهای ساحلی مازندران را انتخاب کنید چرا که بهترین شهر برای ساخت ویلا یا خرید آن هستند. در این مقاله بیشترین تمرکز ما روی استان زیبای مازندران بود اما در واقع جای جای خطه سرسبز شمال بکر و خاطره انگیز است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه